abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 september 2009 @ 16:45:07 #126
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_72733258
Karin wat een mooi mannetje!!!! En wat snel!!! Dan krijg ik al paniekgedachtes over Manlief die in Brussel werkt en dan te laat is

Sowieso, wanneer zou ik hem thuis moeten houden als ik weeën heb, regelmatig of nie?, of is het tijd zat bij een eerste... Iemand ervaringen?

@ Twinkly, heb ik ook een hele tijd gehad. Een plek rechts van mijn navel was helemaal beurs van haar schouders... Kun je verder niets aan doen, behalve inderdaad je beeb een beetje wegduwen
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_72733396
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:20 schreef Ssserpente het volgende:

Baldria zwanger! Gefeliciteerd en welkom! Een hele fijne zwangerschap!
En dit las ik per toeval (omdat ik even wilde weten wat voor kindje Karin had gekregen) in het vorige topic...
Ik word gewoon welkom geheten in het Z&G topic....

Ooooo, ik ben zwanger
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_72733424
Takkembah: ik zou hem bij duidelijk herkenbare weeën thuishouden, regelmatig of niet

Hier was het: 14 uur lang regelmatige weeën (om de 3 tot 5 minuten, minimaal een minuut lang) en toen had ik 3 CM
Ow en anderhalf uur later had ik een baby
pi_72733444
quote:
Op maandag 14 september 2009 16:49 schreef Baldria het volgende:

[..]

En dit las ik per toeval (omdat ik even wilde weten wat voor kindje Karin had gekregen) in het vorige topic...

Ooooo, ik ben zwanger
Wilkomme

Je bent heul zwanger! gefeliciteerd!
  maandag 14 september 2009 @ 16:59:14 #130
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72733643
Haai allemaal Na een drukke dag hier kom ik ook nog maar eens even om het hoekje gluren.. Moet strakjes nog zwemmen (heb ondertussen een tweede zwembad gevonden waar je kunt walviszwemmen ) en eigenlijk heb ik er geen fut meer voor en wil ik gewoon mijn bed in.. Maar ik heb vandaag (vanmiddag eigenlijk) behoorlijk last van het hele ischias-verhaal, dus ik denk dat het wel heilzaam is om er toch heen te gaan. We zijn vandaag btw wezen kijken bij twee van de kdv's waar we onze kleine hebben opgegeven en dat was zó leuk!! Ik ben helemaal onder de indruk, het was allemaal heel blij en vrolijk en het was de pijn van nu (i.v.m. veel achter elkaar lopen en staan) wel erg waard

Lijnloos, wat vervelend dat je in eerste instantie zo aan het schrikken bent gebracht, maar ik ben blij te lezen dat de tweede uitslag beter is en nu in elk geval goed onder controle blijft. voor de zorgen, en laten we vooral hopen dat het hierbij blijft

Xenia, hè, een mislukte draaipoging, heel erg vervelend En dan ook nog eens zo pijnlijk.. Dit proberen ze toch maar één keer, dacht ik? erop, hoop dat je er even van bij kan trekken..

Ssserpente, ondertussen is je vader bij jou of is hij misschien zelfs alweer weg. Hopelijk is het meegevallen en ben je nu blij en opgelucht omdat je er nu wel mooi vanaf bent. Moedig van je om het uiteindelijk dan toch maar gewoon te laten komen, zulke dingen zijn normaalgesproken al zwaar, maar als je zwanger bent kunnen zulke dingen er helemáál flink inhakken... Ja, ik hoop echt voor je dat je je nu beter voelt

Het hele autostoeltjes-verhaal vind ik trouwens wel nogal , ik heb er echt nog nóóit bij stilgestaan dat we daar wel eens problemen mee zouden kunnen krijgen (maar wij hebben dus een typische gezinsbak ).. We mogen de Maxicosi van mijn nicht lenen, die is nog redelijk nieuw en niet heel lang gebruikt. Ik weet waar het vandaan komt en dat het goed zit, maar dan krijg ik nu wel een beetje plaatsvervangende stress betreffende het passen ervan. Nouja, we gaan het zien, in het ergste geval gaan we er zelf wel eentje halen. Kun je dat ook ergens passen voor je ze koopt ofzo?

Ehm, er waren vast nog wel mensen met dingen enzo, maar ik ben echt zo duf dat het allemaal niet blijft hangen, heel erg sorry..
3!
  maandag 14 september 2009 @ 17:00:15 #131
95408 Incantrix
pi_72733667
Oh hey, Baldira, ik had jou helemaal gemist, wat ontzettend leuk dat je zwanger bent!! Heel erg gefeliciteerd!! Jij komt uit het 2e streepjes-topic toch? Leukleukleuk!
3!
pi_72733675
quote:
Op maandag 14 september 2009 16:49 schreef Baldria het volgende:

[..]

Ooooo, ik ben zwanger
van harte en welkom hier, dat je maar een fijne zwangerschap moge hebben! Heb je al een datum?
  maandag 14 september 2009 @ 17:01:36 #133
35189 Troel
scherp en bot
pi_72733699
Je kunt bij de meeste zaken zowel kinderwagens als maxi-cosi's gewoon gaan passen in de auto, loopt er gewoon een verkoopster mee naar buiten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 14 september 2009 @ 17:02:30 #134
95408 Incantrix
pi_72733727
Ow, kijk, dát is wel handig/fijn, thnx voor de info, Troel!
3!
pi_72733752
@ Icantrix: ja, ik kom inderdaad uit het tweede streepjestopic.

Ik denk ongeveer dat ik op mijn trouwdag ben uitgerekend.. 22 mei, echt super grappig.

En ik voel me goed. Erg moe, snel buiten adem en heel veel dorst.. Ook heb ik m'n grotere bh's weer uit de kast moeten trekken (ben vorig jaar 10 kilo afgevallen)..
Maar tot nu toe nog weinig last, gelukkig maar, want ik had al visioenen van de verhalen die mijn moeder had over haar eerste zwangerschap (ze is nog nooit zo beroerd geweest).
Maar wat niet is, kan natuurlijk nog komen.
pi_72733806
Gefeliciteerd Baldria!!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_72734050
hellow dames

Ik ben ook weer thuis; controle bij VK was allemaal prima. Wel veel aangekomen, maar daar maakte ze zich geen zorgen over. keurige bloeddruk en urine was ook goed.
ben in totaal al 8,5 kg aangekomen! waarvan 4 in de laatste maand!
(24 wk +4 inmiddels)...

en ik heb ook een verleden met overgewicht... maar toen ik zwanger raakte had ik een BMI van 21...
(ooit was deze 35 bij een gewicht van bijna 120 kg)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 14 september 2009 @ 17:18:15 #138
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_72734147
BJ weer goedgekeurd!!!

Baldria welkom

Thanks for the info freecell
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_72734170
quote:
Op maandag 14 september 2009 17:03 schreef Baldria het volgende:

Maar wat niet is, kan natuurlijk nog komen.
Welja, nooit de hoop verliezen
pi_72734341
quote:
Op maandag 14 september 2009 17:18 schreef freecell het volgende:

Welja, nooit de hoop verliezen
Ik kijk er ontzettend naar uit ja.

Ik probeerde vanochtend nog een (corrigerend) hempje aan te trekken, maar toen ie klem zat tussen m'n nek en borsten, bedacht ik me net te laat dat ie eigenlijk helemaal niet meer zou passen en ja, probeer 'm dán nog maar eens uit te trekken.
pi_72734449
quote:
Op maandag 14 september 2009 13:05 schreef Xenia het volgende:
Ik kom net uit het ziekenhuis terug van een draaipoging. Ze probeerden het eerst linksom, dat mislukte. Toen rechtsom. Ze kwamen tot halverwege maar mijn meisje wilde echt niet en floepte meteen weer terug zodra ze de kans kreeg.
Ik vond het een pijnlijke, nare ervaring. Een verpleegster noemde het een marteling en ik denk dat dat het wel omschrijft inderdaad.
Woensdag heb ik een afspraak bij de gyn om door te spreken hoe nu verder.
He wat rot Xenia Succes woensdag
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_72734501
quote:
Op maandag 14 september 2009 17:24 schreef Baldria het volgende:

[..]

Ik kijk er ontzettend naar uit ja.

Ik probeerde vanochtend nog een (corrigerend) hempje aan te trekken, maar toen ie klem zat tussen m'n nek en borsten, bedacht ik me net te laat dat ie eigenlijk helemaal niet meer zou passen en ja, probeer 'm dán nog maar eens uit te trekken.
Zo'n hema hemdje? Geniaal, zie het voor me!
pi_72734531
quote:
Op maandag 14 september 2009 17:24 schreef Baldria het volgende:
lol ik ben nogal visueel ingesteld
pi_72734697
Ja, zo'n leuk hema hempje.... Maar goed, ik heb 'm gewoon aangekregen, maar ja, ik moest wel...
Ik krijg zo'n ding altijd alleen maar uit via m'n benen...
pi_72735092
quote:
Op maandag 14 september 2009 17:30 schreef Twinkly het volgende:

[..]

lol ik ben nogal visueel ingesteld
Ik zag het ook al helemaal voor me
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_72735094
quote:
Op maandag 14 september 2009 17:36 schreef Baldria het volgende:
Ja, zo'n leuk hema hempje.... Maar goed, ik heb 'm gewoon aangekregen, maar ja, ik moest wel...
Ik krijg zo'n ding altijd alleen maar uit via m'n benen...
Aan en uit blijft drama bij die dingen
Ik dacht al dat die van mij een maat te klein was, maar dat hebben jullie dus ook
  maandag 14 september 2009 @ 18:07:37 #147
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72735627
quote:
Op maandag 14 september 2009 15:43 schreef mefke79 het volgende:
Asy, tuurlijk kan je gezicht ook smaller geworden zijn. Ik heb sowieso een tijdje en wit gekeken en een smaller gezicht gehad (lang leven het vocht, dat is nu ook weer over). Bovendien, ik ben alleen op mijn buik aangekomen, maar bij mijn vorige zwangerschap kwam er juist heel veel op de heupen bij (heej en dan in 8 weken toen...belachelijk eigenlijk...)
mja, ik vind het een beetje een vreemde combi: 6-8 kilo aankomen en dan smaller worden in je gezicht

Over dat maxi cosi gebeuren: wij moeten ook nog testen of het past (en hoe het moet )

Baldria, welkom!
pi_72735910
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:07 schreef Asyniur het volgende:

[..]

mja, ik vind het een beetje een vreemde combi: 6-8 kilo aankomen en dan smaller worden in je gezicht

Over dat maxi cosi gebeuren: wij moeten ook nog testen of het past (en hoe het moet )

Baldria, welkom!
Hoe het moet weet ik wel, maar mijn auto stamt uit '99 en ik zal dus eerst moeten passen.. De enige andere optie is dus zo'n isofix als het niet past?

Mijn vriend heeft een nieuwe 107, daar zit volgens mij een isofix aansluiting in.. Ik ga maar es ff googlelen..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_72736281
Wij hebben een audi a4 avant uit 2005.
Maar ik zou niet weten of er een isofix aansluiting in zit.
Hoe zit dat eruit dan
pi_72736359
Xenia, ik had nog niet gereageerd op je berichtje maar wat een nare ervaring. Jammer dat de draaipoging geen baat heeft gehad en dat het nog een pijnlijke en nare ervaring was.
Hopelijk lukt het om een juist besluit te nemen omtrent keizersnede of stuitbevalling. Sterkte in ieder geval en hopelijk doet je buik niet meer pijn.

Baldria welkom.

Ik heb lektietjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')