want ik heb niets anders te doen... was er al mee bezig goshquote:
.quote:Op zondag 13 september 2009 20:27 schreef Dqod het volgende:
Ik ben zooo verliefd op Alyson Hannigan
Ze heeft dan ook een heul leuke rol in HIMYM
Maar de oorsprong van mijn liefde voor haar komt elders vandaan
Maar dat is offtopic (Misschien moet ik er zelf een topic over openen)
Anyway.. Ik stap ff uit dit topic bij deze!
quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 20:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
.
zeker van beffy de vampierenslager?? lol
volgens tv.com wordt 21sept weer nieuw seizoen gestartquote:Op zondag 13 september 2009 20:27 schreef larry_flynt het volgende:
Mm wanneer komt het weer. Binnenkort toch?
iets zegt me dat je een fan bent van barneyquote:Op zondag 13 september 2009 21:30 schreef Barney_Stinson het volgende:
Morgen is het weer Barney dag ... weer in pak naar het werk
geduld is niet mijn sterkste kant... ik wacht waarschijnlijk tot de eerste 10 online staan ofzo om ze dan in 1 ruk door te kijkenquote:Op zondag 13 september 2009 22:22 schreef Mirel het volgende:
Nadat je sitcoms in een stuk door hebt gekeken nadat ze al uit zijn, is het altijd minder leuk als je ze begint te volgen wanneer ze wekelijks nog moeten uitkomen. Die week duurt dan zo lang.Heb je wel iets om naar uit te kijken
barney in de badkuipquote:Op maandag 14 september 2009 12:39 schreef egeltje1985 het volgende:
Dan maar een leuk plaatje om het wachten door te komen:
[ afbeelding ]
Denk je?quote:Op zondag 13 september 2009 21:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
iets zegt me dat je een fan bent van barney
en wat is je favo barney moment??quote:
Goed punt. Wil ik ook graag doen. Maar ik denk dat dat 'm niet gaat worden. Vind het te legendarisch.quote:Op zondag 13 september 2009 22:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
geduld is niet mijn sterkste kant... ik wacht waarschijnlijk tot de eerste 10 online staan ofzo om ze dan in 1 ruk door te kijken
sowieso zijn zijn theorie briljant.... net als the cheerleadereffect (kan geen filmpje vinden op youtube) Over dat mensen in groepen altijd leuker zijn dan als ze alleen zijnquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:18 schreef Roflpantoffel het volgende:
Vooral deze
Im surround by IDIOTS! IDIOTS.
Helaas vind ik dat een beetje té nerd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:46 schreef J0sT het volgende:
[..]
Goed punt. Wil ik ook graag doen. Maar ik denk dat dat 'm niet gaat worden. Vind het te legendarisch.
Overigens heerlijk om in je dagelijkse dingen wat HIMYM dingetjes erdoorheen te gooien.
Bv. "De-waitforit-NIED". Of "She's like half boob".
Insiders liggen in een scheur en outsiders kijken dan heel vreemd.
Je wacht tot de eerste tien online staan? Dan is geduld dus wél je sterkste kant.quote:Op zondag 13 september 2009 22:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
geduld is niet mijn sterkste kant... ik wacht waarschijnlijk tot de eerste 10 online staan ofzo om ze dan in 1 ruk door te kijken
De reden dat ik dat doe is omdat als ik er 1 zie ik eigenlijk gelijk alles wil zienquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Je wacht tot de eerste tien online staan? Dan is geduld dus wél je sterkste kant.
Dat snap ik ook wel.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
De reden dat ik dat doe is omdat als ik er 1 zie ik eigenlijk gelijk alles wil zienhet feit da ik dan telkens een week moet wachten trek ik niet... in die tussentijd kijk ik wel een andere serie zodat ik afgeleid word van himym
ik heb nog iets van 6 andere series op mijn pc staan als het niet meer is hahaquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel.Maar ik zou er het geduld niet voor kunnen opbrengen om tien weken géén HIMYM te kijken, terwijl ik dat wel had kunnen doen.
Pfff er zijn teveel favoriete momenten ...quote:Op maandag 14 september 2009 20:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en wat is je favo barney moment??
S01E19 volgens mij. Als Ted met Mary (?) naar die prijsuitreiking van Robin gaatquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:02 schreef Mirel het volgende:
Wanneer heeft Marshall dan 'lawyered!' gezegd?
S01E19: Mary The Paralegal:quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:02 schreef Mirel het volgende:
Wanneer heeft Marshall dan 'lawyered!' gezegd?
quote:Barney: That's adorable Ted. You're such a hayseed. The companionship business is the growth industry of the 21st century. You do realize that 1 out of every 8 adult women in America is a prostitute.
Marshall: Dude you just made that up.
Barney: Withdrawn.
Marshall: Lawyered!
En ook nog in S04E10: The Fight: http://fliiby.com/file/133654/fcv4h83dlz.htmlquote:Barney: (To Ted) Do you have some puritanical hang up on prostitution? Dude, it’s the world’s oldest profession.
Marshall: You really think that’s true?
Barney: Oh yea, I bet even Cro-Magnons used to give cave hookers, like, an extra fish for putting out.
Marshall: Ah ha, so the oldest profession would be fishermen. Kaboom! You’ve been lawyered!
Dat dansje, die kleding, dat ze zo goed die vibe van toen te pakken hebben gekregen.quote:Op woensdag 16 september 2009 07:47 schreef dapluiz het volgende:
Nog maar een keer, hij blijft leuk
What its all aboot
WTF!!! Marshal is het minst leuke van allemaal. Gevolgd door Ted. (En soms andersom).quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:18 schreef RedFever007 het volgende:
Even een poll, ik had het hier laatst over met andere mensen. Welk personage vind jij het minst leuk in HIMYM?
Poll: Welk karakter is het minst leuk in HIMYMBarney Robin Ted Lily Marshall
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hiershocking!
Ze zijn allebei moeder.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:07 schreef Dizer het volgende:
Oh trouwens, je ziet overduidelijk dat Lilly zwanger is tijdens de laatste kwartaal van seizoen 4. Allemaal leuk geprobeerd verborgen te houden en zo. Eerste keer dat het me opviel wasmet de hotdogs wedstrijd... daarna was het overduidelijk en uiteraard 3 afleveringen weggeweest.
Maar volgens mij, is Robin ook zwanger, toch? Hetzelfde trucje met dikke truien en zo hebben ze ook met haar uitgeprobeerd..
Ik vond haar "english speaking" intervention anders wel grappigquote:Op woensdag 16 september 2009 12:05 schreef MaxC het volgende:
Heb nog nooit om een opmerking of situatie van Lilly moeten lachen, duidelijk dus
Alleen al die reactie van Marshall, wanneer Barney en hij op het dak staan bij hun werk en ze dat design van Sven bespreken, geeft aan hoe gaaf hij is:quote:Op woensdag 16 september 2009 12:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
WTF!!! Marshal is het minst leuke van allemaal. Gevolgd door Ted. (En soms andersom).
s2e2quote:Op woensdag 16 september 2009 15:42 schreef Elberrie het volgende:
[..]
Alleen al die reactie van Marshall, wanneer Barney en hij op het dak staan bij hun werk en ze dat design van Sven bespreken, geeft aan hoe gaaf hij is:
"It breathes fire, Marshall"
*Marshall lacht zachtjes*
* Barney krijgt em door na een paar seconden: "Oh a fire marshall"
Bij elke grappig moment heb je Barney eigenlijk nodig, maar Marshall is zeker wel vet
*glass shattering*quote:Op donderdag 17 september 2009 13:09 schreef Flaccid het volgende:
[ afbeelding ]Marshall lijkt vet veel op beau!
+100quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 12:07 schreef Dizer het volgende:
Oh trouwens, je ziet overduidelijk dat Lilly zwanger is tijdens de laatste kwartaal van seizoen 4. Allemaal leuk geprobeerd verborgen te houden en zo. Eerste keer dat het me opviel wasmet de hotdogs wedstrijd... daarna was het overduidelijk en uiteraard 3 afleveringen weggeweest.
Maar volgens mij, is Robin ook zwanger, toch? Hetzelfde trucje met dikke truien en zo hebben ze ook met haar uitgeprobeerd..
quote:
ik vond het wel grappig hoe ze haar zwangerschap ff konden laten zien dmv hotdog eet wedstrijdquote:Op donderdag 17 september 2009 19:51 schreef J0sT het volgende:
Ben bezig met alle afleveringen opnieuw te kijken.
Ben bijna aan het einde van seizoen 4.
Dit is ook een zeer briljant moment:
[ afbeelding ]
In deze aflevering is het trouwens overduidelijk dat Lilly hoogzwanger is. Ze heeft continu iets voor haar buik.
Een gitaar, bak met sinaasappels, boodschappentas etc...
Ik heb dat nummer zo lang in m'n hoofd gehadquote:Op donderdag 17 september 2009 17:58 schreef egeltje1985 het volgende:
It was the greatest week and a half of my life...
Kan 'm niet vinden.quote:Op zondag 20 september 2009 13:48 schreef Mirel het volgende:
How.I.Met.Your.Mother.S05E01.HDTV.XviD-LOL
Bro code is echt grappig. Heb hem hier in mijn boekenkast staan.quote:Op zondag 20 september 2009 13:39 schreef PhalanX het volgende:
heeft iemand "the Bro-Code" gelezen...
it's funny because it's true
quote:
neen ernstig! krijgt 30 rock hem gewoon.... ik vind dat zo'n bout seriequote:Op maandag 21 september 2009 08:05 schreef Rauzer het volgende:
Geen Emmy gewonnen dus.Morgen de nieuwe aflevering
!
Dat begint natuurlijk altijd op maandag.quote:Op maandag 21 september 2009 08:48 schreef Mirel het volgende:
Ik dacht dat ie vandaag uit zou zijn, maar vandaag wordt ie uitgezonden, blehhh![]()
Elke maandag. Dan ergens in December zullen ze een break hebben. En in februari/maart zullen ze weer hervatten.quote:Op maandag 21 september 2009 11:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat begint natuurlijk altijd op maandag.
Maar zenden ze in de VS elke dag HIMYM uit? Lijkt me niet?
Echt een vreselijke kut-serie idd.quote:Op maandag 21 september 2009 11:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neen ernstig! krijgt 30 rock hem gewoon.... ik vind dat zo'n bout serie
Fail to be funny,.quote:Op zondag 20 september 2009 14:40 schreef Mirel het volgende:
Ik post alvast een grapleak zodat de andere het niet meer hoeven te doen.
De Tony-awards deed 'ie ook leuk.quote:Op maandag 21 september 2009 13:30 schreef =HellFire= het volgende:
http://link.brightcove.co(...)01?bctid=41163534001
Musicals zijn anders wel behoorlijk gay! Al doet de NPH het natuurlijk wel geweldig.
Idd... Begin nu langzaam ongeduldig te worden. Klote tijdsverschil ookquote:Op maandag 21 september 2009 12:19 schreef =HellFire= het volgende:
Morgenochtend de dag goed beginnen met HIMYM dus.
Kon me niet langer bedwingen en hij zal deze week in de bus vallen.quote:Op zondag 20 september 2009 13:39 schreef PhalanX het volgende:
heeft iemand "the Bro-Code" gelezen...
it's funny because it's true
kan je de leukste regels uit de bro code hier posten??quote:Op maandag 21 september 2009 15:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
Kon me niet langer bedwingen en hij zal deze week in de bus vallen.
By Barney Stinsonquote:Op maandag 21 september 2009 16:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
in oktober komt trouwens barneys 2e boek uit... bro on the go
Je kan hem ook zelf bestellen bij bol natuurlijk.quote:Op maandag 21 september 2009 16:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kan je de leukste regels uit de bro code hier posten??
Zit ook per regel uitleg bij, inclusief komische plaatjes. Daarnaast is het logisch dat het een boek is, gezien de geschiedenis ervan die uitgelegd wordt in de serie.quote:Op maandag 21 september 2009 17:20 schreef Ritmo het volgende:
Een heel boek vol one-liners houdt je toch niet vast als lezer? Had je hem beter als scheurkalender ofzo uit kunnen geven.
jaaaaaaaaaaaa maar ik ben geen broquote:Op maandag 21 september 2009 17:17 schreef Prosac het volgende:
[..]
Je kan hem ook zelf bestellen bij bol natuurlijk.
Juist dan! Met de 'bro-kennis' van Barney ben je de machtigste vrouw ter wereld!quote:Op maandag 21 september 2009 17:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaa maar ik ben geen bro
jaaaaaaaa, maar een ho kan ook een bro zijn.quote:Op maandag 21 september 2009 17:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Why not? Ook een vrouw kan een bro zijn.quote:Op maandag 21 september 2009 17:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
quote:Q: Can only dudes be Bros?
A: You don't need to be a guy to be somebody's Bro, provided you uphold the moral values contained within this sacred canon. When a woman sets a guy up with her busty friend, she's acting as a bro. And if she sets him up with other hot friends after he slept with the first one and never called her again, then she's officially his Bro.
Kan je dat en doe je aan quid bro quo, dan kan je prima een female bro zijn!quote:provided you uphold the moral values contained within this sacred canon
Oeh, in the good ol' days deed ik dat ook nog wel 's voor series omdat ik toch geen ritme hadquote:Op maandag 21 september 2009 20:07 schreef Fir3fly het volgende:
Ik kan haast niet wachten, waarschijnlijk zal het net als vorig jaar worden dat ik gewoon net zo lang op blijf tot de aflevering verkrijgbaar is.
quote:Op maandag 21 september 2009 20:07 schreef Fir3fly het volgende:
Ik kan haast niet wachten, waarschijnlijk zal het net als vorig jaar worden dat ik gewoon net zo lang op blijf tot de aflevering verkrijgbaar is.
Dat is wel heel ernstig.quote:Op maandag 21 september 2009 20:07 schreef Fir3fly het volgende:
Hebben mensen hier geen school of werk ofzo?quote:Op maandag 21 september 2009 20:07 schreef Fir3fly het volgende:
Student hequote:Op maandag 21 september 2009 23:16 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hebben mensen hier geen school of werk ofzo?
Zoiets. Geen enkel probleem.quote:
Deze week nietquote:Op maandag 21 september 2009 23:16 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hebben mensen hier geen school of werk ofzo?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:25 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ja aub geen spoilers. Kan het pas vanavond kijken.
Dat inderdaad.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:03 schreef IQM het volgende:
[..]Dan moet je hier maar niet kijken tot die tijd.
Awe-quite a bit boobies.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:11 schreef Mirel het volgende:
Aah geweldig weer. En je kan merken dat Lily en Robin zwanger waren
quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:11 schreef Mirel het volgende:
Aah geweldig weer. En je kan merken dat Lily en Robin zwanger waren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, HIMYM wordt zonder publiek opgenomen, maar later aan publiek vertoond om de lachband te krijgen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:47 schreef Rianne84 het volgende:
was die lachband altijd al zo aanwezig?
Ik vond de humor juist geweldig.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:04 schreef Espabilado het volgende:
Ik vond de humor eik nogal tegenvallen.
Terug naar de middelbare school, jij!!!quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
Barney: You still seeing that guy?
Robin: Even better, seeing him naked
Barney: I shoud go see this Chinese girl I met.. I just had her last night and I already feel like seconds
flauw maar toch leuk
Barney: That, my friends, is the dominator 5000, the best bull whip on the market according to my whip guy. Yeah, I have a whip guy. [makes whip sound]
Ze leek nog zwanger op sommige punten, is dat?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is nog zwangerschapsgewicht...
Ik vond het juist double the boob vergeleken met voor zwangerschap en naquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:23 schreef J0sT het volgende:
En inderdaad: je ziet echt goed dat Lily en Robin zwanger zijn geweest! They're like half boob.
dat heb ik altijd als ik als ik dronken een serie kijk , het lachen irriteerd dan mateloos , en ik merk dan ook altijd dat als ze wat drinken of eten ze het nooit naar binnen werken .quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:48 schreef IQM het volgende:
Hoe meer je erop let, hoe aanweziger 'ie lijkt te zijn.
Lijkt me niet. Maar het duurt even voordat je dat gewicht kwijtraakt na een zwangerschap.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:59 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ze leek nog zwanger op sommige punten, is dat?
dat is het plus punt van dronken tv kijken ( werkt erg goed met two and a half men )quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:51 schreef Mirel het volgende:
Ik accepteer grapjes in series en films sneller als leuk als ik dronken ben. Normaal vind ik alles van 'hmm dat is wel grappig maar het kan beter'
Two And A Half Men is een van de weinige series die sowieso grappig is zonder alcohol.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:02 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat is het plus punt van dronken tv kijken ( werkt erg goed met two and a half men )
Ten eerste waar zit die fout dan?? ik zie het nog steeds niet... wacht nu zie ik het... het moet second zijn... wow.. een hele s te veelquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:26 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Terug naar de middelbare school, jij!!!
die S hoort er juist welquote:Op woensdag 23 september 2009 00:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ten eerste waar zit die fout dan?? ik zie het nog steeds niet... wacht nu zie ik het... het moet second zijn... wow.. een hele s te veel
ten 2e het direct van een amerikaanse website vandaan gekopieerd waar ik op het kijken was en daar de quote zag staan waar ik inderdaad om moest lachen... d
Inderdaad. Leuke introaflevering, maar op zichzelf geen hoogstaande aflevering. Wel leuk dat het weer terug isquote:Op woensdag 23 september 2009 06:55 schreef bijdehand het volgende:
Echt zo'n aflevering die een aanzetje geeft naar een betere aflevering.
Ja gieren en brullen.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:19 schreef lijpeeijpe2 het volgende:
Ted: What about brunch? Is brunch cool?
Barney: ... No Ted. Brunch is not cool.
Enige moment dat ik echt moest lachen tijdens deze aflevering, maar desalniettemin vond ik het toch erg leuk om naar te kijken! Barney & Robin, ik vraag me af hoe dat gaat werken.
Volgens mij gaat het om het woordje I wat It moet zijn. Storm in een glas waterquote:Op woensdag 23 september 2009 05:03 schreef DJ_ het volgende:
[..]
die S hoort er juist wel![]()
seconds is een woord voor het voor de 2e keer opscheppen van een maaltijd .
er is helemaal niks mis met die zin , aangezien chinese ook chinees eten kan betekenen
slaat daar die hele woord grap op .
asskicker mag zelf terug naar school
9,22 miljoen kijkers. Het stond tegenover House (15,22 miljoen), Dancing WIth The Stars (17,10 miljoen), Heroes (6,27) en One Tree Hill (2,48). HIMYM deed het beter dan lead-out Accidentally on Purpose (series premier met 8,99 miljoen).quote:Op woensdag 23 september 2009 08:14 schreef IkWilbert het volgende:
Is er al iets bekend over de kijkcijfers/ratings in Amerika? Ben ik wel benieuwd naar...
waar wil jij IT plaatsen in deze zin danquote:Op woensdag 23 september 2009 10:21 schreef LeonH het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het om het woordje I wat It moet zijn. Storm in een glas water
maar inderdaad het boeit niksquote:I should go see this Chinese girl I met.. I just had her last night and I already feel like seconds
Leuk nummerquote:
Ja. En er komen nog 2 Barneyslaps aan!! Jaj!quote:Op woensdag 23 september 2009 13:54 schreef Hoogstaande het volgende:
Overigens weet je nu al dat Marshall ooit nog eens Ted gaat raken met die whip
Hoezo? Dat is een film over het 'Left at the altar' bruiloftsdrama van Ted en Stella. Geen nieuwe bruiloft lijkt mij.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:07 schreef IQM het volgende:
En in mei een bruiloft.
http://www.weddingbridemovie.com/
(Genoemd in S04E23, "As Fast As She Can")
Ja, oké.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:07 schreef J0sT het volgende:
[..]
Hoezo? Dat is een film over het 'Left at the altar' bruiloftsdrama van Ted en Stella. Geen nieuwe bruiloft lijkt mij.
Dat heeft denkelijk te maken met het feit dat Barney nu voor Robin gaat, en niet meer allemaal die grappen over vrouwen etc. maakt, en dat "puberale" vrijgezelle gedrag van 'm.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:23 schreef Merkie het volgende:
Ik vind Marshall tegenwoordig vaak grappiger dan Barney.
Klopt. Beetje zelfde trend als de Friends-acteurs...quote:Op woensdag 23 september 2009 16:52 schreef =HellFire= het volgende:
Jason Segel is ook de enige die ook écht succes heeft met andere projecten (films/series e.d.) trouwens. Ja ok, en de NPH natuurlijk. De rest (misschien Hannigan uitgezonderd) doet niet zoveel heb ik het idee.
Hi, didn't we meet on a yacht?quote:Op woensdag 23 september 2009 16:50 schreef ohnikua het volgende:
Marshall is geweldig! 'Just once I wish you guys would call me on tuxedo night..'
Smulders telt voor 2.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:02 schreef Breuls het volgende:
De rest? Je noemt er drie die wel succes hebben, da's meer dan de helft al.
Radnor en Smulders doen volgens IMDb inderdaad niet veel bijzonders naast HIMYM.
De mijne morgen pas.quote:
quote:Barney: Guys, I just tasted an amazing caterer.
Lily: We already have a caterer.
Barney: Oh right! You're getting married.
Barney: (to Ted) You see what I did there?
S01E20, "Best Prom Ever"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eigenlijk wel het meest geniale grapje deze aflevering![]()
Jup.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:08 schreef Dizer het volgende:
Barney was weer geweldig. Maar Marshall was eigenlijk stiekem toch wel de grappigste in deze eerste aflevering van seizoen 5
quote:marr·iage – [marr-edge] see: suicide.
quote:Barn·man and Rob·in [barn-man and rob-in] – A delightful and humorous play on words meant to equate Barney Stinson and Robin Scherbatsky with popular comic book superheroes Batman and Robin, but instead of fighting crime they like to have sex in public places… but they do sometimes wear costumes, so… yeah.
Denk dat het wel weer goedkomt uiteindelijk. De schrijvers beseffen toch ook wel dat dit niet lang door kan gaan...?quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:15 schreef Jivis het volgende:
Matige, matige aflevering zeg. Een van de slechtste afleveringen die ik van How I Met Your Mother gezien heb. Wat moet er van de serie worden als zelfs Barney cheesy gaat doen.
Veel grappen kwamen toch wel van Barney af. Hoop dat ze dat niveau nu ook kunnen halen nu hij (als het goed is) een relatie krijgt met Robin. Zo niet dan moet het toch echt na dit of volgend seizoen zijn afgelopen. Ik verwacht ook niet anders aangezien de rek er op een gegeven moment echt wel uit is met die "eeuwige" zoektochtquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:26 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Denk dat het wel weer goedkomt uiteindelijk. De schrijvers beseffen toch ook wel dat dit niet lang door kan gaan...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders ik wel, echt prachtigquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:34 schreef Parvus het volgende:
Hehe heb me rot gelachen om die laatste scene met Marshall .. "Hey didn't we meet on a yacht?"
quote:Op donderdag 24 september 2009 00:19 schreef bigbass het volgende:
Ik vond:Die snap ik niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eigenlijk wel het meest geniale grapje deze aflevering
totally!quote:
awesome , rond welke eps zouden we dan zitten , 14-15 ?quote:
Ik vond het niet nodigquote:Op zondag 27 september 2009 09:41 schreef dapluiz het volgende:
Heh ik gooi dat tekstje over die 100ste aflevering in een spoiler, maar dat was dus niet nodig ?
Ik denk dat bij het uitleggen een groot deel van de grap verloren gaat, maargoed:quote:Op zondag 27 september 2009 01:21 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Bigbass, leg eens uit.
Die was briljant ja. Ik heb er wel zin in, vooral NPH's performancequote:Op zondag 27 september 2009 10:54 schreef gohan16 het volgende:
Heb je die van Buffy weleens gezien? Die was wel tof.
Nee, die was briljant.quote:Op zondag 27 september 2009 10:54 schreef gohan16 het volgende:
Heb je die van Buffy weleens gezien? Die was wel tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |