Omdat we geen eerste zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:17 schreef SicSicSics het volgende:
Waarom toch dat eeuwige gezeik op Nederland!?!![]()
Toedeloequote:Australië is tweede op de lijst en IJsland nummer drie. De vierde stek is voor Canada en Ierland staat net voor Nederland op plaats vijf.
Omdat de meeste mensen weinig van de rest van de wereld hebben gezien.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:17 schreef SicSicSics het volgende:
Bron
wie/waar wordt er dan gezeikt op Nederland?quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:17 schreef SicSicSics het volgende:
Bron
Hier: http://hdr.undp.org/en/statistics/quote:
Ik las eerst aids, daarna neger.quote:Niger
Niger is als nummer 182 laatste op de lijst, net voor Afghanistan. De levensverwachting in Niger is vijftig tegen tachtig in Noorwegen.
Aids
In een verklaring stelt de UNDP dat veel landen in de afgelopen jaren met een terugslag zijn geconfronteerd door onder meer economische problemen, oorlogen en andere conflicten en ziektes als hiv/aids.
Doen ze ook niet. De lijst is gebaseerd op gegevens van 2007. (waaronder flink wat financiële data)quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:23 schreef Barcaconia het volgende:
Aparte lijst inderdaad. Noorwegen kan ik nog wel begrijpen, maar waarom Canada en IJsland zo hoog staan? En van Ierland wist ik niet dat ze het zo goed deden.
Er wordt behoorlijk gezeikt (sic)quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:21 schreef kawotski het volgende:
wie/waar wordt er dan gezeikt op Nederland?
Maar moet het dan zo zuur! We zitten in de top 10! Ik vind dat we soms ook wel eens een schouderklopje verdienen hoor!quote:
Zolang het loont om te verkassen naar een ander land vind ik niet dat je moet staan juichen om het huidige beleid.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:28 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar moet het dan zo zuur! We zitten in de top 10! Ik vind dat we soms ook wel eens een schouderklopje verdienen hoor!
Sommige delen, in 't Zuiden is 't redelijk gematigd hoor, zo rond de 25/26 graden.quote:
Je weet dat het onderzoek door de UNDP is verricht? Die zoeken naar landen waar immigranten zich het beste kunnen ontwikkelen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:28 schreef SicSicSics het volgende:
Maar moet het dan zo zuur! We zitten in de top 10! Ik vind dat we soms ook wel eens een schouderklopje verdienen hoor!
Omdat we al jaren meemaken dat alles slechter en duurder wordt: OV, zorg, onderwijs, nog STEEDS woningnood, en alle vaste lasten die ieder jaar dik omhoog gaan. Etc etc.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:17 schreef SicSicSics het volgende:
Bron
Het hele jaar door. Nog steeds te warm.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:31 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Sommige delen, in 't Zuiden is 't redelijk gematigd hoor, zo rond de 25/26 graden.
Maar doet dat het ook!?!quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:29 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Zolang het loont om te verkassen naar een ander land vind ik niet dat je moet staan juichen om het huidige beleid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |