quote:Op zondag 13 september 2009 18:27 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
En ik dan![]()
, je hebt gewoon een tweepersoonsbed nodig, dan overkomt dit je niet.
Puh! Allemaal jaloers op mij!quote:
Hallo toekomstig schoonzusjequote:Op zondag 13 september 2009 18:37 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
[..]
Puh! Allemaal jaloers op mij!
Nee.. maar.. want.. het is in perspectief getekend!quote:Op zondag 13 september 2009 19:28 schreef Rainb0ws het volgende:
Die Paints!Klacht van Saaaaab
![]()
maar.. maar.. TS heeft enorme voeten
Haha vooruit.. ik trap er inquote:Op zondag 13 september 2009 19:31 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Nee.. maar.. want.. het is in perspectief getekend!
quote:Op zondag 13 september 2009 18:10 schreef PiRANiA het volgende:
Ik doe mijn deken altijd los. Anders kan ik niet slapen.
quote:Op zondag 13 september 2009 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
TS is eigenlijk een man met een penis, bewijs:
[ afbeelding ]
Verklaart ook de afwezigheid van borsten.
OMG NEE. BUSTED!!!11 WEGWEZEN HIERquote:Op zondag 13 september 2009 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
TS is eigenlijk een man met een penis, bewijs:
[ afbeelding ]
Verklaart ook de afwezigheid van borsten.
Grotere deken? Een twijfelaardeken bedoel je? Hmmm, het is wel een ideequote:Op zondag 13 september 2009 19:53 schreef JX het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
OT: Masterpaints+ was ooit herkenbaar. Gewoon grotere deken aanschaffen!
Ik heb gewoon de grootste maat gehaald die ik kon vinden, 220x240cm ofzoquote:Op zondag 13 september 2009 19:55 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Grotere deken? Een twijfelaardeken bedoel je? Hmmm, het is wel een idee
Vannacht eens proberen met een 2-persoonsdeken van het logeerbedquote:Op zondag 13 september 2009 20:05 schreef JX het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de grootste maat gehaald die ik kon vinden, 220x240cm ofzoHeerlijk
Dus er is een twee-persoonsbed in je huis, terwijl je zelf in een 1-persoonsbed ligt?quote:Op zondag 13 september 2009 20:08 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Vannacht eens proberen met een 2-persoonsdeken van het logeerbed
Nee, een eenpersoonsbed met een 2-persoons deken eropquote:Op zondag 13 september 2009 20:13 schreef thomaster het volgende:
[..]
Dus er is een twee-persoonsbed in je huis, terwijl je zelf in een 1-persoonsbed ligt?
Ondanks paints is klacht toch onterecht... Er was een degelijke oplossing voorquote:Op zondag 13 september 2009 20:15 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Nee, een eenpersoonsbed met een 2-persoons deken erop
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |