alweerquote:Op maandag 14 september 2009 08:47 schreef moussy het volgende:
Oh hm, typegriep, het is exorcist niet excorcist..
En ik moet driftig zoeken naar nieuw haar!
nee echt, exorcist... geen twijfel mogelijk, ze draaide haar hoofd nog net niet in de rondte en kotste de boel nog nét niet onder. Je kamer opruimen is wel heul erg!quote:Op maandag 14 september 2009 08:51 schreef freecell het volgende:
Ow en Mous? Een geluidsdemper? Zo dat ook een idee zijn voor je spruit?
We zitten ook in Utrecht, Harderwijk, Berkel, Maastricht *pieker* en nog twee ergensquote:Op maandag 14 september 2009 08:53 schreef Stout het volgende:
Spreekt me erg aan Freecell, jammer dat het zover weg is ! Ik ga de preken eens beluisteren.
Ik geloof ook niet dat 'kerken' en 'exorcisme' zo ver uit elkaar ligger oorspronkelijkquote:Op maandag 14 september 2009 08:55 schreef RockabeIIa het volgende:
Nice TT, klinkt echt vredig zo naast elkander
Lag ik naast jou in bedquote:Op maandag 14 september 2009 09:00 schreef Vicky het volgende:
Mogguh!
Wat heb ik klote geslapen... Ben elk uur wakker geweest...
Dan kom ik maar niet, ik wil er juist vanafquote:Op maandag 14 september 2009 08:59 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Mag wel alleen kom je wel 15 kilo aan door mijn geloof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik nou werkelijk zo overdreven? En ja, ik wil hier graag een eerlijk antwoord op, want misschien ligt het wel aan mij en is het echt niet zo raar?And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
quote:Op maandag 14 september 2009 09:04 schreef miss_sly het volgende:
Spreekt ze ook in tongen, moussy?
snoopy, was op zich wel gezelligWel erg druk en chaotisch; een driegangenmenu starten rond 7 uur met 3 kinderen van 8 weken, 14 maanden en 3,5 jaar is natuurlijk vragen om huilen en druk gedoe en nooit met z'n allen tegelijk aan tafel zitten
Senna was nogal overstuur door alle drukte, dus lekker vroeg naar de kamer gegaan en toen sliep ze wel erg goed.
Efteling was ook wel leuk om weer eens rond te lopen, het blijft toch een supermooi parkSenna begon in de kinderwagen, maar daar vond ze niets aan, dus al snel in de doek gehangen en zo heb ik uren met haar rondgelopen en dat was prima. Gewandeld in sprookjesbos en wat gegeten met z'n allen. Rond een uur of 3 zijn wij naar huis gegaan.
Het drama kwam pas thuis toen wij zelf ruzie kregen om iets wat er die dag was gebeurd.pff ik twijfel nog steeds of ik opa en oma op moet laten passen nadat ze ons ophaalden na de bevalling en de maxicosi + baby in de kofferbak wilden zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik nou werkelijk zo overdreven? En ja, ik wil hier graag een eerlijk antwoord op, want misschien ligt het wel aan mij en is het echt niet zo raar?
opa hield heel trots de kofferbak open
maargoed, woensdag moet ik er toch aan geloven.![]()
Zaterdag was een kleine ramp. 's nahts heeft ze heel goed geslapen. De Efteling in de kinderwagen begonnen, maar na een half uurtje in de doek geknoopt omdat ze maar bleef huilen en toen heeft ze geslapen tot we terug waren bij de autoquote:Op maandag 14 september 2009 08:58 schreef MeNicole2 het volgende:
Miss hoe was je familieweekend? Senna het allemaal een beetje volgehouden? Leander welDie viel tegen de middga in slaap en werd alleen nog maar wakker als ie de fles moest. En dat 2 dagen lang
Ik kom wel, die 15 kilo moet ook ergens vandaan komenquote:Op maandag 14 september 2009 09:02 schreef Stout het volgende:
[..]
Dan kom ik maar niet, ik wil er juist vanaf
Kwokquote:Op maandag 14 september 2009 09:06 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
pff ik twijfel nog steeds of ik opa en oma op moet laten passen nadat ze ons ophaalden na de bevalling en de maxicosi + baby in de kofferbak wilden zettenopa hield heel trots de kofferbak open
Maar dat deed iedereen toen. Toen mijn broers klein waren waren er nog helemaal geen maxi-cosi's, dus dan was het gewoon reiswieg op de achterbankquote:Op maandag 14 september 2009 09:10 schreef Spuuglokje het volgende:
Miss_Sly, je bent niet overdreven, mijn maag draait om bij dat soort acties.Kleurdoos wat erg!
Doet me ook aan mijn schoonmoeder denken, die zei dat ze vroeger wel eens de baby (m'n man of mijn schoonzusje dus) in de kinderwagenbak legde en die op de achterbank.
QMusicquote:Op maandag 14 september 2009 09:10 schreef Spuuglokje het volgende:
Nick en Simon op de radio'Oh hooooh hooo!'
dat was normaal toen volgens mij, dat opperde mn schoonmoeder ook nog 'je kan haar toch gewoon vasthouden op de achterbank? 'quote:Op maandag 14 september 2009 09:10 schreef Spuuglokje het volgende:
Miss_Sly, je bent niet overdreven, mijn maag draait om bij dat soort acties.Kleurdoos wat erg!
Doet me ook aan mijn schoonmoeder denken, die zei dat ze vroeger wel eens de baby (m'n man of mijn schoonzusje dus) in de kinderwagenbak legde en die op de achterbank van de auto zette.
Dat was vroeger, en vroeger deed iedereen dat toch? Hele andere tijd dan nu. Of zeg ik nu iets heel doms?quote:Op maandag 14 september 2009 09:10 schreef Spuuglokje het volgende:
Doet me ook aan mijn schoonmoeder denken, die zei dat ze vroeger wel eens de baby (m'n man of mijn schoonzusje dus) in de kinderwagenbak legde en die op de achterbank van de auto zette.
nee hoor ik vroeg nog of ie dat serieus meende en toen knikte ie ja.quote:Op maandag 14 september 2009 09:15 schreef Baby_Girl het volgende:
[..]
Dat was vroeger, en vroeger deed iedereen dat toch? Hele andere tijd dan nu. Of zeg ik nu iets heel doms?
Was opa niet gewoon een beetje in de bonen kleurdoos? Trots en blij en ja dan kan je rare dingen doen. Waarschijnlijk niet eens bewust.
Oh zo dans ik altijd met mn kinderenquote:Op maandag 14 september 2009 09:16 schreef Ireth het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Ik zit ff vol verbazing te kijken naar dansles voor kinderen... oke, ut zal de cultuur wel wezen... maar toch..
dat idd.quote:Op maandag 14 september 2009 09:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar dat deed iedereen toen. Toen mijn broers klein waren waren er nog helemaal geen maxi-cosi's, dus dan was het gewoon reiswieg op de achterbank
Ik heb maar een klein stukje gekeken, maar ik vind het redelijk shockingquote:Op maandag 14 september 2009 09:16 schreef Ireth het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Ik zit ff vol verbazing te kijken naar dansles voor kinderen... oke, ut zal de cultuur wel wezen... maar toch..
ik moet er van blozenquote:Op maandag 14 september 2009 09:16 schreef Ireth het volgende:
Goeiemorgen!![]()
quote:Op maandag 14 september 2009 09:04 schreef miss_sly het volgende:
Het drama kwam pas thuis toen wij zelf ruzie kregen om iets wat er die dag was gebeurd.Ik vind je echt niet overdreven! Dat zijn gewoon heel erg ondoordachte acties, en hoe leuk en goed ook bedoeld, je wilt toch niet weten aan wat er mis kan gaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik nou werkelijk zo overdreven? En ja, ik wil hier graag een eerlijk antwoord op, want misschien ligt het wel aan mij en is het echt niet zo raar?
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Das lief inderdaadquote:Op maandag 14 september 2009 09:18 schreef Spuuglokje het volgende:
Mijn eigen moeder was vroeger net zo voorzichtig als ik ben, en dus was ik nogal geschokt toen ik mijn schoonmoeder leerde kennen, dat dat dus ook heel anders kon!Maar ze is een ongelooflijke schat hoor, en hield zich braaf aan mijn (achteraf nogal militairistische
) voedingsschema's wanneer ze eens oppaste op Wouter.
quote:Op maandag 14 september 2009 09:17 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nee hoor ik vroeg nog of ie dat serieus meende en toen knikte ie ja.
OMG! Dat had ik nog niet eens gezien!quote:Op maandag 14 september 2009 09:22 schreef moussy het volgende:
Ik vond die tibetaanse begrafenis, klikbaar naast die drooguhmneukende kinderen ook wel smaakvol op de vroege morgen
Mijn schoonmoeder is ook een hartstikke lief mens. Het is ook allemaal enthousiasme, maar dat maakt het niet minder eng.quote:Op maandag 14 september 2009 09:18 schreef Spuuglokje het volgende:
Mijn eigen moeder was vroeger net zo voorzichtig als ik ben, en dus was ik nogal geschokt toen ik mijn schoonmoeder leerde kennen, dat dat dus ook heel anders kon!Maar ze is een ongelooflijke schat hoor, en hield zich braaf aan mijn (achteraf nogal militairistische
) voedingsschema's wanneer ze eens oppaste op Wouter.
Ik vind het wel wat hebben, maar gelukkig ben ik gewoon verzekerd en hoef ik geen skyburialquote:Op maandag 14 september 2009 09:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
OMG! Dat had ik nog niet eens gezien!
* Ireth hapt in een croissantje...
Ja, dat was idd ook schaaps argument op een bepaald moment: ze heeft al drie kinderen opgevoed en die zijn ook groot geworden.quote:Op maandag 14 september 2009 09:27 schreef Kleurdoos het volgende:
gelukkig denkt mijn vriend er hetzelfde over als ik.. ook opa en oma moeten er weer in kunnen groeien.. t is tenslotte al 27 jaar na hun laatste kind en er is zoveel wat niet meer mag enzo
jammer dat dat in nederland niet kan. ik zou ervoor tekenenquote:Op maandag 14 september 2009 09:26 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben, maar gelukkig ben ik gewoon verzekerd en hoef ik geen skyburial
Ja, inderdaadquote:Op maandag 14 september 2009 09:27 schreef Kleurdoos het volgende:
gelukkig denkt mijn vriend er hetzelfde over als ik.. ook opa en oma moeten er weer in kunnen groeien.. t is tenslotte al 27 jaar na hun laatste kind en er is zoveel wat niet meer mag enzo
gewoon ja zeggen en nee doen. zo hou je iedereen tevredenquote:Op maandag 14 september 2009 09:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, dat was idd ook schaaps argument op een bepaald moment: ze heeft al drie kinderen opgevoed en die zijn ook groot geworden.
Ja, dus...resultaten uit het verleden enzo...
Maar toen ik zei dat het al weer heel anders was geweest als ze geschrokken had geageerd en had gezegd dat het een stomme actie was en dat ze dat natuurlijk nooit had moeten doen, vond hij dat onzin. Ik vind dat een groot verschil; kennelijk ziet ze er niets verkeerds in, en dat vind ik nog kwalijker en echt geen vertrouwen geven.
En toen schaap dus zei dat hij niet geloofde dat ik Senna los kon laten en dat ik te krampachtig was, toen had ik het helemaal gehad...
En toch was dat toen allemaal goed.. kan je nagaan hoe onze koters over 25 jaar over onze huidige methode's zullen denkenquote:Op maandag 14 september 2009 09:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, inderdaad
Leander 2 uur oud, ligt aan de borst, mijn ouders komen binnen.
Eerst verbazing: hey, nu al aan de borst? Was bij ons altijd eerst een dagje suikerwater.
En vervolgens was mijn moeder echt![]()
!!!! Dat de kraamhulp weg ging tegen elven. Maar zijn ze dan de hele eerste nacht ALLEEN?
Zij had nog een interne baker voor 10 dagenEn legde de kinderen op de buik in de wieg, vervoerde ze op de achterbank, gaf wat sinaasappelsap bij krampjes en bijvoeding (sinaasappelsap met liga oid) vanaf 2,5 maand.
En ik ben pas 25
Dat bedoel ikquote:Op maandag 14 september 2009 09:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
En toch was dat toen allemaal goed.. kan je nagaan hoe onze koters over 25 jaar over onze huidige methode's zullen denken
Ow, ik ben gewoon jaloers dat je het zolang zonder oppas af hebt gekund.quote:Op maandag 14 september 2009 09:36 schreef Kleurdoos het volgende:
E. gaat woensdag dus pas voor het eerst naar oma.. Verder is ze alleen nog maar bij mij of mijn vriend geweest. oppas is dus nog niet nodig geweest tot nu toe. En daar heb ik al moeite mee. Ik laat haar bijv niet huilen terwijl oma denkt dat het goed is voor de longen etc. maargoed waarschijnlijk is het maar voor 2 uurtjes. Die overleven we wel. maar met veel plezier geef ik r iig niet af
vriend zat in de ziektewet hequote:Op maandag 14 september 2009 09:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, ik ben gewoon jaloers dat je het zolang zonder oppas af hebt gekund.
Ik ga in november weer werken, dus ik moet haar achter gaan laten wij anderen. En dat zal ook best wel goed komen. Maar idd ook met dat huilen...mijn schoonmoeder gisteren: je mag Senna ook wel even aan mij geven hoor, dat je ergens in kunt, gaan wij even een stukje met haar wandelen (op het moment dat Senna net lekker ligt te slapen bij mij in de doek). Ik wimpelde het netjes af dat het niet nodig was, zegt ze ook nog: ik vind het niet erg hoor als ze een tijdje huilt.
Ja, ik wel, dus dat doen we dan ook maar niet
Ik heb nog steeds Rubens eerste draaiboek. Het begint een beetje als "tja, eigenlijk is het een heel makkelijke baby, hij huilt, poept, plast en eet, maar je weet nooit, vandaar dit draaiboekquote:Op maandag 14 september 2009 09:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Das lief inderdaad
Toen Leander de eerste keren langer dan een uurtje ergens heen ging, gaf ik ook altijd hele draaiboeken mee
Ow ja, natuurlijk. De reden was dus minder prettig.quote:Op maandag 14 september 2009 09:45 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
vriend zat in de ziektewet he
Ik vraag me wel af hoe het gaat hoor aangezien ze zo'n driftkikker is.
Maargoed, eens moet het idd
Ik ken trouwens echt NIEMAND met een vingertje minder door een deurquote:Op maandag 14 september 2009 09:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, die kreeg ik ook. Ik blijf erbij, inzichten veranderen niet voor niks.
Ja, ik leef nog, ondanks los achterin de auto. Toch denk ik dat als mijn generatie óók in de gordel had gemoeten er méér kinderen nog geleefd hadden. En daar gaat het om. Verder kijken dan alleen jezelf.
Dit is net zoiets als mijn opa heeft altijd gerookt en die is 90 geworden.
Ik welquote:Op maandag 14 september 2009 09:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ken trouwens echt NIEMAND met een vingertje minder door een deurEn dat zonder deurbeschermers.
Dan heette het wel een vingerbeschermer. Het gaat toch om de verf van de deur te beschermen?quote:Op maandag 14 september 2009 09:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ken trouwens echt NIEMAND met een vingertje minder door een deurEn dat zonder deurbeschermers.
Ik denk dat het ook een kwestie van 'eigen' is. Miss vertrouwt haar eigen moeder wel volledig (het is haar moeder en uit ervaring) en Schaap zal zoiets ook wel hebben met zijn eigen moeder. En wie weet voelt ie het ook als een soort afwijzing. "mijn moeder is niet goed genoeg en jouw moeder wel?" (maar das spiegologie van de kouwe vloer hoor..)quote:Op maandag 14 september 2009 09:51 schreef Troel het volgende:
Ik denk dat schaap een beetje te krampachtig is in dit geval. Niet meer dan logisch dat je bang bent dat ze dit soort dingen met Senna ook zou doen en dat heeft niets met loslaten of wat dan ook te maken. Sterker nog, ze zal maar losgelaten hebben
Ik denk dat je voor een groot deel gelijk in hebt. Er is echter 1 verschil: door dit soort akkefietjes is het gekomen dat ik er minder vertrouwen in heb! Het heeft een reden, het is niet zomaar mijn moeder vs jouw moeder. En ik zou het zo fijn vinden als schaap me zou begrijpen en het met me eens zou zijn in zulke zaken.quote:Op maandag 14 september 2009 09:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook een kwestie van 'eigen' is. Miss vertrouwt haar eigen moeder wel volledig (het is haar moeder en uit ervaring) en Schaap zal zoiets ook wel hebben met zijn eigen moeder. En wie weet voelt ie het ook als een soort afwijzing. "mijn moeder is niet goed genoeg en jouw moeder wel?" (maar das spiegologie van de kouwe vloer hoor..)
dus hij moet het met jou eens zijn, ook al is hij het niet?quote:Op maandag 14 september 2009 09:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat je voor een groot deel gelijk in hebt. Er is echter 1 verschil: door dit soort akkefietjes is het gekomen dat ik er minder vertrouwen in heb! Het heeft een reden, het is niet zomaar mijn moeder vs jouw moeder. En ik zou het zo fijn vinden als schaap me zou begrijpen en het met me eens zou zijn in zulke zaken.
oiquote:
dit dus, ik zit met open mond te lezen eigenlijk ..quote:Op maandag 14 september 2009 09:46 schreef RockabeIIa het volgende:
Miss_Sly...
Schurkende kids....
Ik weet nog niet welke van de 2 zaken hier ik meer schokkend/tenenkrommend/bizar vind...
ik heb gmail en normaal nóóit spam in mijn inbox en sinds een week ineens welquote:Op maandag 14 september 2009 10:21 schreef lady-wrb het volgende:
ik weet niet wat er in de lucht zit momenteel maar ik word weer dagelijks bestookt met penis ernlargements. en t was zo lekker rustig op spamgebied. hoe kan dat nou weer zo inene?
Het gets ET dat zijn geen leuke berichten. Gelukkig niet bij jullie maar wat naar zegquote:Op maandag 14 september 2009 10:23 schreef E.T. het volgende:
[..]
dit dus, ik zit met open mond te lezen eigenlijk ..
Zo kregen wij vanmoren een berichtje 'hebben jullie nog last gehad van de brand in v'huizen?' .. Wij wisten van geen brand af dus even google...
Brand in Voorthuizen!![]()
Brand op 'ons' park!!![]()
![]()
![]()
Gauw beelden zoeken om te kijken welk chalet het was en of wij misschien vanmiddag ook die kant op moeten ivm eventuele schade.. Eerst foto's in het donker, dachten we dat het de overburen waren, maar nu een filmpje bij licht en het blijkt achter de overburen te zijn. Nog steeds wel heel akelig dichtbij, maar ver genoeg om geen rook- of stankschade te hebben denken we. (vanmiddag ff bellen).
Ik ken de 'bewoners' trouwens niet.. een jongen is overleden, die wilde de hond nog redden
Ik wel. 2 vingers minder zelfs...quote:Op maandag 14 september 2009 09:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dus juist dat ik het fijn zou vinden als hij het zou begrijpen en het met me eens zou zijn. Toch net anders dan jij het uitlegt.quote:Op maandag 14 september 2009 10:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dus hij moet het met jou eens zijn, ook al is hij het niet?
vind ik wel veel gevraagd.
Inderdaad, dat dus.quote:Op maandag 14 september 2009 10:44 schreef cattie het volgende:
Zelf vind ik de opstelling van grootouders erg belangrijk. mijn moeder en schoonmoeder zijn van ongeveer dezelfde leeftijd met ongeveer dezelfde opvoedingsstijl. Ondertussen is er in 30 jaar veel veranderd. Mijn moeder staat open voor veranderingen, accepteert het en doet het op onze manier. Mijn schoonmoeder staat niet open voor veranderingen en vindt het allemaal maar onzin. Rara wie wel op mag passen en wie niet.
Het hoeft niet allemaal precies op mijn manier te gaan, maar ik wil wel het vertrouwen hebben dat er geen dingen gebeuren die echt niet (meer) kunnen. Zoals chocolade aan een kind van 3 maanden geven, kinderen uit treinen hangen, kinderen laten krijsen van verdriet enz.
Ik vind het écht absoluut NIET overdreven van je en ik erger me altijd ziek aan kerels die dit soort stupide acties bagataliseren en beginnen over "moeten kunnen loslaten". Alsof je geestelijk een beetje labiel bent ofzoquote:Op maandag 14 september 2009 09:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder is ook een hartstikke lief mens. Het is ook allemaal enthousiasme, maar dat maakt het niet minder eng.
Dus zei ik tegen schaap dat we het hier nog wel een keer over moeten hebben. Haar reactie dat wij maar bangerikken zijn geeft me namelijk niet het idee dat ze doorheeft dat dit levensgevaarlijk was en heel erg verkeerd had kunnen aflopen. Als ze dat niet doorheeft, vind ik het doodeng om Senna bij haar achter te moeten laten dadelijk. Mijn reactie tegen schaap dat ze voorlopig ook met Senna niet meer kan doen dan oppassen in huis of een rondje in de wijk met de kinderwagen, was volgens hem veel te overdreven, en dus was ik niet goed bezig, want ik moest Senna wel los kunnen laten.
Over 1,5 maand ga ik weer werken en dan ga ik haar aan de zorg van anderen overlaten, dat meot wel. Aan schaap en aan mijn moeder doe ik dat zonder problemen (qua vertrouwen, ik zal het best moeilijk vinden in het begin om afscheid te nemen, maar dat is wat anders). Het kinderdagverblijf moet mijn vertrouwen nog winnen. Mijn schoonmoeder moet toch echt gaan leren dat bepaalde dingen neit kunnen en dat wij geen bangerikken zijn...
ik kreeg ernstig het gevoel dat ik raar was rdat ik vond dat we het er nog wel een keer met schoonmoeder over moeten hebben...
Onze huisarts deed dat iig niet. (manlief COPD en Suus had wel/niet de MG, dat wilden ze ook niet eens testen. Pas als manlief verschijnselen kreeg zouden ze hem testen)quote:Op maandag 14 september 2009 10:56 schreef bixister het volgende:
hehheh groot gelijk, debuuv!![]()
ik duik er zo weer in. gisteren al de hele dag in bed gelegen maar nog steeds zo slap als 'n vaatdoek. ik had vanmorgen de huisarts moeten bellen of G niet preventief iets moet krijgen, want die heeft astma; hij krijgt ook altijd een griepprik enzo. maar heb er tijdens de uren dat ik kon bellen geen moment aan gedacht. morgen dan maar.
Na 3 dagen knapte Suus weer volledig op, manlief is (tot nu toe) de dans ontsprongen, ik ben dus wel grieperig (maar lijkt niet door te willen zetten, blijf maar licht koortsig en strondverkouden)quote:Op maandag 14 september 2009 11:05 schreef bixister het volgende:
ik dacht al zoiets. maar toch vind ik dat raar, er IS toch inmiddels iets dat ze kunnen geven begreep ik. naja. maar Ireth, hebben jij en je man 't nog gekregen eigenlijk? (ik kan me bijna niet voorstellen dat ik ze hier NIET aangestoken heb nl).
Jaa! En dat was dan ook uiteindelijk waaorm we ruzie kregen: omdat hij mij dat gevoel gaf idd!quote:Op maandag 14 september 2009 11:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik vind het écht absoluut NIET overdreven van je en ik erger me altijd ziek aan kerels die dit soort stupide acties bagataliseren en beginnen over "moeten kunnen loslaten". Alsof je geestelijk een beetje labiel bent ofzo.
Dat dus!quote:Op maandag 14 september 2009 11:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
......
En voorderest zit ik hier steedsbij het schuren met kleuters, brand bij V'huizen en bix met sombrerokoorts
Ik dacht altijd dat jij niet ziek kon wordenquote:Op maandag 14 september 2009 11:12 schreef bixister het volgende:
nou ja dat laatste is toch niet echt wereldschokkend?
quote:Op maandag 14 september 2009 11:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij niet ziek kon worden
Mefke, kan de hond niet thuis blijven dan?quote:Op maandag 14 september 2009 11:53 schreef mefke79 het volgende:
Freecell, ik vind dat ook heel normaal. Maar ja, in de familie van mijn man is het normaal om je hond overal mee naar toe te nemen...want hij kan niet alleen blijven. Dat hier twee konijnen over de zeik gaan en dat we dus altijd dat hok moeten verhuizen naar de garage of naar boven, dat is bijzaak. Raar he, bij de combi teckel en konijn...
Twee dagen na de bevalling heb ik mijn tante gesmeekt de hond uit de auto te halen zodat ik hem even kon knuffelenquote:Op maandag 14 september 2009 12:07 schreef mefke79 het volgende:
Morretje, ik vind het heel normaal ja. Ik zou dat beest gewoon thuislaten...maar ja, dan gaat ie blaffen. En dat is zo zielig...en onhandig voor de buren..en hij is gewend om mee te gaan. Zal allemaal best, hier komt ie er niet in de eerste weken na de bevalling. En sowieso heb ik liever dat ie em thuis laat. Ik neem toch ook geen konijn mee naar hem en vraag em z'n hond op te sluiten? ik ben dus echt wel een dierenliefhebber, maar er zijn grenzen. Dit is zo'n grens. Tis mijn huis en mijn huisdieren. Maar goed, dat ligt dus anders in de teckelgekke familie van mijn man.
was jij degene die lag te snurken??quote:
Had je nu maar die automatische sjoel dinges van Het Beste Idee van Nederland!quote:Op maandag 14 september 2009 13:05 schreef Pvoesss het volgende:
Ik had vandaag 66 punten bij het sjoelen![]()
![]()
Ik ga weer aan het werk etc en nu dus cursus.. En om de dag leuk te eindigen sjoelen we
Tot nu toe niet voorgekomen. Bij dat soort weer laten ze ze meestal thuis, gelukkig. Zou ik ook niet willen hoorquote:Op maandag 14 september 2009 13:02 schreef moussy het volgende:
Ik snap niet dat die mensen de hond dan in de auto laten. Ik mag toch hopen dat ze niet doen als het erg warm is of behoorlijk koud
Ik woon in een net gedeelte van het centrum in een keurig appartementencomplex, waar mongolen hun koopwoning die ze niet kwijt kunnen omdat ze teveel vragen verhuren aan mensen die ze niet kennenquote:
Het ruikt nu naar wiet én slechte parfumquote:Op maandag 14 september 2009 13:22 schreef mefke79 het volgende:
Pff, k_i_m das niet fijn. De milieudienst van de gemeente kan misschien nog wat voor je doen? Alleen al die stank...het lijkt me echt niet fijn.
Wat een leuk gebaar van je buurvrouw trouwens! Tof bedacht!quote:Op maandag 14 september 2009 13:28 schreef moussy het volgende:
Oh, onze buurman achter ergens doet het nog, alleen nu wel opgeborgen in een instelling![]()
De buurvrouw kwam een staatslot brengen, en ze hoopt dat we er net zoveel geluk mee hebben als dat zij met ons allemaal gehad heeftwaarop ik vroeg of Buurman wel zo blij was om toch gered te worden..
maar hij weet helemaal niets meer te herinneren!
*knip*quote:Op maandag 14 september 2009 14:42 schreef Raissa het volgende:
Mous, wat ik me al afvroeg toen je het van de week vertelde.. Hoe hebben jullie die man gevonden dan? Keek iemand toevallig naar binnen ofzo?
zo inderdaad is het niet hoor, er was een man of 30 ramptoerisme, 2 die als kip zonder kop rond aan het rennen waren en ik ging boelkloedig handoekjes theedoekjes en dekentjes leggen, hondjes vangen enz enzquote:Op maandag 14 september 2009 14:45 schreef Stout het volgende:
ja, klopt, je gaat inderdaad handelen, alle emoties en zo zet je als het ware uit. Die komen achteraf wel heb ik gemerkt
Nee voor sommigen niet maar ik weet van mezelf dat ik dan ineens in een ijskonijn verander.quote:Op maandag 14 september 2009 14:49 schreef moussy het volgende:
[..]
zo inderdaad is het niet hoor, er was een man of 30 ramptoerisme, 2 die als kip zonder kop rond aan het rennen waren en ik ging boelkloedig handoekjes theedoekjes en dekentjes leggen, hondjes vangen enz enz
ik ben al lang blij dat het niet op joetjoep staat! (als het goed isquote:Op maandag 14 september 2009 14:54 schreef Stout het volgende:
[..]
Nee voor sommigen niet maar ik weet van mezelf dat ik dan ineens in een ijskonijn verander.
En die ramptouristen wordt je echt niet goed van. Loop door als je dr niks te zoeken hebt.
Leer ik mijn kids ook : vraag of er hulp (genoeg) is, zo ja loop weg, zo nee ga helpen.
Nee dat gaat niet lukken.. als ik haar nu wakker maak dan is het mis..quote:Op maandag 14 september 2009 14:56 schreef _Bar_ het volgende:
heftig Moussy, doet me weer denken aan m'n moeder die door een ongelukje door de voordeur viel en ook een slagaderlijke bloeding had.
en de buuv die te hulp schoot.
en idd een serie ramptoeristen,en gewoon niet aan de kant wilden enzo.
En een staatlot is wel een heel lief gebaar
Durf je kitten niet al slapend mee te nemen naar de winkel?
Gewoon slapend in de wandelwagen parkeren ofzo.
Ff een agent de huid volschelden over dat ze niet komen?quote:Op maandag 14 september 2009 15:20 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb er echt gruwelijk de pest in vanmiddag. En ik moet ook nog boodschappen doen.
112 bellen dan maarquote:Op maandag 14 september 2009 15:38 schreef k_i_m het volgende:
Nou, als ik dat mens achter de balie mocht geloven was er niemand op het hele bureau te vinden.
quote:Op maandag 14 september 2009 15:44 schreef moussy het volgende:
[..]
112 bellen dan maar![]()
Of het energiebedrijf, gaswacht weet ik veel, dat je zo'n vreemde geur ruikt, of het misschien geen gas is
Ik heb erover zitten denken om de brandweer te bellen, die komen tenminste. Maarja, als er dan geen brand maar een wietplantage is krijg ik daar vast weer gezeik mee.quote:Op maandag 14 september 2009 15:44 schreef moussy het volgende:
[..]
112 bellen dan maar![]()
Of het energiebedrijf, gaswacht weet ik veel, dat je zo'n vreemde geur ruikt, of het misschien geen gas is
Ik zou dan het domme blontje spelen en zeggen dat er zo'n rare lucht hangt.. dat het lijkt op een gaslucht.. misschien zit er wel een lek...quote:Op maandag 14 september 2009 16:09 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb erover zitten denken om de brandweer te bellen, die komen tenminste. Maarja, als er dan geen brand maar een wietplantage is krijg ik daar vast weer gezeik mee.
quote:Op maandag 14 september 2009 16:16 schreef k_i_m het volgende:
Maarja, ze zullen wel weer ergens met z'n allen bij een rollerbank hebben staan kijken, of ze nog bonnen uit konden delen voor brommers zonder wit achterspatbord.
de vader van t gezin waar ik kwam oppassen (om de 2 dagen) werd opgepakt voor zulks toen ik er werktequote:Op maandag 14 september 2009 15:55 schreef Troel het volgende:
Ik heb het gevoel dat de politie in Hengelo nu nog steeds niets gedaan heeft met mijn melding dat mijn buurman een kwekerij had en daarnaast in harddrugs handelde
Maar heb inmiddels begrepen dat dat helemaal niet het geval hoeft te zijn.
quote:Op maandag 14 september 2009 16:27 schreef k_i_m het volgende:
Yak. Wij hebben hier net weer een kat laten oplappen voor 50 euro
. Die liep al een week als een ouwe zeehond in je bek te rochelen 's nachts
.
neequote:Op maandag 14 september 2009 17:22 schreef freecell het volgende:
GROM!
Bel ik net weer met die man van het huis dat we het toch echt niet gaan doen
'maar je mag er wel langer blijven dan 2 jaar hoor'
FUUUUUCK
Nu zit ik weer![]()
Eerst op papier zien, dan gelovenquote:Op maandag 14 september 2009 17:22 schreef freecell het volgende:
GROM!
Bel ik net weer met die man van het huis dat we het toch echt niet gaan doen
'maar je mag er wel langer blijven dan 2 jaar hoor'
FUUUUUCK
Nu zit ik weer![]()
Voelde het wel vertrouwd, zoals vroeger, aan?quote:Op maandag 14 september 2009 17:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh, nog even...
Het bezoekje was heel erg leukHij had chocolade voor B meegenomen dus die zat meteen lekker naast em
Het was een kort maar krachtig bezoekje van een uur, hij was nauwelijks veranderd ook, ja oudere ogen. En hij was zeer onder de indruk van mijn grote buik
Dat dusquote:Op maandag 14 september 2009 17:24 schreef Rewimo het volgende:
freecell, hij maakt het je niet makkelijk zo...
Ik geloof hem welquote:Op maandag 14 september 2009 17:24 schreef moussy het volgende:
[..]
Eerst op papier zien, dan geloven
Het is niet dat we kunnen kiezen uit 15 huizenquote:Op maandag 14 september 2009 17:27 schreef RockabeIIa het volgende:
freecell, je wil toch niet in die ouwe meuk zitten. Kom, lekker verder kijken! Als iemand al vanaf het begin af aan niet transparant kan doen dan komen er alleen maar problemen van!
klaarquote:Op maandag 14 september 2009 17:37 schreef YPPY het volgende:
Als je nu nog een keer zegt dat je het niet wil, bouwt hij er vast een extra etage voor je op freecell, het is elke keer wat anders.
Goed puntquote:Op maandag 14 september 2009 17:37 schreef YPPY het volgende:
Als je nu nog een keer zegt dat je het niet wil, bouwt hij er vast een extra etage voor je op freecell, het is elke keer wat anders.
Niet doen, hij is zo wanhopig, jullie vinden vast iets goeds binnenkort.
Nee, dan nog niet eensquote:
Dat kan leuke voordelen opleverenquote:Op maandag 14 september 2009 17:57 schreef Stout het volgende:
Freeceell gewoon niet doen.....hij is blijkbaar zo wanhopig dat hij nu vanalles roept..
ik heb niet alles meegekregen ivm vakantie, maar van wat ik nu lees: niet doen!quote:Op maandag 14 september 2009 17:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, dan nog niet eens
Dan staat nog steeds ergens midden in de U-vorminge woonkamer een keuken in een hoek van 45 graden op de muur die géén kastdeurtjes heeft, maar open kastjes en die niet zo af te schermen is dat er geen kinderen komen.
Waarom twijfel ik eigenlijk nog
quote:Op maandag 14 september 2009 17:06 schreef huuphuup het volgende:
Ik hoop voor je dat de pliesie inmiddels wel al geweest is enzo.
eh ja... net of ie gister nog bij me over de vloer kwam.quote:Op maandag 14 september 2009 17:27 schreef moussy het volgende:
[..]
Voelde het wel vertrouwd, zoals vroeger, aan?
Nouja, het idee was meer dat er dus mensen in het pand aanwezig waren om de boel te oogsten. Vangst genoeg, dunkt mij.quote:Op maandag 14 september 2009 18:59 schreef Lishe het volgende:
Leuk Rocka!
Kim, ik denk dat de pliesie niet direct een inval doet toch? Ik neem aan dat er nog meer speurwerk achterzit. Dadelijk pakken ze iemand op voor een plantage die voor weetikveelwat nog meer op te pakken is. Geduld, en over een dag of 3 nog s bellen.
Zucht, moest je dat nou zeggen?!quote:Op maandag 14 september 2009 19:04 schreef YPPY het volgende:
Aaaaaaaaargh, hou me tegen.Die stomkoppen van de hema hebben het kinderservies uitgebreid met allemaal veels te leuke dingetjes.
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 september 2009 19:04 schreef YPPY het volgende:
Aaaaaaaaargh, hou me tegen.Die stomkoppen van de hema hebben het kinderservies uitgebreid met allemaal veels te leuke dingetjes.
![]()
![]()
Ikea? Voorheen had die witte.quote:Op maandag 14 september 2009 19:28 schreef Saffier het volgende:
Spanning en sensaaasie Kim
Bixje beterschap!
En ook meteen maar beterschap voor alle beestjes.
Freecellniet doen meid
Hoe is het met Belana?
Tobias wil graag een theeserviesje hebben, maar geeen roze... Iemand een idee voor hem?
kan je heel simpel hakenquote:Op maandag 14 september 2009 19:28 schreef Saffier het volgende:
Spanning en sensaaasie Kim
Bixje beterschap!
En ook meteen maar beterschap voor alle beestjes.
Freecellniet doen meid
Hoe is het met Belana?
Tobias wil graag een theeserviesje hebben, maar geeen roze... Iemand een idee voor hem?
quote:Op maandag 14 september 2009 19:40 schreef Luchtbel het volgende:
He en euhm ik had vanmorgen functioneringsgesprek en ik moet er al de hele dag over nadenken.
Want onze directeur zei:
'Jouw 'gewoon goed' is nogal euh ja hoe zeg ik dat.....
Goed is bij jou: gewoon.
Als een ander zegt: zo is het gewoon goed.
Dan is het voor jou: goed genoeg.
Maar dan nog moet er altijd net wat anders,
wat meer, wat extra, of nog een keer gekeken worden.
Dan pas is het voor jou 'gewoon goed.'
Misschien. Vaak nog niet.
Dat is prima hoor want het wordt alleen maar beter maar het is dus altijd ongewoon goed.
En niet gewoon goed.
Voor ons dan. Wij snappen dat niet altijd.'
Ik zeg het jeen dan moet ik hen wel begrijpen
![]()
Haha. Hij probeerde volgens mij subtiel uit te leggen dat het ook soms klaar is en mijn collega's soms bang voor me zijnquote:Op maandag 14 september 2009 19:42 schreef moussy het volgende:
[..]
![]()
Dat goed van jou gewoon beter is dan dat ze gewend zijn, oftewel je bent gewoon poepgoed!
Precies!quote:Op maandag 14 september 2009 19:42 schreef moussy het volgende:
[..]
![]()
Dat goed van jou gewoon beter is dan dat ze gewend zijn, oftewel je bent gewoon poepgoed!
Hoe weet jij dat dit tegen mij gezegd is?!quote:Op maandag 14 september 2009 19:44 schreef m@x het volgende:
[..]
Precies!
Alles beter dan tijdens je functioneringsgesprek te horen krijgen dat je een ongeleid projectiel bent
Hebben we dezelfde baas?quote:Op maandag 14 september 2009 19:46 schreef moussy het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat dit tegen mij gezegd is?!
herkenbaarquote:Op maandag 14 september 2009 19:44 schreef m@x het volgende:
[..]
Precies!
Alles beter dan tijdens je functioneringsgesprek te horen krijgen dat je een ongeleid projectiel bent
Dat weet ik zelf ookniet. Ik denk omdat er geen zin of tijd gemaakt kan worden.quote:Op maandag 14 september 2009 19:34 schreef Pandora73 het volgende:
Shit kim, schiet niet op zo... Heb je anders al eens dat Meld Misdaad Anoniem-nummer gebeld? Misschien dat het dan bij een andere afdeling binnenkomt waar iemand het wél interessant vindt.
Maar waarom komen ze nou eigenlijk níet kijken, want dat heb ik even gemist? (ik mis wat bankjes geloof ik en heb vanmorgen heeeel snel bijgelezen in deze dus zal ook hier best een en ander gemist hebben)
en dan een kinderboerderij kleien en als je baas vraagt wat 'DAT ' isquote:Op maandag 14 september 2009 19:52 schreef m@x het volgende:
Ik heb daarna nog een promotie gekregen. Kennelijk zijn ze bij mij dol op losse flodders. Misschien moet ik die playdoh ook eens proberen.
quote:Op maandag 14 september 2009 19:57 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
en dan een kinderboerderij kleien en als je baas vraagt wat 'DAT ' is
zeg je: een varkentje hihi en dan trots je roze biggetje omhoog houden
OMGquote:Op maandag 14 september 2009 17:19 schreef moussy het volgende:
[..]
![]()
keelontsteking zeker?
Die hond van ons krijgt eerst evene en dagje rijst met kip, eens zien of het wat opknapt, ze doet niet ziekig of zo behalve kotsen en een gele diaree flats neerleggen.
quote:Op maandag 14 september 2009 20:47 schreef Kleurdoos het volgende:
omg, heeft iemand wel eens te hard aan een vicks inhaler gesnovenmimimimimimi
het was de hele dag stralend mooi weer!!quote:Op maandag 14 september 2009 20:52 schreef phluphy het volgende:
Leuk moment om binnen te vallen!Hele leuke foto, Vicky!
Hadden jullie de hele dag zulk mooi weer?
Brak, katerdag 2. We waren een weekendje naar Düsseldorf en hebben ons prima vermaakt in de Altstad.quote:
* rijdt tegen Rocka aanquote:
quote:Op maandag 14 september 2009 20:57 schreef phluphy het volgende:
[..]
* rijdt tegen Rocka aan
![]()
![]()
Ik zocht een variant voor * geeft kopje *, dacht aan jullie teckel en kwam hierop.
goed! thnx for askingquote:Op maandag 14 september 2009 21:01 schreef Saffier het volgende:
En dan ga jij meteen maar over op een hitsige teckel
Tijd kom ik even chronisch tekort door een projectje huis verbouwen
Pinqhoe voel je je vandaag? is er lekker voor je gekookt?
teruggetweetquote:Op maandag 14 september 2009 20:54 schreef RockabeIIa het volgende:
sjieke familie zo hoor
Gallo phluphwoman
hey kleurdoos ik had je nog getweet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |