abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72735910
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:07 schreef Asyniur het volgende:

[..]

mja, ik vind het een beetje een vreemde combi: 6-8 kilo aankomen en dan smaller worden in je gezicht

Over dat maxi cosi gebeuren: wij moeten ook nog testen of het past (en hoe het moet )

Baldria, welkom!
Hoe het moet weet ik wel, maar mijn auto stamt uit '99 en ik zal dus eerst moeten passen.. De enige andere optie is dus zo'n isofix als het niet past?

Mijn vriend heeft een nieuwe 107, daar zit volgens mij een isofix aansluiting in.. Ik ga maar es ff googlelen..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_72736281
Wij hebben een audi a4 avant uit 2005.
Maar ik zou niet weten of er een isofix aansluiting in zit.
Hoe zit dat eruit dan
pi_72736359
Xenia, ik had nog niet gereageerd op je berichtje maar wat een nare ervaring. Jammer dat de draaipoging geen baat heeft gehad en dat het nog een pijnlijke en nare ervaring was.
Hopelijk lukt het om een juist besluit te nemen omtrent keizersnede of stuitbevalling. Sterkte in ieder geval en hopelijk doet je buik niet meer pijn.

Baldria welkom.

Ik heb lektietjes
pi_72736390
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:28 schreef ymme het volgende:
Hoe zit dat eruit dan
Als een haak ofzo. Bij mij zit er een label op de stoel waar het op staat.
En de base maak je dan vast aan die haak ofzo. Ik weet het eigenlijk niet.
pi_72736443
ik denk zo
pi_72736642
Lijnloos, wat goed dat het allemaal mee leek te vallen toen je bij de gyn. kwam! en ik hoop voor je dat je vanaf de volgende controle gewoon weer naar de VK mag...

@Xenia, wat een vervelende gebeurtenis die draaipoging, lijkt me echt enorm vervelend en pijnlijk...

ik heb net ff een kwartiertje plat op bed gelegen om mijn buik te observeren en ons beebje was lekker fanatiek aan het bewegen, zag echt hobbels en bobbels.. beetje golvende bewegingen.. wel lollig!
.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_72736810
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb net ff een kwartiertje plat op bed gelegen om mijn buik te observeren en ons beebje was lekker fanatiek aan het bewegen, zag echt hobbels en bobbels.. beetje golvende bewegingen.. wel lollig!
.
Totdat je je camera er op richt Dan issie ineens muisstil
Maar verder is dat wel heel erg cute

Ymme, het zijn idd haken. hier een gebruiksaanwijzing
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_72736857
Overigens wel een beetje een stomme actie Ymme
Je had eerst moeten uitzoeken of je auto isofixheeft en dan pas de base aanschaffen en niet andersom
laten we zeggen.....zwanger???!!!!????!!!!
pi_72736889
maar volgens mijn man bof je want hij denkt dat die auto het wel heeft.....
pi_72736958
Dat verhaal van Stiemie, dat was dus de nachtmerrie die wij hier van de kraamhulpintakemevrouw kregen. En gezien de ervaring met de tepelcreme dacht ik dat ze overdreef, niet dus.
Effe samenvatting:
1) je kan op de site van maxicosi opzoeken of je auto isofix heeft. Zo ja, dan koop je de isofix base en een stoeltje en klaar.
2) heeft ie dat niet, dan kan je ook voor de andere base gaan (de easybase), maar kijk dan wel eerst op de site van maxicosi of je auto daarvoor geschikt is (en ik zou daarna dus echt nog wel zelf gaan passen, maar ja, zo ben ik)
3) past de easybase niet of wil je die niet gebruiken, dan kan je maxicosi in de gordels gezet worden.

(goh, ik lijk wel een maxicosi voorlichter zo, is niet zo, maar 't schijnt een leuk bedrijf te zijn om voor te werken en ze zitten praktisch om de hoek)

Mijn collega kwam net een maxi cosi voetenzak brengen, dus nou zijn wij ook echt klaar. Raar om je collega dan weer te zien na vijf weken verlof. Gelukkig voor mij houden ze me wel van de hoofdlijnen op de hoogte, want ik mis het werk de roddels van het werk wel.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72736979
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:45 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Totdat je je camera er op richt Dan issie ineens muisstil
Maar verder is dat wel heel erg cute

ja of als ik vriendlief erbij roep altijd leuk
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 14 september 2009 @ 19:03:19 #159
11682 Moonah
Jolie femme
pi_72737299
Sorry, ik val hier even binnen zonder verder te hebben gelezen...

Lily, ik las in het fotomeettopic over je voorliggende placenta. Ik wil je heel veel sterkte/succes/dat wat je nodig hebt wensen. Wat vervelend en ook erg spannend lijkt me.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_72737399
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:28 schreef ymme het volgende:
Hoe zit dat eruit dan
Ymme, de beruchte autotypenlijst op de site van maxi cosi meldt dat het kan, linksachter en rechtsachter.

En nou genoeg over maxicosis, ik duik mijn badje in, even walvisje spelen en hopen dat mijn harde buik weer even wat zachter wordt. Hier geen schaafplek van Driekus, maar gewoon blauwe ribben.
pi_72737480
Karin van harte gefeliciteerd met je zoon Lars! Ik heb even terug gezocht en zag een schitterende foto in het vorige topic!
  maandag 14 september 2009 @ 19:14:16 #162
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_72737640
Vandaag beebje enorm voelen schoppen! Heel lief is dat!
26 mei 2010 gaan en ik trouwen!!! Wilde het liever doen voordat kleintje er is, maar dat ging hem niet meer worden
28 september 2009 gaan we in ondertrouw en dan hebben we 's avonds ook nog de 20-weken echo! Allemaal erg spannend dus!

Jullie gaan weer veel te hard om het allemaal terug te lezen dus voor iedereen die het nodig heeft: !
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_72737840
Oh Mama_papa, gefeliciteerd! Wat tof dat jullie de data's hebben gesteld. Spannend hoor! En een mooi kadootje voor de ondertrouw om de 20-echo te hebben (er vanuit gaande dat alles goed gaat/is natuurlijk)
pi_72738546
Xenia ik lees nu pas over de mislukte draaipoging. Wat naar zeg Hopelijk kunnen ze je in het ziekenhuis helpen om een goede beslissing te nemen over een keizersnede/stuitbevalling.
  maandag 14 september 2009 @ 20:01:55 #165
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_72739336
Xenia sterkte!
quote:
Op maandag 14 september 2009 19:20 schreef Lijnloos het volgende:
Oh Mama_papa, gefeliciteerd! Wat tof dat jullie de data's hebben gesteld. Spannend hoor! En een mooi kadootje voor de ondertrouw om de 20-echo te hebben (er vanuit gaande dat alles goed gaat/is natuurlijk)
Dankje
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_72739463
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:50 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ja of als ik vriendlief erbij roep altijd leuk
Hoe herkenbaar!! Ik wou het net zeggen toen ik dit allemaal zat te lezen! Het lijkt soms wel of de baby al kan horen en denkt nu moet ik weer even stil liggen!
pi_72739499
En Karin, gefeliciteerd met Lars! Wat een snelle bevalling!!
pi_72740169
Balen van de draaipoging Xenia!
Welkom Baldria
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72740176
Xenia, wat onwijs balen van de mislukte draaipoging. Ze zal niet voor niets zo liggen denk ik maar dan. Voorkeurshouding ofzo.

Lily, wat schrikken zeg zo een bloeding door een voorliggende placenta. Rust, rust en rust houden. Niks geks doen en vooral RUST houden.
pi_72741294
Jemig Lily, dat had ik nog helemaal niet gelezen wat een schrikken zeg?! Gaat het wel ok met jou en de beeb?
pi_72741467
Muuh...niemand mist mij

Karin, van harte met Lars. Wat een mooi ventje

Lijnloos, ik heb even gemist waarom je naar het ziekenhuis moest? Is alles nu weer ok?
Lotte!
Noah!
  maandag 14 september 2009 @ 20:55:11 #172
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72741538
gatver Lily... wat een enorm dikke bummer om het zo maar te noemen...

Hey Linda, ik heb je zooooooo gemist!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72741896
quote:
Op maandag 14 september 2009 20:54 schreef Linda2205 het volgende:
Muuh...niemand mist mij

Lijnloos, ik heb even gemist waarom je naar het ziekenhuis moest? Is alles nu weer ok?
en sssserpente is ook niet meer geweest
pi_72741983
quote:
Op maandag 14 september 2009 20:54 schreef Linda2205 het volgende:
Muuh...niemand mist mij

lindaaaa waar was je??? (ok sorry, maar serieus waar was je?)

moest naar zh voor check na de afspraak bij de vk waar bloeddruk te hoog was en eiwitten gevonden werden bij het plassen. Eenmaal in het zh was er niks meer aan de hand schijnbaar... Volgende week voor de zekerheid terug.
pi_72742581
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:07 schreef Asyniur het volgende:

[..]

mja, ik vind het een beetje een vreemde combi: 6-8 kilo aankomen en dan smaller worden in je gezicht

Over dat maxi cosi gebeuren: wij moeten ook nog testen of het past (en hoe het moet )

Baldria, welkom!
Och, ik was +6 bij 29 weken en van broekmaat 38-40 naar 36 gegaan volgens mij zit al dat gewicht in m'n voorgevel ofzo, want dat is inmiddels +2 cupmaten

Welkom Baldria!
pi_72742839
sserpente is hopelijk met haar papa eten oid.
Lily, schrikken! pfff...sterkte!
En linda, ik had je inderdaad nog niet gemist, gebeurt me wel vaker de laatste tijd, iets met geheugen kwijt. En och, ik was van zaterdagavond tot vanochtend ook niet online en niemand heeft me gemist, je kan niet alles bijhouden denk ik dan maar.

Hier is de walvis op het drogen krijgen operatie weer geslaagd. Ik heb heerlijk 2 uur in bad gelegen. En nou hebben we een extra lang en diep bad, maar die buik past niet meer helemaal onder water. En dat vond Driekus niet zo leuk, dus die ging precies op dat droge stukje buik protesteren. Heb er uiteindelijk maar de douchekop met warm water op gezet, werd eindelijk ook dat stukje weer soepel. Helaas werkt het maar even, alles staat al weer strak.
En ze hebben oren ja, onze buikbewoners, want zodra hier een opmerking wordt gemaakt over buikfilmen stopt Driekus met bewegen.
  maandag 14 september 2009 @ 21:24:32 #177
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72742999
Mefke, dank voor de info, ik heb de site alvast geopend zodat ik er morgen even op mijn gemak naar kan kijken. Wel handig dat ze dat hebben, dan kun je alvast een beetje kijken hoe ver je ermee zou moeten komen enzo.. En fijn dat je bad fijn was

Lily, och bah, wat naar! Was je er niet al bang voor, omdat je dit eerder hebt gehad? Of herinner ik het me nu verkeerd? Nouja, either way: gewoon dik vet balen.. Veel sterkte hiermee en beterschap!

BJ, leuk is dat he? Ik vind het ook zo grappig dat je dat zelf ook kunt zien op de één of andere manier, terwijl je het natuurlijk ook gewoon kunt voelen aan de buitenkant Lekker genieten hoor!

Amaranta (toch?), lek ze

Lindaaaa.. ! Is het allemaal goedgekomen met je lief, uiteindelijk? Hoop dat je je nu weer helemaal zen voelt

En het zwemmen was.. Verschríkkelijk! Een ander zwembad waar het allemaal niet zo soepel liep, een suffe juf en een saaie les (dit was meer een beetje rekken en strekken, staand in het water, had nu niet echt het gevoel dat ik iets aan het dóen was ofzo) en daar gaan we lekker niet meer heen. Ik hou het voortaan gewoon lekker bij mijn woensdagochtendje Ik heb nu ook nóg meer last als toen ik erheen ging trouwens Stom hoor.. Lieve dikkies, ik ga lekker tukje doen, tot morgen!
3!
pi_72743215
Haha, ook een leuke plek om te bevallen: waar zouden we zijn zonder de trein?

Dames die gaan nachtbraken: veel succes! Dames die gaan slapen: trusten Ik heb morgen een vermoeiende ochtend voor de boeg, dus ik duik bedje in
pi_72743419
Twas maar een grapje hoor Met zoveel dikkies is ook niet alles bij te houden!

Lijnloos, dat is schrikken! Fijn dat alles in het ziekenhuis weer goed was. Volgende week is het vast ook allemaal goed! Ik had vk onderzoek en physiotherapie en daarna heb ik de dag in bed doorgebracht. Moet ook gebeuren toch?

Mefke, lekker zeg, 2uurtjes in bad. Maar inderdaad, het er weer uitkomen daarna

Trixie, ja, ik ben weer helemaal zen! Gister was k*t zullen we maar zeggen, maar vandaag gaffie eerlijk toe dat het stom was en dattie het ook beter begreep nadatie zich in mij verplaatst had. Hij zou zelf net zo flippen als ik gedaan had zei die.
Jammer dat het zwemmen tegenviel! Is wel lekker denk ik, nu in het zwembad liggen? Lekker slapen
Lotte!
Noah!
  maandag 14 september 2009 @ 21:36:36 #180
95408 Incantrix
pi_72743667
Oh, gelukkig, fijn om te lezen dat het, ondanks een rotdag, uiteindelijk wel áán is gekomen, want dat vraag je je soms echt af op zulke momenten. Laat het hem dan nu maar bewijzen dat hij het ook snapt, maar dat komt vast goed. Het inzicht is al een hoop waard he? En ja, het zwembad an sich is echt briljant, het valt altijd dik tegen als je je logge lijf jezelf er dan weer hélemaal uit moet hijsen Het was hier alleen te druk, het bad was te klein en te ondiep, dus nouja.. Gelukkig kan ik woensdag weer naar mijn gewone klasje

Ennuhm, nu echt sweet dreams allemaal

Heb ik wel eens gezegd dat ik het fijn vind dat ik jullie heb? Klinkt echt supersuf en emo enzo, maar het is gewoon fijn om hier een beetje rond te hangen en te blaten over al die zwanger-zijn-dingies
3!
pi_72744236
Ik was Benelux' Next Topmodel aan het kijken...

Heb niet met m'n vader gegeten gelukkig! Pff... Ben blij dat ie weg is! Maar heb het overleefd en ben niet ingestort oid! Je weet het goed te omschrijven, Trix!

Maar men, wat is het toch een rare vent. En als ie nou enkel en alleen als l*l zou gedragen, zou ik 'm makkelijker uit m'n leven kunnen bannen. Maar hij begon bij binnenkomst direct te huilen omdat ie me al zo lang niet had gezien... En dan krijg ik tóch weer medelijden. En da's precíes de spagaat waarin ik nu al jaren zit. Maar goed, we zitten hier niet in R&P!

Toch voelt ook dit gekgenoeg (net als veel andere dingen op het moment) als weer een afgesloten hoofdstukje. Veel zaken zie ik op het moment als dingen die ik nog ff achter de rug of afgehandeld moet hebben voordat ik met een een gerust hart aan de bevalling kan beginnen. Zal ook wel een soort nestdrang oid zijn! Hebben jullie dit ook?

Lily, wat moet je geschrokken zijn! Heel, heel, heel, veel sterkte meid!

Mef! Ik had je wél gemist hoor!
pi_72744368
Ah Linda daar ben je! Ik had wel een beebje verwacht hoor bij je terugkomst

Worden de LLM's ook zo gek van alle mailtjes, telefoontjes en sms-en van familie en vrienden? Ik krijg er dagelijks een aantal en ze willen allemaal weten of ons meisje er al is

En nog een handige actie... Had witte hoeslakens en zachtroze stof gekocht op de markt. Bij elkaar gedaan want het was zoooooooo lichtroze. Je raadt het al: lichtroze hoeslakens Zo nog maar eens de hoeslakens aanzetten met een vaatwastablet erbij (tip van internet) Ik ben benieuwd
pi_72744740
Roze hoeslakens zijn toch ook leuk Stiemie?

En iedere keer die vraag ja: Is ze er al?! NEE, ANDERS HAD JE HET WEL GEHOORD Of, ook heel fijn, als de buren me zien: Ben je nou nog steeds dik? Zelfs de postbode vroeg vandaag of ze uberhaupt nog wel komt...

Ssserpente, fijn dat het nu als afgesloten voelt voor jezelf. Viel het mee, ondanks dat je alleen was?

En Trixie, hij heeft nog nooit gezegd over dattie zich in mij verplaatst had en het daardoor begreep, dus ik heb goede hoop

En ik vind het ook fijn dat ik jullie heb Ik heb niet altijd zin om te reageren, maar ik lees wel altijd alles en het is fijn te weten dat je ergens terrecht kan met je vragen, klagerijtjes of jompels
Lotte!
Noah!
pi_72745098
Get Stiem, balen is dat dan hè?! Hoop dat je trucje helpt!

Linda, ik was niet alleen met 'm gelukkig. Heb gevraagd of m'n moeder langs wilde komen. En ze kwam. Op de fiets. Een heel eind over de zeedijk met windje tegen. En het viel gelukkig reuze mee achteraf. Maar merkte wel dat ik echt een muurtje om mezelf heen had.

Heb 'm trouwens ook alvast maar verteld dat ie 'r straks ivm de Mexicaanse Griep niet vast mag houden. Omdat ik in een artikel heb gelezen dat zelfs aangeraden wordt om de eerste maanden helemáál geen visite te ontvangen. Gelukkig vertelde ie daar zelf nog achteraan dat de buurvrouw van z'n vriendin de Mexicaanse Griep heeft. Mooi excuus dus!

Word idd ook platgebeld. Neem ook vaak niet op...

En o ja, ook ik vind jullie lief!

[ Bericht 10% gewijzigd door Ssserpente op 14-09-2009 22:07:56 ]
  maandag 14 september 2009 @ 22:00:52 #185
190853 RockabeIIa
pi_72745150
whehe linda

Aan mij werd vandaag door de juffrouw van Prenatal gezegd dat de baby vast in de winter zou komen
En een oude vriend schrok echt van me 'Jouw buik is echt heel groot... Hij is heel groot...'
pi_72745478
quote:
[b]Op maandag 14 september 2009 22:00 schreef RockabeIIa het volgende:
Aan mij werd vandaag door de juffrouw van Prenatal gezegd dat de baby vast in de winter zou komen
Nou die heeft er vast veel verstand van Wat heb je geantwoord?

Bij Linde bezochten we woensdag de nieuwe huisarts om kennis te maken en die zei dat het nog wel een tijdje zou duren want de baby zat nog zooo hoog. Achteraf gezien waren toen mijn vliezen al gebroken en is ze vrijdagavond geboren Sindsdien denk ik nu maar: eerst zien dan geloven...
pi_72745502
Iedereen is lief! sorry moest effe....
pi_72745545
Ow, dat is wel lief van je moeder Ssserpente! Denk niet dat mijn moeder op dr ex zit te wachten als ik 'm op bezoek heb

Owja, rocka, wilde nog zeggen dat het zo gezellig klonk met die vriend Altijd fijn, zulke mensen in je leven, dat het zelfs na 10jaar nog gewoon goed is, zonder verwijten over te lang geen contact gehad enzo! En zo groot is de rockabelly toch niet?

Vandaag moest ik weer op de weegschaal bij de vk. Mevrouw is verplicht te komen, anders ben ik straks 3x zo zwaar als voor mn zwangerschap De vk was wel verbaasd over hoe vreselijk diep ze ingedaald lag en ze snapte maar al te goed dat het pijn deed met lopen. Toen ze aanwees waar het hoofdje zat, werd ik bijna bang dat ze er uit zou vallen Maar ze maakt nog geen aanstalte om te komen. Ben benieuwd wat ze donderdag in het ziekenhuis over het inleiden zeggen...
Lotte!
Noah!
  maandag 14 september 2009 @ 22:16:17 #189
190853 RockabeIIa
pi_72746139
Linda, mijn buik is echt wel groot hoor
Woensdag heb ik een afspraak bij de fotograaf dus BiB mag nog mooi effe blijven zitten!

(en echte vrienden hoef je niet zo vaak te zien, ik weet zeker dat als ik em nodig had gehad en gebeld had dat hij er wel zou zijn )
pi_72746321
Nouja, groot, natuurlijk. Het is de 2e en je loopt op het einde. Maar toch niet zo dat we bang hoeven te zijn dat je naar voren omkiept?

Over omkiepen gesproken..ik heb de laatste 2 dagen onwijs last van mn evenwicht. Lief kon me gister nog net op tijd opvangen, want ik was zo achterover uit het raam gekiept zo snel vloog ik achteruit. Klinkt dat bekend?
Lotte!
Noah!
pi_72746386
Xenia vervelend dat de draaipoging mislukt is
Lily beterschap

Wilde vandaag aan de schoonmaak is dus niet gelukt, moest met een vriendin naar de SEH.. gelukkig niks ernstigs met dr aan de hand... maar dat heeft me wel de hele ochtend gekost. Ik had mn urine vanmorgen weg gebracht naar de HA en ja hoor, alweer of nog steeds een blaasonsteking. Dus weer urine op kweek laten zetten (strepto kokke B) en een andere AB kuur gekregen.

Bij VK goed gekeurd, bloed druk was stabiel gebleven. Urine bevatte geen eiwitten. Weer een kilo er bij, zit nu in totaal op 25 + en heb besloten dat ik me er niet meer druk over maak heeft toch geen zin. Na de bevalling zal ik wel weer lijnen en sporten dan komt t vast weer goed. Puk is bijna volledig ingedaald dus lopen is nu niet echt leuk meer... pijnlijk aan mn banden

Verder was het vandaag mn eerste dag officieel zwangerschapsverlof had wel al 2 weken vakantie
pi_72751777
Voor iedereen een goede nacht gewenst.
pi_72752507
Bedankt voor de lieve reakties
Een draaipoging is echt iets dat ik nooit meer zou doen. De verloskundigen in het zh waren heel lief hoor, maar wat een ellende. Niet alleen de lichamelijke pijn (mijn buik voelt volkomen beurs, blauw en knoepelhard), maar ook emotioneel vond ik het heel zwaar. Je zorgt al die maanden zo goed mogelijk voor het kindje in je buik en dan gebeurt er zoiets toch wel dramatisch. Haar hartslag was ook flink teruggelopen. Dat was wel volgens de verwachting, maar toch blijft het heel rot om te zien. En dan als alles 'klaar' is, begint het wachten en staren naar de hartmonitor en hopen dat het hartje weer normaal snel gaat kloppen.
Misschien dat het voor anderen wel een goede optie is hoor. Misschien reageer ik heftiger omdat het ook nog eens voor niks was. En misschien was het zwaarder omdat het niet lukte en lukt het draaien bij anderen wel zonder zoveel kracht te zetten.
quote:
Op maandag 14 september 2009 13:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Xenia, jee da's echt niet leuk zeg. Ik hoop dat ze zich nog spontaan gaat draaien maar wellicht is er gewoon een goeie reden waarom ze dat nu juist niet doet. Laat je nog effe weten hoe en wat a.s. woensdag? Ben benieuwd wat ze nog meer voor je in petto hebben
Wat wil je zelf eigenlijk het liefst? Een stuitbevalling of KS?
Ik denk dat woensdag een soort kennismakingsgesprek is met de gyn (ik was tot nog toe bij de vk) en dat hij/zij me de opties van stuitbevalling en KS uit gaat leggen. Ik heb besloten dat ik absoluut geen stuitbevalling wil. De baby heeft nu al zoveel doorstaan (vlokkentest, een verdrietige mama gedurende het eerste half jaar van de zwangerschap en nu dit draaien), genoeg is genoeg. Ik moest vandaag nog denken aan wat de vk zei bij de echo een week na de vlokkentest om te controleren of alles nog goed was: "Het is een heel dapper meisje, ze heeft zich heel goed vastgehouden". Misschien zijn het de hormonen, maar ik wil gewoon niet dat ze nog meer doormaakt. Achteraf heb ik ook spijt van de draaipoging.
Dus ik denk/hoop dat we woensdag ook een datum gaan vastleggen voor de KS. Ik heb begrepen dat die altijd voor de uitgerekende datum ligt, om een start van een spontane bevalling te voorkomen. Ineens gaat het dus wel heel snel. Ik ben er eigenlijk altijd vanuit dat ik overtijd zou lopen (zelf kwam ik 10 dagen te laat).

Slaap lekker allemaal. Rocka, hopenlijk lukt het jou ook om weer eens een goede lange nachtrust te pakken nu het kamertje klaar is en de maxi cosi ook klaar staat.
  dinsdag 15 september 2009 @ 05:10:13 #194
95408 Incantrix
pi_72755859
Ssserpente, fijn dat je een stukje hebt kunnen afsluiten wat dit betreft, ben blij voor je dat het voor jou een soort van streep eronder gegeven heeft. En wat is je moeder een lieverd zeg En zo komt de mexicaanse griep toch nog van pas

Linda, dat klinkt wel goed, het scheelt inderdaad een hoop als hij nu ook meer jouw kant van het verhaal in kan en wil zien Gaat goedkomen allemaal! Qua evenwicht zit ik trouwens ook te rotzooien af en toe, vooral op de fiets.. Ken je dat rare slingertje dat kleine kindjes soms doen als ze net leren fietsen omdat ze dan tijdelijk lijken te vergeten hoe het moet?die doe ik nu ook soms, erg genant Het ergste is dat ik dan ook echt moeite moet doen om nog een beetje in het gareel te blijven en heb al een paar keer bijna langs een stoep geschurkt met mijn voorwiel..

Martine, bluh voor blaasontsteking Beterschap voor jou! Ennuhm, eerste echte verlofdag, jeej!!

Lijnloos

En Rocka, zulke vriendschappen zijn goud waard Leuk dat je hem weer gezien hebt

Xenia, ontzettend naar dat je hier zo'n rotgevoel aan hebt overgehouden, vanaf nu zeker je gevoel volgen Ik denk zelf dat het wel al rust geeft om duidelijk te hebben wat je hiermee wil? Wat je ook zal doen, veel succes en blijf vooral bij jóuw gevoel, jíj weet wat goed is voor je meisje, en ook voor jou..

Next stop: een boterham met hagelslag
3!
  dinsdag 15 september 2009 @ 05:28:12 #195
95408 Incantrix
pi_72755876
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:50 schreef mefke79 het volgende:
Dat verhaal van Stiemie, dat was dus de nachtmerrie die wij hier van de kraamhulpintakemevrouw kregen. En gezien de ervaring met de tepelcreme dacht ik dat ze overdreef, niet dus.
Effe samenvatting:
1) je kan op de site van maxicosi opzoeken of je auto isofix heeft. Zo ja, dan koop je de isofix base en een stoeltje en klaar.
2) heeft ie dat niet, dan kan je ook voor de andere base gaan (de easybase), maar kijk dan wel eerst op de site van maxicosi of je auto daarvoor geschikt is (en ik zou daarna dus echt nog wel zelf gaan passen, maar ja, zo ben ik)
3) past de easybase niet of wil je die niet gebruiken, dan kan je maxicosi in de gordels gezet worden.

(goh, ik lijk wel een maxicosi voorlichter zo, is niet zo, maar 't schijnt een leuk bedrijf te zijn om voor te werken en ze zitten praktisch om de hoek)

Mijn collega kwam net een maxi cosi voetenzak brengen, dus nou zijn wij ook echt klaar. Raar om je collega dan weer te zien na vijf weken verlof. Gelukkig voor mij houden ze me wel van de hoofdlijnen op de hoogte, want ik mis het werk de roddels van het werk wel.
Nou, dat verhaal gaat voor ons vast niet op, onze auto staat niet eens in hun lijstje (nu is het ook al een oudere auto, maar toch) Nouja, ik haal binnenkort gewoon de Maxicosi van mijn nichtje op en als die niet past ga ik wel naar een winkel om er eentje 'aan te meten'

Ow, en Stiemie, balen van je lakentjes, als zoiets niet de bedoeling is wordt je er natuurlijk niet heel blij van. Is het nog gelukt met het vaatwasblokje erbij?

Ik ga maar weer eens proberen de slaap te vatten een spelletje spelen op de iphone
3!
pi_72756199
Incantrix aan het nachtbraken? Ik hoop dat je inmiddels in slaap bent gevallen

De maxicosi past in mijn auto alleen op de voorstoel. Maar dat mag dan weer niet want daar zit een airback die je niet uit kunt schakelen. Renault meldde bij navraag 'dat de Renault groep heeft besloten ze niet uit te schakelen in de garage, vanwege veiligheidsoverwegingen'. En toen ik vroeg wat nu, zeiden ze doodleuk dat ik dan maar een nieuwe auto moet kopen Gedoe hoor met die regeltjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')