abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 08:45:11 #1
7074 moussy
kuttekop
pi_72721954
En weer verder.

Ik ben nog op zoek naar het telefoonnummer van de exorcist voor 1 van mn spruiten, kleurdoos is toe aan nieuwe wollies en Freecell was druk met de kerk.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 08:47:06 #2
7074 moussy
kuttekop
pi_72721976
Oh hm, typegriep, het is exorcist niet excorcist..

En ik moet driftig zoeken naar nieuw haar!
  Jubileum moderator maandag 14 september 2009 @ 08:49:20 #3
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_72721998
Aangepast
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_72722000
ook weer terug.

NIet echt teruggelezen, alleen even gekeken naar de reden voor de complimenten voor Spuuglokje en wow, wat is dat mooi gemaakt Echt heel erg knap!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72722007
Ik zei dus nog als antwoord (volledig ontopic )

Ik ben HIER lid.
En van de newfrontiers kerken zijn er momenteel 7 in Nederland en die doen eens per jaar, op de startzondag van het seizoen een gezamenlijke dienst ergens in het midden van het land.
Dus alle kerken dicht en met z'n alleen daarheen

Maar het is echt tof En eigenlijk vind ik de gewone diensten fijner dan de startzondag Alleen bij gewone diensten gaan we niet met een paar honderd man na die tijd eten
pi_72722029
Ow en Mous? Een geluidsdemper? Zo dat ook een idee zijn voor je spruit?
pi_72722036
quote:
Op maandag 14 september 2009 08:47 schreef moussy het volgende:
Oh hm, typegriep, het is exorcist niet excorcist..

En ik moet driftig zoeken naar nieuw haar!
alweer

ik wil ook weer iets anders.. dat hoerige blond /platina met euh dat donkergrijzige
  † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 08:53:27 #8
7074 moussy
kuttekop
pi_72722049
quote:
Op maandag 14 september 2009 08:51 schreef freecell het volgende:
Ow en Mous? Een geluidsdemper? Zo dat ook een idee zijn voor je spruit?
nee echt, exorcist... geen twijfel mogelijk, ze draaide haar hoofd nog net niet in de rondte en kotste de boel nog nét niet onder. Je kamer opruimen is wel heul erg!

KD, alweer, mn kapsel is uit
pi_72722054
Hoe was het miss-sly?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_72722057
Spreekt me erg aan Freecell, jammer dat het zover weg is ! Ik ga de preken eens beluisteren.
pi_72722065
quote:
Op maandag 14 september 2009 08:53 schreef Stout het volgende:
Spreekt me erg aan Freecell, jammer dat het zover weg is ! Ik ga de preken eens beluisteren.
We zitten ook in Utrecht, Harderwijk, Berkel, Maastricht *pieker* en nog twee ergens
Alleen op die startzondagen merk je dat, hoewel de gedachten en de leer ed hetzelfde zijn, de 'cultuur' van elke gemeente echt verschillend is. Daarom noemen we het ook geen denominatie, maar meer een familie van kerken.
  maandag 14 september 2009 @ 08:55:42 #12
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72722080
Nice TT, klinkt echt vredig zo naast elkander
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72722092
Ik ga ook een kerk beginnen
  † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 08:57:54 #14
7074 moussy
kuttekop
pi_72722106
quote:
Op maandag 14 september 2009 08:56 schreef Kleurdoos het volgende:
de geitenwollensokkenkerk?
pi_72722109
quote:
Op maandag 14 september 2009 08:55 schreef RockabeIIa het volgende:
Nice TT, klinkt echt vredig zo naast elkander
Ik geloof ook niet dat 'kerken' en 'exorcisme' zo ver uit elkaar ligger oorspronkelijk
pi_72722112
quote:
Op maandag 14 september 2009 08:56 schreef Kleurdoos het volgende:
Hip, mag ik ook eens komen?
pi_72722117
Miss hoe was je familieweekend? Senna het allemaal een beetje volgehouden? Leander wel Die viel tegen de middga in slaap en werd alleen nog maar wakker als ie de fles moest. En dat 2 dagen lang
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_72722120
Ik ga nu naar een PKN kerk, maar ik vind daar niet echt wat ik zoek. Ik ga wel eens naar Alkmaar naar een jeugddienst (jeugd is een ruiim begrip daar gezien de gemiddelde leeftijd) van een evangelische gemeente.
Maar das toch weer anders.
pi_72722128
quote:
Op maandag 14 september 2009 08:58 schreef freecell het volgende:

[..]

Hip, mag ik ook eens komen?
Mag wel alleen kom je wel 15 kilo aan door mijn geloof
pi_72722143
Mogguh!
Wat heb ik klote geslapen... Ben elk uur wakker geweest...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 14 september 2009 @ 09:01:05 #21
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_72722145
Spuug hulde echt waar
  maandag 14 september 2009 @ 09:01:38 #22
61800 Rottdog
pi_72722149
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:00 schreef Vicky het volgende:
Mogguh!
Wat heb ik klote geslapen... Ben elk uur wakker geweest...
Lag ik naast jou in bed
pi_72722155
quote:
Op maandag 14 september 2009 08:59 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Mag wel alleen kom je wel 15 kilo aan door mijn geloof
Dan kom ik maar niet, ik wil er juist vanaf
pi_72722177

joor modder suks koks in hel
pi_72722184
Spreekt ze ook in tongen, moussy?

snoopy, was op zich wel gezellig Wel erg druk en chaotisch; een driegangenmenu starten rond 7 uur met 3 kinderen van 8 weken, 14 maanden en 3,5 jaar is natuurlijk vragen om huilen en druk gedoe en nooit met z'n allen tegelijk aan tafel zitten Senna was nogal overstuur door alle drukte, dus lekker vroeg naar de kamer gegaan en toen sliep ze wel erg goed.

Efteling was ook wel leuk om weer eens rond te lopen, het blijft toch een supermooi park Senna begon in de kinderwagen, maar daar vond ze niets aan, dus al snel in de doek gehangen en zo heb ik uren met haar rondgelopen en dat was prima. Gewandeld in sprookjesbos en wat gegeten met z'n allen. Rond een uur of 3 zijn wij naar huis gegaan.

Het drama kwam pas thuis toen wij zelf ruzie kregen om iets wat er die dag was gebeurd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik nou werkelijk zo overdreven? En ja, ik wil hier graag een eerlijk antwoord op, want misschien ligt het wel aan mij en is het echt niet zo raar?
pi_72722187
En Imca Marina zingt liedjes
pi_72722205
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:04 schreef miss_sly het volgende:
Spreekt ze ook in tongen, moussy?

snoopy, was op zich wel gezellig Wel erg druk en chaotisch; een driegangenmenu starten rond 7 uur met 3 kinderen van 8 weken, 14 maanden en 3,5 jaar is natuurlijk vragen om huilen en druk gedoe en nooit met z'n allen tegelijk aan tafel zitten Senna was nogal overstuur door alle drukte, dus lekker vroeg naar de kamer gegaan en toen sliep ze wel erg goed.

Efteling was ook wel leuk om weer eens rond te lopen, het blijft toch een supermooi park Senna begon in de kinderwagen, maar daar vond ze niets aan, dus al snel in de doek gehangen en zo heb ik uren met haar rondgelopen en dat was prima. Gewandeld in sprookjesbos en wat gegeten met z'n allen. Rond een uur of 3 zijn wij naar huis gegaan.

Het drama kwam pas thuis toen wij zelf ruzie kregen om iets wat er die dag was gebeurd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik nou werkelijk zo overdreven? En ja, ik wil hier graag een eerlijk antwoord op, want misschien ligt het wel aan mij en is het echt niet zo raar?
pff ik twijfel nog steeds of ik opa en oma op moet laten passen nadat ze ons ophaalden na de bevalling en de maxicosi + baby in de kofferbak wilden zetten opa hield heel trots de kofferbak open

maargoed, woensdag moet ik er toch aan geloven.
  maandag 14 september 2009 @ 09:07:23 #28
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_72722221
Och meiden wat zijn jullie allemaal lief dat jullie zo lovend over het hondje zijn! Da's lekker wakker worden.
Moussy die topictitel is meesterlijk!
Ik ga me eens op de fiets slepen, want ik heb gisteravond aan mezelf gezworen dat ik de hele week boodschappen op de fiets ging doen, om die vreselijke over-eterij van gisteravond ietwat te compenseren.
pi_72722228
quote:
Op maandag 14 september 2009 08:58 schreef MeNicole2 het volgende:
Miss hoe was je familieweekend? Senna het allemaal een beetje volgehouden? Leander wel Die viel tegen de middga in slaap en werd alleen nog maar wakker als ie de fles moest. En dat 2 dagen lang
Zaterdag was een kleine ramp. 's nahts heeft ze heel goed geslapen. De Efteling in de kinderwagen begonnen, maar na een half uurtje in de doek geknoopt omdat ze maar bleef huilen en toen heeft ze geslapen tot we terug waren bij de auto
  maandag 14 september 2009 @ 09:10:11 #30
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_72722253
Miss_Sly, je bent niet overdreven, mijn maag draait om bij dat soort acties. Kleurdoos wat erg! Doet me ook aan mijn schoonmoeder denken, die zei dat ze vroeger wel eens de baby (m'n man of mijn schoonzusje dus) in de kinderwagenbak legde en die op de achterbank van de auto zette.
pi_72722259
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:02 schreef Stout het volgende:

[..]

Dan kom ik maar niet, ik wil er juist vanaf
Ik kom wel, die 15 kilo moet ook ergens vandaan komen
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:06 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

pff ik twijfel nog steeds of ik opa en oma op moet laten passen nadat ze ons ophaalden na de bevalling en de maxicosi + baby in de kofferbak wilden zetten opa hield heel trots de kofferbak open
Kwok

Ik ben sowieso niet zo loslaterig geloof ik Maar ik word nu wel makkelijker.
  maandag 14 september 2009 @ 09:10:39 #32
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_72722263
Nick en Simon op de radio 'Oh hooooh hooo!'
  maandag 14 september 2009 @ 09:11:15 #33
61800 Rottdog
pi_72722272
Zou van dat soort acties ook niet gecharmeerd zijn Miss_sly
pi_72722274
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:10 schreef Spuuglokje het volgende:
Miss_Sly, je bent niet overdreven, mijn maag draait om bij dat soort acties. Kleurdoos wat erg! Doet me ook aan mijn schoonmoeder denken, die zei dat ze vroeger wel eens de baby (m'n man of mijn schoonzusje dus) in de kinderwagenbak legde en die op de achterbank.
Maar dat deed iedereen toen. Toen mijn broers klein waren waren er nog helemaal geen maxi-cosi's, dus dan was het gewoon reiswieg op de achterbank
  maandag 14 september 2009 @ 09:12:53 #35
61800 Rottdog
pi_72722297
quote:
Nick en Simon op de radio 'Oh hooooh hooo!'
QMusic
  maandag 14 september 2009 @ 09:13:19 #36
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_72722301
En nu Sheila E. Wat heerlijk, dat foute uur op Q Music Ik luisterde altijd naar Giel Beelen, maar steeds weer hetzelfde hing me zo de strot uit, dus ik ben maar eens van zender veranderd.
  † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 09:14:23 #37
7074 moussy
kuttekop
pi_72722319
Ik zou alles behalve blij zijn miss

mijn schoonouders hebben Cas eens met zijn stoeltje achter de achterdeur gezet, een uur lang, terwijl hij zijn flesje moest, vergeten...
pi_72722330
quote:
Miss_Sly, je bent niet overdreven, mijn maag draait om bij dat soort acties. Kleurdoos wat erg! Doet me ook aan mijn schoonmoeder denken, die zei dat ze vroeger wel eens de baby (m'n man of mijn schoonzusje dus) in de kinderwagenbak legde en die op de achterbank van de auto zette.
dat was normaal toen volgens mij, dat opperde mn schoonmoeder ook nog 'je kan haar toch gewoon vasthouden op de achterbank? '

en mn igen moeder met t slagroomverhaal en spenen in de suikerpot enzo
pi_72722345
quote:
Dat was vroeger, en vroeger deed iedereen dat toch? Hele andere tijd dan nu. Of zeg ik nu iets heel doms?

Was opa niet gewoon een beetje in de bonen kleurdoos? Trots en blij en ja dan kan je rare dingen doen. Waarschijnlijk niet eens bewust.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
  maandag 14 september 2009 @ 09:16:10 #40
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_72722349
Goeiemorgen!

Ik zit ff vol verbazing te kijken naar dansles voor kinderen... oke, ut zal de cultuur wel wezen... maar toch..
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_72722369
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:15 schreef Baby_Girl het volgende:

[..]

Dat was vroeger, en vroeger deed iedereen dat toch? Hele andere tijd dan nu. Of zeg ik nu iets heel doms?

Was opa niet gewoon een beetje in de bonen kleurdoos? Trots en blij en ja dan kan je rare dingen doen. Waarschijnlijk niet eens bewust.
nee hoor ik vroeg nog of ie dat serieus meende en toen knikte ie ja.
  † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 09:18:04 #42
7074 moussy
kuttekop
pi_72722386
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:16 schreef Ireth het volgende:
Goeiemorgen!

Ik zit ff vol verbazing te kijken naar dansles voor kinderen... oke, ut zal de cultuur wel wezen... maar toch..
Oh zo dans ik altijd met mn kinderen
pi_72722391
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:11 schreef freecell het volgende:

[..]

Maar dat deed iedereen toen. Toen mijn broers klein waren waren er nog helemaal geen maxi-cosi's, dus dan was het gewoon reiswieg op de achterbank
dat idd.

toen max nog niet zo lang geboren was, is hij ook ooit 1 keer zo vervoerd. ik had geen auto dus geen autostoeltje, dus heb maar de kinderwagenbak vastgegordeld en ben er naast gaan zitten. daarna wel snel autostoel gekocht
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 14 september 2009 @ 09:18:34 #44
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_72722397
Mijn eigen moeder was vroeger net zo voorzichtig als ik ben, en dus was ik nogal geschokt toen ik mijn schoonmoeder leerde kennen, dat dat dus ook heel anders kon! Maar ze is een ongelooflijke schat hoor, en hield zich braaf aan mijn (achteraf nogal militairistische ) voedingsschema's wanneer ze eens oppaste op Wouter.
  maandag 14 september 2009 @ 09:18:48 #45
61800 Rottdog
pi_72722404
Het ergste aan het foute uur is er achter komen dat je zelfs met Rene Froger mee kunt zingen
pi_72722414
omg daggerin for kids. t moet niet gekker worden toch.
pi_72722416
quote:
Goeiemorgen!

Ik heb maar een klein stukje gekeken, maar ik vind het redelijk shocking
het lijkt wel een orgie van kleine kinderen...
pi_72722433
quote:
Goeiemorgen!

ik moet er van blozen
  maandag 14 september 2009 @ 09:21:13 #49
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_72722437
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:04 schreef miss_sly het volgende:

SPOILER
Ik vind je echt niet overdreven! Dat zijn gewoon heel erg ondoordachte acties, en hoe leuk en goed ook bedoeld, je wilt toch niet weten aan wat er mis kan gaan!
pi_72722445
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:18 schreef Spuuglokje het volgende:
Mijn eigen moeder was vroeger net zo voorzichtig als ik ben, en dus was ik nogal geschokt toen ik mijn schoonmoeder leerde kennen, dat dat dus ook heel anders kon! Maar ze is een ongelooflijke schat hoor, en hield zich braaf aan mijn (achteraf nogal militairistische ) voedingsschema's wanneer ze eens oppaste op Wouter.
Das lief inderdaad
Toen Leander de eerste keren langer dan een uurtje ergens heen ging, gaf ik ook altijd hele draaiboeken mee
  maandag 14 september 2009 @ 09:22:01 #51
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_72722452
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:17 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

nee hoor ik vroeg nog of ie dat serieus meende en toen knikte ie ja.
  † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 09:22:31 #52
7074 moussy
kuttekop
pi_72722461
Ik vond die tibetaanse begrafenis, klikbaar naast die drooguhmneukende kinderen ook wel smaakvol op de vroege morgen
  maandag 14 september 2009 @ 09:22:59 #53
61800 Rottdog
pi_72722467
Eerst dat filmpje van Ireth en nu de Vliegende Panters
  maandag 14 september 2009 @ 09:23:51 #54
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_72722477
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:22 schreef moussy het volgende:
Ik vond die tibetaanse begrafenis, klikbaar naast die drooguhmneukende kinderen ook wel smaakvol op de vroege morgen
OMG! Dat had ik nog niet eens gezien!
* Ireth hapt in een croissantje...
pi_72722479
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:18 schreef Spuuglokje het volgende:
Mijn schoonmoeder is ook een hartstikke lief mens. Het is ook allemaal enthousiasme, maar dat maakt het niet minder eng.

Dus zei ik tegen schaap dat we het hier nog wel een keer over moeten hebben. Haar reactie dat wij maar bangerikken zijn geeft me namelijk niet het idee dat ze doorheeft dat dit levensgevaarlijk was en heel erg verkeerd had kunnen aflopen. Als ze dat niet doorheeft, vind ik het doodeng om Senna bij haar achter te moeten laten dadelijk. Mijn reactie tegen schaap dat ze voorlopig ook met Senna niet meer kan doen dan oppassen in huis of een rondje in de wijk met de kinderwagen, was volgens hem veel te overdreven, en dus was ik niet goed bezig, want ik moest Senna wel los kunnen laten.

Over 1,5 maand ga ik weer werken en dan ga ik haar aan de zorg van anderen overlaten, dat meot wel. Aan schaap en aan mijn moeder doe ik dat zonder problemen (qua vertrouwen, ik zal het best moeilijk vinden in het begin om afscheid te nemen, maar dat is wat anders). Het kinderdagverblijf moet mijn vertrouwen nog winnen. Mijn schoonmoeder moet toch echt gaan leren dat bepaalde dingen neit kunnen en dat wij geen bangerikken zijn...

ik kreeg ernstig het gevoel dat ik raar was dat ik vond dat we het er nog wel een keer met schoonmoeder over moeten hebben...
  maandag 14 september 2009 @ 09:25:31 #56
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_72722498
Goeiemorgen!

Euh Miss-sly daar zou ik ook niet echt "loslaterig"van worden. en dan maar een bangerik, het is wel jouw kind! alhoewel ik je geen bangerik vind hoor, ik had het kind denk ik losgetrokken van oma

En dat dansen allemachtig!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 09:26:14 #57
7074 moussy
kuttekop
pi_72722512
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:23 schreef Ireth het volgende:

[..]

OMG! Dat had ik nog niet eens gezien!
* Ireth hapt in een croissantje...
Ik vind het wel wat hebben, maar gelukkig ben ik gewoon verzekerd en hoef ik geen skyburial
pi_72722524
gelukkig denkt mijn vriend er hetzelfde over als ik.. ook opa en oma moeten er weer in kunnen groeien.. t is tenslotte al 27 jaar na hun laatste kind en er is zoveel wat niet meer mag enzo
pi_72722592
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:27 schreef Kleurdoos het volgende:
gelukkig denkt mijn vriend er hetzelfde over als ik.. ook opa en oma moeten er weer in kunnen groeien.. t is tenslotte al 27 jaar na hun laatste kind en er is zoveel wat niet meer mag enzo
Ja, dat was idd ook schaaps argument op een bepaald moment: ze heeft al drie kinderen opgevoed en die zijn ook groot geworden.

Ja, dus...resultaten uit het verleden enzo...

Maar toen ik zei dat het al weer heel anders was geweest als ze geschrokken had geageerd en had gezegd dat het een stomme actie was en dat ze dat natuurlijk nooit had moeten doen, vond hij dat onzin. Ik vind dat een groot verschil; kennelijk ziet ze er niets verkeerds in, en dat vind ik nog kwalijker en echt geen vertrouwen geven.

En toen schaap dus zei dat hij niet geloofde dat ik Senna los kon laten en dat ik te krampachtig was, toen had ik het helemaal gehad...
  † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 09:30:54 #60
37843 lady-wrb
kortaf
pi_72722594
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:26 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik vind het wel wat hebben, maar gelukkig ben ik gewoon verzekerd en hoef ik geen skyburial
jammer dat dat in nederland niet kan. ik zou ervoor tekenen

ik kwam er van de week achter dat ik twee begrafenispolissen heb, dus wie weet is er genoeg geld om me op zo'n berg te spijkeren
pi_72722623
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:27 schreef Kleurdoos het volgende:
Ja, inderdaad
Leander 2 uur oud, ligt aan de borst, mijn ouders komen binnen.

Eerst verbazing: hey, nu al aan de borst? Was bij ons altijd eerst een dagje suikerwater.

En vervolgens was mijn moeder echt !!!! Dat de kraamhulp weg ging tegen elven. Maar zijn ze dan de hele eerste nacht ALLEEN?
Zij had nog een interne baker voor 10 dagen En legde de kinderen op de buik in de wieg, vervoerde ze op de achterbank, gaf wat sinaasappelsap bij krampjes en bijvoeding (sinaasappelsap met liga oid) vanaf 2,5 maand.

En ik ben pas 25
  † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 09:33:04 #62
37843 lady-wrb
kortaf
pi_72722627
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, dat was idd ook schaaps argument op een bepaald moment: ze heeft al drie kinderen opgevoed en die zijn ook groot geworden.

Ja, dus...resultaten uit het verleden enzo...

Maar toen ik zei dat het al weer heel anders was geweest als ze geschrokken had geageerd en had gezegd dat het een stomme actie was en dat ze dat natuurlijk nooit had moeten doen, vond hij dat onzin. Ik vind dat een groot verschil; kennelijk ziet ze er niets verkeerds in, en dat vind ik nog kwalijker en echt geen vertrouwen geven.

En toen schaap dus zei dat hij niet geloofde dat ik Senna los kon laten en dat ik te krampachtig was, toen had ik het helemaal gehad...
gewoon ja zeggen en nee doen. zo hou je iedereen tevreden
  maandag 14 september 2009 @ 09:33:56 #63
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_72722640
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:32 schreef freecell het volgende:

[..]

Ja, inderdaad
Leander 2 uur oud, ligt aan de borst, mijn ouders komen binnen.
Eerst verbazing: hey, nu al aan de borst? Was bij ons altijd eerst een dagje suikerwater.
En vervolgens was mijn moeder echt !!!! Dat de kraamhulp weg ging tegen elven. Maar zijn ze dan de hele eerste nacht ALLEEN?
Zij had nog een interne baker voor 10 dagen En legde de kinderen op de buik in de wieg, vervoerde ze op de achterbank, gaf wat sinaasappelsap bij krampjes en bijvoeding (sinaasappelsap met liga oid) vanaf 2,5 maand.

En ik ben pas 25
En toch was dat toen allemaal goed.. kan je nagaan hoe onze koters over 25 jaar over onze huidige methode's zullen denken
pi_72722656
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:33 schreef Ireth het volgende:

[..]

En toch was dat toen allemaal goed.. kan je nagaan hoe onze koters over 25 jaar over onze huidige methode's zullen denken
Dat bedoel ik
Wij zijn alle 7 echt kerngezond hoor En mijn moeder kan beter een sippe baby troosten dan ik!
(en die interne baker had ik de eerste 2 nachten niet erg gevonden denk ik )
pi_72722668
Goedemorgen

Niet echt teruggelezen, maar wel de teckel voorbij zien komen! Mooi

En Miss_Sly, ik zou denk ik ook verwachten dat ze excuses zou maken of geschrokken zou zijn.. De reactie dat jullie bangerikken zijn terwijl de ouders van het kindje dit niet ok vinden, vind ik eigenlijk ook not done. Als ouder zijnde bepaal je toch wat je wel en niet leuk/ok/goed vindt?!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_72722685
E. gaat woensdag dus pas voor het eerst naar oma.. Verder is ze alleen nog maar bij mij of mijn vriend geweest. oppas is dus nog niet nodig geweest tot nu toe. En daar heb ik al moeite mee. Ik laat haar bijv niet huilen terwijl oma denkt dat het goed is voor de longen etc. maargoed waarschijnlijk is het maar voor 2 uurtjes. Die overleven we wel. maar met veel plezier geef ik r iig niet af
  maandag 14 september 2009 @ 09:38:36 #67
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_72722715
Nou ja, zo zijn er toch heel erg veel inzichten veranderd? Mijn moeder heeft 28 jaar geleden stad en land afgezocht voor een zeegras matras voor mijn zus. Toen 10 jaar geleden mijn oudste werd geboren en de wieg weer van zolder kwam stond er in de instruktie duidelijk matrasje, geen zeegras
En ja, mijn zus leeft nog wel, blijkbaar vergroot het de kans op wiegedood aanzienlijk. En dat snapt mijn moeder dan wel. dat inzichten niet voor niets veranderen. Met name mijn schoonvader ziet dat anders.
Gewoon laten huilen die baby, da's goed voor de longetjes
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_72722740
Deze kreeg ik in de mail... maar ik denk dat je geboren voor 1978 wel kunt vervangen geboren voor 1985
Hij is soms wat ongenuanceerd, dus lees daar svp even door heen en val mij dr niet op aan

Ben je geboren voor 1978?
Verder lezen
Na 1978 geboren:

stop maar met lezen..dit snap je toch niet...

Hoe is het in vredesnaam mogelijk dat wij als geborenen in de 50-er/60-er/70-er jaren, nog leven ?

Volgens de theorieën anno 2009 zouden we toch al lang dood moeten zijn?

WAAROM?
LEZEN MAAR!

• Wij zaten in auto’s zonder veiligheidsstoeltjes, gordel of airbag.
  • Onze bedden en speelgoed waren geschilderd met verf vol lood en cadmium.
  • Boven aan een trap was geen hekje; wie te ver ging kukelde naar beneden.
  • Als je wakker werd in bed hoorde niemand dat, en als er echt iets was moest je hard schreeuwen voordat je ouders het merkten.
  • Flessen met gevaarlijke stoffen en alle apotheekflessen konden we gewoon met onze handjes en beperkte motoriek openen
  • Poorten en deuren gingen gewoon dicht en als je met je vingers er tussen zat waren ze weg.
  • Op de fiets zat je achterop met je kont op de bagagedrager en probeerde je je vast te houden aan de schroefveren van het zadel voor je.
  • Een helm hadden ze nog niet eens op een bromfiets, laat staan op een fiets.
  • Water dronken we uit de kraan, niet uit een fles.
  • Kleur en smaakstoffen moeten ook toen al bestaan hebben, want zo rood, groen of geel als die limonade toen was, zie ik ze nu echt niet meer.
  • Een kauwgom legde je ‘s avonds op het nachtkastje en stak je ‘s morgens weer in je mond.
  • Op school hadden ze maar één maat bank en met zo’n heerlijk gevaarlijke klep eraan.
  • Schoenen waren meestal al ingedragen door broer, zus, neef of zo, en ook je fiets was of te groot of te klein.
  • Een fiets had geen versnellingen en als een band kapot was leerde je vader je zo snel mogelijk om hem zelf te plakken.
  • We gingen ‘s morgens weg van huis en we kwamen terug als de straatverlichting aan ging. Niemand wist in de tussentijd waar we waren en we hadden geen GSM mee!
  • Het bos of een park was een plek om te spelen en geen vieze mannetjesverzamelplek.
  • Als we naar een vriendje gingen, liep je er gewoon naar toe, je hoefde niet aan te bellen en ook geen afspraak te maken. Er ging ook geen volwassene met je mee.
  • Wij aten ook al koekjes en kregen brood met veel boter en werden toch niet dik.
  • We dronken uit dezelfde fles als onze vrienden en niemand werd er ziek van.
  • Wij hadden geen playstation, nintendo, X-box, 64 televisiezenders, videofilms, dvd, surround sound, eigen televisies, computer of internet. Wij hadden vrienden!
  • De televisiezender begon pas om 18.00 uur. Dan kwam een uurtje wat leuks voor kinderen en oh wee als je daarna durfde op te staan om op een knopje van een andere zender te duwen (die zaten aan het toestel vast). Pa bepaalde wat en hoe lang je daarna nog keek.
  • We hebben ons gesneden, botten gebroken, tanden uitgevallen en hier werd niemand voor naar de rechter gesleept. Dat waren gewoon ongelukken en soms kreeg je er ook nog zelf een extra pak slaag voor.
  • Wij vochten en sloegen elkaar soms groen en blauw, er was geen volwassene die zich er druk over maakte, laat staan dat je een lieveheersbeestje op je jas knoopte.
  • Pedagogisch verantwoord speelgoed maakten we zelf; met stokken sloegen we naar ballen, we bouwden zeepkisten en merkten onder aan de berg dat we de rem vergeten waren.
  • We voetbalden op straat, en alleen wie goed was mocht mee doen; wie niet goed genoeg was moest maar blijven kijken en leren omgaan met teleurstellingen.
  • Op school zaten ook domme kinderen. Zij gingen en kwamen op dezelfde tijd als wij en kregen de zelfde lessen. Zij deden soms een klas nog een jaar en daarover waren ook geen discussies op ouderavonden. De Meester had altijd gelijk.
  • We smeerden onze boterhammen zelf, met een grote mensen mes, en als je ze vergeten was kon je op school niets kopen! Als je de korst niet at had je een beetje meer honger de rest van de dag.
  • Wij gingen met de fiets naar school, helemaal zelf, ook in de winter!
  • Als je moeder aan de huisdeur naar je zwaaide was je een watje!
  • Als je problemen veroorzaakt had waren je ouders het eens met de politie. Ze kwamen wel om je te halen, maar niet om je er uit te lullen. Onze daden hadden consequenties. Dat was duidelijk en je kon je niet verstoppen.
  • Wij hadden vrijheid, mislukkingen succes en verantwoordelijkheid. We hebben moeten leren
  • Onze generatie heeft veel mensen voortgebracht die problemen kunnen oplossen, innovatief bezig zijn en daarbij risico durven nemen en instaan voor de gevolgen.
  • pi_72722744
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 09:36 schreef Kleurdoos het volgende:
    E. gaat woensdag dus pas voor het eerst naar oma.. Verder is ze alleen nog maar bij mij of mijn vriend geweest. oppas is dus nog niet nodig geweest tot nu toe. En daar heb ik al moeite mee. Ik laat haar bijv niet huilen terwijl oma denkt dat het goed is voor de longen etc. maargoed waarschijnlijk is het maar voor 2 uurtjes. Die overleven we wel. maar met veel plezier geef ik r iig niet af
    Ow, ik ben gewoon jaloers dat je het zolang zonder oppas af hebt gekund.

Ik ga in november weer werken, dus ik moet haar achter gaan laten wij anderen. En dat zal ook best wel goed komen. Maar idd ook met dat huilen...mijn schoonmoeder gisteren: je mag Senna ook wel even aan mij geven hoor, dat je ergens in kunt, gaan wij even een stukje met haar wandelen (op het moment dat Senna net lekker ligt te slapen bij mij in de doek). Ik wimpelde het netjes af dat het niet nodig was, zegt ze ook nog: ik vind het niet erg hoor als ze een tijdje huilt.
    Ja, ik wel, dus dat doen we dan ook maar niet
      maandag 14 september 2009 @ 09:42:26 #70
    131983 debuurvrouw
    The girl nextdoor
    pi_72722771
    Ja, die kreeg ik ook. Ik blijf erbij, inzichten veranderen niet voor niks.
    Ja, ik leef nog, ondanks los achterin de auto. Toch denk ik dat als mijn generatie óók in de gordel had gemoeten er méér kinderen nog geleefd hadden. En daar gaat het om. Verder kijken dan alleen jezelf.

Dit is net zoiets als mijn opa heeft altijd gerookt en die is 90 geworden.
    pi_72722788
    Miss sly ik zou het toch ook nog even ter sprake willen brengen hoor denk ik. Toen Linde voor het eerst ging logeren, hebben we een echte handleiding voor haar gemaakt

En in mijn babyboek zit een briefje van het cb en daarin staat dat ik met een maand of 2 best af en toe een lepeltje sinaasappelsap met liga mocht (en nu blijk ik dus heel erg allergisch voor sinaasappel te zijn )
    pi_72722821
    ZO was bij ons zaterdag mijn nichtje er ook met haar baby van net een maandje oud. Kind lag helemaal overstuur te schreeuwen in de kinderwagen. Dus ik zeg tegen mijn nichtje dat de kleine huilt. Zegt ze: Ja maar iedereen zegt dat ik der moet laten huilen want dat is goed voor der Nee joh ben je gek. Ze is net een maand oud en ze huild niet een beetje Toen heb ik de rmijn draagdoek maar even geleend. Soms...
      maandag 14 september 2009 @ 09:45:19 #73
    131983 debuurvrouw
    The girl nextdoor
    pi_72722823
    Ja, die briefjes van het consultatiebureau zijn grappig ja. Het is nu echt wel nodig dat je naast borstvoeding kunstvoeding gaat geven je kind is immers al 2 mnd.

Grappig toch.
    pi_72722837
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 09:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ow, ik ben gewoon jaloers dat je het zolang zonder oppas af hebt gekund.

Ik ga in november weer werken, dus ik moet haar achter gaan laten wij anderen. En dat zal ook best wel goed komen. Maar idd ook met dat huilen...mijn schoonmoeder gisteren: je mag Senna ook wel even aan mij geven hoor, dat je ergens in kunt, gaan wij even een stukje met haar wandelen (op het moment dat Senna net lekker ligt te slapen bij mij in de doek). Ik wimpelde het netjes af dat het niet nodig was, zegt ze ook nog: ik vind het niet erg hoor als ze een tijdje huilt.
    Ja, ik wel, dus dat doen we dan ook maar niet
    vriend zat in de ziektewet he
    Ik vraag me wel af hoe het gaat hoor aangezien ze zo'n driftkikker is.
    Maargoed, eens moet het idd
      maandag 14 september 2009 @ 09:46:47 #75
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_72722851
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 09:21 schreef freecell het volgende:

[..]

Das lief inderdaad
    Toen Leander de eerste keren langer dan een uurtje ergens heen ging, gaf ik ook altijd hele draaiboeken mee
    Ik heb nog steeds Rubens eerste draaiboek. Het begint een beetje als "tja, eigenlijk is het een heel makkelijke baby, hij huilt, poept, plast en eet, maar je weet nooit, vandaar dit draaiboek

Dat ging om een oppassessie van 2 uurtjes bij Berts tante Het was overigens gelukkig maar 1 A4-tje
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      maandag 14 september 2009 @ 09:46:54 #76
    190853 RockabeIIa
    pi_72722854
    Miss_Sly...
    Schurkende kids....
    Ik weet nog niet welke van de 2 zaken hier ik meer schokkend/tenenkrommend/bizar vind...
    pi_72722913
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 09:45 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

vriend zat in de ziektewet he
    Ik vraag me wel af hoe het gaat hoor aangezien ze zo'n driftkikker is.
    Maargoed, eens moet het idd
    Ow ja, natuurlijk. De reden was dus minder prettig.

OCh, het komt ook best goed, en je moet als jonge ouder je lind leren loslaten, maar dat lijkt me een proces. Door een klein beetje los te laten en te zien dat alles goed gaat, krijg je vertrouwen in jezelf, je kind en degene die de zorg overneemt. Ik weet dat schaap het hartstikke goed doet, hij is een hele lieve, zorgzame vader. Ik weet dat mijn moeder het goed doet en zich aan de afspraken houdt (dat heeft ze al bewezen met de kinderen van mijn zus). Ik weet dat mijn schoonmoeder veel dingen overdreven vindt en dat ze in haar enthousiasme wel eens wat verkeerde dingen doen. En daar moet ik dus vertrouwen in leren krijgen, dat is niet af te dwingen. Dat ik dus graag wil dat ze de eerste tijd in de buurt blijft en niet met de tram of fiets of auto erop uit gaat als ze oppast, vind ik helemaal niet zo raar, toch? schaap wel, dat is een duidelijk teken dat ik te krampachtig ben en niet kan loslaten.
    pi_72722921
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 09:42 schreef debuurvrouw het volgende:
    Ja, die kreeg ik ook. Ik blijf erbij, inzichten veranderen niet voor niks.
    Ja, ik leef nog, ondanks los achterin de auto. Toch denk ik dat als mijn generatie óók in de gordel had gemoeten er méér kinderen nog geleefd hadden. En daar gaat het om. Verder kijken dan alleen jezelf.

Dit is net zoiets als mijn opa heeft altijd gerookt en die is 90 geworden.
    Ik ken trouwens echt NIEMAND met een vingertje minder door een deur En dat zonder deurbeschermers.
      maandag 14 september 2009 @ 09:51:48 #79
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_72722947
    Ik denk dat schaap een beetje te krampachtig is in dit geval. Niet meer dan logisch dat je bang bent dat ze dit soort dingen met Senna ook zou doen en dat heeft niets met loslaten of wat dan ook te maken. Sterker nog, ze zal maar losgelaten hebben
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      maandag 14 september 2009 @ 09:52:03 #80
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_72722953
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 09:50 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik ken trouwens echt NIEMAND met een vingertje minder door een deur En dat zonder deurbeschermers.
    Ik wel
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      maandag 14 september 2009 @ 09:52:13 #81
    131983 debuurvrouw
    The girl nextdoor
    pi_72722956
    quote:

[..]

Dan heette het wel een vingerbeschermer. Het gaat toch om de verf van de deur te beschermen?

En zulke dingen heb ik niet hoor.
      maandag 14 september 2009 @ 09:53:55 #82
    124373 Ireth
    #sjongejongejonge
    pi_72722985
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 09:51 schreef Troel het volgende:
    Ik denk dat schaap een beetje te krampachtig is in dit geval. Niet meer dan logisch dat je bang bent dat ze dit soort dingen met Senna ook zou doen en dat heeft niets met loslaten of wat dan ook te maken. Sterker nog, ze zal maar losgelaten hebben
    Ik denk dat het ook een kwestie van 'eigen' is. Miss vertrouwt haar eigen moeder wel volledig (het is haar moeder en uit ervaring) en Schaap zal zoiets ook wel hebben met zijn eigen moeder. En wie weet voelt ie het ook als een soort afwijzing. "mijn moeder is niet goed genoeg en jouw moeder wel?" (maar das spiegologie van de kouwe vloer hoor..)
    pi_72723021
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 09:53 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ik denk dat het ook een kwestie van 'eigen' is. Miss vertrouwt haar eigen moeder wel volledig (het is haar moeder en uit ervaring) en Schaap zal zoiets ook wel hebben met zijn eigen moeder. En wie weet voelt ie het ook als een soort afwijzing. "mijn moeder is niet goed genoeg en jouw moeder wel?" (maar das spiegologie van de kouwe vloer hoor..)
    Ik denk dat je voor een groot deel gelijk in hebt. Er is echter 1 verschil: door dit soort akkefietjes is het gekomen dat ik er minder vertrouwen in heb! Het heeft een reden, het is niet zomaar mijn moeder vs jouw moeder. En ik zou het zo fijn vinden als schaap me zou begrijpen en het met me eens zou zijn in zulke zaken.
      maandag 14 september 2009 @ 10:03:27 #84
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_72723142
    Misschien dat het voor schaap inderdaad wel zo is, maar als ik kijk naar mijn eigen ervaring denk ik dat het niet altijd zo is. Ik laat Ruben liever bij Berts tante achter dan bij Berts moeder. Waarom? Omdat Berts moeder net zoals die van schaap dingen gedaan heeft die ik niet goedkeur. En dat zijn gewoon dingen waar je je moeilijk overheen kan zetten (en sorry, slagroom met chocoladetaart bij een kind van 3 maanden vind ik echt gewoon not done, niet als ouder, maar zeker niet als (groot)ouder). Ik ben daar echt heel fel in geweest en heb Bert ook gewoon uitgelegd waarom ik daar tegen was en waarom ik daar bang voor was. Nou is zoiets natuurlijk makkelijker uit te leggen misschien, maar na de uitleg snapte Bert wel waarom ik er moeite mee had.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_72723147
    Miss dat zijn altijd moeilijke dingen vind ik. Leander komt hier zowiezo niet naar mijn schoonmoeder. Tis een schat van een mens echt waar maar ik vertrouw der ons kind niet toe. Gelukkig is R het hierin wel met me eens. Mijn eigen moeder is met bepaalde dingen ook niet helemaal zoals ik zou willen. Zo heeft ze toen Mikael nog een baby was eens los met hem in de auto gezeten. Ze dacht dat ik daar toch niet achter kwam. ik ben toen echt heel boos geworden. Ze mogen best oppassen maar dan wel met mijn regels. Tuurlijk het is hun huis en de kinderen moeten zich daar ook aan de regels van hun houden. Maar ik wil niet dat mijn kinderen in gevaar komen omdat hun vinden dat het wel kan omdat het vroeger ook zo ging.
      † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 10:15:27 #86
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_72723341
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 09:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik denk dat je voor een groot deel gelijk in hebt. Er is echter 1 verschil: door dit soort akkefietjes is het gekomen dat ik er minder vertrouwen in heb! Het heeft een reden, het is niet zomaar mijn moeder vs jouw moeder. En ik zou het zo fijn vinden als schaap me zou begrijpen en het met me eens zou zijn in zulke zaken.
    dus hij moet het met jou eens zijn, ook al is hij het niet?
    vind ik wel veel gevraagd.
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 september 2009 @ 10:15:47 #87
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_72723345
    Stout, aan dat stuk moest ik ook denken Zo herkenbaar
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_72723444
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 09:52 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik wel
    oi

Ik vind het sowieso lastig, ik heb mijn eigen moeder, TARA's moeder en TARA's stiefmoeder en er is zeg maar wat competitie tussen. Dat vind ik soms wel jammer...
      † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 10:21:20 #89
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_72723458
    ik weet niet wat er in de lucht zit momenteel maar ik word weer dagelijks bestookt met penis ernlargements. en t was zo lekker rustig op spamgebied. hoe kan dat nou weer zo inene?
      maandag 14 september 2009 @ 10:23:32 #90
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_72723504
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 09:46 schreef RockabeIIa het volgende:
    Miss_Sly...
    Schurkende kids....
    Ik weet nog niet welke van de 2 zaken hier ik meer schokkend/tenenkrommend/bizar vind...
    dit dus, ik zit met open mond te lezen eigenlijk ..

Zo kregen wij vanmoren een berichtje 'hebben jullie nog last gehad van de brand in v'huizen?' .. Wij wisten van geen brand af dus even google...
    Brand in Voorthuizen!
    Brand op 'ons' park!!

Gauw beelden zoeken om te kijken welk chalet het was en of wij misschien vanmiddag ook die kant op moeten ivm eventuele schade.. Eerst foto's in het donker, dachten we dat het de overburen waren, maar nu een filmpje bij licht en het blijkt achter de overburen te zijn. Nog steeds wel heel akelig dichtbij, maar ver genoeg om geen rook- of stankschade te hebben denken we. (vanmiddag ff bellen).
    Ik ken de 'bewoners' trouwens niet.. een jongen is overleden, die wilde de hond nog redden
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_72723521
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 10:21 schreef lady-wrb het volgende:
    ik weet niet wat er in de lucht zit momenteel maar ik word weer dagelijks bestookt met penis ernlargements. en t was zo lekker rustig op spamgebied. hoe kan dat nou weer zo inene?
    ik heb gmail en normaal nóóit spam in mijn inbox en sinds een week ineens wel
    Geen idee ook waarom
      maandag 14 september 2009 @ 10:28:26 #92
    68900 Saffier
    Tobias en Ylana
    pi_72723606
    Ik durf nú pas Tobias bij mijn schoonmoeder te laten en dan nog steeds niet helemaal met een gerust hart Maar hij is nu mondig genoeg om mij te kunnen melden of hij ergens wel of niet naartoe wil en of er dingen gebeuren die hij niet prettig vind. Ik schrok trouwens wél van haar toen ze zei dat ze beneden ( ) de was was gaan opvouwen terwijl Tobias bóven in bad zat. Maar was weer te verbouwereerd om er iets over te zeggen op dat moment, daar moet ik dus nog even op terugkomen.
    Miss-Sly, ik snap je volkomen, moeilijk hoor!

E.T.! Dat is schrikken zeg! En die arme jongen die de hond ging redden
    Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
    De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
    Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
    Ylana
      maandag 14 september 2009 @ 10:28:42 #93
    124373 Ireth
    #sjongejongejonge
    pi_72723610
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 10:23 schreef E.T. het volgende:

[..]

dit dus, ik zit met open mond te lezen eigenlijk ..

Zo kregen wij vanmoren een berichtje 'hebben jullie nog last gehad van de brand in v'huizen?' .. Wij wisten van geen brand af dus even google...
    Brand in Voorthuizen!
    Brand op 'ons' park!!

Gauw beelden zoeken om te kijken welk chalet het was en of wij misschien vanmiddag ook die kant op moeten ivm eventuele schade.. Eerst foto's in het donker, dachten we dat het de overburen waren, maar nu een filmpje bij licht en het blijkt achter de overburen te zijn. Nog steeds wel heel akelig dichtbij, maar ver genoeg om geen rook- of stankschade te hebben denken we. (vanmiddag ff bellen).
    Ik ken de 'bewoners' trouwens niet.. een jongen is overleden, die wilde de hond nog redden
    Het gets ET dat zijn geen leuke berichten. Gelukkig niet bij jullie maar wat naar zeg Ook nog een dode
      † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 10:37:34 #94
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_72723833
    ET dan schrik je wel even inderdaad
      maandag 14 september 2009 @ 10:39:35 #96
    108648 cattie
    lieve moeder
    pi_72723842
    quote:

[..]

Ik wel. 2 vingers minder zelfs...
      maandag 14 september 2009 @ 10:40:47 #97
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_72723867
    ET
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      maandag 14 september 2009 @ 10:44:54 #98
    108648 cattie
    lieve moeder
    pi_72723950
    Zelf vind ik de opstelling van grootouders erg belangrijk. mijn moeder en schoonmoeder zijn van ongeveer dezelfde leeftijd met ongeveer dezelfde opvoedingsstijl. Ondertussen is er in 30 jaar veel veranderd. Mijn moeder staat open voor veranderingen, accepteert het en doet het op onze manier. Mijn schoonmoeder staat niet open voor veranderingen en vindt het allemaal maar onzin. Rara wie wel op mag passen en wie niet.
    Het hoeft niet allemaal precies op mijn manier te gaan, maar ik wil wel het vertrouwen hebben dat er geen dingen gebeuren die echt niet (meer) kunnen. Zoals chocolade aan een kind van 3 maanden geven, kinderen uit treinen hangen, kinderen laten krijsen van verdriet enz.
      maandag 14 september 2009 @ 10:45:14 #99
    108648 cattie
    lieve moeder
    pi_72723954
    E.T. hopelijk is er bij jullie niets gebeurd!
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 14 september 2009 @ 10:45:38 #100
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_72723967
    wat een schrik ET
    Today is life -
    the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
    pi_72723979
    wat vreselijk E.T....

ik zie een exorcist, mag ik 'm ook even lenen? om een gemeen griepvirusje uit te bannen dat me te grazen heeft. ik vrees dat 't ook de mexicaanse is, ik ben er in elk geval goed ziek van.

moussy, ben jij er weer helemaal bovenop? zijn jouw kinderen en man eigenlijk ook nog ziek geworden intussen? ik las dat de incubatietijd 1 tot 7 dagen is.
      maandag 14 september 2009 @ 10:47:56 #102
    131983 debuurvrouw
    The girl nextdoor
    pi_72724017
    ET! Wat verschrikkelijk. En dan zo ineens zo dichtbij hè.En dan hopen dat de wind de goeie kant opstond ook nog. Alhoewel de rest dan ook weer relatief is allemaal.

En Cattie, jij zegt wat ik bedoelde.
      maandag 14 september 2009 @ 10:52:39 #103
    131983 debuurvrouw
    The girl nextdoor
    pi_72724120
    Beterschap dan Bix. Mexicaanse of niet, goed de griep krijgen is ellendig.

En dan moet ik steeds aan die Garfield ecard denken http://www.garfield.com/cards/card_getwell.html
    Dan de linker
    pi_72724162
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 10:15 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

dus hij moet het met jou eens zijn, ook al is hij het niet?
    vind ik wel veel gevraagd.
    Nee, ik zeg dus juist dat ik het fijn zou vinden als hij het zou begrijpen en het met me eens zou zijn. Toch net anders dan jij het uitlegt.

ET, jeuh, dat is schrikken idd. GElukkig niet bij jullie, maar toch...
      maandag 14 september 2009 @ 10:55:10 #105
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_72724181
    komend weekend in elk geval maar naar Voorthuizen om de boel te laten luchten, we zullen gerust wel wat ruiken natuurlijk.. de receptie zal vandaag wel platgebeld worden daar door mensen die er niet waren afgelopen weekend en wel informatie over hun eigen chalet willen natuurlijk
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_72724211
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 10:44 schreef cattie het volgende:
    Zelf vind ik de opstelling van grootouders erg belangrijk. mijn moeder en schoonmoeder zijn van ongeveer dezelfde leeftijd met ongeveer dezelfde opvoedingsstijl. Ondertussen is er in 30 jaar veel veranderd. Mijn moeder staat open voor veranderingen, accepteert het en doet het op onze manier. Mijn schoonmoeder staat niet open voor veranderingen en vindt het allemaal maar onzin. Rara wie wel op mag passen en wie niet.
    Het hoeft niet allemaal precies op mijn manier te gaan, maar ik wil wel het vertrouwen hebben dat er geen dingen gebeuren die echt niet (meer) kunnen. Zoals chocolade aan een kind van 3 maanden geven, kinderen uit treinen hangen, kinderen laten krijsen van verdriet enz.
    Inderdaad, dat dus.
    En dan niet alleen mbt openstaan voor verandering, maar ook voor de manier van opvoeden die de ouders gekozen hebben en daarin meegaan.
    pi_72724223
    hehheh groot gelijk, debuuv!

ik duik er zo weer in. gisteren al de hele dag in bed gelegen maar nog steeds zo slap als 'n vaatdoek. ik had vanmorgen de huisarts moeten bellen of G niet preventief iets moet krijgen, want die heeft astma; hij krijgt ook altijd een griepprik enzo. maar heb er tijdens de uren dat ik kon bellen geen moment aan gedacht. morgen dan maar.
    pi_72724258
    miss_sly ik heb even teruggelezen en zou me precies zo voelen als jij, ik vind 't allerminst onredelijk of overbezorgd hoor.
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 september 2009 @ 10:59:40 #109
    13151 crew  Rewimo
    pi_72724274
    Jakkes E.T. wat akelig...
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
      maandag 14 september 2009 @ 11:02:33 #110
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_72724338
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 09:23 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Mijn schoonmoeder is ook een hartstikke lief mens. Het is ook allemaal enthousiasme, maar dat maakt het niet minder eng.

Dus zei ik tegen schaap dat we het hier nog wel een keer over moeten hebben. Haar reactie dat wij maar bangerikken zijn geeft me namelijk niet het idee dat ze doorheeft dat dit levensgevaarlijk was en heel erg verkeerd had kunnen aflopen. Als ze dat niet doorheeft, vind ik het doodeng om Senna bij haar achter te moeten laten dadelijk. Mijn reactie tegen schaap dat ze voorlopig ook met Senna niet meer kan doen dan oppassen in huis of een rondje in de wijk met de kinderwagen, was volgens hem veel te overdreven, en dus was ik niet goed bezig, want ik moest Senna wel los kunnen laten.

Over 1,5 maand ga ik weer werken en dan ga ik haar aan de zorg van anderen overlaten, dat meot wel. Aan schaap en aan mijn moeder doe ik dat zonder problemen (qua vertrouwen, ik zal het best moeilijk vinden in het begin om afscheid te nemen, maar dat is wat anders). Het kinderdagverblijf moet mijn vertrouwen nog winnen. Mijn schoonmoeder moet toch echt gaan leren dat bepaalde dingen neit kunnen en dat wij geen bangerikken zijn...

ik kreeg ernstig het gevoel dat ik raar was rdat ik vond dat we het er nog wel een keer met schoonmoeder over moeten hebben...
    Ik vind het écht absoluut NIET overdreven van je en ik erger me altijd ziek aan kerels die dit soort stupide acties bagataliseren en beginnen over "moeten kunnen loslaten". Alsof je geestelijk een beetje labiel bent ofzo .
    Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
      maandag 14 september 2009 @ 11:03:01 #111
    124373 Ireth
    #sjongejongejonge
    pi_72724347
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 10:56 schreef bixister het volgende:
    hehheh groot gelijk, debuuv!

ik duik er zo weer in. gisteren al de hele dag in bed gelegen maar nog steeds zo slap als 'n vaatdoek. ik had vanmorgen de huisarts moeten bellen of G niet preventief iets moet krijgen, want die heeft astma; hij krijgt ook altijd een griepprik enzo. maar heb er tijdens de uren dat ik kon bellen geen moment aan gedacht. morgen dan maar.
    Onze huisarts deed dat iig niet. (manlief COPD en Suus had wel/niet de MG, dat wilden ze ook niet eens testen. Pas als manlief verschijnselen kreeg zouden ze hem testen)
      maandag 14 september 2009 @ 11:04:53 #112
    255392 De_Taartjesfee
    Hoardin' like a hoarder
    pi_72724382
    Miss_sly..ik kan me je gevoel heel goed voorstellen en het is jammer dat Schaap niet kan of wil begrijpen hoe het voor jou is. Ik vind het een beetje makkelijk om maar te zeggen dat jij te krampachtig bent, terwijl hij geen idee heeft hoe het voor een vrouw toch anders is om haar kind bij iemand achter te moeten laten dan voor een man.
    En voorderest zit ik hier steeds bij het schuren met kleuters, brand bij V'huizen en bix met sombrerokoorts
    I`m not weird. I`m limited edition.
    pi_72724406
    ik dacht al zoiets. maar toch vind ik dat raar, er IS toch inmiddels iets dat ze kunnen geven begreep ik. naja. maar Ireth, hebben jij en je man 't nog gekregen eigenlijk? (ik kan me bijna niet voorstellen dat ik ze hier NIET aangestoken heb nl).
      maandag 14 september 2009 @ 11:06:50 #114
    124373 Ireth
    #sjongejongejonge
    pi_72724425
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 11:05 schreef bixister het volgende:
    ik dacht al zoiets. maar toch vind ik dat raar, er IS toch inmiddels iets dat ze kunnen geven begreep ik. naja. maar Ireth, hebben jij en je man 't nog gekregen eigenlijk? (ik kan me bijna niet voorstellen dat ik ze hier NIET aangestoken heb nl).
    Na 3 dagen knapte Suus weer volledig op, manlief is (tot nu toe) de dans ontsprongen, ik ben dus wel grieperig (maar lijkt niet door te willen zetten, blijf maar licht koortsig en strondverkouden)
    pi_72724461
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 11:02 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik vind het écht absoluut NIET overdreven van je en ik erger me altijd ziek aan kerels die dit soort stupide acties bagataliseren en beginnen over "moeten kunnen loslaten". Alsof je geestelijk een beetje labiel bent ofzo .
    Jaa! En dat was dan ook uiteindelijk waaorm we ruzie kregen: omdat hij mij dat gevoel gaf idd!

Ik ben iig blij te lezen dat ik niet heel erg raar ben in dit geval! We hebben het wel weer goedgemaakt, maaar hier moeten we wel nog even op terug komen, denk ik...Als Senna vanavond slaapt maar eens kijken of we er ook zonder ruzie nog eens over kunnen praten
    pi_72724502
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 11:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
    ......
    En voorderest zit ik hier steeds bij het schuren met kleuters, brand bij V'huizen en bix met sombrerokoorts
    Dat dus!
    pi_72724551
    nou ja dat laatste is toch niet echt wereldschokkend?
      maandag 14 september 2009 @ 11:13:16 #118
    190853 RockabeIIa
    pi_72724572
    ET, wat een treurigheid weer... Omkomen in een brand is toch echt het laatste waar je bij na wilt denken...

En om even wat leukers te brengen een crosspostje:
    Ik krijg vandaag een vriend op bezoek die ik al een aantal jaren niet gezien heb. We hebben destijds afgesproken dat als ik voor mijn 35e nog niet getrouwd had we zouden trouwen (hahahaha!!!)
    Over 4 weken is het zo ver *proest*

Hij weet inmiddels wel dat ik hoogzwanger ben dus komt ie hier naar toe ipv koffie & eten in de stad.
    Ziet mijn vriend ook es over wie ik het nou al die tijd had. *enthousiast is*
    pi_72724587
    ET, wat een schrik zeg... Hopelijk is het voor jullie inderdaad schadevrij, maar pfff die jongen die de hond wilde redden... Zo zielig...
    Geluk is een richting,
    geen punt
    ---Loesje---
      maandag 14 september 2009 @ 11:14:06 #120
    255392 De_Taartjesfee
    Hoardin' like a hoarder
    pi_72724600
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 11:12 schreef bixister het volgende:
    nou ja dat laatste is toch niet echt wereldschokkend?
    Ik dacht altijd dat jij niet ziek kon worden
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 september 2009 @ 11:15:27 #121
    13151 crew  Rewimo
    pi_72724629
    Rocka, wat grappig
      maandag 14 september 2009 @ 11:18:12 #122
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_72724705
    Bix, beterschap .

E.T. jeetje, wat erg.
    pi_72724801
    Rocka, haha, zo'n deal had ik ook met iemand inderdaad Vet gezellig joh, geniet er van!
    pi_72724934
    bix beterschap!

rocka, gezellig!
      maandag 14 september 2009 @ 11:28:58 #125
    190853 RockabeIIa
    pi_72725007
    Ik vind het ook echt een heel leuke verrassing! Het is denk ik... 8-9 jaar geleden dat ik hem irl gezien heb en tussentijds hebben we niet al teveel contact gehad omdat hij in het buitenland woont en werkt. Daarvoor hebben we zo'n 10 jaar een innige vriendschap gehad. Hij was altijd mijn beste vriend
    pi_72725216
    Miss, ik vind dat je groot gelijk hebt: zowel de reactie naar je schoonmoeder als de verbazing over de reactie van schaap.
    Hier gaan we, denk ik, ook nog een boel van die discussies krijgen. Zo vond mijn man het al raar dat ik hem vroeg zijn broertje te waarschuwen dat ie z'n hond thuislaat als ie op kraambezoek komt. Ik wil de hond niet bij uk hebben de eerste weken (dus hond mag niet mee naar slaapkamer) en hond kan ook niet alleen beneden blijven omdat daar onze twee konijnen zitten en das geen goede combi. Manlief vond het echt zwaar overdreven van mij. En ik weet zeker schoonmoeder ook...gelukkig heb ik nog een eigen moeder en een stiefschoonmoeder die me groot gelijk geven, maar toch...

Rocka, dat is gaaf zo'n bezoekje!
    * Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
    *waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
    pi_72725263
    Leuk Rocka, om zo'n oude vriend weer terug te zien!
    Zeker als je elkaar al zo lang niet IRL gezien hebt... Hebben jullie foto's uitgewisseld? Of is het een verrassing hoe jullie er tegenwoordig uitzien?
    En lief ook dat je eigen vriend niet jaloers is!
    Geluk is een richting,
    geen punt
    ---Loesje---
      maandag 14 september 2009 @ 11:40:03 #128
    190853 RockabeIIa
    pi_72725303
    Jaloers? Da's echt nergens voor nodig. Hier thuis zijn we nooit jaloers en daarbij heb ik nooit wat met hem gehad.
    En foto's uitwisselen? Waarvoor? We kennen elkaar toch supergoed?
    pi_72725472
    Ik zou er ook geen hond bij willen hebben hoor, sowieso komen hier met onze binnenkat écht geen honden het huis in, dat gaat niet goed.
    (vond mijn broer maar raar, dat zijn herder niet in dezelfde kamer mag als onze kat )
    pi_72725656
    Freecell, ik vind dat ook heel normaal. Maar ja, in de familie van mijn man is het normaal om je hond overal mee naar toe te nemen...want hij kan niet alleen blijven. Dat hier twee konijnen over de zeik gaan en dat we dus altijd dat hok moeten verhuizen naar de garage of naar boven, dat is bijzaak. Raar he, bij de combi teckel en konijn...
    pi_72725752
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 11:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat jij niet ziek kon worden

En Rocka, tof! Gaaf lijkt me dat, dan heb je ook zooooooveel te vertellen aan elkaar!
    pi_72725815
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 11:53 schreef mefke79 het volgende:
    Freecell, ik vind dat ook heel normaal. Maar ja, in de familie van mijn man is het normaal om je hond overal mee naar toe te nemen...want hij kan niet alleen blijven. Dat hier twee konijnen over de zeik gaan en dat we dus altijd dat hok moeten verhuizen naar de garage of naar boven, dat is bijzaak. Raar he, bij de combi teckel en konijn...
    Mefke, kan de hond niet thuis blijven dan?
    En als dat echt onoverkomelijk is, in de auto?
    pi_72725997
    Morretje, ik vind het heel normaal ja. Ik zou dat beest gewoon thuislaten...maar ja, dan gaat ie blaffen. En dat is zo zielig...en onhandig voor de buren..en hij is gewend om mee te gaan. Zal allemaal best, hier komt ie er niet in de eerste weken na de bevalling. En sowieso heb ik liever dat ie em thuis laat. Ik neem toch ook geen konijn mee naar hem en vraag em z'n hond op te sluiten? ik ben dus echt wel een dierenliefhebber, maar er zijn grenzen. Dit is zo'n grens. Tis mijn huis en mijn huisdieren. Maar goed, dat ligt dus anders in de teckelgekke familie van mijn man.
    pi_72726100
    Wat dat betreft ben ik ook wel blij met de kat
    Toen we die nog niet hadden nam mijn broer dus wél zijn herder mee (ding vult onze kamer zowat ) en mijn schoonouders hun eeuwig verharende schoothond die mij altijd wil bijten (en dat lukt hem iets te vaak)

En ik houd ook van dieren (tenzij ze me bijten ) maar dan wel in een omgeving die passend is. En flatje <-> herder werkt niet
    pi_72726194
    Nou ja, ik vind het dan ook niet gek dat de hond gaat blaffen als ie wel eens een keer achtergelaten wordt, als hij anders altijd meemag. Zou ik ook doen! Het is toch ook heul niet eerlijk! (In de ogen van de hond dan )En blijkbaar werkt het ook nog, want hij mag mee omdat ie anders blaft!

De hond van m'n mams blaft ook wel eens als er meerdere mensen tegelijk weggaan en hij alleen achterblijft, maar dat is maar een minuut ofzo, totdat ie echt hoort dat we toch echt echt weg zijn.
    pi_72726212
    Argh, quote ipv edit
      maandag 14 september 2009 @ 12:17:10 #137
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_72726230
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 12:07 schreef mefke79 het volgende:
    Morretje, ik vind het heel normaal ja. Ik zou dat beest gewoon thuislaten...maar ja, dan gaat ie blaffen. En dat is zo zielig...en onhandig voor de buren..en hij is gewend om mee te gaan. Zal allemaal best, hier komt ie er niet in de eerste weken na de bevalling. En sowieso heb ik liever dat ie em thuis laat. Ik neem toch ook geen konijn mee naar hem en vraag em z'n hond op te sluiten? ik ben dus echt wel een dierenliefhebber, maar er zijn grenzen. Dit is zo'n grens. Tis mijn huis en mijn huisdieren. Maar goed, dat ligt dus anders in de teckelgekke familie van mijn man.
    Twee dagen na de bevalling heb ik mijn tante gesmeekt de hond uit de auto te halen zodat ik hem even kon knuffelen Buiten wel te verstaan, hij zat op de grond en ik heb hem over zijn kop geaaid en heb vervolgens wel een grondige wasbeurt gedaan en andere kleding aangedaan Maarja, dat was dan ook de hond die ik ook deels zelf getraind heb Binnen mocht ie niet komen hoor

Nu zou ik dat anders vinden, maarja, Ruben is nu een stukje ouder natuurlijk Maar straks ook als de kleine er is: dan even geen rare dingen naar binnen, jammer dan
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 12:19:22 #138
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_72726282
    Het zal mij echt worst wezen of andere hun dieren meenemen, onze hond gaat wel even over de riedel als in; ik wil nu nu nu nu nu nu nu nu nu! NU!! met je spelen, maar dat geeft niet

Bix, beterschap! Ik heb de rest hier niet aangestoken *afklopt* ben zelf nog niet heel fit, maar dat komt door het vreselijke hoesten, daardoor slecht slapen, dus moe...
    pi_72726337
    Troel, dat vind ik anders, dan is het voor jou een hond die je dierbaar is. De teckel van mijn zwager is best een leuk beest, maar zodra hij mijn man ziet is ie mij vergeten. Dus ik hoef em ook niet zo nodig te aaien. En ik vertrouw em verder wel, hij zal mij of baby echt niets doen, maar tis gewoon een gevoel.
    Maar goed, ik kreeg van mijn ouders ook al de opmerking dat onze konijnen straks zeker naar buiten verhuizen als Driekus er is. Niet dus. Konijnen leren maar omgaan met Driekus en andersom. En ja, dat zal Driekus heus nog wel een keer op een wondje komen te staan en de konijnen zullen ook vast wel een keer aan hun oren getrokken worden, maar daar leren ze beide van. Daar moet je kind en huisdier gewoon in opvoeden.
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 september 2009 @ 12:43:48 #140
    13151 crew  Rewimo
    pi_72726971
    Het is prima als kinderen met dieren opgroeien, dat moeten ze ook leren.

Gisteren hadden we bezoek met een meisje van 5, ze vond de katten helemaal geweldig. De katten haar niet Logisch als ze alle kanten op aait en er kussens bovenop legt Haar ouders hebben haar laten zien wat ze wel kon doen zodat de katten het leuk vonden en zij ook. Gelukkig hebben wij katten die niet snel echt geïrriteerd raken (lees: uithalen - al heb ik wel gewaarschuwd dat de mogelijkheid bestond dat ze dat toch zouden doen), ze zullen eerder weglopen. Is allemaal goed gegaan. Ze hebben zelf trouwens sinds kort een hondje en ook daarmee leert ze omgaan.

Het hondje komt ook niet in huis trouwens, vanwege de katten. Dat gaat nu eenmaal niet echt samen en ik heb geen zin in katten die helemaal van de leg raken (en eigenlijk sowieso al niet in honden in mijn huis). Is nooit een probleem eigenlijk, mensen met een hond laten die in de auto of gewoon thuis.
    &lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
      † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 13:02:13 #141
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_72727403
    Ik snap niet dat die mensen de hond dan in de auto laten. Ik mag toch hopen dat ze niet doen als het erg warm is of behoorlijk koud
    pi_72727483
    Hallooooo
    pi_72727488
    Ik had vandaag 66 punten bij het sjoelen
    Ik ga weer aan het werk etc en nu dus cursus.. En om de dag leuk te eindigen sjoelen we
      maandag 14 september 2009 @ 13:10:28 #144
    14746 k_i_m
    Oldbies Automatisering BV.
    pi_72727614
    Bohhh, iemand een idee waar je verder nog naartoe kan bellen om een wietplantage op te laten ruimen? .
    In my life
    Why do I smile
    At people who I'd much rather kick in the eye ?
      maandag 14 september 2009 @ 13:10:51 #145
    14746 k_i_m
    pi_72727620
    De politie was effe druk. Misschien bellen ze me straks nog .
    In my life
    Why do I smile
    pi_72727638
    gemeente.
    pi_72727651
    waar zit die plantage trouwens?
      maandag 14 september 2009 @ 13:12:38 #148
    14746 k_i_m
    pi_72727664
    Hier twee deuren verderop .
    In my life
    Why do I smile
    pi_72727675
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 09:01 schreef Rottdog het volgende:

[..]

Lag ik naast jou in bed
    was jij degene die lag te snurken??

We doen zo ff een rondje Avifauna Eerst ff langs de
    lori's, misschien een showtje en dan het spook loslaten in de speeltuin
    ♥ A ♥ & ♥ T ♥
    When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
      maandag 14 september 2009 @ 13:13:42 #150
    255392 De_Taartjesfee
    Hoardin' like a hoarder
    pi_72727697
    Zijn de toppen al rijp?
    Hier verderop zit denk ik ook een plantage oid..zie altijd heel veel ongure types voorbijkomen
      maandag 14 september 2009 @ 13:14:00 #151
    134630 aeque
    Zijne draequeligheid
    pi_72727705
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 13:05 schreef Pvoesss het volgende:
    Ik had vandaag 66 punten bij het sjoelen
    Ik ga weer aan het werk etc en nu dus cursus.. En om de dag leuk te eindigen sjoelen we
    Had je nu maar die automatische sjoel dinges van Het Beste Idee van Nederland!
    Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
    Aquequelequ :B
      maandag 14 september 2009 @ 13:14:42 #152
    14746 k_i_m
    pi_72727722
    Ja, die zijn ook al geknipt ook vermoed ik, want het stonk als de hel in de gang. Maar gelukkig hebben ze daarna een fles parfum op het tapijt stukgegooid .
    In my life
    Why do I smile
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 september 2009 @ 13:16:29 #153
    13151 crew  Rewimo
    pi_72727768
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 13:02 schreef moussy het volgende:
    Ik snap niet dat die mensen de hond dan in de auto laten. Ik mag toch hopen dat ze niet doen als het erg warm is of behoorlijk koud
    Tot nu toe niet voorgekomen. Bij dat soort weer laten ze ze meestal thuis, gelukkig. Zou ik ook niet willen hoor In geval van nood kan zo'n beestje altijd nog in de schuur, ruimte zat.
    &lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
    pi_72727770
    ow, da's wel heul dichtbij, kim
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 september 2009 @ 13:18:27 #155
    13151 crew  Rewimo
    pi_72727825
    Energiebedrijf wil dat soort dingen ook altijd graag weten, kim. Dik kans dat die de politie wèl op de been krijgen.
      maandag 14 september 2009 @ 13:21:47 #156
    14746 k_i_m
    pi_72727913
    Ja, en het klote is, dat het een jaar geleden aan onze andere kant al was . Ik zit hier 's avonds vaak alleen thuis met kind. Ik zie mezelf in het geval van brand niet zo één twee drie de twee katten met kind en waardevolle spullen naar buiten krijgen.
    In my life
    Why do I smile
      † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 13:22:18 #157
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_72727922
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 13:12 schreef k_i_m het volgende:
    Hier twee deuren verderop .
    In wat voor wijk woon jij?!
    pi_72727931
    Pff, k_i_m das niet fijn. De milieudienst van de gemeente kan misschien nog wat voor je doen? Alleen al die stank...het lijkt me echt niet fijn.
      maandag 14 september 2009 @ 13:23:02 #159
    255392 De_Taartjesfee
    Hoardin' like a hoarder
    pi_72727941
    He bah nee daar moet je niet aan denken Ik vraag me wel eens af hoe ik dat moet aanpakken als er iets gebeurd..maar gelukkig woon ik gelijkvloers en kan ik alles uit het raam teffen
      maandag 14 september 2009 @ 13:24:09 #160
    14746 k_i_m
    pi_72727972
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 13:22 schreef moussy het volgende:

[..]

In wat voor wijk woon jij?!
    Ik woon in een net gedeelte van het centrum in een keurig appartementencomplex, waar mongolen hun koopwoning die ze niet kwijt kunnen omdat ze teveel vragen verhuren aan mensen die ze niet kennen .
    In my life
    Why do I smile
      maandag 14 september 2009 @ 13:24:53 #161
    14746 k_i_m
    pi_72727986
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 13:22 schreef mefke79 het volgende:
    Pff, k_i_m das niet fijn. De milieudienst van de gemeente kan misschien nog wat voor je doen? Alleen al die stank...het lijkt me echt niet fijn.
    Het ruikt nu naar wiet én slechte parfum . Het is echt niet te harden .
    In my life
    Why do I smile
      † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 13:28:00 #162
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_72728047
    Oh, onze buurman achter ergens doet het nog, alleen nu wel opgeborgen in een instelling

De buurvrouw kwam een staatslot brengen, en ze hoopt dat we er net zoveel geluk mee hebben als dat zij met ons allemaal gehad heeft waarop ik vroeg of Buurman wel zo blij was om toch gered te worden.. maar hij weet helemaal niets meer te herinneren!
      maandag 14 september 2009 @ 13:33:09 #163
    14746 k_i_m
    pi_72728167
    Gelukkig maar dat ie opgeborgen zit nu! Wat een gek zeg!
    In my life
    Why do I smile
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 september 2009 @ 13:35:50 #164
    13151 crew  Rewimo
    pi_72728236
    Lief van de buuf, en zo te lezen heel verstandig om die man een poosje op te bergen...
    pi_72728269
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 13:28 schreef moussy het volgende:
    Oh, onze buurman achter ergens doet het nog, alleen nu wel opgeborgen in een instelling

De buurvrouw kwam een staatslot brengen, en ze hoopt dat we er net zoveel geluk mee hebben als dat zij met ons allemaal gehad heeft waarop ik vroeg of Buurman wel zo blij was om toch gered te worden.. maar hij weet helemaal niets meer te herinneren!
    Wat een leuk gebaar van je buurvrouw trouwens! Tof bedacht!
    pi_72728287
    jeuh kim, ben je mooi klaar mee.

maar de gemeente? milieutoezicht? die zouden de politie tot actie moeten kunnen aansporen.

moussy, wat een lieve woorden van je buurvrouw!
    pi_72728290
    Wat lief van de Buuf ! En goed dat ze de beste man even aan zich zelf laten werken.
      † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 13:38:31 #168
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_72728303
    Tis ook echt een fijne lieve buuf merk je nu wel! de buuf van de uiltjes en het vogeltje wat Cas kreeg uit Turkije Ik kende haar verder niet echt, ook al 'ken' ik haar al vanaf mijn 9de omdat ze een winkel hier hebben gehad.

Tis best nog wel bizar als je naar vorige week donderdag terugkijkt hoor, maar gelukkig kunnen P. en ik er goed over praten.
    pi_72728763
    Ik denk dat dat altijd wel een beetje bizar zal blijven hoor Mous Maar wel fijn dat je er goed over kan praten samen! (en wat fijn ook dat je samen wás op dat moment!)
      † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 14:02:01 #170
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_72728901
    Nou ja P. vooral, die zou met een andere buur starten met reanimeren, omdat ie al echt helemaal weg was, maar gelukkig nam de politie dat over.
    pi_72729394
    Zelf heb ik 2 keer gereanimeerd, maar nog kan ik die momenten zo herbeleven, in je netvlies gedrukt zeg maar
    pi_72729859
    Mous, wat ik me al afvroeg toen je het van de week vertelde.. Hoe hebben jullie die man gevonden dan? Keek iemand toevallig naar binnen ofzo?
      † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 14:43:24 #173
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_72729873
    Nou, ik zei nog tegen de buuf, stom he, ik schrok niet maar we gingen meteen doen. Dát vind ik zelf nog het rare, P en ik, ik kan natuurlijk alleen voor onszelf spreken, we gingen gewoon op de automatische piloot helpen.
    pi_72729944
    ja, klopt, je gaat inderdaad handelen, alle emoties en zo zet je als het ware uit. Die komen achteraf wel heb ik gemerkt
      † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 14:48:08 #175
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_72730000
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 14:42 schreef Raissa het volgende:
    Mous, wat ik me al afvroeg toen je het van de week vertelde.. Hoe hebben jullie die man gevonden dan? Keek iemand toevallig naar binnen ofzo?
    *knip*

[ Bericht 51% gewijzigd door moussy op 14-09-2009 15:05:55 ]
    pi_72730024
    Ja en dan achteraf ben je ineens heel slap
      † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 14:49:27 #177
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_72730041
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 14:45 schreef Stout het volgende:
    ja, klopt, je gaat inderdaad handelen, alle emoties en zo zet je als het ware uit. Die komen achteraf wel heb ik gemerkt
    zo inderdaad is het niet hoor, er was een man of 30 ramptoerisme, 2 die als kip zonder kop rond aan het rennen waren en ik ging boelkloedig handoekjes theedoekjes en dekentjes leggen, hondjes vangen enz enz
    pi_72730155
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 14:49 schreef moussy het volgende:

[..]

zo inderdaad is het niet hoor, er was een man of 30 ramptoerisme, 2 die als kip zonder kop rond aan het rennen waren en ik ging boelkloedig handoekjes theedoekjes en dekentjes leggen, hondjes vangen enz enz
    Nee voor sommigen niet maar ik weet van mezelf dat ik dan ineens in een ijskonijn verander.
    En die ramptouristen wordt je echt niet goed van. Loop door als je dr niks te zoeken hebt.
    Leer ik mijn kids ook : vraag of er hulp (genoeg) is, zo ja loop weg, zo nee ga helpen.
    pi_72730177
    Heftig hoor allemaal maar dat lot is wel heel erg lief!!

Ik ben aan het wachten tot mijn kitten wakker is.. maar volgens mij kan ik wachten tot ik een ons weeg.. En ik moet nog boodschappen doen
    pi_72730205
    heftig Moussy, doet me weer denken aan m'n moeder die door een ongelukje door de voordeur viel en ook een slagaderlijke bloeding had.
    en de buuv die te hulp schoot.
    en idd een serie ramptoeristen,en gewoon niet aan de kant wilden enzo.

En een staatlot is wel een heel lief gebaar

Durf je kitten niet al slapend mee te nemen naar de winkel?
    Gewoon slapend in de wandelwagen parkeren ofzo.
    Herinnering is een vorm van ontmoeting.
      † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 14:56:31 #181
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_72730213
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 14:54 schreef Stout het volgende:

[..]

Nee voor sommigen niet maar ik weet van mezelf dat ik dan ineens in een ijskonijn verander.
    En die ramptouristen wordt je echt niet goed van. Loop door als je dr niks te zoeken hebt.
    Leer ik mijn kids ook : vraag of er hulp (genoeg) is, zo ja loop weg, zo nee ga helpen.
    ik ben al lang blij dat het niet op joetjoep staat! (als het goed is )

Oh en die buren kende ik allemaal niet hoor, alleen van goedemorgen/middag/avond en Cas die dan eens is wezen buurten ivm de uiltjes. Ze wonen dan wel achterons, maar ons huis staat dwars op de woonwijk dwars dus ik heb daar verder allemaal niets mee te maken.
    pi_72730474
    Sjonge mous... Das een verhaal! Heftig!
    pi_72730524
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 14:56 schreef _Bar_ het volgende:
    heftig Moussy, doet me weer denken aan m'n moeder die door een ongelukje door de voordeur viel en ook een slagaderlijke bloeding had.
    en de buuv die te hulp schoot.
    en idd een serie ramptoeristen,en gewoon niet aan de kant wilden enzo.

En een staatlot is wel een heel lief gebaar

Durf je kitten niet al slapend mee te nemen naar de winkel?
    Gewoon slapend in de wandelwagen parkeren ofzo.
    Nee dat gaat niet lukken.. als ik haar nu wakker maak dan is het mis..
    ze heeft echt haar dutje nodig en ze voelt zich al niet lekker..
    In principe is er wel eten in huis, en brood voor haar voor morgen.
    Drinken is er ook voor haar. dus het is geen ramp..
      † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 15:18:46 #184
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_72730757
    Ik moet ook nog boodschappen doen, maar ik weet niet eens wat te gaan eten.. ik denk maar gewoon wat in de aanbieding is, makkelijkste keuze
      maandag 14 september 2009 @ 15:20:53 #185
    14746 k_i_m
    pi_72730829
    Ik heb er echt gruwelijk de pest in vanmiddag . En ik moet ook nog boodschappen doen.
    In my life
    Why do I smile
    pi_72730870
    Leander had de snoeppot te pakken en daar zaten van die hele zure snoepjes in
    Ik had het niet meteen door en hij zat heel tevreden te eten! (apple loops voor wie ze kent)

De overigen maar geruild tegen een koekje.
      maandag 14 september 2009 @ 15:37:20 #187
    131983 debuurvrouw
    The girl nextdoor
    pi_72731309
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 15:20 schreef k_i_m het volgende:
    Ik heb er echt gruwelijk de pest in vanmiddag . En ik moet ook nog boodschappen doen.
    Ff een agent de huid volschelden over dat ze niet komen?

works for me.
      maandag 14 september 2009 @ 15:38:21 #188
    14746 k_i_m
    pi_72731332
    Nou, als ik dat mens achter de balie mocht geloven was er niemand op het hele bureau te vinden .
    In my life
    Why do I smile
      maandag 14 september 2009 @ 15:43:55 #189
    131983 debuurvrouw
    The girl nextdoor
    pi_72731471
    praktisch!
      † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 15:44:39 #190
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_72731489
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 15:38 schreef k_i_m het volgende:
    Nou, als ik dat mens achter de balie mocht geloven was er niemand op het hele bureau te vinden .
    112 bellen dan maar

Of het energiebedrijf, gaswacht weet ik veel, dat je zo'n vreemde geur ruikt, of het misschien geen gas is
      maandag 14 september 2009 @ 15:55:35 #191
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_72731756
    Ik heb het gevoel dat de politie in Hengelo nu nog steeds niets gedaan heeft met mijn melding dat mijn buurman een kwekerij had en daarnaast in harddrugs handelde

Maar heb inmiddels begrepen dat dat helemaal niet het geval hoeft te zijn.

[ Bericht 17% gewijzigd door Troel op 14-09-2009 16:11:57 ]
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      maandag 14 september 2009 @ 16:03:08 #192
    190853 RockabeIIa
    pi_72731982
    Troel, ik denk dat je minder zulke maffe dingen moet zeggen op internet
    pi_72732014
    sjongejonge prettig dat de politie altijd voor je klaarstaat enzo
    pi_72732062
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 15:44 schreef moussy het volgende:

[..]

112 bellen dan maar

Of het energiebedrijf, gaswacht weet ik veel, dat je zo'n vreemde geur ruikt, of het misschien geen gas is
      maandag 14 september 2009 @ 16:09:19 #195
    14746 k_i_m
    pi_72732177
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 15:44 schreef moussy het volgende:

[..]

112 bellen dan maar

Ik heb erover zitten denken om de brandweer te bellen, die komen tenminste. Maarja, als er dan geen brand maar een wietplantage is krijg ik daar vast weer gezeik mee.
    In my life
    Why do I smile
      maandag 14 september 2009 @ 16:12:00 #196
    124373 Ireth
    #sjongejongejonge
    pi_72732260
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 16:09 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik heb erover zitten denken om de brandweer te bellen, die komen tenminste. Maarja, als er dan geen brand maar een wietplantage is krijg ik daar vast weer gezeik mee.
    Ik zou dan het domme blontje spelen en zeggen dat er zo'n rare lucht hangt.. dat het lijkt op een gaslucht.. misschien zit er wel een lek...

"oowww.. is dat nou hennep?? Goh en ik dacht dat ik gas rook!"
      maandag 14 september 2009 @ 16:14:06 #197
    190853 RockabeIIa
    pi_72732314
    en dan voor de lol een beetje meel onder je neus smeren
      maandag 14 september 2009 @ 16:14:57 #198
    14746 k_i_m
    pi_72732338
    -knip- Dan zou je toch denken dat ze op zijn minst één jan lul meesturen. Het bureau is hier namelijk 5 minuten lopen vandaan .

[ Bericht 34% gewijzigd door k_i_m op 14-09-2009 16:25:05 ]
    In my life
    Why do I smile
      maandag 14 september 2009 @ 16:16:08 #199
    14746 k_i_m
    pi_72732357
    Maarja, ze zullen wel weer ergens met z'n allen bij een rollerbank hebben staan kijken, of ze nog bonnen uit konden delen voor brommers zonder wit achterspatbord .
    In my life
    Why do I smile
      maandag 14 september 2009 @ 16:17:55 #200
    190853 RockabeIIa
    pi_72732436
    Ja, want de verkeerspolitie doet ook ontruimingszaken
      maandag 14 september 2009 @ 16:18:59 #201
    14746 k_i_m
    pi_72732470
    Hier werkt elke agent bij de verkeerspolitie als het mooi weer is .
    In my life
    Why do I smile
      † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 16:20:40 #202
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_72732515
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 16:16 schreef k_i_m het volgende:
    Maarja, ze zullen wel weer ergens met z'n allen bij een rollerbank hebben staan kijken, of ze nog bonnen uit konden delen voor brommers zonder wit achterspatbord .

Ze hebben hier wat nieuws, project KANS.. kansloos als je het mij vraagt. Ouders bekeuren 's morgens bij school die ook ook maar 5cm te dicht bij het zebrapad geparkeerd staan. Dit ivm de veiligheid van de schoolgaande kinderen.

Nu rijden er gewoon 600 politiewagens om de school heen, nee dát is veilig, zet die politiepetjes dan ook op de fiets. Ze willen nml de ouders de auto uit krijgen, zodat je je kinderen lopend of met de fiets gaat brengen. Maar een stapvoets rijdende politie auto waarvan je niet zeker weet of hij nou stopt of niet bij het zebrapad, dát is fijn! ik voel een hyves blogje opkomen
      † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 16:22:18 #203
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_72732555
    oh en de hond heeft net ook nog eens in de woonkamer zitten bouten nou heeft ze ook gespuugd vnmorgen, dus ze zal wel gewoon niet lekker zijn
    pi_72732689
    Gewoon nog een keer de politie bellen, zeggen dat je nog niemand gezien hebt en dat je je niet veilig voelt zo met een kind alleen. Komen ze vast wel
      maandag 14 september 2009 @ 16:27:05 #205
    14746 k_i_m
    pi_72732693
    Yak . Wij hebben hier net weer een kat laten oplappen voor 50 euro . Die liep al een week als een ouwe zeehond in je bek te rochelen 's nachts .
    In my life
    Why do I smile
    pi_72733634
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 15:55 schreef Troel het volgende:
    Ik heb het gevoel dat de politie in Hengelo nu nog steeds niets gedaan heeft met mijn melding dat mijn buurman een kwekerij had en daarnaast in harddrugs handelde

Maar heb inmiddels begrepen dat dat helemaal niet het geval hoeft te zijn.
    de vader van t gezin waar ik kwam oppassen (om de 2 dagen) werd opgepakt voor zulks toen ik er werkte
    in hengelo!
    pi_72733828
    goeiemiddag!
    wat een enerverend bankje
    met als hoogtepunt de tacohoest van Bix! oh noes! goed uitzieken bixie

Miss nee je bent niet raar. En verder is alles al wel zo'n beetje gezegd.
    Zelf heb ik eigk net zoveel vertrouwen qua oppassen in mn moeder als in mn schoonmoeder; ze zullen het vast prima doen en zich ook vast houden aan onze regeltjes enzo. Maar voorlopig moet ik echt nog niet denken aan oppassen en dat wil dan voor eind oktober nog naar de efteling... lekker ieder uur naar de schoonouders bellen dan of ze het nog doet haha

en omg Kim wat verschrikkelijk irritant zulke mensen. Idd een belletje naar je gasleverancier dinges? Ik hoop voor je dat de pliesie inmiddels wel al geweest is enzo.

Oh en eten, wij eten makkelijk, van die chappati gevallen met aanbieding-boontjes van de appie
    Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
    Polkadotflying
    Want zo is het ook!
    初戀的香味就這樣被我們尋回
    pi_72733975
    mijn oma komt vanavond voor me koken zo lief!
      † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 17:19:31 #209
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_72734194
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 16:27 schreef k_i_m het volgende:
    Yak . Wij hebben hier net weer een kat laten oplappen voor 50 euro . Die liep al een week als een ouwe zeehond in je bek te rochelen 's nachts .

keelontsteking zeker?

Die hond van ons krijgt eerst evene en dagje rijst met kip, eens zien of het wat opknapt, ze doet niet ziekig of zo behalve kotsen en een gele diaree flats neerleggen. Ze heeft gister een maaltje lamshart gekregen, denk dat die niet lekker is gevallen.
    pi_72734229
    Nou Miss_sly wat een rare actie zeg van je schoonmoeder een kind buiten de trein houden. Ik denk dat ik behoorlijk uit mijn plaat was gegaan als mijn schoonmoeder dat soort dingen zou flikken. Zelfs als het niet mijn eigen kind zou zijn.

Ik heb ook meer vertrouwen in mijn eigen ouders dan mijn schoonouders, maar mijn ouders ken ik door en door, daar kan ik van op aan. Mijn man snapt dat wel dat ik mijn eigen ouders meer laat oppassen. Daarbij zijn mijn ouders allebei thuis en werken mijn schoonouders nog (schelen tien jaar) Ik denk dat Seb pas bij mijn schoonmoeder gaat logeren wanneer hij er zelf om gaat vragen, tot die tijd wil ik hem best loslaten maar niet bij haar
    ti amo più di ieri ma meno di domani
    pi_72734295
    GROM!

Bel ik net weer met die man van het huis dat we het toch echt niet gaan doen

'maar je mag er wel langer blijven dan 2 jaar hoor'

FUUUUUCK
    Nu zit ik weer
      maandag 14 september 2009 @ 17:23:34 #212
    190853 RockabeIIa
    pi_72734319
    Oh, nog even...
    Het bezoekje was heel erg leuk Hij had chocolade voor B meegenomen dus die zat meteen lekker naast em Het was een kort maar krachtig bezoekje van een uur, hij was nauwelijks veranderd ook, ja oudere ogen. En hij was zeer onder de indruk van mijn grote buik
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 september 2009 @ 17:24:04 #213
    13151 crew  Rewimo
    pi_72734332
    freecell, hij maakt het je niet makkelijk zo...
      maandag 14 september 2009 @ 17:24:19 #214
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_72734339
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 17:22 schreef freecell het volgende:
    GROM!

FUUUUUCK
    Nu zit ik weer
    nee
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 17:24:35 #215
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_72734351
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 17:22 schreef freecell het volgende:
    GROM!

FUUUUUCK
    Nu zit ik weer
    Eerst op papier zien, dan geloven
      maandag 14 september 2009 @ 17:27:15 #216
    190853 RockabeIIa
    pi_72734430
    freecell, je wil toch niet in die ouwe meuk zitten. Kom, lekker verder kijken! Als iemand al vanaf het begin af aan niet transparant kan doen dan komen er alleen maar problemen van!
      † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 17:27:30 #217
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_72734444
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 17:23 schreef RockabeIIa het volgende:
    Oh, nog even...
    Het bezoekje was heel erg leuk Hij had chocolade voor B meegenomen dus die zat meteen lekker naast em Het was een kort maar krachtig bezoekje van een uur, hij was nauwelijks veranderd ook, ja oudere ogen. En hij was zeer onder de indruk van mijn grote buik
    Voelde het wel vertrouwd, zoals vroeger, aan?
    pi_72734464
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 17:24 schreef Rewimo het volgende:
    freecell, hij maakt het je niet makkelijk zo...
    Dat dus
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 17:24 schreef moussy het volgende:

[..]

Eerst op papier zien, dan geloven
    Ik geloof hem wel Hij houdt zich wel aan zijn woord en zet het óók wel zwart op wit
    pi_72734487
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 17:27 schreef RockabeIIa het volgende:
    freecell, je wil toch niet in die ouwe meuk zitten. Kom, lekker verder kijken! Als iemand al vanaf het begin af aan niet transparant kan doen dan komen er alleen maar problemen van!
    Het is niet dat we kunnen kiezen uit 15 huizen
    Maar ik heb voorlopig tegen hem gezegd dat het nog steeds nee is
    Alleen nu twijfel ik wel weer...
      maandag 14 september 2009 @ 17:32:40 #220
    255392 De_Taartjesfee
    Hoardin' like a hoarder
    pi_72734593
    freecell

nee
    e
    e
    pi_72734737
    Als je nu nog een keer zegt dat je het niet wil, bouwt hij er vast een extra etage voor je op freecell, het is elke keer wat anders.
    Niet doen, hij is zo wanhopig, jullie vinden vast iets goeds binnenkort.
    "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
    *OUD heilige*
      † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 17:43:22 #222
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_72734889
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 17:37 schreef YPPY het volgende:
    Als je nu nog een keer zegt dat je het niet wil, bouwt hij er vast een extra etage voor je op freecell, het is elke keer wat anders.
    klaar probleem opgelost
    pi_72735067
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 17:37 schreef YPPY het volgende:
    Niet doen, hij is zo wanhopig, jullie vinden vast iets goeds binnenkort.
    Goed punt
    Maar hij maakt het elke keer even weer verleidelijk. En dan is het net weer rustig in mijn hoofd en dan gebint hij weer
    pi_72735126
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 17:43 schreef moussy het volgende:

[..]

klaar probleem opgelost
    Nee, dan nog niet eens
    Dan staat nog steeds ergens midden in de U-vorminge woonkamer een keuken in een hoek van 45 graden op de muur die géén kastdeurtjes heeft, maar open kastjes en die niet zo af te schermen is dat er geen kinderen komen.

Waarom twijfel ik eigenlijk nog
    pi_72735296
    Freeceell gewoon niet doen.....hij is blijkbaar zo wanhopig dat hij nu vanalles roept..
    pi_72735635
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 17:57 schreef Stout het volgende:
    Freeceell gewoon niet doen.....hij is blijkbaar zo wanhopig dat hij nu vanalles roept..
    Dat kan leuke voordelen opleveren
    'zet je er ook even een nieuwe keuken in?'
      maandag 14 september 2009 @ 18:09:37 #227
    14811 Asyniur
    Nu met 2 jommetjes <3
    pi_72735713
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 17:51 schreef freecell het volgende:

[..]

Nee, dan nog niet eens
    Dan staat nog steeds ergens midden in de U-vorminge woonkamer een keuken in een hoek van 45 graden op de muur die géén kastdeurtjes heeft, maar open kastjes en die niet zo af te schermen is dat er geen kinderen komen.

Waarom twijfel ik eigenlijk nog
    ik heb niet alles meegekregen ivm vakantie, maar van wat ik nu lees: niet doen!
    Bij twijfel in zulke gevallen niet doen. Meestal krijg je spijt
      maandag 14 september 2009 @ 18:10:28 #228
    14811 Asyniur
    Nu met 2 jommetjes <3
    pi_72735746
    Rocka, fijn dat het bezoekje leuk was.
    Gek he, hoe je iemand jaren niet kan zien en dan is het gewoon weer als vanouds...
      maandag 14 september 2009 @ 18:17:19 #229
    14746 k_i_m
    pi_72735974
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 17:06 schreef huuphuup het volgende:
    Ik hoop voor je dat de pliesie inmiddels wel al geweest is enzo.
    . En ik moet ook nog steeds boodschappen doen .
    In my life
    Why do I smile
      † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 18:24:10 #230
    141844 Macka66
    Ingewikkeld doekiemonster
    pi_72736153
    freecell, als er ook maar een vezel in je lijf had verlangd naar wonen in dat huis dan had je bij de eerste beste extra toezegging van de verhuurder al staan
    DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
    God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
      maandag 14 september 2009 @ 18:29:10 #231
    7554 Spuuglokje
    Domestic Goddess
    pi_72736289
    Freecell, blijf nou gewoon bij je nee. Het is niks, wordt niks en over een paar jaar moet je toch weer op zoek naar wat anders. Echt, doe het NIET!
      maandag 14 september 2009 @ 18:46:08 #232
    190853 RockabeIIa
    pi_72736838
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 17:27 schreef moussy het volgende:

[..]

Voelde het wel vertrouwd, zoals vroeger, aan?
    eh ja... net of ie gister nog bij me over de vloer kwam.
    Ik had ook gezegd 'ja ik woon daar nog steeds' met routebeschrijving. Helemaal niet aan gedacht dat ie hier nog nooit geweest was (en in oktober woon ik hier 9 jaar )
      maandag 14 september 2009 @ 18:59:55 #233
    118901 Lishe
    Verse Soep!
    pi_72737201
    Leuk Rocka!
    Kim, ik denk dat de pliesie niet direct een inval doet toch? Ik neem aan dat er nog meer speurwerk achterzit. Dadelijk pakken ze iemand op voor een plantage die voor weetikveelwat nog meer op te pakken is. Geduld, en over een dag of 3 nog s bellen.
    Geluk zit in een klein Wolkje
    Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
    pi_72737221
    Wheh, dat is dan inderdaad wel een tijdje geleden Rocka, wel leuk dat het dan meteen weer klopt
    pi_72737328
    Aaaaaaaaargh, hou me tegen. Die stomkoppen van de hema hebben het kinderservies uitgebreid met allemaal veels te leuke dingetjes.
    "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    *OUD heilige*
    pi_72737585
    O, en Lishe (toch?) zijn er geen kleierijtjes meer? Ik had een plan voor een vriendin.
    *OUD heilige*
      maandag 14 september 2009 @ 19:18:38 #237
    14746 k_i_m
    pi_72737782
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 18:59 schreef Lishe het volgende:
    Leuk Rocka!
    Kim, ik denk dat de pliesie niet direct een inval doet toch? Ik neem aan dat er nog meer speurwerk achterzit. Dadelijk pakken ze iemand op voor een plantage die voor weetikveelwat nog meer op te pakken is. Geduld, en over een dag of 3 nog s bellen.
    Nouja, het idee was meer dat er dus mensen in het pand aanwezig waren om de boel te oogsten. Vangst genoeg, dunkt mij.
    In my life
    Why do I smile
      maandag 14 september 2009 @ 19:20:32 #238
    14746 k_i_m
    pi_72737837
    En daarbij lopen we nu verhoogd risico op stroomuitval, legionellabesmetting en brand en criminelen die door de gang lopen als iedereen slaapt. Maargoed, dat zijn bijzaken natuurlijk .
    In my life
    Why do I smile
    pi_72737846
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 19:04 schreef YPPY het volgende:
    Aaaaaaaaargh, hou me tegen. Die stomkoppen van de hema hebben het kinderservies uitgebreid met allemaal veels te leuke dingetjes.
    Zucht, moest je dat nou zeggen?!
      maandag 14 september 2009 @ 19:28:42 #240
    68900 Saffier
    Tobias en Ylana
    pi_72738098
    Spanning en sensaaasie Kim
    Bixje beterschap!
    En ook meteen maar beterschap voor alle beestjes.
    Freecell niet doen meid

Hoe is het met Belana?

Tobias wil graag een theeserviesje hebben, maar geeen roze... Iemand een idee voor hem?
    Ylana
      maandag 14 september 2009 @ 19:29:56 #241
    37478 Luchtbel
    Memories in progress
    pi_72738146
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 19:04 schreef YPPY het volgende:

Ik drink vaak met mijn collega thee op maandagochtend. Maar om de week zitten we zwijgend voor de pc: de nieuwe hema-folder online te bekijken.
    pi_72738291
    Shit kim, schiet niet op zo... Heb je anders al eens dat Meld Misdaad Anoniem-nummer gebeld? Misschien dat het dan bij een andere afdeling binnenkomt waar iemand het wél interessant vindt.
    Maar waarom komen ze nou eigenlijk níet kijken, want dat heb ik even gemist? (ik mis wat bankjes geloof ik en heb vanmorgen heeeel snel bijgelezen in deze dus zal ook hier best een en ander gemist hebben)
    Geluk is een richting,
    geen punt
    ---Loesje---
      † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 19:35:09 #243
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_72738339
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 19:28 schreef Saffier het volgende:
    Bixje beterschap!
    Freecell niet doen meid

Hoe is het met Belana?

Tobias wil graag een theeserviesje hebben, maar geeen roze... Iemand een idee voor hem?
    Ikea? Voorheen had die witte.

Cas had een moord gedaan voor een roze ipv de ikea witte
    pi_72738434
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 19:28 schreef Saffier het volgende:
    Bixje beterschap!
    Freecell niet doen meid

Hoe is het met Belana?

kan je heel simpel haken
    of kan je niet haken?
      maandag 14 september 2009 @ 19:40:07 #245
    37478 Luchtbel
    Memories in progress
    pi_72738519
    He en euhm ik had vanmorgen functioneringsgesprek en ik moet er al de hele dag over nadenken.

Want onze directeur zei:

'Jouw 'gewoon goed' is nogal euh ja hoe zeg ik dat.....
    Goed is bij jou: gewoon.
    Als een ander zegt: zo is het gewoon goed.
    Dan is het voor jou: goed genoeg.
    Maar dan nog moet er altijd net wat anders,
    wat meer, wat extra, of nog een keer gekeken worden.
    Dan pas is het voor jou 'gewoon goed.'
    Misschien. Vaak nog niet.
    Dat is prima hoor want het wordt alleen maar beter maar het is dus altijd ongewoon goed.
    En niet gewoon goed.
    Voor ons dan. Wij snappen dat niet altijd.'

Ik zeg het je en dan moet ik hen wel begrijpen
    pi_72738577
    Nou LB, dat klinkt volgens mij 'gewoon goed'!

Dat je dat onthouden hebt
    Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
      † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 19:42:18 #247
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_72738596
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 19:40 schreef Luchtbel het volgende:
    He en euhm ik had vanmorgen functioneringsgesprek en ik moet er al de hele dag over nadenken.

Want onze directeur zei:

'Jouw 'gewoon goed' is nogal euh ja hoe zeg ik dat.....
    Goed is bij jou: gewoon.
    Als een ander zegt: zo is het gewoon goed.
    Dan is het voor jou: goed genoeg.
    Maar dan nog moet er altijd net wat anders,
    wat meer, wat extra, of nog een keer gekeken worden.
    Dan pas is het voor jou 'gewoon goed.'
    Misschien. Vaak nog niet.
    Dat is prima hoor want het wordt alleen maar beter maar het is dus altijd ongewoon goed.
    En niet gewoon goed.
    Voor ons dan. Wij snappen dat niet altijd.'

Ik zeg het je en dan moet ik hen wel begrijpen

Dat goed van jou gewoon beter is dan dat ze gewend zijn, oftewel je bent gewoon poepgoed!
      maandag 14 september 2009 @ 19:42:43 #248
    37478 Luchtbel
    Memories in progress
    pi_72738612
    Dit gesprek hebben we wel vaker vandaar
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 september 2009 @ 19:43:07 #249
    13151 crew  Rewimo
    pi_72738625
    Lijkt me goed LB. Denk ik
      maandag 14 september 2009 @ 19:43:30 #250
    37478 Luchtbel
    Memories in progress
    pi_72738635
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 19:42 schreef moussy het volgende:

[..]

Dat goed van jou gewoon beter is dan dat ze gewend zijn, oftewel je bent gewoon poepgoed!
    Haha. Hij probeerde volgens mij subtiel uit te leggen dat het ook soms klaar is en mijn collega's soms bang voor me zijn
      maandag 14 september 2009 @ 19:44:53 #251
    3142 m@x
    Do, a deer, a female deer
    pi_72738696
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 19:42 schreef moussy het volgende:

[..]

Precies!

Alles beter dan tijdens je functioneringsgesprek te horen krijgen dat je een ongeleid projectiel bent
    Oops! Did I just roll my eyes out loud?
    ♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
    ♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
      † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 19:46:21 #252
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_72738748
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 19:44 schreef m@x het volgende:

[..]

Precies!

Alles beter dan tijdens je functioneringsgesprek te horen krijgen dat je een ongeleid projectiel bent
    Hoe weet jij dat dit tegen mij gezegd is?!
    pi_72738752
    Haha LB
    Wel geniaal gesprek
      † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 19:46:46 #254
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_72738767
    Ik ga aan knip, kap en verf, voor de zekerheid neem ik mn roze ook mee
      maandag 14 september 2009 @ 19:47:55 #255
    3142 m@x
    pi_72738810
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 19:46 schreef moussy het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat dit tegen mij gezegd is?!
    Hebben we dezelfde baas?
    pi_72738914
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 19:44 schreef m@x het volgende:

[..]

Precies!

herkenbaar
    Maar ik werd daarna wel ontslagen (belastingsdienst+ playdoh meenemen = no go)
    blijkbaar
      maandag 14 september 2009 @ 19:51:51 #257
    14746 k_i_m
    pi_72738966
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 19:34 schreef Pandora73 het volgende:
    Shit kim, schiet niet op zo... Heb je anders al eens dat Meld Misdaad Anoniem-nummer gebeld? Misschien dat het dan bij een andere afdeling binnenkomt waar iemand het wél interessant vindt.
    Maar waarom komen ze nou eigenlijk níet kijken, want dat heb ik even gemist? (ik mis wat bankjes geloof ik en heb vanmorgen heeeel snel bijgelezen in deze dus zal ook hier best een en ander gemist hebben)
    Dat weet ik zelf ookniet. Ik denk omdat er geen zin of tijd gemaakt kan worden.
    In my life
    Why do I smile
    pi_72738978
    LB klinkt goed haha
    nouja liever zo dan dat je te horen krijgt dat men het idee heeft dat je de kantjes ervan af loopt toch?
    Hoe is het met je verder? Je gezondheid?

Freeceeeell!! NEE! af! lig! kssht!
    niet doen meid, je weet rationeel best dat het geen handige optie is.

Hmm ik wilde nog wat zeggen maar ik weet niet meer wat.
    Ik ben zoooo enorm verliefd op mn meiske ik had gelijk, ze past moeiteloos bij ons en in ons leven <3 het gaat zo goed allemaal en ik voel me zo helemaal gelukkig enzo
    /einde jubelstemming.
    Polkadotflying
    Want zo is het ook!
    初戀的香味就這樣被我們尋回
      maandag 14 september 2009 @ 19:52:27 #259
    3142 m@x
    pi_72738979
    Ik heb daarna nog een promotie gekregen. Kennelijk zijn ze bij mij dol op losse flodders. Misschien moet ik die playdoh ook eens proberen.
    pi_72739165
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 19:52 schreef m@x het volgende:
    Ik heb daarna nog een promotie gekregen. Kennelijk zijn ze bij mij dol op losse flodders. Misschien moet ik die playdoh ook eens proberen.
    en dan een kinderboerderij kleien en als je baas vraagt wat 'DAT ' is

zeg je: een varkentje hihi en dan trots je roze biggetje omhoog houden
      maandag 14 september 2009 @ 20:06:34 #261
    68900 Saffier
    Tobias en Ylana
    pi_72739512
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 19:57 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

en dan een kinderboerderij kleien en als je baas vraagt wat 'DAT ' is

zeg je: een varkentje hihi en dan trots je roze biggetje omhoog houden

M@x en Mous ongeleide projectielen
    Ylana
      maandag 14 september 2009 @ 20:24:08 #262
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_72740173
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 17:19 schreef moussy het volgende:

[..]

keelontsteking zeker?

Die hond van ons krijgt eerst evene en dagje rijst met kip, eens zien of het wat opknapt, ze doet niet ziekig of zo behalve kotsen en een gele diaree flats neerleggen.
    OMG . Heeeel blij is dat ze geen beesten meer heeft.
    pi_72740685
    ik krijg EINDELIJK de foto's van het trouwen
    ♥ A ♥ & ♥ T ♥
      maandag 14 september 2009 @ 20:39:02 #264
    68900 Saffier
    Tobias en Ylana
    pi_72740756
    Pic's or it didn't happen
    Ylana
    pi_72741049
    ff uploaden
    ♥ A ♥ & ♥ T ♥
    pi_72741113

Ik krijg straks pizza Als Vicky nou ff opschiet met uploaden, heb ik iets leuks te kijken tijdens het eten
    Lotte!
    Noah!
    pi_72741178
    nou dan moet je wel ff wachten hoor.. het gaat TRAAAAG
    ♥ A ♥ & ♥ T ♥
    pi_72741184
    omg, heeft iemand wel eens te hard aan een vicks inhaler gesnoven
    mimimimimimi
      maandag 14 september 2009 @ 20:47:54 #269
    255392 De_Taartjesfee
    Hoardin' like a hoarder
    pi_72741186
    Jaaaaaaaa foto`s
    Dan neem ik nog maar ff een M&Mmetje terwijl ik mezelf eigenlijk op lactosevrij had gezet. Geen ruggengraat
    pi_72741259
    Alvast 1 dan

[ Bericht 5% gewijzigd door Vicky op 14-09-2009 21:07:11 ]
    ♥ A ♥ & ♥ T ♥
      maandag 14 september 2009 @ 20:50:16 #271
    68900 Saffier
    Tobias en Ylana
    pi_72741288
    Tap tap tap tap....
    Ylana
      maandag 14 september 2009 @ 20:50:20 #272
    593 sjak
    Juffie Bloem
    pi_72741289
    Lekker douchen!
    pi_72741302
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 20:47 schreef Kleurdoos het volgende:
    omg, heeft iemand wel eens te hard aan een vicks inhaler gesnoven
    mimimimimimi

vooral fijn als je neus idd al een beetje schraal is van binnen enzo
    arme jij.

TF helemaal lactose-vrij? waarom als k vragen mag?
    Polkadotflying
    Want zo is het ook!
    初戀的香味就這樣被我們尋回
      maandag 14 september 2009 @ 20:50:44 #274
    255392 De_Taartjesfee
    Hoardin' like a hoarder
    pi_72741306
    Gezinnetje Leuk
    pi_72741318
    tessje molt t boeket?
    pi_72741325
    ahw wat leuk Vicky! Amber met dr bloemetjes
    Polkadotflying
    Want zo is het ook!
    初戀的香味就這樣被我們尋回
    pi_72741347
    Wat een mooie foto Vicky! Lief met je meiden erbij
    Lotte!
    Noah!
      maandag 14 september 2009 @ 20:51:52 #278
    68900 Saffier
    Tobias en Ylana
    pi_72741350
    leuke foto Vick!
    Ylana
      maandag 14 september 2009 @ 20:52:00 #279
    134630 aeque
    Zijne draequeligheid
    pi_72741358
    Goedenavond!
      maandag 14 september 2009 @ 20:52:05 #280
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_72741360
    Leuk moment om binnen te vallen! Hele leuke foto, Vicky! Hadden jullie de hele dag zulk mooi weer?
    ... ♥ ik mis je ♥
      maandag 14 september 2009 @ 20:53:21 #281
    68900 Saffier
    Tobias en Ylana
    pi_72741430
    Flufje! Hoe is het?
    'n Avond Aqua.
    Ylana
      maandag 14 september 2009 @ 20:54:06 #282
    190853 RockabeIIa
    pi_72741473
    sjieke familie zo hoor

Gallo phluphwoman

hey kleurdoos ik had je nog getweet!
    pi_72741490
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 20:52 schreef phluphy het volgende:
    Leuk moment om binnen te vallen! Hele leuke foto, Vicky! Hadden jullie de hele dag zulk mooi weer?
    het was de hele dag stralend mooi weer!!
    ♥ A ♥ & ♥ T ♥
    pi_72741549
    wat leuk zo samen
    *OUD heilige*
      maandag 14 september 2009 @ 20:55:34 #285
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_72741553
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 20:53 schreef Saffier het volgende:
    Flufje! Hoe is het?
    'n Avond Aqua.
    Brak, katerdag 2. We waren een weekendje naar Düsseldorf en hebben ons prima vermaakt in de Altstad.

Op de lange kater na gaat het top.

Hoe zit jij trouwens met je tijd these days? Anders moesten we het projectje maar weer eens een zwengel geven.
    ... ♥ ik mis je ♥
      maandag 14 september 2009 @ 20:57:23 #286
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_72741637
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 20:54 schreef RockabeIIa het volgende:

Gallo phluphwoman

* rijdt tegen Rocka aan

Ik zocht een variant voor * geeft kopje *, dacht aan jullie teckel en kwam hierop.
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_72741720
    ahh foto
    pi_72741806
    Nog wat meer foto's:

akte ondertekenen
    M. tekent ook
    Ambers ringetje
    de ringen
    het boekje
    Met mams en zus
    de auto

[ Bericht 26% gewijzigd door Vicky op 14-09-2009 21:08:12 ]
    ♥ A ♥ & ♥ T ♥
      maandag 14 september 2009 @ 21:01:45 #289
    68900 Saffier
    Tobias en Ylana
    pi_72741844
    En dan ga jij meteen maar over op een hitsige teckel
    Tijd kom ik even chronisch tekort door een projectje huis verbouwen

Pinq hoe voel je je vandaag? is er lekker voor je gekookt?
    Ylana
    pi_72742007
    leuk Viclky
      maandag 14 september 2009 @ 21:05:49 #291
    190853 RockabeIIa
    pi_72742051
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 20:57 schreef phluphy het volgende:

[..]

* rijdt tegen Rocka aan

Ik zocht een variant voor * geeft kopje *, dacht aan jullie teckel en kwam hierop.

da's echt het laatste waar ik nu op zit te wachten... Iemand die tegen me aan gaat zitten rijden
      maandag 14 september 2009 @ 21:07:05 #292
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_72742118
    watje
    ... ♥ ik mis je ♥
      maandag 14 september 2009 @ 21:07:47 #293
    190853 RockabeIIa
    pi_72742151
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 21:07 schreef phluphy het volgende:
    watje
    ik krijg er gewoon geen jeuk van ja
      maandag 14 september 2009 @ 21:08:52 #294
    267164 ik80lll
    leer mij het zelf te doen
    pi_72742199
    leuk die foto's, ik weet meteen weer wat wij hier nog moeten regelen hahahaha
    ik ga even manlief aankijken
      maandag 14 september 2009 @ 21:10:19 #295
    68900 Saffier
    Tobias en Ylana
    pi_72742269
    Dames, en heer, ik taai af en ga lekker in mijn bed liggen
    Ylana
    pi_72742372
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 21:01 schreef Saffier het volgende:
    En dan ga jij meteen maar over op een hitsige teckel
    Tijd kom ik even chronisch tekort door een projectje huis verbouwen

Pinq hoe voel je je vandaag? is er lekker voor je gekookt?
    goed! thnx for asking
    ik moet gewoon ff accepteren dat k moet rusten elke keer en ik ben echt best lui, maar ik vind het moeilijk!

en jaa lekker gekookt mn lieve omaatje
    pi_72742519
    Wat een leuke foto's Vicky!
    pi_72742597
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 20:54 schreef RockabeIIa het volgende:
    sjieke familie zo hoor

Gallo phluphwoman

hey kleurdoos ik had je nog getweet!
    teruggetweet
      Jubileum moderator maandag 14 september 2009 @ 21:18:36 #299
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_72742701
    O Vicky wat een leuke foto's! Mooi mooi mooi
    En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
    Eva ♥ en Iris ♥
      maandag 14 september 2009 @ 21:30:18 #300
    134630 aeque
    Zijne draequeligheid
    pi_72743301
    Leuke foto's vicky!
      † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 21:47:05 #301
    141844 Macka66
    Ingewikkeld doekiemonster
    pi_72744256
    Vicky, wat lekker gezellig en happy en zonder gedoe, jullie trouwdag! En dat ringetje voor Amber
    DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
    God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')