abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 september 2009 @ 13:09:07 #251
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72763504
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 12:25 schreef amaranta het volgende:
Lekker is dat Ymme, en daar sta je dan om 8 uur voor op
Overigens dacht ik dat het 48 was met gebroken vliezen maar zeker weten doe ik het niet meer.
Het verschilt dacht ik per vk en ziekenhuis welk beleid ze aan houden. Poppedein heeft het me toen uitgelegd maar mijn geheugen is nog een zeef.

Bij mij was het iig 2 x 24u bij de vk (wel met tussentijdse controle, ctg, echo en kweek in het ziekenhuis) en daarna zou ik overgedragen gaan worden. Dat heb ik alleen net niet gehaald omdat ik zelf begon te rommelen. En uiteindelijk was Oscar er bijna 60 uur na het breken van de vliezen.
pi_72763513
Oehhh Stiemie, wat spannend! Ik kan me je onzekerheid levendig voorstellen! fijn dat je VK ff komt kijken vanmiddag! (kraamverbandje indoen hè, geen maandverband, zeker niet 1 met verbloemende luchtjes)

Karin, fijn te horen dat t zo goe dmet je gaat! En niet meer dan logisch dat je bevalling even een plekje moet krijgen hoor! jemig..wat een snelheid! Het is zo'n ingrijpende gebeurtenis in je leven, ook al in de uitkomst dan positief, het is gewoon logisch dat je dat even moet verwerken, helemaal als je daar tijdens de bevalling zelf geen mogelijkheid toe gehad hebt! Dikke kus voor Meike ook!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  dinsdag 15 september 2009 @ 13:11:00 #253
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_72763547
Karin ik kan me voorstellen dat je nog even moet wennen zo na die bevalling!!!

Hier vanochtend bij de verlos geweest, licht verhoogde bloeddruk tov vorige keren en wat eiwit in de urine. Bovendien groeit onze frummel niet hard genoeg (zit op 36 wk, zou 38 moeten zijn), dus vanmiddag op controle bij de gyn ... Verlos noemde al mijn waarden een beetje 'rommelig'.... WTF ik daarmee moet

Maar goed, nu dus een beetje in mineur hier
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_72763570
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:02 schreef Stiemie het volgende:
Ja Karin kan me voorstellen dat je ook wel even nodig hebt om het te verwerken als het zo idioot snel gaat.

DJ Randall wat een naar nieuws zeg Je baan verliezen is nooit leuk, maar in deze situatie helemaal niet

Pff ben de hele tijd bang dat ik de verloskundige helemaal voor niks hierheen laat komen Maar ja dat was bij Linde toen ook juist het probleem. Dan hield ik het een beetje af dat vonden ze toen allang best. Gelukkig liet de verloskundige net weten dat het echt geen probleem voor 'm was. Ook voel ik de baby vandaag wat minder dus daar komt ie straks ook meteen naar kijken
Wat tof, heb je een man?! Dat hoor je niet vaak
Lotte!
Noah!
pi_72763649
Oenn Xenia en Stiemie.. spannend!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 15 september 2009 @ 13:15:08 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72763663
He takkembah... da's niet leuk om te horen... Hopelijk kan de gynaecoloog er wel wat van maken vanmiddag. En dan het liefst gewoon iets positiefs he...

Stiemie, spannend joh! Ik ben benieuwd.

En Xenia de slijmprop kwijt! Laten we hopen dat het een voorbode is.
pi_72763705
Hey, ja, maar...ff iets anders Stiemie...als jij weg bent, sta ik officieel bovenaan...
Lotte!
Noah!
pi_72763772
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:09 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Het verschilt dacht ik per vk en ziekenhuis welk beleid ze aan houden. Poppedein heeft het me toen uitgelegd maar mijn geheugen is nog een zeef.

Bij mij was het iig 2 x 24u bij de vk (wel met tussentijdse controle, ctg, echo en kweek in het ziekenhuis) en daarna zou ik overgedragen gaan worden. Dat heb ik alleen net niet gehaald omdat ik zelf begon te rommelen. En uiteindelijk was Oscar er bijna 60 uur na het breken van de vliezen.
Maar toen bij mij de vliezen waren gebroken wilden ze het nog zo lang mogelijk rekken om Mila binnen te houden. Toen ik zorgelijk vroeg of de baby niet geboren moest worden binnen 48 uur vanwege infectiegevaar zeiden ze dat dat niet zo was.. Maar misschien ligt dat iets anders ofzo...
pi_72763827
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:18 schreef Raissa het volgende:

[..]

Maar toen bij mij de vliezen waren gebroken wilden ze het nog zo lang mogelijk rekken om Mila binnen te houden. Toen ik zorgelijk vroeg of de baby niet geboren moest worden binnen 48 uur vanwege infectiegevaar zeiden ze dat dat niet zo was.. Maar misschien ligt dat iets anders ofzo...
Dat was bij mn schoonzusje ook. Die is uiteindelijk met 30 weken bevallen, maar haar vliezen braken met 26 weken al. Totale bedrust, alleen maar liggen (in het ziekenhuis, naar huis mocht ze niet meer). Vruchtwater word ook weer aangemaakt namelijk, en door te blijven liggen was er ook minder infectierisico ofzo... Mila was natuurlijk ook te vroeg. Ik denk dat het rekken dan meer brengt ivm groei van de baby dan het eventuele infectierisico
Lotte!
Noah!
pi_72763846
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:11 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Wat tof, heb je een man?! Dat hoor je niet vaak
Ja ik heb een team van 5 verloskundigen waaronder 1 man En ik had hem net aan de telefoon, dus ik neem aan dat hij zo langskomt.

En Poppedein ik heb geen enorm kraamverband gepakt, maar een kotex-verbandje. Die mogen toch ook omdat ze niet super absorberend enzo zijn?
  dinsdag 15 september 2009 @ 13:23:48 #261
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_72763903
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 12:22 schreef ymme het volgende:
De kinderwagen en autostoel van maxi-cose zijn binnen

Geweldig. Zo de wagen in elkaar zetten (uitklappen en wielen bevestigen) en maar zweimelen.... Dr moet nog een baby in
Nah, foto dan. met jou ernaast met je buikkie

Xenia, wat rottig van de draaipoging, en wellicht heeft het verliezen van de slijmprop er ook mee te maken?
Veel sterkte meis!!! Ik lurk weer mee hoor!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_72763948
Xenia, hopelijk blijft ze nog effe zitten (dat wil je zelf toch graag?).
Stiemie, groot gelijk dat je wel je vk gebeld hebt of het nou gebroken vliezen zijn of niet, die geruststelling alleen al.
Takkembah, rommelige waarden, wat moet je daar nou mee? Dat ze effe duidelijk zijn, das veel handiger.
Ymme, kan je kijken of de maxicosi past. En je kinderwagen alleen in elkaar zetten, ik kreeg het niet voor elkaar. (en had jij niet dezelfde als ik?)
Karin, geniet van je kraamtijd!
DJRandal , je zou natuurlijk ook nog gewoon kunnen gaan solliciteren voor die anderhalve maand. Wie weet kom je nog gewoon aan een leuke baan. En tuurlijk mag je verdrietig en boos zijn, kom op zeg. Dat zal je baas toch ook snappen.
Freecell, nog rustiger aan doen...hoe ga je dat dan doen?

Enne slijmprop, komt dat echt in propjes? Of lijkt het op gewone afscheiding? Volgens mij heb ik em nog dan, kan me geen propjes heugen (en ja, ik ben wat dat betreft ook een echte broekgluurder).
Net terug van de vk. Zoals voorspeld afgevallen, wel bijna niks, dus was het geen probleem. De harde buiken komen echt van het kindje zelf. Hij ligt goed ingedaald, maar mijn buik is nogal lang, dus hij zet af en toe zijn kontje wat af tegen de bovenkant van mijn baarmoeder en daar reageert de baarmoeder dus op. Volgende week donderdag (dan 41 weken) weer terug. Maar...ik hoop het niet te halen, voel me niet helemaal top vandaag, wat last van buik en rug en ik hoop dat dit voorwerk dan maar eens doorzet....
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72764144
het is een soort van doorzichtig slijm en soms in draadjes, andere keer een hele prop.Soms gepaard met bloedverlies en soms ook niet Mefke.
pi_72764224
Thanks, Faja, dan heb ik em gewoon nog denk ik. Want ik heb nog gewoon witte afscheiding in absoluut niet draadjesvorm...
  dinsdag 15 september 2009 @ 13:40:15 #265
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72764416
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 08:24 schreef freecell het volgende:
Wie kent dat; je hebt een hard buik, je hebt het niet door en dan ga je zitten vooral op eetkamerstoelen vervelend. Voelt alsof je niet goed dubbel kan oid, heel raar.
Heb jij al harde buiken dan?
pi_72764505
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:21 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Ja ik heb een team van 5 verloskundigen waaronder 1 man En ik had hem net aan de telefoon, dus ik neem aan dat hij zo langskomt.

En Poppedein ik heb geen enorm kraamverband gepakt, maar een kotex-verbandje. Die mogen toch ook omdat ze niet super absorberend enzo zijn?
Ja klopt hoor! Kotex heb ik hier zelf ook in huis gehaald nadat de gewone kraamverbanden te groot werden! Go Kotex
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_72764556
Mefke, donderdag pas? Dat is best laat voor iemand die overtijd dreigt te gaan. Ik had verwacht dat je eind deze week of hooguit maandag weer zou moeten.
Raaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrre mensen die kattenmeppers geintje he
pi_72764602
Ik moet hier vanaf donderdag om de dag naar het ziekenhuis voor een CTG...dan toch echt liever zoals Mefke gewoon een week later.

Mijn buik voelt alsof ik getrained heb...spierpijn
Lotte!
Noah!
pi_72764627
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:45 schreef Linda2205 het volgende:
Ik moet hier vanaf donderdag om de dag naar het ziekenhuis voor een CTG...dan toch echt liever zoals Mefke gewoon een week later.

Mijn buik voelt alsof ik getrained heb...spierpijn
Ik heb toch echt liever om de dag een ctg.
Zekere voor onzeker.
pi_72764721
Maar er is toch helemaal geen reden om aan te nemen dat er iets mis is? Hier doen ze vanaf 32 weken bij ieder bezoek een ctg en vanaf 40 weken dus om de dag. Weeen merk je vanzelf neem ik aan en met de baby kan toch vrij weinig verkeerd gaan? Anders was 40 weken toch wel de inleid-grens? Of denk ik nou te makkelijk?
Lotte!
Noah!
pi_72764742
Ik vond het ook laat amaranta, heb ook gevraagd of het dinsdag kon, maar dat ging niet (geen plek). Donderdag ben ik precies 41 weken en dan gaan ze ook pas inwendig onderzoek doen, doen ze gewoon niet eerder, terwijl ik al drie keer heb aangegeven dat ik best wat voorwerk heb gehad (voor zover ik dat dan kan inschatten, want ik doe dit ook voor het eerst). Ach ja, ik hoop maar dat ie gewoon besluit voor die tijd te komen. En om de dag een ctg, ik heb het er voor over, ik sta toch binnen 10 minuten in het ziekenhuis. En ja, rare mensen hoor die kattenmeppers, ben blij dat ik import ben
  dinsdag 15 september 2009 @ 13:51:58 #272
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72764783
Rocks, vervelend zo'n rotnacht. Voel je je niet echt beter door...
Stiemie, spannend!
Takkembah, voor jou ook een toestand...
DJRandall, das mooi shit...
pi_72764852
Linda, ik ben er wel achter dat elke vk zijn eigen werkwijze heeft. Hier geen urine check en een ctg krijg je alleen in het ziekenhuis en ook geen inwendig onderzoek. En ik ben pas vanaf de 36 weken elke week op controle geweest. Maar ik word dan weer wel elke keer gewogen, terwijl dat ook niet standaard is. Ik blijf het wel raar vinden dat ik nooit een inwendig onderzoek of ctg heb gehad, juist omdat ik aangeef dat ik wel last van rug/buik heb. Wie weet heb ik gewoon rugweeen, kan best, geen idee hoe dat moet voelen....
ach we wachten af. Ik ga zo maar eens op de bank hangen, dan kan ik wat achterover en heeft mijn buik wat meer ruimte...
  dinsdag 15 september 2009 @ 14:00:52 #274
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72765077
Oeh, Stiemie, nou durf ik je helemaal niet meer te bellen!
Heel verstandig dat je de vlos ff hebt gebeld, hoor! 15-sep is ook een hele leuke datum Of 16, mag ook

Linda ook al aan de buikpijntjes?

En DJRandall, wat balen dat je je baan kwijt raakt!
Takkembah, wat vervelend dat het nu niet helemaal goed lijkt te zijn...

En over de slijmprop, die heb ik bij Eli helemaal gemist. een paar dagen wat meer afscheiding,maar ja, das normaal zo aan het eind. verder geen draadjes, geen bloed, niet niks...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_72765141
Nou de verloskundige is geweest en het zijn niet mijn vliezen Tenzij er bovenin een scheurtje zit, dat zou nog kunnen.

De baby zit wel al heel laag en ik heb al 1 cm ontsluiting en dat zonder krampjes of iets

Morgen moet ik sowieso langs voor controle en als ik het idee heb dat het toch vruchtwater is, kijken ze dan nog eens.

Aan de ene kant een flinke teleurstelling, maar aan de andere kant wel fijn dat het nu niet zo rommelig en emt paniek begint.

[ Bericht 0% gewijzigd door Stiemie op 15-09-2009 14:25:42 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')