ik vond het wel grappig hoe ze haar zwangerschap ff konden laten zien dmv hotdog eet wedstrijdquote:Op donderdag 17 september 2009 19:51 schreef J0sT het volgende:
Ben bezig met alle afleveringen opnieuw te kijken.
Ben bijna aan het einde van seizoen 4.
Dit is ook een zeer briljant moment:
[ afbeelding ]
In deze aflevering is het trouwens overduidelijk dat Lilly hoogzwanger is. Ze heeft continu iets voor haar buik.
Een gitaar, bak met sinaasappels, boodschappentas etc...
Ik heb dat nummer zo lang in m'n hoofd gehadquote:Op donderdag 17 september 2009 17:58 schreef egeltje1985 het volgende:
It was the greatest week and a half of my life...
Kan 'm niet vinden.quote:Op zondag 20 september 2009 13:48 schreef Mirel het volgende:
How.I.Met.Your.Mother.S05E01.HDTV.XviD-LOL
Bro code is echt grappig. Heb hem hier in mijn boekenkast staan.quote:Op zondag 20 september 2009 13:39 schreef PhalanX het volgende:
heeft iemand "the Bro-Code" gelezen...
it's funny because it's true
quote:
neen ernstig! krijgt 30 rock hem gewoon.... ik vind dat zo'n bout seriequote:Op maandag 21 september 2009 08:05 schreef Rauzer het volgende:
Geen Emmy gewonnen dus.Morgen de nieuwe aflevering
!
Dat begint natuurlijk altijd op maandag.quote:Op maandag 21 september 2009 08:48 schreef Mirel het volgende:
Ik dacht dat ie vandaag uit zou zijn, maar vandaag wordt ie uitgezonden, blehhh![]()
Elke maandag. Dan ergens in December zullen ze een break hebben. En in februari/maart zullen ze weer hervatten.quote:Op maandag 21 september 2009 11:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat begint natuurlijk altijd op maandag.
Maar zenden ze in de VS elke dag HIMYM uit? Lijkt me niet?
Echt een vreselijke kut-serie idd.quote:Op maandag 21 september 2009 11:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neen ernstig! krijgt 30 rock hem gewoon.... ik vind dat zo'n bout serie
Fail to be funny,.quote:Op zondag 20 september 2009 14:40 schreef Mirel het volgende:
Ik post alvast een grapleak zodat de andere het niet meer hoeven te doen.
De Tony-awards deed 'ie ook leuk.quote:Op maandag 21 september 2009 13:30 schreef =HellFire= het volgende:
http://link.brightcove.co(...)01?bctid=41163534001
Musicals zijn anders wel behoorlijk gay! Al doet de NPH het natuurlijk wel geweldig.
Idd... Begin nu langzaam ongeduldig te worden. Klote tijdsverschil ookquote:Op maandag 21 september 2009 12:19 schreef =HellFire= het volgende:
Morgenochtend de dag goed beginnen met HIMYM dus.
Kon me niet langer bedwingen en hij zal deze week in de bus vallen.quote:Op zondag 20 september 2009 13:39 schreef PhalanX het volgende:
heeft iemand "the Bro-Code" gelezen...
it's funny because it's true
kan je de leukste regels uit de bro code hier posten??quote:Op maandag 21 september 2009 15:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
Kon me niet langer bedwingen en hij zal deze week in de bus vallen.
By Barney Stinsonquote:Op maandag 21 september 2009 16:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
in oktober komt trouwens barneys 2e boek uit... bro on the go
Je kan hem ook zelf bestellen bij bol natuurlijk.quote:Op maandag 21 september 2009 16:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kan je de leukste regels uit de bro code hier posten??
Zit ook per regel uitleg bij, inclusief komische plaatjes. Daarnaast is het logisch dat het een boek is, gezien de geschiedenis ervan die uitgelegd wordt in de serie.quote:Op maandag 21 september 2009 17:20 schreef Ritmo het volgende:
Een heel boek vol one-liners houdt je toch niet vast als lezer? Had je hem beter als scheurkalender ofzo uit kunnen geven.
jaaaaaaaaaaaa maar ik ben geen broquote:Op maandag 21 september 2009 17:17 schreef Prosac het volgende:
[..]
Je kan hem ook zelf bestellen bij bol natuurlijk.
Juist dan! Met de 'bro-kennis' van Barney ben je de machtigste vrouw ter wereld!quote:Op maandag 21 september 2009 17:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaa maar ik ben geen bro
jaaaaaaaa, maar een ho kan ook een bro zijn.quote:Op maandag 21 september 2009 17:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Why not? Ook een vrouw kan een bro zijn.quote:Op maandag 21 september 2009 17:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
quote:Q: Can only dudes be Bros?
A: You don't need to be a guy to be somebody's Bro, provided you uphold the moral values contained within this sacred canon. When a woman sets a guy up with her busty friend, she's acting as a bro. And if she sets him up with other hot friends after he slept with the first one and never called her again, then she's officially his Bro.
Kan je dat en doe je aan quid bro quo, dan kan je prima een female bro zijn!quote:provided you uphold the moral values contained within this sacred canon
Oeh, in the good ol' days deed ik dat ook nog wel 's voor series omdat ik toch geen ritme hadquote:Op maandag 21 september 2009 20:07 schreef Fir3fly het volgende:
Ik kan haast niet wachten, waarschijnlijk zal het net als vorig jaar worden dat ik gewoon net zo lang op blijf tot de aflevering verkrijgbaar is.
quote:Op maandag 21 september 2009 20:07 schreef Fir3fly het volgende:
Ik kan haast niet wachten, waarschijnlijk zal het net als vorig jaar worden dat ik gewoon net zo lang op blijf tot de aflevering verkrijgbaar is.
Dat is wel heel ernstig.quote:Op maandag 21 september 2009 20:07 schreef Fir3fly het volgende:
Hebben mensen hier geen school of werk ofzo?quote:Op maandag 21 september 2009 20:07 schreef Fir3fly het volgende:
Student hequote:Op maandag 21 september 2009 23:16 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hebben mensen hier geen school of werk ofzo?
Zoiets. Geen enkel probleem.quote:
Deze week nietquote:Op maandag 21 september 2009 23:16 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hebben mensen hier geen school of werk ofzo?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:25 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ja aub geen spoilers. Kan het pas vanavond kijken.
Dat inderdaad.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:03 schreef IQM het volgende:
[..]Dan moet je hier maar niet kijken tot die tijd.
Awe-quite a bit boobies.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:11 schreef Mirel het volgende:
Aah geweldig weer. En je kan merken dat Lily en Robin zwanger waren
quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:11 schreef Mirel het volgende:
Aah geweldig weer. En je kan merken dat Lily en Robin zwanger waren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |