Nederlanders zijn niet bang hun bek open te trekken. Mensen van andere nationaliteiten zijn misschien wat gereserveerder, maar wat schiet je daar mee op?quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:44 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Wat wilde je er aan doen? Bovendien zijn Nederlanders zelf de ongekroonde koningen als het aankomt op het leveren van kritiek op gebieden en volkeren waarvan ze bar weinig weten. Ze praten over Tibet alsof het hun eigen achtertuin is, ze praten over Israel en Palestina alsof ze zelf jood of Palestijn zijn.
Zo hee, val jij ff lekker hard door de mand hier. Vanuit je ivoren torentje wel keihard kankeren op het "abominabel slechte" onderwijs in nederland, maar er geen moeite mee hebben je MBA hier te doen omdat-tie gratiesch is. Get off your high horse; voor iemand die zoveel te zeiken heeft ben je nu wel erg hypocriet bezigquote:Op zaterdag 19 september 2009 02:45 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
Don't flatter yourself. Het is dat het gratis is, anders had ik er geen cent voor neergeteld.
.
Niets leuker dan een troll uit zn tent lokken en in de hypocrisie-val laten lopenquote:Op zondag 20 september 2009 00:56 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Jullie worden hier kankerhard getrolledroyal sadness.
haha tijdens de spits is de trein niet beter hoor.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:34 schreef badwurm het volgende:
Trein Nederland:
[ afbeelding ]
Treintje India:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:35 schreef Ochtendjas het volgende:
Allochtonen die denken kritiek te mogen hebben op Nederland.
GTFO.
wat schiet je daar mee op? respect verdienen. U bent een jong, u staat ver onder de volwassenen. U bent de generatie die moet luisteren hoe de oudere generatie het heeft gedaan. En omdat Nederlanders net iets te veel zeggen met geen respect gaat het mis. En maar slecht praten over de getinte en donkere medemens die meteen uit school zijn moeder komt helpen en zijn vader in de winkel. Waar familiewaarden en respect verdient moet worden, jongeman. Met een grote mond kom u wel ergens maar wel op het allerlaagste nivoquote:Op zaterdag 19 september 2009 05:38 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Nederlanders zijn niet bang hun bek open te trekken. Mensen van andere nationaliteiten zijn misschien wat gereserveerder, maar wat schiet je daar mee op?
Wat als je moeder of vader kanker krijgt of je jongere broertje of zusje, roept u dan net zo hard? Vind u het dan net zo cool, hoort u er anders niet meer bij? Triest jongeman triestquote:Op zondag 20 september 2009 00:56 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Jullie worden hier kankerhard getrolledroyal sadness.
Pardon? In welk land woon je? Hong Kong ruikt naar riool? Nederland ruikt naar stront, behalve in de steden, daar stinkt het op zich niet en krijg je gewoon rustig kanker van de fijnstof. 1 op de 2 Nederlanders krijgt kanker. Dus bespaar me je gezeik.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:11 schreef NekoKoneko het volgende:
Mensa, ik heb begrepen dat jij uit China komt. Nee, daar is het geweldig. Opgepakt worden om je mening. Geweldig land
Bovendien is het daar alleen maar schoon als de regering weer een of andere militaire parade op stapel heeft staan.
Mijn vriendin heeft familie in HongKong en ze zegt dat die stad stinkt naar riool. Dan vind ik het hier nog best meevallen eerlijk gezegd met af en toe de lucht van een koeienwind
Maar goed, het is eigenlijk heel simple. Rot op of stop met continu kankeren. Niemand verplicht je om in dit "k*tland" te blijven
Nederland zesde beste land om in te wonen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 03:39 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Pardon? In welk land woon je? Hong Kong ruikt naar riool? Nederland ruikt naar stront, behalve in de steden, daar stinkt het op zich niet en krijg je gewoon rustig kanker van de fijnstof. 1 op de 2 Nederlanders krijgt kanker. Dus bespaar me je gezeik.
Bovendien kan ik van vrijheid van meningsuiting niks kopen...letterlijk niet. Ik kan er mijn boodschappen niet mee afrekenen, noch ermee naar mijn favoriete vakantieland vliegen. Ergo, vrijheid is overrated, geld is belangrijker. Kijk maar naar hoeveel Nederlanders in de rij staan om in China aan de slag te gaan. Meestal zijn het goed opgeleide rationele mensen. Tegelijkertijd wil alleen het meest zielige schepsel naar NL.
Zie je een verband?
En die lijst is voor het grootste deel op geld gebaseerd, en op onderwijs en gezondheid. Dus niet op abstracte dingen als vrijheid waar je "niks" aan hebt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 07:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nederland zesde beste land om in te wonen.
Zo'n verrot land zijn we ook weer niet.
Neemt niet weg dat Nederland op het gebied van geld, onderwijs en gezondheid op de 6e plek staat. Geen slechte prestatie, en die zaken zijn ook belangrijk. Alles kan beter natuurlijk. Noem je Nederland een onvrij land dan? Ik dacht juist dat wij één van de meest vrije landen waren, in vergelijking met de rest van de wereld?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:12 schreef Igen het volgende:
[..]
En die lijst is voor het grootste deel op geld gebaseerd, en op onderwijs en gezondheid. Dus niet ob abstracte dingen als vrijheid waar je "niks" aan hebt.
Ik ben het met je eens hoor.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat Nederland op het gebied van geld, onderwijs en gezondheid op de 6e plek staat. Geen slechte prestatie, en die zaken zijn ook belangrijk. Alles kan beter natuurlijk. Noem je Nederland een onvrij land dan? Ik dacht juist dat wij één van de meest vrije landen waren, in vergelijking met de rest van de wereld?
Anders kanker je even op met je kankerkick zeg. Ik dacht dat je afgetuigd was door marrokanen met je grote internetbek. Helaasquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 03:39 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Pardon? In welk land woon je? Hong Kong ruikt naar riool? Nederland ruikt naar stront, behalve in de steden, daar stinkt het op zich niet en krijg je gewoon rustig kanker van de fijnstof. 1 op de 2 Nederlanders krijgt kanker. Dus bespaar me je gezeik.
Bovendien kan ik van vrijheid van meningsuiting niks kopen...letterlijk niet. Ik kan er mijn boodschappen niet mee afrekenen, noch ermee naar mijn favoriete vakantieland vliegen. Ergo, vrijheid is overrated, geld is belangrijker. Kijk maar naar hoeveel Nederlanders in de rij staan om in China aan de slag te gaan. Meestal zijn het goed opgeleide rationele mensen. Tegelijkertijd wil alleen het meest zielige schepsel naar NL.
Zie je een verband?
Ah, oke!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:21 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor.
Ik wilde alleen maar zeggen dat JUIST op de punten die Mensa_Allochtoon noemt, Nederland een 6e plek haalt en het door hem zo geloofde Hong Kong "maar" een 24e plek.
Lach maar lekker om die Afrikaanse treinen, maar ben je ervan bewust dat die kut Hollandse trein nooit op tijd komt, aan de lopende band stuk is of 'vierkante' (!) wielen heeft (dat kan alleen in Nederland). Het is reteduur. Het is zelfs duurder dan een zuinige auto. Je kan er niet op aan. Dus als je op tijd op je werk moet zijn moet je standaard zo de trein nemen dat je nog een dienst buffer hebt. De stoelformatie is ook door een achterlijke kaas verzonnen. Wie gaat er nu in godsnaam zoveel stoelen tegenover elkaar zetten zodat je in de spits tegen twee onbekende smoelen moet aanstaren? Stelletje achterlijke idioten.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:34 schreef badwurm het volgende:
Trein Nederland:
[ afbeelding ]
Treintje India:
[ afbeelding ]
kanker zelf lekker op.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:45 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Anders kanker je even op met je kankerkick zeg. Ik dacht dat je afgetuigd was door marrokanen met je grote internetbek. Helaas
En nu nog even de goede punten van de 'Afrikaanse' spoorwegen aantippen ja?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:09 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Lach maar lekker om die Afrikaanse treinen, maar ben je ervan bewust dat die kut Hollandse trein nooit op tijd komt, aan de lopende band stuk is of 'vierkante' (!) wielen heeft (dat kan alleen in Nederland). Het is reteduur. Het is zelfs duurder dan een zuinige auto. Je kan er niet op aan. Dus als je op tijd op je werk moet zijn moet je standaard zo de trein nemen dat je nog een dienst buffer hebt. De stoelformatie is ook door een achterlijke kaas verzonnen. Wie gaat er nu in godsnaam zoveel stoelen tegenover elkaar zetten zodat je in de spits tegen twee onbekende smoelen moet aanstaren? Stelletje achterlijke idioten.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:38 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
Haha die kledingsrek is geniaal. Het is echt een typisch Hollandse kutwinkelte waar je de leegte in je kutbestaan kunt opvullen door een zooitje T-shirts in te slaan van 19.95 per stuk.
Eenmaal thuis smijt je je gore, van voedigswaarde beroofde, AH excellent Pizza in de oven, kijk je naar zo een achterlijke en voorspelbare praatprogramma (gaat altijd over integratie) waardoor je jezelf ook belangrijk voelt, geef je aansluitend je mening op een forum, en afsluitend masturbeer je jezelf al jankende in slaap om morgen weer vroeg in de file te staan terwijl de nachtzweet in je kruis en tussen je bilnaad nog niet droog is.
Wat is het toch een totale strontland.
Haha die kledingsrek is geniaal. Het is echt een typisch Hollandse kutwinkelte waar je de leegte in je kutbestaan kunt opvullen door een zooitje T-shirts in te slaan van 19.95 per stuk.
Eenmaal thuis smijt je je gore, van voedigswaarde beroofde, AH excellent Pizza in de oven, kijk je naar zo een achterlijke en voorspelbare praatprogramma (gaat altijd over integratie) waardoor je jezelf ook belangrijk voelt, geef je aansluitend je mening op een forum, en afsluitend masturbeer je jezelf al jankende in slaap om morgen weer vroeg in de file te staan terwijl de nachtzweet in je kruis en tussen je bilnaad nog niet droog is.
Ik ga deze opslaan in mijn memorabelequotes.txtquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:38 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
quote:Op zondag 13 september 2009 22:15 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Ik studeer hier voor een MBA flippie. Tegen mijn zin overigens. Gelukkig steek ik die MBA lekker in mijn zak als ik klaar ben en geef ik Hollandse aap van een baas de middelvinger na het afronden ervan. Doei. Hij verdrietig, ik blij.
Dude, FUCK Wilders. Wat kan die gast doen? Wat zou zijn theoretisch maximale macht kunnen zijn? Dat hij buitenlanders het land uitzet? Dude, ik zet mezelf wel uit na mijn MBA. Dacht je nou echt dat ik hier een toekomst aan het plannen ben? Dat ik mijn zinnen heb gezet op zo een Hlllandse poepleven met een over priced hypotheek van 450000 pleuro voor een van die kutrijtjeshuizen van jullie?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:05 schreef Spanky78 het volgende:
Hey uitzuiger, mensa-troll. Jij geeft Wilder op deze manier wel weer een extra zetje heh. Ik hoop dat ze je snel van die MBA aftrappen en dat je baas je er snel uitflikkert wegens ongeschikte persoonlijkheid.
[..]
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:12 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Dude, FUCK Wilders. Wat kan die gast doen? Wat zou zijn theoretisch maximale macht kunnen zijn? Dat hij buitenlanders het land uitzet? Dude, ik zet mezelf wel uit na mijn MBA. Dacht je nou echt dat ik hier een toekomst aan het plannen ben? Dat ik mijn zinnen heb gezet op zo een Hlllandse poepleven met een over priced hypotheek van 450000 pleuro voor een van die kutrijtjeshuizen van jullie?
Nederland is voor mongooltjes.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:35 schreef Ochtendjas het volgende:
Allochtonen die denken kritiek te mogen hebben op Nederland.
GTFO.
Aan de andere kant weer een mooi bewijs hoe slecht sommigen onderen ons met kritiek om kunnen gaan. En denken dat ze het allenrecht daarop hebben. Royal sadness.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:56 schreef Luman het volgende:
[..]
Quoted for the FUCKING truth!
YOU GO SISTAH!
Ik kan er ook wel om lachenquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:54 schreef IHVK het volgende:
komop hier kunnen we toch wel om lachen. Ik lig dubbel in ieder geval. Zelfspot.
En hoelang blijf jij hier nog als mongooltje rondhangen?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:12 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Dude, FUCK Wilders. Wat kan die gast doen? Wat zou zijn theoretisch maximale macht kunnen zijn? Dat hij buitenlanders het land uitzet? Dude, ik zet mezelf wel uit na mijn MBA. Dacht je nou echt dat ik hier een toekomst aan het plannen ben? Dat ik mijn zinnen heb gezet op zo een Hlllandse poepleven met een over priced hypotheek van 450000 pleuro voor een van die kutrijtjeshuizen van jullie?
Nederland is voor mongooltjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |