Het verschilt dacht ik per vk en ziekenhuis welk beleid ze aan houden. Poppedein heeft het me toen uitgelegd maar mijn geheugen is nog een zeef.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:25 schreef amaranta het volgende:
Lekker is dat Ymme, en daar sta je dan om 8 uur voor op
Overigens dacht ik dat het 48 was met gebroken vliezen maar zeker weten doe ik het niet meer.
Wat tof, heb je een man?! Dat hoor je niet vaakquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:02 schreef Stiemie het volgende:
Ja Karin kan me voorstellen dat je ook wel even nodig hebt om het te verwerken als het zo idioot snel gaat.
DJ Randall wat een naar nieuws zegJe baan verliezen is nooit leuk, maar in deze situatie helemaal niet
![]()
Pff ben de hele tijd bang dat ik de verloskundige helemaal voor niks hierheen laat komenMaar ja dat was bij Linde toen ook juist het probleem. Dan hield ik het een beetje af dat vonden ze toen allang best. Gelukkig liet de verloskundige net weten dat het echt geen probleem voor 'm was. Ook voel ik de baby vandaag wat minder dus daar komt ie straks ook meteen naar kijken
Maar toen bij mij de vliezen waren gebroken wilden ze het nog zo lang mogelijk rekken om Mila binnen te houden. Toen ik zorgelijk vroeg of de baby niet geboren moest worden binnen 48 uur vanwege infectiegevaar zeiden ze dat dat niet zo was.. Maar misschien ligt dat iets anders ofzo...quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het verschilt dacht ik per vk en ziekenhuis welk beleid ze aan houden. Poppedein heeft het me toen uitgelegd maar mijn geheugen is nog een zeef.
Bij mij was het iig 2 x 24u bij de vk (wel met tussentijdse controle, ctg, echo en kweek in het ziekenhuis) en daarna zou ik overgedragen gaan worden. Dat heb ik alleen net niet gehaald omdat ik zelf begon te rommelen. En uiteindelijk was Oscar er bijna 60 uur na het breken van de vliezen.
Dat was bij mn schoonzusje ook. Die is uiteindelijk met 30 weken bevallen, maar haar vliezen braken met 26 weken al. Totale bedrust, alleen maar liggen (in het ziekenhuis, naar huis mocht ze niet meer). Vruchtwater word ook weer aangemaakt namelijk, en door te blijven liggen was er ook minder infectierisico ofzo... Mila was natuurlijk ook te vroeg. Ik denk dat het rekken dan meer brengt ivm groei van de baby dan het eventuele infectierisicoquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:18 schreef Raissa het volgende:
[..]
Maar toen bij mij de vliezen waren gebroken wilden ze het nog zo lang mogelijk rekken om Mila binnen te houden. Toen ik zorgelijk vroeg of de baby niet geboren moest worden binnen 48 uur vanwege infectiegevaar zeiden ze dat dat niet zo was.. Maar misschien ligt dat iets anders ofzo...
Ja ik heb een team van 5 verloskundigen waaronder 1 manquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:11 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Wat tof, heb je een man?! Dat hoor je niet vaak
Nah, foto dan. met jou ernaast met je buikkiequote:Op dinsdag 15 september 2009 12:22 schreef ymme het volgende:![]()
De kinderwagen en autostoel van maxi-cose zijn binnen
![]()
![]()
Geweldig.Zo de wagen in elkaar zetten (uitklappen en wielen bevestigen) en maar zweimelen.... Dr moet nog een baby in
Heb jij al harde buiken dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:24 schreef freecell het volgende:
Wie kent dat; je hebt een hard buik, je hebt het niet door en dan ga je zittenvooral op eetkamerstoelen vervelend. Voelt alsof je niet goed dubbel kan oid, heel raar.
Ja klopt hoor! Kotex heb ik hier zelf ook in huis gehaald nadat de gewone kraamverbanden te groot werden! Go Kotexquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:21 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ja ik heb een team van 5 verloskundigen waaronder 1 manEn ik had hem net aan de telefoon, dus ik neem aan dat hij zo langskomt.
En Poppedein ik heb geen enorm kraamverband gepakt, maar een kotex-verbandje. Die mogen toch ook omdat ze niet super absorberend enzo zijn?
Ik heb toch echt liever om de dag een ctg.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:45 schreef Linda2205 het volgende:
Ik moet hier vanaf donderdag om de dag naar het ziekenhuis voor een CTG...dan toch echt liever zoals Mefke gewoon een week later.
Mijn buik voelt alsof ik getrained heb...spierpijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |