abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 08:45:11 #1
7074 moussy
kuttekop
pi_72721954
En weer verder.

Ik ben nog op zoek naar het telefoonnummer van de exorcist voor 1 van mn spruiten, kleurdoos is toe aan nieuwe wollies en Freecell was druk met de kerk.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 08:47:06 #2
7074 moussy
kuttekop
pi_72721976
Oh hm, typegriep, het is exorcist niet excorcist..

En ik moet driftig zoeken naar nieuw haar!
  Jubileum moderator maandag 14 september 2009 @ 08:49:20 #3
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_72721998
Aangepast
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_72722000
ook weer terug.

NIet echt teruggelezen, alleen even gekeken naar de reden voor de complimenten voor Spuuglokje en wow, wat is dat mooi gemaakt Echt heel erg knap!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72722007
Ik zei dus nog als antwoord (volledig ontopic )

Ik ben HIER lid.
En van de newfrontiers kerken zijn er momenteel 7 in Nederland en die doen eens per jaar, op de startzondag van het seizoen een gezamenlijke dienst ergens in het midden van het land.
Dus alle kerken dicht en met z'n alleen daarheen

Maar het is echt tof En eigenlijk vind ik de gewone diensten fijner dan de startzondag Alleen bij gewone diensten gaan we niet met een paar honderd man na die tijd eten
pi_72722029
Ow en Mous? Een geluidsdemper? Zo dat ook een idee zijn voor je spruit?
pi_72722036
quote:
Op maandag 14 september 2009 08:47 schreef moussy het volgende:
Oh hm, typegriep, het is exorcist niet excorcist..

En ik moet driftig zoeken naar nieuw haar!
alweer

ik wil ook weer iets anders.. dat hoerige blond /platina met euh dat donkergrijzige
  † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 08:53:27 #8
7074 moussy
kuttekop
pi_72722049
quote:
Op maandag 14 september 2009 08:51 schreef freecell het volgende:
Ow en Mous? Een geluidsdemper? Zo dat ook een idee zijn voor je spruit?
nee echt, exorcist... geen twijfel mogelijk, ze draaide haar hoofd nog net niet in de rondte en kotste de boel nog nét niet onder. Je kamer opruimen is wel heul erg!

KD, alweer, mn kapsel is uit
pi_72722054
Hoe was het miss-sly?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_72722057
Spreekt me erg aan Freecell, jammer dat het zover weg is ! Ik ga de preken eens beluisteren.
pi_72722065
quote:
Op maandag 14 september 2009 08:53 schreef Stout het volgende:
Spreekt me erg aan Freecell, jammer dat het zover weg is ! Ik ga de preken eens beluisteren.
We zitten ook in Utrecht, Harderwijk, Berkel, Maastricht *pieker* en nog twee ergens
Alleen op die startzondagen merk je dat, hoewel de gedachten en de leer ed hetzelfde zijn, de 'cultuur' van elke gemeente echt verschillend is. Daarom noemen we het ook geen denominatie, maar meer een familie van kerken.
  maandag 14 september 2009 @ 08:55:42 #12
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72722080
Nice TT, klinkt echt vredig zo naast elkander
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72722092
Ik ga ook een kerk beginnen
  † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 08:57:54 #14
7074 moussy
kuttekop
pi_72722106
quote:
Op maandag 14 september 2009 08:56 schreef Kleurdoos het volgende:
de geitenwollensokkenkerk?
pi_72722109
quote:
Op maandag 14 september 2009 08:55 schreef RockabeIIa het volgende:
Nice TT, klinkt echt vredig zo naast elkander
Ik geloof ook niet dat 'kerken' en 'exorcisme' zo ver uit elkaar ligger oorspronkelijk
pi_72722112
quote:
Op maandag 14 september 2009 08:56 schreef Kleurdoos het volgende:
Hip, mag ik ook eens komen?
pi_72722117
Miss hoe was je familieweekend? Senna het allemaal een beetje volgehouden? Leander wel Die viel tegen de middga in slaap en werd alleen nog maar wakker als ie de fles moest. En dat 2 dagen lang
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_72722120
Ik ga nu naar een PKN kerk, maar ik vind daar niet echt wat ik zoek. Ik ga wel eens naar Alkmaar naar een jeugddienst (jeugd is een ruiim begrip daar gezien de gemiddelde leeftijd) van een evangelische gemeente.
Maar das toch weer anders.
pi_72722128
quote:
Op maandag 14 september 2009 08:58 schreef freecell het volgende:

[..]

Hip, mag ik ook eens komen?
Mag wel alleen kom je wel 15 kilo aan door mijn geloof
pi_72722143
Mogguh!
Wat heb ik klote geslapen... Ben elk uur wakker geweest...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 14 september 2009 @ 09:01:05 #21
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_72722145
Spuug hulde echt waar
  maandag 14 september 2009 @ 09:01:38 #22
61800 Rottdog
pi_72722149
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:00 schreef Vicky het volgende:
Mogguh!
Wat heb ik klote geslapen... Ben elk uur wakker geweest...
Lag ik naast jou in bed
pi_72722155
quote:
Op maandag 14 september 2009 08:59 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Mag wel alleen kom je wel 15 kilo aan door mijn geloof
Dan kom ik maar niet, ik wil er juist vanaf
pi_72722177

joor modder suks koks in hel
pi_72722184
Spreekt ze ook in tongen, moussy?

snoopy, was op zich wel gezellig Wel erg druk en chaotisch; een driegangenmenu starten rond 7 uur met 3 kinderen van 8 weken, 14 maanden en 3,5 jaar is natuurlijk vragen om huilen en druk gedoe en nooit met z'n allen tegelijk aan tafel zitten Senna was nogal overstuur door alle drukte, dus lekker vroeg naar de kamer gegaan en toen sliep ze wel erg goed.

Efteling was ook wel leuk om weer eens rond te lopen, het blijft toch een supermooi park Senna begon in de kinderwagen, maar daar vond ze niets aan, dus al snel in de doek gehangen en zo heb ik uren met haar rondgelopen en dat was prima. Gewandeld in sprookjesbos en wat gegeten met z'n allen. Rond een uur of 3 zijn wij naar huis gegaan.

Het drama kwam pas thuis toen wij zelf ruzie kregen om iets wat er die dag was gebeurd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik nou werkelijk zo overdreven? En ja, ik wil hier graag een eerlijk antwoord op, want misschien ligt het wel aan mij en is het echt niet zo raar?
pi_72722187
En Imca Marina zingt liedjes
pi_72722205
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:04 schreef miss_sly het volgende:
Spreekt ze ook in tongen, moussy?

snoopy, was op zich wel gezellig Wel erg druk en chaotisch; een driegangenmenu starten rond 7 uur met 3 kinderen van 8 weken, 14 maanden en 3,5 jaar is natuurlijk vragen om huilen en druk gedoe en nooit met z'n allen tegelijk aan tafel zitten Senna was nogal overstuur door alle drukte, dus lekker vroeg naar de kamer gegaan en toen sliep ze wel erg goed.

Efteling was ook wel leuk om weer eens rond te lopen, het blijft toch een supermooi park Senna begon in de kinderwagen, maar daar vond ze niets aan, dus al snel in de doek gehangen en zo heb ik uren met haar rondgelopen en dat was prima. Gewandeld in sprookjesbos en wat gegeten met z'n allen. Rond een uur of 3 zijn wij naar huis gegaan.

Het drama kwam pas thuis toen wij zelf ruzie kregen om iets wat er die dag was gebeurd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik nou werkelijk zo overdreven? En ja, ik wil hier graag een eerlijk antwoord op, want misschien ligt het wel aan mij en is het echt niet zo raar?
pff ik twijfel nog steeds of ik opa en oma op moet laten passen nadat ze ons ophaalden na de bevalling en de maxicosi + baby in de kofferbak wilden zetten opa hield heel trots de kofferbak open

maargoed, woensdag moet ik er toch aan geloven.
  maandag 14 september 2009 @ 09:07:23 #28
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_72722221
Och meiden wat zijn jullie allemaal lief dat jullie zo lovend over het hondje zijn! Da's lekker wakker worden.
Moussy die topictitel is meesterlijk!
Ik ga me eens op de fiets slepen, want ik heb gisteravond aan mezelf gezworen dat ik de hele week boodschappen op de fiets ging doen, om die vreselijke over-eterij van gisteravond ietwat te compenseren.
pi_72722228
quote:
Op maandag 14 september 2009 08:58 schreef MeNicole2 het volgende:
Miss hoe was je familieweekend? Senna het allemaal een beetje volgehouden? Leander wel Die viel tegen de middga in slaap en werd alleen nog maar wakker als ie de fles moest. En dat 2 dagen lang
Zaterdag was een kleine ramp. 's nahts heeft ze heel goed geslapen. De Efteling in de kinderwagen begonnen, maar na een half uurtje in de doek geknoopt omdat ze maar bleef huilen en toen heeft ze geslapen tot we terug waren bij de auto
  maandag 14 september 2009 @ 09:10:11 #30
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_72722253
Miss_Sly, je bent niet overdreven, mijn maag draait om bij dat soort acties. Kleurdoos wat erg! Doet me ook aan mijn schoonmoeder denken, die zei dat ze vroeger wel eens de baby (m'n man of mijn schoonzusje dus) in de kinderwagenbak legde en die op de achterbank van de auto zette.
pi_72722259
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:02 schreef Stout het volgende:

[..]

Dan kom ik maar niet, ik wil er juist vanaf
Ik kom wel, die 15 kilo moet ook ergens vandaan komen
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:06 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

pff ik twijfel nog steeds of ik opa en oma op moet laten passen nadat ze ons ophaalden na de bevalling en de maxicosi + baby in de kofferbak wilden zetten opa hield heel trots de kofferbak open
Kwok

Ik ben sowieso niet zo loslaterig geloof ik Maar ik word nu wel makkelijker.
  maandag 14 september 2009 @ 09:10:39 #32
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_72722263
Nick en Simon op de radio 'Oh hooooh hooo!'
  maandag 14 september 2009 @ 09:11:15 #33
61800 Rottdog
pi_72722272
Zou van dat soort acties ook niet gecharmeerd zijn Miss_sly
pi_72722274
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:10 schreef Spuuglokje het volgende:
Miss_Sly, je bent niet overdreven, mijn maag draait om bij dat soort acties. Kleurdoos wat erg! Doet me ook aan mijn schoonmoeder denken, die zei dat ze vroeger wel eens de baby (m'n man of mijn schoonzusje dus) in de kinderwagenbak legde en die op de achterbank.
Maar dat deed iedereen toen. Toen mijn broers klein waren waren er nog helemaal geen maxi-cosi's, dus dan was het gewoon reiswieg op de achterbank
  maandag 14 september 2009 @ 09:12:53 #35
61800 Rottdog
pi_72722297
quote:
Nick en Simon op de radio 'Oh hooooh hooo!'
QMusic
  maandag 14 september 2009 @ 09:13:19 #36
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_72722301
En nu Sheila E. Wat heerlijk, dat foute uur op Q Music Ik luisterde altijd naar Giel Beelen, maar steeds weer hetzelfde hing me zo de strot uit, dus ik ben maar eens van zender veranderd.
  † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 09:14:23 #37
7074 moussy
kuttekop
pi_72722319
Ik zou alles behalve blij zijn miss

mijn schoonouders hebben Cas eens met zijn stoeltje achter de achterdeur gezet, een uur lang, terwijl hij zijn flesje moest, vergeten...
pi_72722330
quote:
Miss_Sly, je bent niet overdreven, mijn maag draait om bij dat soort acties. Kleurdoos wat erg! Doet me ook aan mijn schoonmoeder denken, die zei dat ze vroeger wel eens de baby (m'n man of mijn schoonzusje dus) in de kinderwagenbak legde en die op de achterbank van de auto zette.
dat was normaal toen volgens mij, dat opperde mn schoonmoeder ook nog 'je kan haar toch gewoon vasthouden op de achterbank? '

en mn igen moeder met t slagroomverhaal en spenen in de suikerpot enzo
pi_72722345
quote:
Dat was vroeger, en vroeger deed iedereen dat toch? Hele andere tijd dan nu. Of zeg ik nu iets heel doms?

Was opa niet gewoon een beetje in de bonen kleurdoos? Trots en blij en ja dan kan je rare dingen doen. Waarschijnlijk niet eens bewust.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
  maandag 14 september 2009 @ 09:16:10 #40
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_72722349
Goeiemorgen!

Ik zit ff vol verbazing te kijken naar dansles voor kinderen... oke, ut zal de cultuur wel wezen... maar toch..
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_72722369
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:15 schreef Baby_Girl het volgende:

[..]

Dat was vroeger, en vroeger deed iedereen dat toch? Hele andere tijd dan nu. Of zeg ik nu iets heel doms?

Was opa niet gewoon een beetje in de bonen kleurdoos? Trots en blij en ja dan kan je rare dingen doen. Waarschijnlijk niet eens bewust.
nee hoor ik vroeg nog of ie dat serieus meende en toen knikte ie ja.
  † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 09:18:04 #42
7074 moussy
kuttekop
pi_72722386
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:16 schreef Ireth het volgende:
Goeiemorgen!

Ik zit ff vol verbazing te kijken naar dansles voor kinderen... oke, ut zal de cultuur wel wezen... maar toch..
Oh zo dans ik altijd met mn kinderen
pi_72722391
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:11 schreef freecell het volgende:

[..]

Maar dat deed iedereen toen. Toen mijn broers klein waren waren er nog helemaal geen maxi-cosi's, dus dan was het gewoon reiswieg op de achterbank
dat idd.

toen max nog niet zo lang geboren was, is hij ook ooit 1 keer zo vervoerd. ik had geen auto dus geen autostoeltje, dus heb maar de kinderwagenbak vastgegordeld en ben er naast gaan zitten. daarna wel snel autostoel gekocht
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 14 september 2009 @ 09:18:34 #44
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_72722397
Mijn eigen moeder was vroeger net zo voorzichtig als ik ben, en dus was ik nogal geschokt toen ik mijn schoonmoeder leerde kennen, dat dat dus ook heel anders kon! Maar ze is een ongelooflijke schat hoor, en hield zich braaf aan mijn (achteraf nogal militairistische ) voedingsschema's wanneer ze eens oppaste op Wouter.
  maandag 14 september 2009 @ 09:18:48 #45
61800 Rottdog
pi_72722404
Het ergste aan het foute uur is er achter komen dat je zelfs met Rene Froger mee kunt zingen
pi_72722414
omg daggerin for kids. t moet niet gekker worden toch.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_72722416
quote:
Goeiemorgen!

Ik heb maar een klein stukje gekeken, maar ik vind het redelijk shocking
het lijkt wel een orgie van kleine kinderen...
pi_72722433
quote:
Goeiemorgen!

ik moet er van blozen
  maandag 14 september 2009 @ 09:21:13 #49
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_72722437
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:04 schreef miss_sly het volgende:

SPOILER
Ik vind je echt niet overdreven! Dat zijn gewoon heel erg ondoordachte acties, en hoe leuk en goed ook bedoeld, je wilt toch niet weten aan wat er mis kan gaan!
pi_72722445
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:18 schreef Spuuglokje het volgende:
Mijn eigen moeder was vroeger net zo voorzichtig als ik ben, en dus was ik nogal geschokt toen ik mijn schoonmoeder leerde kennen, dat dat dus ook heel anders kon! Maar ze is een ongelooflijke schat hoor, en hield zich braaf aan mijn (achteraf nogal militairistische ) voedingsschema's wanneer ze eens oppaste op Wouter.
Das lief inderdaad
Toen Leander de eerste keren langer dan een uurtje ergens heen ging, gaf ik ook altijd hele draaiboeken mee
  maandag 14 september 2009 @ 09:22:01 #51
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_72722452
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:17 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

nee hoor ik vroeg nog of ie dat serieus meende en toen knikte ie ja.
  † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 09:22:31 #52
7074 moussy
kuttekop
pi_72722461
Ik vond die tibetaanse begrafenis, klikbaar naast die drooguhmneukende kinderen ook wel smaakvol op de vroege morgen
  maandag 14 september 2009 @ 09:22:59 #53
61800 Rottdog
pi_72722467
Eerst dat filmpje van Ireth en nu de Vliegende Panters
  maandag 14 september 2009 @ 09:23:51 #54
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_72722477
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:22 schreef moussy het volgende:
Ik vond die tibetaanse begrafenis, klikbaar naast die drooguhmneukende kinderen ook wel smaakvol op de vroege morgen
OMG! Dat had ik nog niet eens gezien!
* Ireth hapt in een croissantje...
pi_72722479
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:18 schreef Spuuglokje het volgende:
Mijn schoonmoeder is ook een hartstikke lief mens. Het is ook allemaal enthousiasme, maar dat maakt het niet minder eng.

Dus zei ik tegen schaap dat we het hier nog wel een keer over moeten hebben. Haar reactie dat wij maar bangerikken zijn geeft me namelijk niet het idee dat ze doorheeft dat dit levensgevaarlijk was en heel erg verkeerd had kunnen aflopen. Als ze dat niet doorheeft, vind ik het doodeng om Senna bij haar achter te moeten laten dadelijk. Mijn reactie tegen schaap dat ze voorlopig ook met Senna niet meer kan doen dan oppassen in huis of een rondje in de wijk met de kinderwagen, was volgens hem veel te overdreven, en dus was ik niet goed bezig, want ik moest Senna wel los kunnen laten.

Over 1,5 maand ga ik weer werken en dan ga ik haar aan de zorg van anderen overlaten, dat meot wel. Aan schaap en aan mijn moeder doe ik dat zonder problemen (qua vertrouwen, ik zal het best moeilijk vinden in het begin om afscheid te nemen, maar dat is wat anders). Het kinderdagverblijf moet mijn vertrouwen nog winnen. Mijn schoonmoeder moet toch echt gaan leren dat bepaalde dingen neit kunnen en dat wij geen bangerikken zijn...

ik kreeg ernstig het gevoel dat ik raar was dat ik vond dat we het er nog wel een keer met schoonmoeder over moeten hebben...
  maandag 14 september 2009 @ 09:25:31 #56
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_72722498
Goeiemorgen!

Euh Miss-sly daar zou ik ook niet echt "loslaterig"van worden. en dan maar een bangerik, het is wel jouw kind! alhoewel ik je geen bangerik vind hoor, ik had het kind denk ik losgetrokken van oma

En dat dansen allemachtig!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 09:26:14 #57
7074 moussy
kuttekop
pi_72722512
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:23 schreef Ireth het volgende:

[..]

OMG! Dat had ik nog niet eens gezien!
* Ireth hapt in een croissantje...
Ik vind het wel wat hebben, maar gelukkig ben ik gewoon verzekerd en hoef ik geen skyburial
pi_72722524
gelukkig denkt mijn vriend er hetzelfde over als ik.. ook opa en oma moeten er weer in kunnen groeien.. t is tenslotte al 27 jaar na hun laatste kind en er is zoveel wat niet meer mag enzo
pi_72722592
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:27 schreef Kleurdoos het volgende:
gelukkig denkt mijn vriend er hetzelfde over als ik.. ook opa en oma moeten er weer in kunnen groeien.. t is tenslotte al 27 jaar na hun laatste kind en er is zoveel wat niet meer mag enzo
Ja, dat was idd ook schaaps argument op een bepaald moment: ze heeft al drie kinderen opgevoed en die zijn ook groot geworden.

Ja, dus...resultaten uit het verleden enzo...

Maar toen ik zei dat het al weer heel anders was geweest als ze geschrokken had geageerd en had gezegd dat het een stomme actie was en dat ze dat natuurlijk nooit had moeten doen, vond hij dat onzin. Ik vind dat een groot verschil; kennelijk ziet ze er niets verkeerds in, en dat vind ik nog kwalijker en echt geen vertrouwen geven.

En toen schaap dus zei dat hij niet geloofde dat ik Senna los kon laten en dat ik te krampachtig was, toen had ik het helemaal gehad...
  † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 09:30:54 #60
37843 lady-wrb
kortaf
pi_72722594
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:26 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik vind het wel wat hebben, maar gelukkig ben ik gewoon verzekerd en hoef ik geen skyburial
jammer dat dat in nederland niet kan. ik zou ervoor tekenen

ik kwam er van de week achter dat ik twee begrafenispolissen heb, dus wie weet is er genoeg geld om me op zo'n berg te spijkeren
pi_72722623
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:27 schreef Kleurdoos het volgende:
Ja, inderdaad
Leander 2 uur oud, ligt aan de borst, mijn ouders komen binnen.

Eerst verbazing: hey, nu al aan de borst? Was bij ons altijd eerst een dagje suikerwater.

En vervolgens was mijn moeder echt !!!! Dat de kraamhulp weg ging tegen elven. Maar zijn ze dan de hele eerste nacht ALLEEN?
Zij had nog een interne baker voor 10 dagen En legde de kinderen op de buik in de wieg, vervoerde ze op de achterbank, gaf wat sinaasappelsap bij krampjes en bijvoeding (sinaasappelsap met liga oid) vanaf 2,5 maand.

En ik ben pas 25
  † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 09:33:04 #62
37843 lady-wrb
kortaf
pi_72722627
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, dat was idd ook schaaps argument op een bepaald moment: ze heeft al drie kinderen opgevoed en die zijn ook groot geworden.

Ja, dus...resultaten uit het verleden enzo...

Maar toen ik zei dat het al weer heel anders was geweest als ze geschrokken had geageerd en had gezegd dat het een stomme actie was en dat ze dat natuurlijk nooit had moeten doen, vond hij dat onzin. Ik vind dat een groot verschil; kennelijk ziet ze er niets verkeerds in, en dat vind ik nog kwalijker en echt geen vertrouwen geven.

En toen schaap dus zei dat hij niet geloofde dat ik Senna los kon laten en dat ik te krampachtig was, toen had ik het helemaal gehad...
gewoon ja zeggen en nee doen. zo hou je iedereen tevreden
  maandag 14 september 2009 @ 09:33:56 #63
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_72722640
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:32 schreef freecell het volgende:

[..]

Ja, inderdaad
Leander 2 uur oud, ligt aan de borst, mijn ouders komen binnen.
Eerst verbazing: hey, nu al aan de borst? Was bij ons altijd eerst een dagje suikerwater.
En vervolgens was mijn moeder echt !!!! Dat de kraamhulp weg ging tegen elven. Maar zijn ze dan de hele eerste nacht ALLEEN?
Zij had nog een interne baker voor 10 dagen En legde de kinderen op de buik in de wieg, vervoerde ze op de achterbank, gaf wat sinaasappelsap bij krampjes en bijvoeding (sinaasappelsap met liga oid) vanaf 2,5 maand.

En ik ben pas 25
En toch was dat toen allemaal goed.. kan je nagaan hoe onze koters over 25 jaar over onze huidige methode's zullen denken
pi_72722656
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:33 schreef Ireth het volgende:

[..]

En toch was dat toen allemaal goed.. kan je nagaan hoe onze koters over 25 jaar over onze huidige methode's zullen denken
Dat bedoel ik
Wij zijn alle 7 echt kerngezond hoor En mijn moeder kan beter een sippe baby troosten dan ik!
(en die interne baker had ik de eerste 2 nachten niet erg gevonden denk ik )
pi_72722668
Goedemorgen

Niet echt teruggelezen, maar wel de teckel voorbij zien komen! Mooi

En Miss_Sly, ik zou denk ik ook verwachten dat ze excuses zou maken of geschrokken zou zijn.. De reactie dat jullie bangerikken zijn terwijl de ouders van het kindje dit niet ok vinden, vind ik eigenlijk ook not done. Als ouder zijnde bepaal je toch wat je wel en niet leuk/ok/goed vindt?!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_72722685
E. gaat woensdag dus pas voor het eerst naar oma.. Verder is ze alleen nog maar bij mij of mijn vriend geweest. oppas is dus nog niet nodig geweest tot nu toe. En daar heb ik al moeite mee. Ik laat haar bijv niet huilen terwijl oma denkt dat het goed is voor de longen etc. maargoed waarschijnlijk is het maar voor 2 uurtjes. Die overleven we wel. maar met veel plezier geef ik r iig niet af
  maandag 14 september 2009 @ 09:38:36 #67
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_72722715
Nou ja, zo zijn er toch heel erg veel inzichten veranderd? Mijn moeder heeft 28 jaar geleden stad en land afgezocht voor een zeegras matras voor mijn zus. Toen 10 jaar geleden mijn oudste werd geboren en de wieg weer van zolder kwam stond er in de instruktie duidelijk matrasje, geen zeegras
En ja, mijn zus leeft nog wel, blijkbaar vergroot het de kans op wiegedood aanzienlijk. En dat snapt mijn moeder dan wel. dat inzichten niet voor niets veranderen. Met name mijn schoonvader ziet dat anders.
Gewoon laten huilen die baby, da's goed voor de longetjes
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_72722740
Deze kreeg ik in de mail... maar ik denk dat je geboren voor 1978 wel kunt vervangen geboren voor 1985
Hij is soms wat ongenuanceerd, dus lees daar svp even door heen en val mij dr niet op aan

Ben je geboren voor 1978?
Verder lezen
Na 1978 geboren:

stop maar met lezen..dit snap je toch niet...

Hoe is het in vredesnaam mogelijk dat wij als geborenen in de 50-er/60-er/70-er jaren, nog leven ?

Volgens de theorieën anno 2009 zouden we toch al lang dood moeten zijn?

WAAROM?
LEZEN MAAR!

• Wij zaten in auto’s zonder veiligheidsstoeltjes, gordel of airbag.
  • Onze bedden en speelgoed waren geschilderd met verf vol lood en cadmium.
  • Boven aan een trap was geen hekje; wie te ver ging kukelde naar beneden.
  • Als je wakker werd in bed hoorde niemand dat, en als er echt iets was moest je hard schreeuwen voordat je ouders het merkten.
  • Flessen met gevaarlijke stoffen en alle apotheekflessen konden we gewoon met onze handjes en beperkte motoriek openen
  • Poorten en deuren gingen gewoon dicht en als je met je vingers er tussen zat waren ze weg.
  • Op de fiets zat je achterop met je kont op de bagagedrager en probeerde je je vast te houden aan de schroefveren van het zadel voor je.
  • Een helm hadden ze nog niet eens op een bromfiets, laat staan op een fiets.
  • Water dronken we uit de kraan, niet uit een fles.
  • Kleur en smaakstoffen moeten ook toen al bestaan hebben, want zo rood, groen of geel als die limonade toen was, zie ik ze nu echt niet meer.
  • Een kauwgom legde je ‘s avonds op het nachtkastje en stak je ‘s morgens weer in je mond.
  • Op school hadden ze maar één maat bank en met zo’n heerlijk gevaarlijke klep eraan.
  • Schoenen waren meestal al ingedragen door broer, zus, neef of zo, en ook je fiets was of te groot of te klein.
  • Een fiets had geen versnellingen en als een band kapot was leerde je vader je zo snel mogelijk om hem zelf te plakken.
  • We gingen ‘s morgens weg van huis en we kwamen terug als de straatverlichting aan ging. Niemand wist in de tussentijd waar we waren en we hadden geen GSM mee!
  • Het bos of een park was een plek om te spelen en geen vieze mannetjesverzamelplek.
  • Als we naar een vriendje gingen, liep je er gewoon naar toe, je hoefde niet aan te bellen en ook geen afspraak te maken. Er ging ook geen volwassene met je mee.
  • Wij aten ook al koekjes en kregen brood met veel boter en werden toch niet dik.
  • We dronken uit dezelfde fles als onze vrienden en niemand werd er ziek van.
  • Wij hadden geen playstation, nintendo, X-box, 64 televisiezenders, videofilms, dvd, surround sound, eigen televisies, computer of internet. Wij hadden vrienden!
  • De televisiezender begon pas om 18.00 uur. Dan kwam een uurtje wat leuks voor kinderen en oh wee als je daarna durfde op te staan om op een knopje van een andere zender te duwen (die zaten aan het toestel vast). Pa bepaalde wat en hoe lang je daarna nog keek.
  • We hebben ons gesneden, botten gebroken, tanden uitgevallen en hier werd niemand voor naar de rechter gesleept. Dat waren gewoon ongelukken en soms kreeg je er ook nog zelf een extra pak slaag voor.
  • Wij vochten en sloegen elkaar soms groen en blauw, er was geen volwassene die zich er druk over maakte, laat staan dat je een lieveheersbeestje op je jas knoopte.
  • Pedagogisch verantwoord speelgoed maakten we zelf; met stokken sloegen we naar ballen, we bouwden zeepkisten en merkten onder aan de berg dat we de rem vergeten waren.
  • We voetbalden op straat, en alleen wie goed was mocht mee doen; wie niet goed genoeg was moest maar blijven kijken en leren omgaan met teleurstellingen.
  • Op school zaten ook domme kinderen. Zij gingen en kwamen op dezelfde tijd als wij en kregen de zelfde lessen. Zij deden soms een klas nog een jaar en daarover waren ook geen discussies op ouderavonden. De Meester had altijd gelijk.
  • We smeerden onze boterhammen zelf, met een grote mensen mes, en als je ze vergeten was kon je op school niets kopen! Als je de korst niet at had je een beetje meer honger de rest van de dag.
  • Wij gingen met de fiets naar school, helemaal zelf, ook in de winter!
  • Als je moeder aan de huisdeur naar je zwaaide was je een watje!
  • Als je problemen veroorzaakt had waren je ouders het eens met de politie. Ze kwamen wel om je te halen, maar niet om je er uit te lullen. Onze daden hadden consequenties. Dat was duidelijk en je kon je niet verstoppen.
  • Wij hadden vrijheid, mislukkingen succes en verantwoordelijkheid. We hebben moeten leren
  • Onze generatie heeft veel mensen voortgebracht die problemen kunnen oplossen, innovatief bezig zijn en daarbij risico durven nemen en instaan voor de gevolgen.
  • pi_72722744
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 09:36 schreef Kleurdoos het volgende:
    E. gaat woensdag dus pas voor het eerst naar oma.. Verder is ze alleen nog maar bij mij of mijn vriend geweest. oppas is dus nog niet nodig geweest tot nu toe. En daar heb ik al moeite mee. Ik laat haar bijv niet huilen terwijl oma denkt dat het goed is voor de longen etc. maargoed waarschijnlijk is het maar voor 2 uurtjes. Die overleven we wel. maar met veel plezier geef ik r iig niet af
    Ow, ik ben gewoon jaloers dat je het zolang zonder oppas af hebt gekund.

Ik ga in november weer werken, dus ik moet haar achter gaan laten wij anderen. En dat zal ook best wel goed komen. Maar idd ook met dat huilen...mijn schoonmoeder gisteren: je mag Senna ook wel even aan mij geven hoor, dat je ergens in kunt, gaan wij even een stukje met haar wandelen (op het moment dat Senna net lekker ligt te slapen bij mij in de doek). Ik wimpelde het netjes af dat het niet nodig was, zegt ze ook nog: ik vind het niet erg hoor als ze een tijdje huilt.
    Ja, ik wel, dus dat doen we dan ook maar niet
      maandag 14 september 2009 @ 09:42:26 #70
    131983 debuurvrouw
    The girl nextdoor
    pi_72722771
    Ja, die kreeg ik ook. Ik blijf erbij, inzichten veranderen niet voor niks.
    Ja, ik leef nog, ondanks los achterin de auto. Toch denk ik dat als mijn generatie óók in de gordel had gemoeten er méér kinderen nog geleefd hadden. En daar gaat het om. Verder kijken dan alleen jezelf.

Dit is net zoiets als mijn opa heeft altijd gerookt en die is 90 geworden.
    pi_72722788
    Miss sly ik zou het toch ook nog even ter sprake willen brengen hoor denk ik. Toen Linde voor het eerst ging logeren, hebben we een echte handleiding voor haar gemaakt

En in mijn babyboek zit een briefje van het cb en daarin staat dat ik met een maand of 2 best af en toe een lepeltje sinaasappelsap met liga mocht (en nu blijk ik dus heel erg allergisch voor sinaasappel te zijn )
    pi_72722821
    ZO was bij ons zaterdag mijn nichtje er ook met haar baby van net een maandje oud. Kind lag helemaal overstuur te schreeuwen in de kinderwagen. Dus ik zeg tegen mijn nichtje dat de kleine huilt. Zegt ze: Ja maar iedereen zegt dat ik der moet laten huilen want dat is goed voor der Nee joh ben je gek. Ze is net een maand oud en ze huild niet een beetje Toen heb ik de rmijn draagdoek maar even geleend. Soms...
      maandag 14 september 2009 @ 09:45:19 #73
    131983 debuurvrouw
    The girl nextdoor
    pi_72722823
    Ja, die briefjes van het consultatiebureau zijn grappig ja. Het is nu echt wel nodig dat je naast borstvoeding kunstvoeding gaat geven je kind is immers al 2 mnd.

Grappig toch.
    pi_72722837
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 09:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ow, ik ben gewoon jaloers dat je het zolang zonder oppas af hebt gekund.

Ik ga in november weer werken, dus ik moet haar achter gaan laten wij anderen. En dat zal ook best wel goed komen. Maar idd ook met dat huilen...mijn schoonmoeder gisteren: je mag Senna ook wel even aan mij geven hoor, dat je ergens in kunt, gaan wij even een stukje met haar wandelen (op het moment dat Senna net lekker ligt te slapen bij mij in de doek). Ik wimpelde het netjes af dat het niet nodig was, zegt ze ook nog: ik vind het niet erg hoor als ze een tijdje huilt.
    Ja, ik wel, dus dat doen we dan ook maar niet
    vriend zat in de ziektewet he
    Ik vraag me wel af hoe het gaat hoor aangezien ze zo'n driftkikker is.
    Maargoed, eens moet het idd
      maandag 14 september 2009 @ 09:46:47 #75
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_72722851
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 09:21 schreef freecell het volgende:

[..]

Das lief inderdaad
    Toen Leander de eerste keren langer dan een uurtje ergens heen ging, gaf ik ook altijd hele draaiboeken mee
    Ik heb nog steeds Rubens eerste draaiboek. Het begint een beetje als "tja, eigenlijk is het een heel makkelijke baby, hij huilt, poept, plast en eet, maar je weet nooit, vandaar dit draaiboek

Dat ging om een oppassessie van 2 uurtjes bij Berts tante Het was overigens gelukkig maar 1 A4-tje
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      maandag 14 september 2009 @ 09:46:54 #76
    190853 RockabeIIa
    Embracing my inner trailerpark
    pi_72722854
    Miss_Sly...
    Schurkende kids....
    Ik weet nog niet welke van de 2 zaken hier ik meer schokkend/tenenkrommend/bizar vind...
    I'm so glamourous I piss glitter!
    pi_72722913
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 09:45 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

vriend zat in de ziektewet he
    Ik vraag me wel af hoe het gaat hoor aangezien ze zo'n driftkikker is.
    Maargoed, eens moet het idd
    Ow ja, natuurlijk. De reden was dus minder prettig.

OCh, het komt ook best goed, en je moet als jonge ouder je lind leren loslaten, maar dat lijkt me een proces. Door een klein beetje los te laten en te zien dat alles goed gaat, krijg je vertrouwen in jezelf, je kind en degene die de zorg overneemt. Ik weet dat schaap het hartstikke goed doet, hij is een hele lieve, zorgzame vader. Ik weet dat mijn moeder het goed doet en zich aan de afspraken houdt (dat heeft ze al bewezen met de kinderen van mijn zus). Ik weet dat mijn schoonmoeder veel dingen overdreven vindt en dat ze in haar enthousiasme wel eens wat verkeerde dingen doen. En daar moet ik dus vertrouwen in leren krijgen, dat is niet af te dwingen. Dat ik dus graag wil dat ze de eerste tijd in de buurt blijft en niet met de tram of fiets of auto erop uit gaat als ze oppast, vind ik helemaal niet zo raar, toch? schaap wel, dat is een duidelijk teken dat ik te krampachtig ben en niet kan loslaten.
    pi_72722921
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 09:42 schreef debuurvrouw het volgende:
    Ja, die kreeg ik ook. Ik blijf erbij, inzichten veranderen niet voor niks.
    Ja, ik leef nog, ondanks los achterin de auto. Toch denk ik dat als mijn generatie óók in de gordel had gemoeten er méér kinderen nog geleefd hadden. En daar gaat het om. Verder kijken dan alleen jezelf.

Dit is net zoiets als mijn opa heeft altijd gerookt en die is 90 geworden.
    Ik ken trouwens echt NIEMAND met een vingertje minder door een deur En dat zonder deurbeschermers.
      maandag 14 september 2009 @ 09:51:48 #79
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_72722947
    Ik denk dat schaap een beetje te krampachtig is in dit geval. Niet meer dan logisch dat je bang bent dat ze dit soort dingen met Senna ook zou doen en dat heeft niets met loslaten of wat dan ook te maken. Sterker nog, ze zal maar losgelaten hebben
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      maandag 14 september 2009 @ 09:52:03 #80
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_72722953
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 09:50 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik ken trouwens echt NIEMAND met een vingertje minder door een deur En dat zonder deurbeschermers.
    Ik wel
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      maandag 14 september 2009 @ 09:52:13 #81
    131983 debuurvrouw
    The girl nextdoor
    pi_72722956
    quote:

[..]

Dan heette het wel een vingerbeschermer. Het gaat toch om de verf van de deur te beschermen?

En zulke dingen heb ik niet hoor.
      maandag 14 september 2009 @ 09:53:55 #82
    124373 Ireth
    #sjongejongejonge
    pi_72722985
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 09:51 schreef Troel het volgende:
    Ik denk dat schaap een beetje te krampachtig is in dit geval. Niet meer dan logisch dat je bang bent dat ze dit soort dingen met Senna ook zou doen en dat heeft niets met loslaten of wat dan ook te maken. Sterker nog, ze zal maar losgelaten hebben
    Ik denk dat het ook een kwestie van 'eigen' is. Miss vertrouwt haar eigen moeder wel volledig (het is haar moeder en uit ervaring) en Schaap zal zoiets ook wel hebben met zijn eigen moeder. En wie weet voelt ie het ook als een soort afwijzing. "mijn moeder is niet goed genoeg en jouw moeder wel?" (maar das spiegologie van de kouwe vloer hoor..)
    pi_72723021
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 09:53 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ik denk dat het ook een kwestie van 'eigen' is. Miss vertrouwt haar eigen moeder wel volledig (het is haar moeder en uit ervaring) en Schaap zal zoiets ook wel hebben met zijn eigen moeder. En wie weet voelt ie het ook als een soort afwijzing. "mijn moeder is niet goed genoeg en jouw moeder wel?" (maar das spiegologie van de kouwe vloer hoor..)
    Ik denk dat je voor een groot deel gelijk in hebt. Er is echter 1 verschil: door dit soort akkefietjes is het gekomen dat ik er minder vertrouwen in heb! Het heeft een reden, het is niet zomaar mijn moeder vs jouw moeder. En ik zou het zo fijn vinden als schaap me zou begrijpen en het met me eens zou zijn in zulke zaken.
      maandag 14 september 2009 @ 10:03:27 #84
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_72723142
    Misschien dat het voor schaap inderdaad wel zo is, maar als ik kijk naar mijn eigen ervaring denk ik dat het niet altijd zo is. Ik laat Ruben liever bij Berts tante achter dan bij Berts moeder. Waarom? Omdat Berts moeder net zoals die van schaap dingen gedaan heeft die ik niet goedkeur. En dat zijn gewoon dingen waar je je moeilijk overheen kan zetten (en sorry, slagroom met chocoladetaart bij een kind van 3 maanden vind ik echt gewoon not done, niet als ouder, maar zeker niet als (groot)ouder). Ik ben daar echt heel fel in geweest en heb Bert ook gewoon uitgelegd waarom ik daar tegen was en waarom ik daar bang voor was. Nou is zoiets natuurlijk makkelijker uit te leggen misschien, maar na de uitleg snapte Bert wel waarom ik er moeite mee had.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_72723147
    Miss dat zijn altijd moeilijke dingen vind ik. Leander komt hier zowiezo niet naar mijn schoonmoeder. Tis een schat van een mens echt waar maar ik vertrouw der ons kind niet toe. Gelukkig is R het hierin wel met me eens. Mijn eigen moeder is met bepaalde dingen ook niet helemaal zoals ik zou willen. Zo heeft ze toen Mikael nog een baby was eens los met hem in de auto gezeten. Ze dacht dat ik daar toch niet achter kwam. ik ben toen echt heel boos geworden. Ze mogen best oppassen maar dan wel met mijn regels. Tuurlijk het is hun huis en de kinderen moeten zich daar ook aan de regels van hun houden. Maar ik wil niet dat mijn kinderen in gevaar komen omdat hun vinden dat het wel kan omdat het vroeger ook zo ging.
      † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 10:15:27 #86
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_72723341
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 09:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik denk dat je voor een groot deel gelijk in hebt. Er is echter 1 verschil: door dit soort akkefietjes is het gekomen dat ik er minder vertrouwen in heb! Het heeft een reden, het is niet zomaar mijn moeder vs jouw moeder. En ik zou het zo fijn vinden als schaap me zou begrijpen en het met me eens zou zijn in zulke zaken.
    dus hij moet het met jou eens zijn, ook al is hij het niet?
    vind ik wel veel gevraagd.
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 september 2009 @ 10:15:47 #87
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_72723345
    Stout, aan dat stuk moest ik ook denken Zo herkenbaar
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_72723444
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 09:52 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik wel
    oi

Ik vind het sowieso lastig, ik heb mijn eigen moeder, TARA's moeder en TARA's stiefmoeder en er is zeg maar wat competitie tussen. Dat vind ik soms wel jammer...
      † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 10:21:20 #89
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_72723458
    ik weet niet wat er in de lucht zit momenteel maar ik word weer dagelijks bestookt met penis ernlargements. en t was zo lekker rustig op spamgebied. hoe kan dat nou weer zo inene?
      maandag 14 september 2009 @ 10:23:32 #90
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_72723504
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 09:46 schreef RockabeIIa het volgende:
    Miss_Sly...
    Schurkende kids....
    Ik weet nog niet welke van de 2 zaken hier ik meer schokkend/tenenkrommend/bizar vind...
    dit dus, ik zit met open mond te lezen eigenlijk ..

Zo kregen wij vanmoren een berichtje 'hebben jullie nog last gehad van de brand in v'huizen?' .. Wij wisten van geen brand af dus even google...
    Brand in Voorthuizen!
    Brand op 'ons' park!!

Gauw beelden zoeken om te kijken welk chalet het was en of wij misschien vanmiddag ook die kant op moeten ivm eventuele schade.. Eerst foto's in het donker, dachten we dat het de overburen waren, maar nu een filmpje bij licht en het blijkt achter de overburen te zijn. Nog steeds wel heel akelig dichtbij, maar ver genoeg om geen rook- of stankschade te hebben denken we. (vanmiddag ff bellen).
    Ik ken de 'bewoners' trouwens niet.. een jongen is overleden, die wilde de hond nog redden
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_72723521
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 10:21 schreef lady-wrb het volgende:
    ik weet niet wat er in de lucht zit momenteel maar ik word weer dagelijks bestookt met penis ernlargements. en t was zo lekker rustig op spamgebied. hoe kan dat nou weer zo inene?
    ik heb gmail en normaal nóóit spam in mijn inbox en sinds een week ineens wel
    Geen idee ook waarom
      maandag 14 september 2009 @ 10:28:26 #92
    68900 Saffier
    Tobias en Ylana
    pi_72723606
    Ik durf nú pas Tobias bij mijn schoonmoeder te laten en dan nog steeds niet helemaal met een gerust hart Maar hij is nu mondig genoeg om mij te kunnen melden of hij ergens wel of niet naartoe wil en of er dingen gebeuren die hij niet prettig vind. Ik schrok trouwens wél van haar toen ze zei dat ze beneden ( ) de was was gaan opvouwen terwijl Tobias bóven in bad zat. Maar was weer te verbouwereerd om er iets over te zeggen op dat moment, daar moet ik dus nog even op terugkomen.
    Miss-Sly, ik snap je volkomen, moeilijk hoor!

E.T.! Dat is schrikken zeg! En die arme jongen die de hond ging redden
    Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
    De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
    Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
    Ylana
      maandag 14 september 2009 @ 10:28:42 #93
    124373 Ireth
    #sjongejongejonge
    pi_72723610
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 10:23 schreef E.T. het volgende:

[..]

dit dus, ik zit met open mond te lezen eigenlijk ..

Zo kregen wij vanmoren een berichtje 'hebben jullie nog last gehad van de brand in v'huizen?' .. Wij wisten van geen brand af dus even google...
    Brand in Voorthuizen!
    Brand op 'ons' park!!

Gauw beelden zoeken om te kijken welk chalet het was en of wij misschien vanmiddag ook die kant op moeten ivm eventuele schade.. Eerst foto's in het donker, dachten we dat het de overburen waren, maar nu een filmpje bij licht en het blijkt achter de overburen te zijn. Nog steeds wel heel akelig dichtbij, maar ver genoeg om geen rook- of stankschade te hebben denken we. (vanmiddag ff bellen).
    Ik ken de 'bewoners' trouwens niet.. een jongen is overleden, die wilde de hond nog redden
    Het gets ET dat zijn geen leuke berichten. Gelukkig niet bij jullie maar wat naar zeg Ook nog een dode
      † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 10:37:34 #94
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_72723833
    ET dan schrik je wel even inderdaad
      maandag 14 september 2009 @ 10:39:35 #96
    108648 cattie
    lieve moeder
    pi_72723842
    quote:

[..]

Ik wel. 2 vingers minder zelfs...
      maandag 14 september 2009 @ 10:40:47 #97
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_72723867
    ET
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      maandag 14 september 2009 @ 10:44:54 #98
    108648 cattie
    lieve moeder
    pi_72723950
    Zelf vind ik de opstelling van grootouders erg belangrijk. mijn moeder en schoonmoeder zijn van ongeveer dezelfde leeftijd met ongeveer dezelfde opvoedingsstijl. Ondertussen is er in 30 jaar veel veranderd. Mijn moeder staat open voor veranderingen, accepteert het en doet het op onze manier. Mijn schoonmoeder staat niet open voor veranderingen en vindt het allemaal maar onzin. Rara wie wel op mag passen en wie niet.
    Het hoeft niet allemaal precies op mijn manier te gaan, maar ik wil wel het vertrouwen hebben dat er geen dingen gebeuren die echt niet (meer) kunnen. Zoals chocolade aan een kind van 3 maanden geven, kinderen uit treinen hangen, kinderen laten krijsen van verdriet enz.
      maandag 14 september 2009 @ 10:45:14 #99
    108648 cattie
    lieve moeder
    pi_72723954
    E.T. hopelijk is er bij jullie niets gebeurd!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')