Hoogtepunten van vorige week:quote:Rechts inhalen, bumper kleven en levensgevaarlijke inhaalmanoeuvres. Wegmisbruikers worden geconfronteerd met hun verkeersgedrag waarmee ze hun eigen én andere levens in gevaar brengen.
Hoogtepunten van vorige week:quote:Waarin Alberto Stegeman wanhopige Nederlanders helpt die een horrorvakantie meemaken. Vakantiegangers die ten einde raad zijn, door bijvoorbeeld smerige hotelkamers of enorme geluidsoverlast, vragen om hulp. Alberto reist af naar de vakantiebestemming en probeert ter plekke de vakantie alsnog te redden. Hij krijgt daarbij hulp van keurmeester en hygiëne-expert Rob Geus.
Hm, jammer.quote:Op zondag 13 september 2009 20:06 schreef Fosfolipide het volgende:
lol, helaas geen screendumps deze keer, moet wat anders doen
Ja op sbsgemist.nlquote:Op zondag 13 september 2009 20:20 schreef iFries het volgende:
Zijn die afleveringen eigenlijk ook online te bekijken?
dat wist ik niet...?quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 20:06 schreef Fosfolipide het volgende:
lol, helaas geen screendumps deze keer, moet wat anders doen
quote:Op zondag 13 september 2009 20:34 schreef Stephan1237 het volgende:
Waar is die gebruiker van die ziggo die zo snel screenshots kon laten zien?
ik heb dat programma er naast draaien nu, maar er zit bij mij wel een dikke vertraging in...quote:Op zondag 13 september 2009 20:34 schreef Stephan1237 het volgende:
Waar is die gebruiker van die ziggo die zo snel screenshots kon laten zien?
blijft toch wel doorrijden...quote:Op zondag 13 september 2009 20:35 schreef Dastan het volgende:
Die jongen kan het echt niets schelen.
Ja echt hequote:Op zondag 13 september 2009 20:37 schreef ASroma het volgende:
productieve lui die agenten, ze staan daar de hele avond voor 1 persoon. Komt nog iemand op zijn gemakje met de motor een rijbewijs brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |