Omdat Federer tegen iedereen favoriet is, elke wedstrijd, behalve tegen Nadal?quote:Op zondag 13 september 2009 20:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Waarom niet?
Als je ziet hoeveel moeite Federer met hem had op RG, en dat was gravel.
En het niveau dat Del Potro vandaag gehaald heeft, dat haalt Federer zelden.
Voor het grote publiek misschien, voor mij niet. Het enige dat Del Potro kan stoppen is plankenkoorts imo.quote:Op zondag 13 september 2009 20:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Omdat Federer tegen iedereen favoriet is, elke wedstrijd, behalve tegen Nadal?
Je onderschat Federer een beetje heel erg denk ik (of overschat Del Potro). Zeker als je zegt dat Federer dit niveau zelden haalt. Hij haalde het nog tegen Soderling.quote:Op zondag 13 september 2009 20:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Voor het grote publiek misschien, voor mij niet. Het enige dat Del Potro kan stoppen is plankenkoorts imo.
je heb gelijk, maar goed niet voor iedereen die op FOK!Sport komt weet dat natuurlijkquote:Op zondag 13 september 2009 20:41 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Verrast? Del Potro maakt favorietenrol waar kun je het beter noemen.
Dat is waar.quote:Op zondag 13 september 2009 20:45 schreef franklop het volgende:
[..]
je heb gelijk, maar goed niet voor iedereen die op FOK!Sport komt weet dat natuurlijk
Geen 3 sets. Maar Federer haalt dat niveau niet zo heel vaak hoor.quote:Op zondag 13 september 2009 20:43 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je onderschat Federer een beetje heel erg denk ik (of overschat Del Potro). Zeker als je zegt dat Federer dit niveau zelden haalt. Hij haalde het nog tegen Soderling.
Hij haalde het wel 3 sets. Maar Soderling gaf wat meer tegenstand dan Nadal (vanaf de 3e set).quote:Op zondag 13 september 2009 20:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Geen 3 sets. Maar Federer haalt dat niveau niet zo heel vaak hoor.
+ dit was tegen Nadal.
Bedoel je dat hij bijna nooit een hele wedstrijd lang geweldig speelt? Dat ben ik dan wel met je eens. Of bedoel je dat hij zijn hoogste niveau sowieso niet vaak haalt? Dat ben ik dan niet met je eens.quote:Op zondag 13 september 2009 20:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Geen 3 sets. Maar Federer haalt dat niveau niet zo heel vaak hoor.
[..]
quote:Op zondag 13 september 2009 20:47 schreef TheGeneral het volgende:
Finale is trouwens morgen niet voor 22.00 NL tijd.
Als ze dat hadden gewild hadden ze er een avondwedstrijd van gemaakt lijkt me en was het hier pas rond 01.00 uur NL tijd uitgezonden. Morgen is natuurlijk gewoon een werkdag in de VS en om 16.00 uur zijn de meeste mensen nog aan het werk lijkt me.quote:Op zondag 13 september 2009 20:53 schreef franklop het volgende:
[..]
![]()
Had wel uurtje eerder gemogen, maar ja willen natuurlijk proberen stadion vol te krijgen
quote:Op zondag 13 september 2009 20:47 schreef TheGeneral het volgende:
Finale is trouwens morgen niet voor 22.00 NL tijd.
Allebei; ik denk dat Federer hier toch wat wordt overschat. Tuurlijk zijn er voorbeelden te vinden van dat hij heel goed speelt, maar ten eerste is dat niet zo vaak, ten tweede niet zo lang, en ten derde imo alsnog niet het niveau van deze Del Potro.quote:Op zondag 13 september 2009 20:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedoel je dat hij bijna nooit een hele wedstrijd lang geweldig speelt? Dat ben ik dan wel met je eens. Of bedoel je dat hij zijn hoogste niveau sowieso niet vaak haalt? Dat ben ik dan niet met je eens.
Ja, ze houden gewoon dezelfde tijd aan als normaal de zondag zou zijn geweest. Dat doen ze vandaag eigenlijk ook al, gewoon de tijden van zaterdag overgenomen.quote:Op zondag 13 september 2009 20:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als ze dat hadden gewild hadden ze er een avondwedstrijd van gemaakt lijkt me en was het hier pas rond 01.00 uur NL tijd uitgezonden. Morgen is natuurlijk gewoon een werkdag in de VS en om 16.00 uur zijn de meeste mensen nog aan het werk lijkt me.
Leuk dat je hem nu wel helemaal kunt zien. Ik heb al vanaf 1989 geen GS-finale meer gemist, dus ik zie morgen als het goed is de vierentachtigste op rij.quote:Op zondag 13 september 2009 20:57 schreef Szura het volgende:
[..]
![]()
Ging er eigenlijk al vanuit dat ik het begin zou missen
Je bent ermee bekend dat hij al zestien GS'en heeft gewonnen en in de laatste 22 GS'en ten minste de halve finale heeft gehaald.quote:Op zondag 13 september 2009 20:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Allebei; ik denk dat Federer hier toch wat wordt overschat. [...]
Nee, dat is meestal niet zo bij mensen. Maar veel mensen hier zijn behoorlijk kritisch.quote:Maar ik zie niet zo veel tennis, dus jullie kunnen dat vast beter beoordelen. Aan de andere kant; jullie zijn niet echt objectief te noemen
Ben je van beroep tennisleraar oid?quote:Op zondag 13 september 2009 21:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Leuk dat je hem nu wel helemaal kunt zien. Ik heb al vanaf 1989 geen GS-finale meer gemist, dus ik zie morgen als het goed is de vierentachtigste op rij.Ik word oud.
Ook zijn einde komt ooit...misschien nu wel ..quote:Op zondag 13 september 2009 21:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je bent ermee bekend dat hij al zestien GS'en heeft gewonnen en in de laatste 22 GS'en ten minste de halve finale heeft gehaald.
[..]
Nee, maar ik ben al erg lang tennisfan. Toen van Edberg, vervolgens van Sampras en nu van Federer/Nadal. Maar zoals ik ook gister zei, vind ik Nalbandian qua techniek de mooiste speler.quote:Op zondag 13 september 2009 21:03 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ben je van beroep tennisleraar oid?
Ja, dat roepen mensen nu al jaren en ze zitten er al jaren vierkant naast. Dat kun je natuurlijk blijven roepen en op een zeker moment zal het wel kloppen ja.quote:Op zondag 13 september 2009 21:03 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ook zijn einde komt ooit...misschien nu wel ..
Djokovic.quote:
Neem het op en kijk het morgenochtend vroeg zonder van tevoren de uitslag te bekijken.quote:Op zondag 13 september 2009 21:08 schreef LaTiNo het volgende:
Jammer trouwens dat Clijsters zo laat speelt, had het mooie einde vh sprookje wel willen zien
Je wordt echt oudquote:Op zondag 13 september 2009 21:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je bent ermee bekend dat hij al zestien GS'en heeft gewonnen en in de laatste 22 GS'en ten minste de halve finale heeft gehaald.
Nee, ik bedoel vanaf morgen.quote:
2,5-3 uur eerder opstaanquote:Op zondag 13 september 2009 21:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Neem het op en kijk het morgenochtend vroeg zonder van tevoren de uitslag te bekijken.
Dankzij een ongelooflijke constantie. Maar qua uitschieters heeft Nadal een hoger niveau gehaald, en heeft Del Potro het in zich om ook een hoger niveau te halen.quote:Op zondag 13 september 2009 21:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe kun je Del Potro al zo hoog inschalen? Hij heeft wat kuttoernooitjes gewonnen en nog niet hoger dan nummer 5 op de ranglijst. Ok, hij maakt nu indruk, maar schrijf 'm niet meteen op als gelijke van Federer.quote:Op zondag 13 september 2009 21:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dankzij een ongelooflijke constantie. Maar qua uitschieters heeft Nadal een hoger niveau gehaald, en heeft Del Potro het in zich om ook een hoger niveau te halen.
Maar begrijp me niet verkeerd, ik heb zeer veel respect voor Federers prestaties en ben al heel lang fan van 'em.
Je bent duidelijk niet iemand die het tennis constant volgt nee.quote:Op zondag 13 september 2009 21:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dankzij een ongelooflijke constantie. Maar qua uitschieters heeft Nadal een hoger niveau gehaald, en heeft Del Potro het in zich om ook een hoger niveau te halen.
Maar begrijp me niet verkeerd, ik heb zeer veel respect voor Federers prestaties en ben al heel lang fan van 'em.
quote:Op zondag 13 september 2009 21:30 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je bent duidelijk niet iemand die het tennis constant volgt nee.
Hij heeft het in zich zeg ik. Niet een evenaring van Federers carrière, wat nagenoeg onevenaarbaar is, maar wel van zijn niveau.quote:Op zondag 13 september 2009 21:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hoe kun je Del Potro al zo hoog inschalen? Hij heeft wat kuttoernooitjes gewonnen en nog niet hoger dan nummer 5 op de ranglijst. Ok, hij maakt nu indruk, maar schrijf 'm niet meteen op als gelijke van Federer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |