Hoe het moet weet ik wel, maar mijn auto stamt uit '99 en ik zal dus eerst moeten passen.. De enige andere optie is dus zo'n isofix als het niet past?quote:Op maandag 14 september 2009 18:07 schreef Asyniur het volgende:
[..]
mja, ik vind het een beetje een vreemde combi: 6-8 kilo aankomen en dan smaller worden in je gezicht
Over dat maxi cosi gebeuren: wij moeten ook nog testen of het past (en hoe het moet)
Baldria, welkom!
Als een haak ofzo. Bij mij zit er een label op de stoel waar het op staat.quote:Op maandag 14 september 2009 18:28 schreef ymme het volgende:
Wij hebben een audi a4 avant uit 2005.
Maar ik zou niet weten of er een isofix aansluiting in zit.
Hoe zit dat eruit dan
Totdat je je camera er op richtquote:Op maandag 14 september 2009 18:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb net ff een kwartiertje plat op bed gelegen om mijn buik te observeren en ons beebje was lekker fanatiek aan het bewegen, zag echt hobbels en bobbels.. beetje golvende bewegingen.. wel lollig!
.
ja of als ik vriendlief erbij roepquote:Op maandag 14 september 2009 18:45 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Totdat je je camera er op richtDan issie ineens muisstil
![]()
Maar verder is dat wel heel erg cute![]()
Ymme, de beruchte autotypenlijst op de site van maxi cosi meldt dat het kan, linksachter en rechtsachter.quote:Op maandag 14 september 2009 18:28 schreef ymme het volgende:
Wij hebben een audi a4 avant uit 2005.
Maar ik zou niet weten of er een isofix aansluiting in zit.
Hoe zit dat eruit dan
Dankjequote:Op maandag 14 september 2009 19:20 schreef Lijnloos het volgende:
Oh Mama_papa, gefeliciteerd! Wat tof dat jullie de data's hebben gesteld. Spannend hoor! En een mooi kadootje voor de ondertrouw om de 20-echo te hebben (er vanuit gaande dat alles goed gaat/is natuurlijk)
Hoe herkenbaar!! Ik wou het net zeggen toen ik dit allemaal zat te lezen! Het lijkt soms wel of de baby al kan horen en denkt nu moet ik weer even stil liggen!quote:Op maandag 14 september 2009 18:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ja of als ik vriendlief erbij roepaltijd leuk
en sssserpente is ook niet meer geweestquote:Op maandag 14 september 2009 20:54 schreef Linda2205 het volgende:
Muuh...niemand mist mij
Karin, van harte met Lars. Wat een mooi ventje
Lijnloos, ik heb even gemist waarom je naar het ziekenhuis moest? Is alles nu weer ok?
lindaaaa waar was je??? (ok sorry, maar serieus waar was je?)quote:Op maandag 14 september 2009 20:54 schreef Linda2205 het volgende:
Muuh...niemand mist mij
Karin, van harte met Lars. Wat een mooi ventje
Lijnloos, ik heb even gemist waarom je naar het ziekenhuis moest? Is alles nu weer ok?
Och, ik was +6 bij 29 weken en van broekmaat 38-40 naar 36 gegaanquote:Op maandag 14 september 2009 18:07 schreef Asyniur het volgende:
[..]
mja, ik vind het een beetje een vreemde combi: 6-8 kilo aankomen en dan smaller worden in je gezicht
Over dat maxi cosi gebeuren: wij moeten ook nog testen of het past (en hoe het moet)
Baldria, welkom!
Nou die heeft er vast veel verstand vanquote:[b]Op maandag 14 september 2009 22:00 schreef RockabeIIa het volgende:
Aan mij werd vandaag door de juffrouw van Prenatal gezegd dat de baby vast in de winter zou komen
Ik denk dat woensdag een soort kennismakingsgesprek is met de gyn (ik was tot nog toe bij de vk) en dat hij/zij me de opties van stuitbevalling en KS uit gaat leggen. Ik heb besloten dat ik absoluut geen stuitbevalling wil. De baby heeft nu al zoveel doorstaan (vlokkentest, een verdrietige mama gedurende het eerste half jaar van de zwangerschap en nu dit draaien), genoeg is genoeg. Ik moest vandaag nog denken aan wat de vk zei bij de echo een week na de vlokkentest om te controleren of alles nog goed was: "Het is een heel dapper meisje, ze heeft zich heel goed vastgehouden". Misschien zijn het de hormonen, maar ik wil gewoon niet dat ze nog meer doormaakt. Achteraf heb ik ook spijt van de draaipoging.quote:Op maandag 14 september 2009 13:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Xenia, jee da's echt niet leuk zeg. Ik hoop dat ze zich nog spontaan gaat draaien maar wellicht is er gewoon een goeie reden waarom ze dat nu juist niet doet. Laat je nog effe weten hoe en wat a.s. woensdag? Ben benieuwd wat ze nog meer voor je in petto hebben![]()
Wat wil je zelf eigenlijk het liefst? Een stuitbevalling of KS?
Nou, dat verhaal gaat voor ons vast niet op, onze auto staat niet eens in hun lijstje (nu is het ook al een oudere auto, maar toch)quote:Op maandag 14 september 2009 18:50 schreef mefke79 het volgende:
Dat verhaal van Stiemie, dat was dus de nachtmerrie die wij hier van de kraamhulpintakemevrouw kregen. En gezien de ervaring met de tepelcremedacht ik dat ze overdreef, niet dus.
Effe samenvatting:
1) je kan op de site van maxicosi opzoeken of je auto isofix heeft. Zo ja, dan koop je de isofix base en een stoeltje en klaar.
2) heeft ie dat niet, dan kan je ook voor de andere base gaan (de easybase), maar kijk dan wel eerst op de site van maxicosi of je auto daarvoor geschikt is (en ik zou daarna dus echt nog wel zelf gaan passen, maar ja, zo ben ik)
3) past de easybase niet of wil je die niet gebruiken, dan kan je maxicosi in de gordels gezet worden.
(goh, ik lijk wel een maxicosi voorlichter zo, is niet zo, maar 't schijnt een leuk bedrijf te zijn om voor te werken en ze zitten praktisch om de hoek)
Mijn collega kwam net een maxi cosi voetenzak brengen, dus nou zijn wij ook echt klaar. Raar om je collega dan weer te zien na vijf weken verlof. Gelukkig voor mij houden ze me wel van de hoofdlijnen op de hoogte, want ik mis het werk de roddels van het werk wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |