quote:Op zondag 13 september 2009 18:10 schreef PiRANiA het volgende:
Ik doe mijn deken altijd los. Anders kan ik niet slapen.
Danku Sinterklaasjequote:Op zondag 13 september 2009 18:14 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Instopstrook heet ''die lap onderaan''.
Groetjes,
Sinterklaas
Datquote:Op zondag 13 september 2009 18:12 schreef GuitarJJ het volgende:
+1 voor de paints
ot: niet herkenbaar
Gelukkig heb ik jou nogquote:Op zondag 13 september 2009 18:24 schreef Linlinlin het volgende:
Ik ben trots op je, zuster!
Zeer terechte klacht en geweldige paints
En ik danquote:
Past nietquote:
Dat is voor padvindersquote:
quote:Op zondag 13 september 2009 18:26 schreef Stoeprand het volgende:
Heb ik bijna nooit last van.Terechte klacht omdat Saaaaab.
quote:Op zondag 13 september 2009 18:27 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
En ik dan![]()
, je hebt gewoon een tweepersoonsbed nodig, dan overkomt dit je niet.
Puh! Allemaal jaloers op mij!quote:
Hallo toekomstig schoonzusjequote:Op zondag 13 september 2009 18:37 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
[..]
Puh! Allemaal jaloers op mij!
Nee.. maar.. want.. het is in perspectief getekend!quote:Op zondag 13 september 2009 19:28 schreef Rainb0ws het volgende:
Die Paints!Klacht van Saaaaab
![]()
maar.. maar.. TS heeft enorme voeten
Haha vooruit.. ik trap er inquote:Op zondag 13 september 2009 19:31 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Nee.. maar.. want.. het is in perspectief getekend!
quote:Op zondag 13 september 2009 18:10 schreef PiRANiA het volgende:
Ik doe mijn deken altijd los. Anders kan ik niet slapen.
quote:Op zondag 13 september 2009 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
TS is eigenlijk een man met een penis, bewijs:
[ afbeelding ]
Verklaart ook de afwezigheid van borsten.
OMG NEE. BUSTED!!!11 WEGWEZEN HIERquote:Op zondag 13 september 2009 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
TS is eigenlijk een man met een penis, bewijs:
[ afbeelding ]
Verklaart ook de afwezigheid van borsten.
Grotere deken? Een twijfelaardeken bedoel je? Hmmm, het is wel een ideequote:Op zondag 13 september 2009 19:53 schreef JX het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
OT: Masterpaints+ was ooit herkenbaar. Gewoon grotere deken aanschaffen!
Ik heb gewoon de grootste maat gehaald die ik kon vinden, 220x240cm ofzoquote:Op zondag 13 september 2009 19:55 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Grotere deken? Een twijfelaardeken bedoel je? Hmmm, het is wel een idee
Vannacht eens proberen met een 2-persoonsdeken van het logeerbedquote:Op zondag 13 september 2009 20:05 schreef JX het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de grootste maat gehaald die ik kon vinden, 220x240cm ofzoHeerlijk
Dus er is een twee-persoonsbed in je huis, terwijl je zelf in een 1-persoonsbed ligt?quote:Op zondag 13 september 2009 20:08 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Vannacht eens proberen met een 2-persoonsdeken van het logeerbed
Nee, een eenpersoonsbed met een 2-persoons deken eropquote:Op zondag 13 september 2009 20:13 schreef thomaster het volgende:
[..]
Dus er is een twee-persoonsbed in je huis, terwijl je zelf in een 1-persoonsbed ligt?
Ondanks paints is klacht toch onterecht... Er was een degelijke oplossing voorquote:Op zondag 13 september 2009 20:15 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Nee, een eenpersoonsbed met een 2-persoons deken erop
is het bij jou altijd zo donker als je je lichten aanzetquote:Op zondag 13 september 2009 20:40 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
Zonder dekens kun je het ook warm hebben!
Dat probleem heb ik dus ook bij een dekbed: Dekbedden, vage shit alom!quote:Op zondag 13 september 2009 21:46 schreef n0ir het volgende:
Ik vind et vooral irritant als dan m'n dekbed binnenin de hoes heen en weer gaat schuiven. Zodat er na een tijdje bij de bovenkant geen deken meer in zit, of zelfs aan de hele rechterkant mn deken gewoon een lege lap stof is.
Eindelijk!! Herkenning!quote:Op zondag 13 september 2009 21:48 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik dus ook bij een dekbed: Dekbedden, vage shit alom!
Waarom hangen er bezems in jouw slaapkamer?quote:Op zondag 13 september 2009 20:40 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
Zonder dekens kun je het ook warm hebben!
Bezems?quote:Op zondag 13 september 2009 22:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Waarom hangen er bezems in jouw slaapkamer?
quote:
Herkenbare klacht. Ik heb niet zoals TS een 1 persoonsbed maar een kingsize 2 persoonbed en dit overkomt mij ookquote:Op zondag 13 september 2009 18:09 schreef Saaaaab het volgende:
Lief dagboek, ik ben blij dat ik even kan uitjanken bij jou.
Ben ik de enige die 's nachts last heeft van een deken die niet goed blijft liggen? Als ik ga slapen zorg ik dat het allemaal perfect recht ligt, met die lap aan het voeteneinde stevig achter mijn matras gestoken. Maar heel vaak word ik ergens veel te vroeg in de ochtend wakker, met:
[ afbeelding ]
een losgeraakte voeteneindlap, waardoor mijn deken op 1 of andere manier omhoog kruipt en mijn voeten de grote boze buitenwereld in steken![]()
OF:
[ afbeelding ]
een deken dat half naast mijn bed valt waardoor verdullemes de hele helft van mijn lijf in de kou ligt te verstenen![]()
OF de ergste:
[ afbeelding ]
een deken dat zich helemaal heeft opgerold aan het voeteneind van de overtrek, waardoor ik alleen nog maar een dun lapje dekbedovertrek op m'n bovenlijf heb liggen.![]()
![]()
Moet ik er helemaal uit om het deken eraf te halen en hem recht te schudden!
En nee, ook in deze paint heb ik geen tieten getekend. Dat zal jullie aandacht immers alleen maar afleiden van het onderwerp
Dat heb ik wel eens gehad, maar je stikt je de moord man! Veeeeel te heet.quote:Op maandag 14 september 2009 22:39 schreef DaanA het volgende:(Zeker sinds ik tijdelijk weer een eenpersoonsbed heb, dan is een tweepersoonsdekbed echt 100% garantie dat je nergens meer last van hebt.)
Valt wel mee, moet je zorgen dat je dekbed niet te dik is.quote:Op maandag 14 september 2009 22:42 schreef n0ir het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens gehad, maar je stikt je de moord man! Veeeeel te heet.
quote:Op zondag 13 september 2009 18:25 schreef Appelknaller het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, dit had dit topic wel nodig dacht ik zo
Leuke damequote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |