Lees de klacht nog eens.quote:Op maandag 14 september 2009 11:37 schreef Trannellius het volgende:
Waarom koop jij je brood bij de bakker als je het nergens naar vind smaken?
Invriezen en per portie uit de vriezer halen! Dan geen enkel probleem.quote:Op maandag 14 september 2009 11:35 schreef banaantjeEE het volgende:
Waarom is het brood dat je koopt in de supermarkt al na 2 dagen zo hard als een steen??
Op de kop toe smaakt het nog niet eens.
Brood bakker
Waarom lees jij niet goed?quote:Op maandag 14 september 2009 11:37 schreef Trannellius het volgende:
Waarom vergeet jij t's achter d's als ze er wel moeten staan.quote:Op maandag 14 september 2009 11:37 schreef Trannellius het volgende:
Ja, dat maakt het een stuk eetbaarder.quote:Op maandag 14 september 2009 11:46 schreef TNA het volgende:
De AH heeft best goed brood. Als je er zo lang mee doet moet je het gewoon invriezen.
Van dat wit tijgerbroodquote:Op maandag 14 september 2009 11:44 schreef Scarface2004 het volgende:
welk brood heb je het dan over?
Euroshopper brood zeker
quote:Op maandag 14 september 2009 11:47 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het een stuk eetbaarder.
Omdat het maandagochtend is?quote:Op maandag 14 september 2009 11:39 schreef Trannellius het volgende:
Waarom verwar ik bakker met supermarkt zodat mijn vraag nergens op slaat?
Heb je ook een fiets bakker?quote:
Mij vertel je niet dat ze die 'onverkochte' broden van de dag ervoor wegsmijtenquote:Op maandag 14 september 2009 12:20 schreef jordeeeh het volgende:
Want een supermarkt heeft geen bakkerij
Ja, want alle slagers/bakkers/kaasboeren en dat soort winkeliers zijn toonbeelden van hygiene en versheid van hun producten.quote:Op maandag 14 september 2009 12:22 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Mij vertel je niet dat ze die 'onverkochte' broden van de dag ervoor wegsmijten. Een bakker daarentegen...
Dan pak je de verse broden?quote:Op maandag 14 september 2009 12:22 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Mij vertel je niet dat ze die 'onverkochte' broden van de dag ervoor wegsmijten. Een bakker daarentegen...
Jij ziet meteen van aah, dit is een vers brood, dit neem ik mee?quote:Op maandag 14 september 2009 12:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dan pak je de verse broden?
Klacht ben je zelf dus eigenlijk.
verscheid?quote:Op maandag 14 september 2009 12:23 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ja, want alle slagers/bakkers/kaasboeren en dat soort winkeliers zijn toonbeelden van hygiene en versheid van hun producten.
Dat voel je wel. Bij AH pak ik altijd het (speciaal)brood dat voor de bakkerij ligt, niet van dat brood dat in de schappen ligt.quote:Op maandag 14 september 2009 12:24 schreef banaantjeEE het volgende:
Jij ziet meteen van aah, dit is een vers brood, dit neem ik mee?
verkeerd gelezen danquote:
Een goed verstaander heeft slechtsquote:
Dat is precies wat ikquote:Op maandag 14 september 2009 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een goed verstaander heeft slechts
Candlejack? Waar hebquote:Op maandag 14 september 2009 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een goed verstaander heeft slechts
Kan je nu aubquote:
Pain de Boulogne is inderdaad wel geniaal broodquote:Op maandag 14 september 2009 11:53 schreef UncleSam het volgende:
Pain de Boulogne van de AH
Ik vind die beter houdbaar en smaken dan brood van de bakker.
[ afbeelding ]
Lekker brood iddquote:Op maandag 14 september 2009 11:53 schreef UncleSam het volgende:
Pain de Boulogne van de AH
Ik vind die beter houdbaar en smaken dan brood van de bakker.
[ afbeelding ]
Maar het is wel lekkerquote:Op maandag 14 september 2009 12:54 schreef TNA het volgende:
Pain de Boulogne wordt volgestopt met mout zodat het donker wordt en gezond lijkt. Volkoren brood is een beschermde term, Pain de Boulogne is niet zo gezond als het lijkt.
Waarom vergeet jij een vraagteken te zetten achter je vragende zin?quote:Op maandag 14 september 2009 11:39 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Waarom vergeet jij t's achter d's als ze er wel moeten staan.
Omdat de supermarkt er geen rotzooi in gooit om het brood langer vers te laten lijken. Vers brood is niet langer dan 2 dagen vers. Klaar.quote:Op maandag 14 september 2009 11:35 schreef banaantjeEE het volgende:
Waarom is het brood dat je koopt in de supermarkt al na 2 dagen zo hard als een steen??
Op de kop toe smaakt het nog niet eens.
Brood bakker
OPEN JE OGEN!!!1quote:Op maandag 14 september 2009 12:54 schreef TNA het volgende:
Pain de Boulogne wordt volgestopt met mout zodat het donker wordt en gezond lijkt. Volkoren brood is een beschermde term, Pain de Boulogne is niet zo gezond als het lijkt.
Omdat het een retorische vraag was.quote:Op maandag 14 september 2009 12:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom vergeet jij een vraagteken te zetten achter je vragende zin?
Wat een gelul.quote:Op maandag 14 september 2009 13:17 schreef Gozert het volgende:
Je kan ook gewoon even wat brood 10sec in de magnetron gooien, dan is het weer lekker warm. Niet te lang, anders droogt het uit.
Overigens zit er veel glucosestroop in het brood van de bakker, daar blijft het langer 'vers' door.
Zo hey! je spaart gewoon effe elke vrijdagavond 50 cent uitquote:Op maandag 14 september 2009 12:07 schreef willempjewever het volgende:
Nog een tip: op vrijdagavond boodschappen een half uur voor sluitingstijd bij de lidl, mag je gratis 2 tot 3 broden meenemen, zo kom ik al meer dan een jaar aan gratis brood
Omdat ikquote:
Brood 50cent?quote:Op maandag 14 september 2009 21:33 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Zo hey! je spaart gewoon effe elke vrijdagavond 50 cent uit![]()
Kan je 1 keer extra pissen bij de mcdonalds
Ik betaal in de supermarche ook 1.80 anders.quote:Op maandag 14 september 2009 21:49 schreef RickoKun het volgende:
Brood bij de bakker is altijd zo kei lekker (niet bij de bakker bart, dat is altijd ranzig, behalve de satébroodjes) maar oh zo ganz duur (hier voor een heel overheerlijk witje, 2 euro)
Heb je ook ooit van fatsoenlijke supermarkten gehoord?quote:Op maandag 14 september 2009 22:21 schreef Dionysiou het volgende:
Brood koop je bij de bakker niet bij de Aldi of de Lidl
Bij de bakker is en blijft het beter.quote:Op maandag 14 september 2009 22:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb je ook ooit van fatsoenlijke supermarkten gehoord?
True, maar uitgerekend de Lidl en Aldi noemen als je het over het vergelijk van de bakker met supermarkten hebt is ook wel sadquote:Op maandag 14 september 2009 22:28 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Bij de bakker is en blijft het beter.
Klopt, maar je weet ook wel welke mongool het zegt.quote:Op maandag 14 september 2009 22:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
True, maar uitgerekend de Lidl en Aldi noemen als je het over het vergelijk van de bakker met supermarkten hebt is ook wel sad
Wit broodquote:Op maandag 14 september 2009 11:45 schreef Yi-Long het volgende:
Wit brood met sesam van de C1000 vind ik prima te eten.![]()
Bij een goede bakker jaquote:Op maandag 14 september 2009 22:04 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Brood 50cent?
Bij een goede bakker zit je al gauw aan de 2.20![]()
Bij ons op zeilkamp en zéker later in de vereniging op de universiteit werden mensen die wit brood aten altijd gepest. En terecht, wit brood is voor papjongetjes.quote:
Omdat daarom, groot kind.quote:Op maandag 14 september 2009 22:48 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
'vindt ik'
Hoezo is dat vies? Klein kind.
Stoere jongen, ben je vroeger gepest dat je nu zo boos bent?quote:Op maandag 14 september 2009 22:47 schreef DaanA het volgende:
[..]
Bij ons op zeilkamp en zéker later in de vereniging op de universiteit werden mensen die wit brood aten altijd gepest. En terecht, wit brood is voor papjongetjes.![]()
Bijna net zo erg als je korstjes niet opeten.![]()
Ja, héél vaak.quote:Op maandag 14 september 2009 22:51 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Stoere jongen, ben je vroeger gepest dat je nu zo boos bent?
Want wit brood is geen brood.quote:Op maandag 14 september 2009 22:57 schreef DaanA het volgende:
[..]
Ja, héél vaak.![]()
Bij ons werd nauwelijks gepest, en áls er gepest werd, dan was het om dit soort dingen. Geen korstjes eten, wit brood eten, mauwen omdat je het eten niet lust, bang zijn om nat te worden, klagen over pijn aan je vingers van het zeilen, je havermout niet opeten, zeuren over korvee, dat soort dingen. Niet omdat iemand uit de groep viel, tenminste, zelden, natuurlijk kwam dat ook wel eens voor, maar niet zo vaak.
Geen bruin brood eten, kom nou, dat is toch gewoon treurig? "Ik lust geen brood, dus eet ik maar smakeloze troep."Eet dan gewoon géén brood.
Wit brood smaakt naar niks. Daarom lusten alleen mensen zonder smaak het.quote:Op maandag 14 september 2009 22:58 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Want wit brood is geen brood.Ga maar zeilen met je poeppraat.
Ben je 6?quote:Op maandag 14 september 2009 22:58 schreef DaanA het volgende:
[..]
Wit brood smaakt naar niks. Daarom lusten alleen mensen zonder smaak het.
Nee. Maar wil je dan beweren dat wit brood smaak heeft?quote:
Trollpost.quote:Op maandag 14 september 2009 23:07 schreef DaanA het volgende:
[..]
Nee. Maar wil je dan beweren dat wit brood smaak heeft?![]()
Het enige dat het heeft, is structuur, en zelfs dat maar weinig. Nou ja, tenzij het oud is, maar dan wordt het niet beter.![]()
Ik hoor regelmatig mensen zeggen dat ze erg van brood houden, maar nog nóóit heb ik dat horen zeggen door iemand die alleen wit brood lust. Waarom niet? Omdat mensen die van wit brood houden zelden of nooit (ja, er zijn vast uitzonderingen) echt van brood houden. En waarom niet? Omdat het dus geen smaak heeft en je er dus nauwelijks van kúnt houden.
Uiteraard spreek ik over Nederlandse broodsoorten, in het buitenland heb je wel goede witbroden, zoals Frans stokbrood of de gekruide broden uit Italië.
quote:Op maandag 14 september 2009 23:07 schreef DaanA het volgende:
[..]
Het enige dat het heeft, is structuur, en zelfs dat maar weinig. Nou ja, tenzij het oud is, maar dan wordt het niet beter.![]()
Ik hoor regelmatig mensen zeggen dat ze erg van brood houden, maar nog nóóit heb ik dat horen zeggen door iemand die alleen wit brood lust. Waarom niet? Omdat mensen die van wit brood houden zelden of nooit (ja, er zijn vast uitzonderingen) echt van brood houden. En waarom niet? Omdat het dus geen smaak heeft en je er dus nauwelijks van kúnt houden.
Uiteraard spreek ik over Nederlandse broodsoorten, in het buitenland heb je wel goede witbroden, zoals Frans stokbrood of de gekruide broden uit Italië.
Stokbrood = wit, smaakloos brood. Je spreekt jezelf tegen.quote:Op maandag 14 september 2009 23:07 schreef DaanA het volgende:
[..]
Stokbrood heeft veel meer korst per 100 gram dan Nederlands brood (want dunner etc.) en wordt bovendien veel steviger gebakken. Qua smaak heb je gelijk, is het ook zooi, maar het heeft wel een goede structuur (de buitenkant dan, de binnenkant is gewoon troep) en dat maakt het geheel toch oké.quote:Op maandag 14 september 2009 23:20 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Stokbrood = wit, smaakloos brood. Je spreekt jezelf tegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |