Ow, ik dacht even dat ik je moest feliciteren met een:quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, van dat plaatje, en toen las ik dat van het uitspoelen van de darm en toen was de complete misselijkheid een feit
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow, ik dacht even dat ik je moest feliciteren met een:
[ afbeelding ]
ik haatquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow, ik dacht even dat ik je moest feliciteren met een:
[ afbeelding ]
Je kunt ze allebei invriezenquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik haat [ afbeelding ] en kinderen
hehe nog een jaartje of 5 minimaalquote:
Ik ben er niet meer aan toe, en nu komen er aan alle kanten kleintjes bij. Jan hier die een kleindochter van 4 maanden heeft, mijn vriendinnen die of zwanger zijn, of net kleintjes hebben.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe nog een jaartje of 5 minimaaleerder ben ik echt niet toe aan die blagen!
![]()
groente ookquote:
oeps. Darn.... wat is er gebeurd met al die jaren van voorlichting? Ontzettende LUL die je er bentquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:mam ik moet je wat vertellen
Och, als je eens wist hoeveel slagvelden er dagelijks plaats vinden IN je lichaam!quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
oeps. Darn.... wat is er gebeurd met al die jaren van voorlichting? Ontzettende LUL die je er bent
Lief?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
![]()
Lief toch, zo'n klein spruitje
Ja... maar ik wil nog geen eigen kleinkind van mijn 16-jarige zoonquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
![]()
Lief toch, zo'n klein spruitje
Lucht en licht. Dan wordt jij een kasplant en eten we jou op.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:44 schreef Lavenderr het volgende:
Vlees is moord..
Goente is moord..
Wat moet ik nu eten vanavond
Neeeeeequote:Op vrijdag 18 september 2009 12:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lucht en licht. Dan wordt jij een kasplant en eten we jou op.
Weet je zeker dat dat pubers zijn en geen kraaien?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:43 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Lief?
Ik heb al moeite met die twee krassende klauwende pubers die er nu rondwiebelen
Oh en vlees is geen moord...vlees =
Ken jij de kwaliteit dan van die billen? Lavenderr heeft geen fobo.quote:
Billen zijn billen. Biefstukquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ken jij de kwaliteit dan van die billen? Lavenderr heeft geen fobo.
Wat had je er óp? Orgaanvlees?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:58 schreef Bastard het volgende:
Zit ik mn bammetje achter TRU... smaakt het toch inene een stuk minder!
Dat vraagt om een plaatje van bejaardenseksquote:
Je bent goed bezig vandaag!quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jazeker!Maar pas toen ik weer uit het topic was
Maaaarrre .. begrijp ik het goed dat er bij jou een spruit zit aan te komen?quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maaaarrre .. begrijp ik het goed dat er bij jou een spruit zit aan te komen?Laatste loodjes nu dan?
Nee hoorquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maaaarrre .. begrijp ik het goed dat er bij jou een spruit zit aan te komen?Laatste loodjes nu dan?
Daar zat een gezichtje in hequote:Op vrijdag 18 september 2009 14:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben wel van plan om binnenkort spruitjes te éten, op dat plaatje van Nokwanda zagen ze er heel smakelijk uit
owquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Wacht nog wel een poosje, voorlopig heb ik genoeg aan mijn neefjes![]()
Ben wel van plan om binnenkort spruitjes te éten, op dat plaatje van Nokwanda zagen ze er heel smakelijk uit
En uitgebakken spekjesquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
ow
Spruitjes zijn lekker, beetje nootmuskaat er over of een beetje pepersaus
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, wat een lief smoeltje, die spaar ik dan
Dammit, nu wil ik ook spruitjes vanavondquote:
Wat zat er in? He je dat wel even allemaal gechecked? Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn. Voor hetzelfde geld heb je nu een chip in je maag die álles maar dan ook álles wat je doet registreertquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik had mac en nu voel ik me niet lekker
Doe er ook altijd een beetje nootmuskaat overheen, heerlijk.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dammit, nu wil ik ook spruitjes vanavond
Maar dat hebben we niet.. vlgs mij alleen kriel en klein stukje vlees.. even snel hap hap en dan moet ik naar het gemeentehuis.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat zat er in? He je dat wel even allemaal gechecked? Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn. Voor hetzelfde geld heb je nu een chip in je maag die álles maar dan ook álles wat je doet registreert. ( Vraag maar aan Lambiekje)
Maar met een beetje geduld raak je hem op natuurlijke wijze weer kwijt. Dus even een dagje geen stoute dingen doen![]()
Die hebben we al binnen bij ons, maar de week er op ook doen danquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe er ook altijd een beetje nootmuskaat overheen, heerlijk.
*spruitjes noteert bij de weekendboodschappen
Daarom juistquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik doe noooooit stoute dingen... ik ben een heus jochie!
Zuurkool, boerekool, hutspot, allemaalquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die hebben we al binnen bij ons, maar de week er op ook doen dan
Trouwens van de week wel al heerlijk zuurkool met spekjes gegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |