quote:Op maandag 14 september 2009 11:29 schreef jagga het volgende:
tvp voor die compleet verknipte link van Otis, echt wtf
Bullshit, want er staat niks in het banmeldtopicquote:Op maandag 14 september 2009 11:30 schreef IQM het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/Sanne92!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 11 september 2009 07:09 schreef yvonne het volgende:
Het_hupt kan er niet mee omgaan dus,
dikke doei
quote:Op zondag 13 september 2009 17:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omgezet naar gevalletje prullenbak.
quote:Op zondag 13 september 2009 18:32 schreef Mike het volgende:
NoelGallagher, normaal reageren blijft moeilijk voor 'm, 48 uur.
Ik zal zijn fotoboek-hosselskills missen.quote:Op maandag 14 september 2009 11:41 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zal Het_hupt missen in al zijn onnozelheid.
I am not you're fobocasanova.quote:Op maandag 14 september 2009 11:44 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ik zal zijn fotoboek-hosselskills missen.
Hoeft niet, toen BT een keer een vrijwillige ban aanvroeg stond die er ook niet in. Tenminste, 1 van de 2 keren dat ze dat deed.quote:Op maandag 14 september 2009 11:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Bullshit, want er staat niks in het banmeldtopic
Ik zou dit niet eens willenquote:Op maandag 14 september 2009 11:40 schreef LudoSanders het volgende:
[POLL] FOK! op de KOF!fie: de poll
Die ken ik allemaal niet eens.
quote:Hiermee laten we je weten dat we het volgende materiaal hebben verwijderd of de toegang daartoe onmogelijk hebben gemaakt als gevolg van een kennisgeving van -edit- dat dit materiaal inbreuk maakt op het auteursrecht:

Ik vind het leuk.quote:
GOAN!!quote:
quote:
Kun je daar geen paardenkop op shoppen?quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 12:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kun je daar geen paardenkop op shoppen?
GOAN MET DIE ?quote:Op maandag 14 september 2009 12:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Majesteitschennis.quote:Op maandag 14 september 2009 12:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat zei je moeder gister ook jaquote:Op maandag 14 september 2009 12:19 schreef IQM het volgende:
't Is weer eens Michael Jackson-luister-tijd.
Als WD dood zou zijn, zou ze zich omdraaien in d'r graf, wat een slechte "je moeder" grap.quote:
K zal thuis trouwens eensch kijken.quote:Op maandag 14 september 2009 12:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ze draait zich om in m'n bed nuquote:Op maandag 14 september 2009 12:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als WD dood zou zijn, zou ze zich omdraaien in d'r graf, wat een slechte "je moeder" grap.
Je moeder?quote:
Touchéquote:
Een echte baas hoeft daar niet voor te leren.quote:Op maandag 14 september 2009 12:25 schreef Lakitu het volgende:
Ik ben m'n theorieboekje kwijt, net nu ik deze week m'n examen wou reserveren
Op internet is genoeg theorie te vinden hoor. En anders download je zo'n oefen CD.quote:Op maandag 14 september 2009 12:25 schreef Lakitu het volgende:
Ik ben m'n theorieboekje kwijt, net nu ik deze week m'n examen wou reserveren
Nee inderdaad. Dat zetten ze dan gewoon alleen bij je notes!quote:Op maandag 14 september 2009 11:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoeft niet, toen BT een keer een vrijwillige ban aanvroeg stond die er ook niet in. Tenminste, 1 van de 2 keren dat ze dat deed.
Een echte baas gaat gewoon fietsen.quote:Op maandag 14 september 2009 12:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een echte baas hoeft daar niet voor te leren.
Je wekker zetten?quote:Op maandag 14 september 2009 12:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Dat zetten ze dan gewoon alleen bij je notes!
En ik ben net pas weer wakkerwat moet ik doen om op tijd uit bed te kunnen komen
?
quote:Op maandag 14 september 2009 12:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En ik ben net pas weer wakkerwat moet ik doen om op tijd uit bed te kunnen komen
?
Doe ik ook niet, ik staar naar de bladzijden en de info verzamelt zich in m'n bazenbreinquote:Op maandag 14 september 2009 12:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een echte baas hoeft daar niet voor te leren.
De CD heb ik nog, maar daar zitten alleen oefenexamens op. Ik wil nog wat regeltjes doornemen.quote:Op maandag 14 september 2009 12:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Op internet is genoeg theorie te vinden hoor. En anders download je zo'n oefen CD.
Vroeger naar bed.quote:Op maandag 14 september 2009 12:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
?
quote:
Het leven is soms zo gemakkelijk.quote:
Waar was jij gisteren?quote:Op maandag 14 september 2009 12:29 schreef Lakitu het volgende:
Heb je de picca's van je fotoshoot al, BT?
En vurrukkulluk.quote:Op maandag 14 september 2009 12:29 schreef LudoSanders het volgende:
Het leven is soms zo gemakkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |