Als een haak ofzo. Bij mij zit er een label op de stoel waar het op staat.quote:Op maandag 14 september 2009 18:28 schreef ymme het volgende:
Wij hebben een audi a4 avant uit 2005.
Maar ik zou niet weten of er een isofix aansluiting in zit.
Hoe zit dat eruit dan
Totdat je je camera er op richtquote:Op maandag 14 september 2009 18:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb net ff een kwartiertje plat op bed gelegen om mijn buik te observeren en ons beebje was lekker fanatiek aan het bewegen, zag echt hobbels en bobbels.. beetje golvende bewegingen.. wel lollig!
.
ja of als ik vriendlief erbij roepquote:Op maandag 14 september 2009 18:45 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Totdat je je camera er op richtDan issie ineens muisstil
![]()
Maar verder is dat wel heel erg cute![]()
Ymme, de beruchte autotypenlijst op de site van maxi cosi meldt dat het kan, linksachter en rechtsachter.quote:Op maandag 14 september 2009 18:28 schreef ymme het volgende:
Wij hebben een audi a4 avant uit 2005.
Maar ik zou niet weten of er een isofix aansluiting in zit.
Hoe zit dat eruit dan
Dankjequote:Op maandag 14 september 2009 19:20 schreef Lijnloos het volgende:
Oh Mama_papa, gefeliciteerd! Wat tof dat jullie de data's hebben gesteld. Spannend hoor! En een mooi kadootje voor de ondertrouw om de 20-echo te hebben (er vanuit gaande dat alles goed gaat/is natuurlijk)
Hoe herkenbaar!! Ik wou het net zeggen toen ik dit allemaal zat te lezen! Het lijkt soms wel of de baby al kan horen en denkt nu moet ik weer even stil liggen!quote:Op maandag 14 september 2009 18:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ja of als ik vriendlief erbij roepaltijd leuk
en sssserpente is ook niet meer geweestquote:Op maandag 14 september 2009 20:54 schreef Linda2205 het volgende:
Muuh...niemand mist mij
Karin, van harte met Lars. Wat een mooi ventje
Lijnloos, ik heb even gemist waarom je naar het ziekenhuis moest? Is alles nu weer ok?
lindaaaa waar was je??? (ok sorry, maar serieus waar was je?)quote:Op maandag 14 september 2009 20:54 schreef Linda2205 het volgende:
Muuh...niemand mist mij
Karin, van harte met Lars. Wat een mooi ventje
Lijnloos, ik heb even gemist waarom je naar het ziekenhuis moest? Is alles nu weer ok?
Och, ik was +6 bij 29 weken en van broekmaat 38-40 naar 36 gegaanquote:Op maandag 14 september 2009 18:07 schreef Asyniur het volgende:
[..]
mja, ik vind het een beetje een vreemde combi: 6-8 kilo aankomen en dan smaller worden in je gezicht
Over dat maxi cosi gebeuren: wij moeten ook nog testen of het past (en hoe het moet)
Baldria, welkom!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |