abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 08:45:11 #1
7074 moussy
kuttekop
pi_72721954
En weer verder.

Ik ben nog op zoek naar het telefoonnummer van de exorcist voor 1 van mn spruiten, kleurdoos is toe aan nieuwe wollies en Freecell was druk met de kerk.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 08:47:06 #2
7074 moussy
kuttekop
pi_72721976
Oh hm, typegriep, het is exorcist niet excorcist..

En ik moet driftig zoeken naar nieuw haar!
  Jubileum moderator maandag 14 september 2009 @ 08:49:20 #3
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_72721998
Aangepast
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_72722000
ook weer terug.

NIet echt teruggelezen, alleen even gekeken naar de reden voor de complimenten voor Spuuglokje en wow, wat is dat mooi gemaakt Echt heel erg knap!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72722007
Ik zei dus nog als antwoord (volledig ontopic )

Ik ben HIER lid.
En van de newfrontiers kerken zijn er momenteel 7 in Nederland en die doen eens per jaar, op de startzondag van het seizoen een gezamenlijke dienst ergens in het midden van het land.
Dus alle kerken dicht en met z'n alleen daarheen

Maar het is echt tof En eigenlijk vind ik de gewone diensten fijner dan de startzondag Alleen bij gewone diensten gaan we niet met een paar honderd man na die tijd eten
pi_72722029
Ow en Mous? Een geluidsdemper? Zo dat ook een idee zijn voor je spruit?
pi_72722036
quote:
Op maandag 14 september 2009 08:47 schreef moussy het volgende:
Oh hm, typegriep, het is exorcist niet excorcist..

En ik moet driftig zoeken naar nieuw haar!
alweer

ik wil ook weer iets anders.. dat hoerige blond /platina met euh dat donkergrijzige
  † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 08:53:27 #8
7074 moussy
kuttekop
pi_72722049
quote:
Op maandag 14 september 2009 08:51 schreef freecell het volgende:
Ow en Mous? Een geluidsdemper? Zo dat ook een idee zijn voor je spruit?
nee echt, exorcist... geen twijfel mogelijk, ze draaide haar hoofd nog net niet in de rondte en kotste de boel nog nét niet onder. Je kamer opruimen is wel heul erg!

KD, alweer, mn kapsel is uit
pi_72722054
Hoe was het miss-sly?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_72722057
Spreekt me erg aan Freecell, jammer dat het zover weg is ! Ik ga de preken eens beluisteren.
pi_72722065
quote:
Op maandag 14 september 2009 08:53 schreef Stout het volgende:
Spreekt me erg aan Freecell, jammer dat het zover weg is ! Ik ga de preken eens beluisteren.
We zitten ook in Utrecht, Harderwijk, Berkel, Maastricht *pieker* en nog twee ergens
Alleen op die startzondagen merk je dat, hoewel de gedachten en de leer ed hetzelfde zijn, de 'cultuur' van elke gemeente echt verschillend is. Daarom noemen we het ook geen denominatie, maar meer een familie van kerken.
  maandag 14 september 2009 @ 08:55:42 #12
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72722080
Nice TT, klinkt echt vredig zo naast elkander
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72722092
Ik ga ook een kerk beginnen
  † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 08:57:54 #14
7074 moussy
kuttekop
pi_72722106
quote:
Op maandag 14 september 2009 08:56 schreef Kleurdoos het volgende:
de geitenwollensokkenkerk?
pi_72722109
quote:
Op maandag 14 september 2009 08:55 schreef RockabeIIa het volgende:
Nice TT, klinkt echt vredig zo naast elkander
Ik geloof ook niet dat 'kerken' en 'exorcisme' zo ver uit elkaar ligger oorspronkelijk
pi_72722112
quote:
Op maandag 14 september 2009 08:56 schreef Kleurdoos het volgende:
Hip, mag ik ook eens komen?
pi_72722117
Miss hoe was je familieweekend? Senna het allemaal een beetje volgehouden? Leander wel Die viel tegen de middga in slaap en werd alleen nog maar wakker als ie de fles moest. En dat 2 dagen lang
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_72722120
Ik ga nu naar een PKN kerk, maar ik vind daar niet echt wat ik zoek. Ik ga wel eens naar Alkmaar naar een jeugddienst (jeugd is een ruiim begrip daar gezien de gemiddelde leeftijd) van een evangelische gemeente.
Maar das toch weer anders.
pi_72722128
quote:
Op maandag 14 september 2009 08:58 schreef freecell het volgende:

[..]

Hip, mag ik ook eens komen?
Mag wel alleen kom je wel 15 kilo aan door mijn geloof
pi_72722143
Mogguh!
Wat heb ik klote geslapen... Ben elk uur wakker geweest...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 14 september 2009 @ 09:01:05 #21
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_72722145
Spuug hulde echt waar
  maandag 14 september 2009 @ 09:01:38 #22
61800 Rottdog
pi_72722149
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:00 schreef Vicky het volgende:
Mogguh!
Wat heb ik klote geslapen... Ben elk uur wakker geweest...
Lag ik naast jou in bed
pi_72722155
quote:
Op maandag 14 september 2009 08:59 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Mag wel alleen kom je wel 15 kilo aan door mijn geloof
Dan kom ik maar niet, ik wil er juist vanaf
pi_72722177

joor modder suks koks in hel
pi_72722184
Spreekt ze ook in tongen, moussy?

snoopy, was op zich wel gezellig Wel erg druk en chaotisch; een driegangenmenu starten rond 7 uur met 3 kinderen van 8 weken, 14 maanden en 3,5 jaar is natuurlijk vragen om huilen en druk gedoe en nooit met z'n allen tegelijk aan tafel zitten Senna was nogal overstuur door alle drukte, dus lekker vroeg naar de kamer gegaan en toen sliep ze wel erg goed.

Efteling was ook wel leuk om weer eens rond te lopen, het blijft toch een supermooi park Senna begon in de kinderwagen, maar daar vond ze niets aan, dus al snel in de doek gehangen en zo heb ik uren met haar rondgelopen en dat was prima. Gewandeld in sprookjesbos en wat gegeten met z'n allen. Rond een uur of 3 zijn wij naar huis gegaan.

Het drama kwam pas thuis toen wij zelf ruzie kregen om iets wat er die dag was gebeurd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik nou werkelijk zo overdreven? En ja, ik wil hier graag een eerlijk antwoord op, want misschien ligt het wel aan mij en is het echt niet zo raar?
pi_72722187
En Imca Marina zingt liedjes
pi_72722205
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:04 schreef miss_sly het volgende:
Spreekt ze ook in tongen, moussy?

snoopy, was op zich wel gezellig Wel erg druk en chaotisch; een driegangenmenu starten rond 7 uur met 3 kinderen van 8 weken, 14 maanden en 3,5 jaar is natuurlijk vragen om huilen en druk gedoe en nooit met z'n allen tegelijk aan tafel zitten Senna was nogal overstuur door alle drukte, dus lekker vroeg naar de kamer gegaan en toen sliep ze wel erg goed.

Efteling was ook wel leuk om weer eens rond te lopen, het blijft toch een supermooi park Senna begon in de kinderwagen, maar daar vond ze niets aan, dus al snel in de doek gehangen en zo heb ik uren met haar rondgelopen en dat was prima. Gewandeld in sprookjesbos en wat gegeten met z'n allen. Rond een uur of 3 zijn wij naar huis gegaan.

Het drama kwam pas thuis toen wij zelf ruzie kregen om iets wat er die dag was gebeurd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik nou werkelijk zo overdreven? En ja, ik wil hier graag een eerlijk antwoord op, want misschien ligt het wel aan mij en is het echt niet zo raar?
pff ik twijfel nog steeds of ik opa en oma op moet laten passen nadat ze ons ophaalden na de bevalling en de maxicosi + baby in de kofferbak wilden zetten opa hield heel trots de kofferbak open

maargoed, woensdag moet ik er toch aan geloven.
  maandag 14 september 2009 @ 09:07:23 #28
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_72722221
Och meiden wat zijn jullie allemaal lief dat jullie zo lovend over het hondje zijn! Da's lekker wakker worden.
Moussy die topictitel is meesterlijk!
Ik ga me eens op de fiets slepen, want ik heb gisteravond aan mezelf gezworen dat ik de hele week boodschappen op de fiets ging doen, om die vreselijke over-eterij van gisteravond ietwat te compenseren.
pi_72722228
quote:
Op maandag 14 september 2009 08:58 schreef MeNicole2 het volgende:
Miss hoe was je familieweekend? Senna het allemaal een beetje volgehouden? Leander wel Die viel tegen de middga in slaap en werd alleen nog maar wakker als ie de fles moest. En dat 2 dagen lang
Zaterdag was een kleine ramp. 's nahts heeft ze heel goed geslapen. De Efteling in de kinderwagen begonnen, maar na een half uurtje in de doek geknoopt omdat ze maar bleef huilen en toen heeft ze geslapen tot we terug waren bij de auto
  maandag 14 september 2009 @ 09:10:11 #30
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_72722253
Miss_Sly, je bent niet overdreven, mijn maag draait om bij dat soort acties. Kleurdoos wat erg! Doet me ook aan mijn schoonmoeder denken, die zei dat ze vroeger wel eens de baby (m'n man of mijn schoonzusje dus) in de kinderwagenbak legde en die op de achterbank van de auto zette.
pi_72722259
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:02 schreef Stout het volgende:

[..]

Dan kom ik maar niet, ik wil er juist vanaf
Ik kom wel, die 15 kilo moet ook ergens vandaan komen
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:06 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

pff ik twijfel nog steeds of ik opa en oma op moet laten passen nadat ze ons ophaalden na de bevalling en de maxicosi + baby in de kofferbak wilden zetten opa hield heel trots de kofferbak open
Kwok

Ik ben sowieso niet zo loslaterig geloof ik Maar ik word nu wel makkelijker.
  maandag 14 september 2009 @ 09:10:39 #32
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_72722263
Nick en Simon op de radio 'Oh hooooh hooo!'
  maandag 14 september 2009 @ 09:11:15 #33
61800 Rottdog
pi_72722272
Zou van dat soort acties ook niet gecharmeerd zijn Miss_sly
pi_72722274
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:10 schreef Spuuglokje het volgende:
Miss_Sly, je bent niet overdreven, mijn maag draait om bij dat soort acties. Kleurdoos wat erg! Doet me ook aan mijn schoonmoeder denken, die zei dat ze vroeger wel eens de baby (m'n man of mijn schoonzusje dus) in de kinderwagenbak legde en die op de achterbank.
Maar dat deed iedereen toen. Toen mijn broers klein waren waren er nog helemaal geen maxi-cosi's, dus dan was het gewoon reiswieg op de achterbank
  maandag 14 september 2009 @ 09:12:53 #35
61800 Rottdog
pi_72722297
quote:
Nick en Simon op de radio 'Oh hooooh hooo!'
QMusic
  maandag 14 september 2009 @ 09:13:19 #36
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_72722301
En nu Sheila E. Wat heerlijk, dat foute uur op Q Music Ik luisterde altijd naar Giel Beelen, maar steeds weer hetzelfde hing me zo de strot uit, dus ik ben maar eens van zender veranderd.
  † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 09:14:23 #37
7074 moussy
kuttekop
pi_72722319
Ik zou alles behalve blij zijn miss

mijn schoonouders hebben Cas eens met zijn stoeltje achter de achterdeur gezet, een uur lang, terwijl hij zijn flesje moest, vergeten...
pi_72722330
quote:
Miss_Sly, je bent niet overdreven, mijn maag draait om bij dat soort acties. Kleurdoos wat erg! Doet me ook aan mijn schoonmoeder denken, die zei dat ze vroeger wel eens de baby (m'n man of mijn schoonzusje dus) in de kinderwagenbak legde en die op de achterbank van de auto zette.
dat was normaal toen volgens mij, dat opperde mn schoonmoeder ook nog 'je kan haar toch gewoon vasthouden op de achterbank? '

en mn igen moeder met t slagroomverhaal en spenen in de suikerpot enzo
pi_72722345
quote:
Dat was vroeger, en vroeger deed iedereen dat toch? Hele andere tijd dan nu. Of zeg ik nu iets heel doms?

Was opa niet gewoon een beetje in de bonen kleurdoos? Trots en blij en ja dan kan je rare dingen doen. Waarschijnlijk niet eens bewust.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
  maandag 14 september 2009 @ 09:16:10 #40
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_72722349
Goeiemorgen!

Ik zit ff vol verbazing te kijken naar dansles voor kinderen... oke, ut zal de cultuur wel wezen... maar toch..
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_72722369
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:15 schreef Baby_Girl het volgende:

[..]

Dat was vroeger, en vroeger deed iedereen dat toch? Hele andere tijd dan nu. Of zeg ik nu iets heel doms?

Was opa niet gewoon een beetje in de bonen kleurdoos? Trots en blij en ja dan kan je rare dingen doen. Waarschijnlijk niet eens bewust.
nee hoor ik vroeg nog of ie dat serieus meende en toen knikte ie ja.
  † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 09:18:04 #42
7074 moussy
kuttekop
pi_72722386
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:16 schreef Ireth het volgende:
Goeiemorgen!

Ik zit ff vol verbazing te kijken naar dansles voor kinderen... oke, ut zal de cultuur wel wezen... maar toch..
Oh zo dans ik altijd met mn kinderen
pi_72722391
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:11 schreef freecell het volgende:

[..]

Maar dat deed iedereen toen. Toen mijn broers klein waren waren er nog helemaal geen maxi-cosi's, dus dan was het gewoon reiswieg op de achterbank
dat idd.

toen max nog niet zo lang geboren was, is hij ook ooit 1 keer zo vervoerd. ik had geen auto dus geen autostoeltje, dus heb maar de kinderwagenbak vastgegordeld en ben er naast gaan zitten. daarna wel snel autostoel gekocht
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 14 september 2009 @ 09:18:34 #44
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_72722397
Mijn eigen moeder was vroeger net zo voorzichtig als ik ben, en dus was ik nogal geschokt toen ik mijn schoonmoeder leerde kennen, dat dat dus ook heel anders kon! Maar ze is een ongelooflijke schat hoor, en hield zich braaf aan mijn (achteraf nogal militairistische ) voedingsschema's wanneer ze eens oppaste op Wouter.
  maandag 14 september 2009 @ 09:18:48 #45
61800 Rottdog
pi_72722404
Het ergste aan het foute uur is er achter komen dat je zelfs met Rene Froger mee kunt zingen
pi_72722414
omg daggerin for kids. t moet niet gekker worden toch.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_72722416
quote:
Goeiemorgen!

Ik heb maar een klein stukje gekeken, maar ik vind het redelijk shocking
het lijkt wel een orgie van kleine kinderen...
pi_72722433
quote:
Goeiemorgen!

ik moet er van blozen
  maandag 14 september 2009 @ 09:21:13 #49
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_72722437
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:04 schreef miss_sly het volgende:

SPOILER
Ik vind je echt niet overdreven! Dat zijn gewoon heel erg ondoordachte acties, en hoe leuk en goed ook bedoeld, je wilt toch niet weten aan wat er mis kan gaan!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_72722445
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:18 schreef Spuuglokje het volgende:
Mijn eigen moeder was vroeger net zo voorzichtig als ik ben, en dus was ik nogal geschokt toen ik mijn schoonmoeder leerde kennen, dat dat dus ook heel anders kon! Maar ze is een ongelooflijke schat hoor, en hield zich braaf aan mijn (achteraf nogal militairistische ) voedingsschema's wanneer ze eens oppaste op Wouter.
Das lief inderdaad
Toen Leander de eerste keren langer dan een uurtje ergens heen ging, gaf ik ook altijd hele draaiboeken mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')