quote:
dat dus... Teveel aan mn hoofd gewoon...quote:
Idem dito, alleen dan een wekker over 2,5 uurquote:Op maandag 14 september 2009 02:01 schreef Bob. het volgende:
Slapeloos. Weer. Gelukkig gaat de wekker pas over 4 en een half uur.
was idd een lichtpuntje in het weekendquote:
X2. Verder wel oké, nu maar zorgen dat oké nog beter gaat worden. Een maandag met echte uitdagingen dus...quote:
wij hebben het behang gekrabt met een stoommachine! even laten inweken en krabben maar!quote:Op maandag 14 september 2009 16:47 schreef RealZeus het volgende:
Ik baal echt van het feit dat mijn huis niet op schiet. Ga zo maar wat lampen ophangen en misschien nog wat behang krabben.![]()
Ik krijg haast de neiging met een brander over het behang te gaan.
Same here.quote:Op maandag 14 september 2009 13:00 schreef Pisces29 het volgende:
ZiekIk voel me al dagen zo beroerd, nou valt het kwartje. Geen idee of het de Mexicaanse griep is, ik voel me iig hondsberoerd
![]()
quote:Op maandag 14 september 2009 21:03 schreef Miam het volgende:
Naar m`n vader geweest in het ziekenhuis, dus nu een beetje down..
De vorige bewoner heeft het behang geverfd dus dat gaat niet werken.Inkrassen en nat maken it is.quote:Op maandag 14 september 2009 18:13 schreef fraubitch het volgende:
[..]
wij hebben het behang gekrabt met een stoommachine! even laten inweken en krabben maar!
OT:
hongerrrr
tnx.quote:
ikke 6quote:
massage? het geestelijke wordt dan vanzelf beter.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:33 schreef DjinN het volgende:
Fysiek en geestelijk gewoon helemaal op...
Idem, al is het morgen om 1640 wel weekendquote:
Bofkontquote:Op woensdag 16 september 2009 22:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Idem, al is het morgen om 1640 wel weekend.
dat jaquote:
Ik ken het. Ze vonden het rond 8 uur al nodig om bij ons de bomen neer te halen. Ik voelde letterlijk het huis trillen. Ben nu dus nog moequote:Op donderdag 17 september 2009 11:10 schreef dick_laurent het volgende:
had graag nog wat langer willen slapen vanmorgen, maar mensen vonden het nodig om om half 9 te gaan boren in mijn gebouw
toen zat ik lang en breed alweer aan de studie dus wat dat betreft...quote:Op donderdag 17 september 2009 11:10 schreef dick_laurent het volgende:
had graag nog wat langer willen slapen vanmorgen, maar mensen vonden het nodig om om half 9 te gaan boren in mijn gebouw
Ik ook ! Ik heb een bruiloft op het strand en het schijnt zowaar lekker weer te worden.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:11 schreef theKiD het volgende:
Goed.. eigenlijk wel zin in zaterdagavond
kaalscherenquote:
heb je weer kaartjes gewonnenquote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:18 schreef candygirl het volgende:
[..]
OT ;
heerlijk lang uitgeslapen maar OMG gedroomd dat ik met Jan Smit lag te vozen
nee gekocht deze keer ;-)quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:18 schreef candygirl het volgende:
[..]
heb je weer kaartjes gewonnen![]()
OT ;
heerlijk lang uitgeslapen maar OMG gedroomd dat ik met Jan Smit lag te vozen
Alleen buiten zitten wil ook prima.quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:18 schreef zwartedoos het volgende:
Godver niemand kan vanmiddag wat leuks met me doen en nu zit ik heul alleen binnen met dit mooie weer, dus voel me beetje zielig
in die kamperbuurt waar ik woon kan ik niet eens een tuinsetje buiten zettenquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Alleen buiten zitten wil ook prima.
OT: Ik ben heel blij met mijn vaderDie man heeft de afgelopen dagen bergen werk verzet en dan gaat hij volgende week vier dagen klussen in mijn huis.
Jij ook al?quote:Op maandag 21 september 2009 10:31 schreef fraubitch het volgende:
Heel raar onrustig "er is iets aan de hand/er klopt iets niet/er is iets gebeurd" gevoel... Werd ermee wakker en het gaat maar niet over
Ik zou wel een winterslaapje kunnen doen, dag of 2quote:
Hoe moelijk het is, elk positief puntje gebruiken om van te genieten. Ik lees af en toe mee in je topics en weet hoe kut het af en toe gaat en hoe het af en toe lijkt of niks mee zit en je aan je lot overgelaten wordt. Dus daarom moet je van de kleine dingen genieten en een nieuwe baan in deze tijd is best een klein wondertje.quote:Op maandag 21 september 2009 18:30 schreef candygirl het volgende:
mijn bed ingekropen, heb het even gehad![]()
Wel te horen gekregen dat ik een nieuwe baan heb maar dat zal me even nog weinig boeien
je hebt gelijkquote:Op maandag 21 september 2009 18:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoe moelijk het is, elk positief puntje gebruiken om van te genieten. Ik lees af en toe mee in je topics en weet hoe kut het af en toe gaat en hoe het af en toe lijkt of niks mee zit en je aan je lot overgelaten wordt. Dus daarom moet je van de kleine dingen genieten en een nieuwe baan in deze tijd is best een klein wondertje.![]()
OT: Zo, besloten wanneer ik ga verhuizen.
aaww cutequote:Op dinsdag 22 september 2009 10:13 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik was aardig wakker en heb al veel gedaan vanmorgen. Ik zit nu echter te studeren en mijn kleine hondje is zo hard aan het snurken dat ik er zelf bijna van in slaap val
ik las eerst 'geil' . Dacht dat je de 'L' was vergetenquote:
quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 07:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Blij als het vanmiddag 16.30 uur is
Best goed nuquote:Op woensdag 23 september 2009 10:48 schreef Urquhart het volgende:
Mwah...gaar
Maar wel tot 13:00 uur vandaag
sterktequote:
why?quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:11 schreef zwartedoos het volgende:
Verdrietig, en balend hoe ik nu afgeschilderd wordtverder de laatste restjes van mn lief uit mn huisje voelt als een ledemaat die ik mis want dit betekent dat ie nooit meer terugkomt
zal ik je eens aan wat ervaring helpen?quote:Op woensdag 23 september 2009 21:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OT: Tsja![]()
Ze zoekt niet echt veel contact.Waarom maken vrouwen nou altijd een punt van het feit dat mannen geen ervaring hebben en waarom zegt ze dat dan niet gewoon?
![]()
Dan weet ik ook waar ik aan toe ben
quote:Op donderdag 24 september 2009 00:17 schreef fraubitch het volgende:
[..]
zal ik je eens aan wat ervaring helpen?![]()
Ot: mannen
Beetje jammer dat je dat bij mij nooit zegt FBquote:Op donderdag 24 september 2009 00:17 schreef fraubitch het volgende:
[..]
zal ik je eens aan wat ervaring helpen?![]()
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:11 schreef zwartedoos het volgende:
Verdrietig, en balend hoe ik nu afgeschilderd wordtverder de laatste restjes van mn lief uit mn huisje voelt als een ledemaat die ik mis want dit betekent dat ie nooit meer terugkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |