abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72736390
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:28 schreef ymme het volgende:
Wij hebben een audi a4 avant uit 2005.
Maar ik zou niet weten of er een isofix aansluiting in zit.
Hoe zit dat eruit dan
Als een haak ofzo. Bij mij zit er een label op de stoel waar het op staat.
En de base maak je dan vast aan die haak ofzo. Ik weet het eigenlijk niet.
pi_72736443
ik denk zo
pi_72736642
Lijnloos, wat goed dat het allemaal mee leek te vallen toen je bij de gyn. kwam! en ik hoop voor je dat je vanaf de volgende controle gewoon weer naar de VK mag...

@Xenia, wat een vervelende gebeurtenis die draaipoging, lijkt me echt enorm vervelend en pijnlijk...

ik heb net ff een kwartiertje plat op bed gelegen om mijn buik te observeren en ons beebje was lekker fanatiek aan het bewegen, zag echt hobbels en bobbels.. beetje golvende bewegingen.. wel lollig!
.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_72736810
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb net ff een kwartiertje plat op bed gelegen om mijn buik te observeren en ons beebje was lekker fanatiek aan het bewegen, zag echt hobbels en bobbels.. beetje golvende bewegingen.. wel lollig!
.
Totdat je je camera er op richt Dan issie ineens muisstil
Maar verder is dat wel heel erg cute

Ymme, het zijn idd haken. hier een gebruiksaanwijzing
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_72736857
Overigens wel een beetje een stomme actie Ymme
Je had eerst moeten uitzoeken of je auto isofixheeft en dan pas de base aanschaffen en niet andersom
laten we zeggen.....zwanger???!!!!????!!!!
pi_72736889
maar volgens mijn man bof je want hij denkt dat die auto het wel heeft.....
pi_72736958
Dat verhaal van Stiemie, dat was dus de nachtmerrie die wij hier van de kraamhulpintakemevrouw kregen. En gezien de ervaring met de tepelcreme dacht ik dat ze overdreef, niet dus.
Effe samenvatting:
1) je kan op de site van maxicosi opzoeken of je auto isofix heeft. Zo ja, dan koop je de isofix base en een stoeltje en klaar.
2) heeft ie dat niet, dan kan je ook voor de andere base gaan (de easybase), maar kijk dan wel eerst op de site van maxicosi of je auto daarvoor geschikt is (en ik zou daarna dus echt nog wel zelf gaan passen, maar ja, zo ben ik)
3) past de easybase niet of wil je die niet gebruiken, dan kan je maxicosi in de gordels gezet worden.

(goh, ik lijk wel een maxicosi voorlichter zo, is niet zo, maar 't schijnt een leuk bedrijf te zijn om voor te werken en ze zitten praktisch om de hoek)

Mijn collega kwam net een maxi cosi voetenzak brengen, dus nou zijn wij ook echt klaar. Raar om je collega dan weer te zien na vijf weken verlof. Gelukkig voor mij houden ze me wel van de hoofdlijnen op de hoogte, want ik mis het werk de roddels van het werk wel.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72736979
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:45 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Totdat je je camera er op richt Dan issie ineens muisstil
Maar verder is dat wel heel erg cute

ja of als ik vriendlief erbij roep altijd leuk
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 14 september 2009 @ 19:03:19 #159
11682 Moonah
Jolie femme
pi_72737299
Sorry, ik val hier even binnen zonder verder te hebben gelezen...

Lily, ik las in het fotomeettopic over je voorliggende placenta. Ik wil je heel veel sterkte/succes/dat wat je nodig hebt wensen. Wat vervelend en ook erg spannend lijkt me.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_72737399
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:28 schreef ymme het volgende:
Wij hebben een audi a4 avant uit 2005.
Maar ik zou niet weten of er een isofix aansluiting in zit.
Hoe zit dat eruit dan
Ymme, de beruchte autotypenlijst op de site van maxi cosi meldt dat het kan, linksachter en rechtsachter.

En nou genoeg over maxicosis, ik duik mijn badje in, even walvisje spelen en hopen dat mijn harde buik weer even wat zachter wordt. Hier geen schaafplek van Driekus, maar gewoon blauwe ribben.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72737480
Karin van harte gefeliciteerd met je zoon Lars! Ik heb even terug gezocht en zag een schitterende foto in het vorige topic!
  maandag 14 september 2009 @ 19:14:16 #162
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_72737640
Vandaag beebje enorm voelen schoppen! Heel lief is dat!
26 mei 2010 gaan en ik trouwen!!! Wilde het liever doen voordat kleintje er is, maar dat ging hem niet meer worden
28 september 2009 gaan we in ondertrouw en dan hebben we 's avonds ook nog de 20-weken echo! Allemaal erg spannend dus!

Jullie gaan weer veel te hard om het allemaal terug te lezen dus voor iedereen die het nodig heeft: !
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_72737840
Oh Mama_papa, gefeliciteerd! Wat tof dat jullie de data's hebben gesteld. Spannend hoor! En een mooi kadootje voor de ondertrouw om de 20-echo te hebben (er vanuit gaande dat alles goed gaat/is natuurlijk)
pi_72738546
Xenia ik lees nu pas over de mislukte draaipoging. Wat naar zeg Hopelijk kunnen ze je in het ziekenhuis helpen om een goede beslissing te nemen over een keizersnede/stuitbevalling.
  maandag 14 september 2009 @ 20:01:55 #165
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_72739336
Xenia sterkte!
quote:
Op maandag 14 september 2009 19:20 schreef Lijnloos het volgende:
Oh Mama_papa, gefeliciteerd! Wat tof dat jullie de data's hebben gesteld. Spannend hoor! En een mooi kadootje voor de ondertrouw om de 20-echo te hebben (er vanuit gaande dat alles goed gaat/is natuurlijk)
Dankje
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_72739463
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:50 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ja of als ik vriendlief erbij roep altijd leuk
Hoe herkenbaar!! Ik wou het net zeggen toen ik dit allemaal zat te lezen! Het lijkt soms wel of de baby al kan horen en denkt nu moet ik weer even stil liggen!
pi_72739499
En Karin, gefeliciteerd met Lars! Wat een snelle bevalling!!
pi_72740169
Balen van de draaipoging Xenia!
Welkom Baldria
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72740176
Xenia, wat onwijs balen van de mislukte draaipoging. Ze zal niet voor niets zo liggen denk ik maar dan. Voorkeurshouding ofzo.

Lily, wat schrikken zeg zo een bloeding door een voorliggende placenta. Rust, rust en rust houden. Niks geks doen en vooral RUST houden.
pi_72741294
Jemig Lily, dat had ik nog helemaal niet gelezen wat een schrikken zeg?! Gaat het wel ok met jou en de beeb?
pi_72741467
Muuh...niemand mist mij

Karin, van harte met Lars. Wat een mooi ventje

Lijnloos, ik heb even gemist waarom je naar het ziekenhuis moest? Is alles nu weer ok?
Lotte!
Noah!
  maandag 14 september 2009 @ 20:55:11 #172
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72741538
gatver Lily... wat een enorm dikke bummer om het zo maar te noemen...

Hey Linda, ik heb je zooooooo gemist!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72741896
quote:
Op maandag 14 september 2009 20:54 schreef Linda2205 het volgende:
Muuh...niemand mist mij

Lijnloos, ik heb even gemist waarom je naar het ziekenhuis moest? Is alles nu weer ok?
en sssserpente is ook niet meer geweest
pi_72741983
quote:
Op maandag 14 september 2009 20:54 schreef Linda2205 het volgende:
Muuh...niemand mist mij

lindaaaa waar was je??? (ok sorry, maar serieus waar was je?)

moest naar zh voor check na de afspraak bij de vk waar bloeddruk te hoog was en eiwitten gevonden werden bij het plassen. Eenmaal in het zh was er niks meer aan de hand schijnbaar... Volgende week voor de zekerheid terug.
pi_72742581
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:07 schreef Asyniur het volgende:

[..]

mja, ik vind het een beetje een vreemde combi: 6-8 kilo aankomen en dan smaller worden in je gezicht

Over dat maxi cosi gebeuren: wij moeten ook nog testen of het past (en hoe het moet )

Baldria, welkom!
Och, ik was +6 bij 29 weken en van broekmaat 38-40 naar 36 gegaan volgens mij zit al dat gewicht in m'n voorgevel ofzo, want dat is inmiddels +2 cupmaten

Welkom Baldria!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')