Hoezo?quote:
Ja die zijn wel chill maar echt 70 euro ofzo, en waarschijnlijk zou ik dan gewoon blijven liggen met een kussen over m'n hoofd en wachten tot het vanzelf ophoudt.quote:Op maandag 14 september 2009 12:28 schreef BobbyB het volgende:
En anders moet je zo'n wekker kopen die van je nachtkastje afspringt zodat je wel je bed uit moet om hem uit te zetten.
Zet hem buiten handbereik.quote:Op maandag 14 september 2009 12:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die klik ik gewoon uit en dan slaap ik verder.
Linkjequote:
Een paarquote:Op maandag 14 september 2009 12:29 schreef Lakitu het volgende:
Heb je de picca's van je fotoshoot al, BT? Moest je ook met een slipje op je knieën in een verlaten loods?
Ik gebruik m'n telefoon als wekker en die wil ik graag binnen handbereik hebben, misschien moet ik toch m'n wekkerradio van thuis meenemen..quote:
Nee, die zakt gewoon 2-3 keer zonder te leren.quote:Op maandag 14 september 2009 12:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een echte baas hoeft daar niet voor te leren.
Ik zet overigens altijd 2 wekkers. Allereerst gaat mijn telefoon af en 10 minuten later begint mijn wekkerradio het meest irritante geluid te maken tot je op de knop drukt.quote:Op maandag 14 september 2009 12:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik gebruik m'n telefoon als wekker en die wil ik graag binnen handbereik hebben, misschien moet ik toch m'n wekkerradio van thuis meenemen..
Ik had zo'n 'houten' wekker, die heb ik hier wel eens laten zien, maar jezus wat is dat een kutding![]()
!
Ik heb een oplossing: zeg elke avond vantevoren hoelaat je morgen op moet, dan bel ik je wakkerquote:Op maandag 14 september 2009 12:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik gebruik m'n telefoon als wekker en die wil ik graag binnen handbereik hebben, misschien moet ik toch m'n wekkerradio van thuis meenemen..
Ik had zo'n 'houten' wekker, die heb ik hier wel eens laten zien, maar jezus wat is dat een kutding![]()
!
Dat topic is alweer oud man!quote:Op maandag 14 september 2009 12:35 schreef Otis. het volgende:
Hé Lakitu, kan ik jou blij maken met een topic over een knul* die zich afvraagt of hij met geld een meisje kan uitnodigen voor een seksafspraak, waarna hij haar aanbiedt om zelf de keuze te mogen maken of ze met hem de liefde bedrijft. Hij zal haar sowieso het geld geven, ongeacht haar keuze. En dan is zijn vraag of er een meisje zou zijn die bereid is om dan alsnog met hem te neuken. Niet om het geld, maar omdat ze dat gewoon leuk vind.
* - Ook zijn telefoonnummer en msn worden in het topic gepost!
Je had verplichtingen vandaag?quote:Op maandag 14 september 2009 12:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Dat zetten ze dan gewoon alleen bij je notes!
En ik ben net pas weer wakkerwat moet ik doen om op tijd uit bed te kunnen komen
?
Otis, wat ken je me toch goedquote:Op maandag 14 september 2009 12:35 schreef Otis. het volgende:
Hé Lakitu, kan ik jou blij maken met een topic over een knul* die zich afvraagt of hij met geld een meisje kan uitnodigen voor een seksafspraak, waarna hij haar aanbiedt om zelf de keuze te mogen maken of ze met hem de liefde bedrijft. Hij zal haar sowieso het geld geven, ongeacht haar keuze. En dan is zijn vraag of er een meisje zou zijn die bereid is om dan alsnog met hem te neuken. Niet om het geld, maar omdat ze dat gewoon leuk vind.
R&P?quote:Op maandag 14 september 2009 12:35 schreef Otis. het volgende:
Ik had toch het gevoel dat wij al enige band hadden opgebouwd na onze mailconversaties. Ik voel mij bedrogen.quote:Op maandag 14 september 2009 12:36 schreef IQM het volgende:
Bezoek Denemarken, neuk onze sletjes
JOH.
Ahaquote:Op maandag 14 september 2009 12:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zet overigens altijd 2 wekkers. Allereerst gaat mijn telefoon af en 10 minuten later begint mijn wekkerradio het meest irritante geluid te maken tot je op de knop drukt.
Chillquote:Op maandag 14 september 2009 12:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb een oplossing: zeg elke avond vantevoren hoelaat je morgen op moet, dan bel ik je wakker
Ik dacht eerst dat je met 'wij' op óns doelde. Ik had al zoiets van: "WTF?"quote:Op maandag 14 september 2009 12:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik had toch het gevoel dat wij al enige band hadden opgebouwd na onze mailconversaties. Ik voel mij bedrogen.
Ik heb van 4 tot 6 collegequote:Op maandag 14 september 2009 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je had verplichtingen vandaag?
Whehe dat dacht ik ookquote:Op maandag 14 september 2009 12:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je met 'wij' op óns doelde. Ik had al zoiets van: "WTF?"
Leuk trouwens als je die in het weekend aan laat staan, je deur op slot doet, en zelf naar huis vertrekt. Dat ding kapt dus gewoon niet eerder met piepen tot je op de knop drukt of de elektriciteit eraf haalt.quote:Op maandag 14 september 2009 12:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahamisschien werkt zoiets ook wel voor mij ja.
[..]
Chill!
Zeur dan ook niet over te laat wakker worden.quote:Op maandag 14 september 2009 12:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat een onopvallende hint is dit! Nee.
Dat ook toch?quote:Op maandag 14 september 2009 12:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je met 'wij' op óns doelde. Ik had al zoiets van: "WTF?"
Baas ik heb precies hetzelfde.quote:Op maandag 14 september 2009 12:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zet overigens altijd 2 wekkers. Allereerst gaat mijn telefoon af en 10 minuten later begint mijn wekkerradio het meest irritante geluid te maken tot je op de knop drukt.
Het is wel handig dat je het zeker weet.quote:Op maandag 14 september 2009 12:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb van 4 tot 6 collegeof van 5 tot 7.. Dat weet ik even niet zeker.
Maar ik wilde nog wel dingen maken enzo.
quote:Op maandag 14 september 2009 12:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
Toch heb ik mezelf wel verslapen vandaag waardoor ik alleen naar het laatste college kan.
Er was ooit eens een topic over het wegpesten van huisgenoten, het voorbeeld wat jij noemt kwam ook een keer voorbijquote:Op maandag 14 september 2009 12:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Leuk trouwens als je die in het weekend aan laat staan, je deur op slot doet, en zelf naar huis vertrekt. Dat ding kapt dus gewoon niet eerder met piepen tot je op de knop drukt of de elektriciteit eraf haalt.
Ik heb het nog nooit gehoord met zoveel F'en achter elkaar, volgens mij lul je maar wat.quote:Op maandag 14 september 2009 12:43 schreef Otis. het volgende:
Ik heb mijn wekkerradio zo ingesteld tussen 2 zenders in en dan op maximaal volume zodat je dit hoort: "KGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGFRRRBBBPPPPPPGTSGGGGGGGGGGGGGGSSSSSSSSSSSSMFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFPRRRRKKKKKKKKGGGGGGGGGGGGGGGGGG"
quote:
Die heb je mij mijn vader laten liggen!!1!quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou ja, dan maar zonder broek naar school.
quote:Op maandag 14 september 2009 12:50 schreef Breathtaking het volgende:
Oeh ik ga zo appelflappen maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |