Haai allemaal

Na een drukke dag hier kom ik ook nog maar eens even om het hoekje gluren.. Moet strakjes nog zwemmen (heb ondertussen een tweede zwembad gevonden waar je kunt walviszwemmen

) en eigenlijk heb ik er geen fut meer voor en wil ik gewoon mijn bed in.. Maar ik heb vandaag (vanmiddag eigenlijk) behoorlijk last van het hele ischias-verhaal, dus ik denk dat het wel heilzaam is om er toch heen te gaan. We zijn vandaag btw wezen kijken bij twee van de kdv's waar we onze kleine hebben opgegeven en dat was zó leuk!! Ik ben helemaal onder de indruk, het was allemaal heel blij en vrolijk en het was de pijn van nu (i.v.m. veel achter elkaar lopen en staan) wel erg waard
Lijnloos, wat vervelend dat je in eerste instantie zo aan het schrikken bent gebracht, maar ik ben blij te lezen dat de tweede uitslag beter is en nu in elk geval goed onder controle blijft.

voor de zorgen, en laten we vooral hopen dat het hierbij blijft

Xenia, hè, een mislukte draaipoging, heel erg vervelend

En dan ook nog eens zo pijnlijk.. Dit proberen ze toch maar één keer, dacht ik?

erop, hoop dat je er even van bij kan trekken..
Ssserpente, ondertussen is je vader bij jou of is hij misschien zelfs alweer weg. Hopelijk is het meegevallen en ben je nu blij en opgelucht omdat je er nu wel mooi vanaf bent. Moedig van je om het uiteindelijk dan toch maar gewoon te laten komen, zulke dingen zijn normaalgesproken al zwaar, maar als je zwanger bent kunnen zulke dingen er helemáál flink inhakken... Ja, ik hoop echt voor je dat je je nu beter voelt

Het hele autostoeltjes-verhaal vind ik trouwens wel nogal

, ik heb er echt nog nóóit bij stilgestaan dat we daar wel eens problemen mee zouden kunnen krijgen (maar wij hebben dus een typische gezinsbak

).. We mogen de Maxicosi van mijn nicht lenen, die is nog redelijk nieuw en niet heel lang gebruikt. Ik weet waar het vandaan komt en dat het goed zit, maar dan krijg ik nu wel een beetje plaatsvervangende stress betreffende het passen ervan. Nouja, we gaan het zien, in het ergste geval gaan we er zelf wel eentje halen. Kun je dat ook ergens passen voor je ze koopt ofzo?
Ehm, er waren vast nog wel mensen met dingen enzo, maar ik ben echt zo duf dat het allemaal niet blijft hangen, heel erg sorry..