De release staat op maart 2010 dus denk het welquote:Op donderdag 12 november 2009 16:58 schreef SonicVolcano het volgende:
Voor dit spel ben ik bereid een PS3 aan te schaffen (en dan natuurlijk ook voor Uncharted II en Heavy Rain). Heb er alleen totaal geen tijd voor. Wanneer ik wel tijd heb, zal zijn in de meivakantie. Dan maar hopen dat GT5 uit is
Play.com publiceerde dat geloof ik. Heb het nu ook al op meerdere sites gezien, hij zou dan eind November in Engeland moeten zijn. Vind het een beetje een vreemd verhaal. Heb iig voor die tijd een G25quote:
Ja maar van wanneer is dat bericht? Dat is een bericht van juli/augustus en die zijn out of datequote:Op donderdag 12 november 2009 18:09 schreef Splobber het volgende:
[..]
Play.com publiceerde dat geloof ik. Heb het nu ook al op meerdere sites gezien, hij zou dan eind November in Engeland moeten zijn. Vind het een beetje een vreemd verhaal. Heb iig voor die tijd een G25
Had je maar moeten vragen of alles wel compleet wasquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:13 schreef Splobber het volgende:
Ok nu lees ik dus her en der dat er geen adapter bijzit
Wat ik nu doe: ik doe de USB in mijn PS3, en er gebeurt niks
Edit: wel een adapter
[ afbeelding ]
Daaro onder het stuur. Tering zeg, altijd wanneer ik iets koop heb ik er problemen mee, niet normaal!
Ja ok, maar je zou toch op zen minst verwachten dat ie werkende is? Dat heb ik namelijk wel gevraagd, en hij zou werken. Nu werkt ie niet, alleen maar om die adapter...quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:40 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Had je maar moeten vragen of alles wel compleet was.
quote:Op woensdag 18 november 2009 10:43 schreef Meike26 het volgende:
Op welk spel test je het stuur? Als dat bij Codemasters Grid is, dan ben je niet de enigeDat is echt een schijtspel qua instellen/het spelen met een racestuur !
GT5 Prologuequote:Op woensdag 18 november 2009 10:43 schreef Meike26 het volgende:
Op welk spel test je het stuur? Als dat bij Codemasters Grid is, dan ben je niet de enigeDat is echt een schijtspel qua instellen/het spelen met een racestuur !
Bij mij deed ie het gelijk zonder problemen.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:43 schreef Meike26 het volgende:
Dat kwam dus ook in me op. Echter, hoe kom ik aan zo'n identieke adapter? Het enigste wat ik weet over die adapter is : 24Vquote:Op woensdag 18 november 2009 19:33 schreef SToRM81 het volgende:
En anders gewoon een adapter kopen met dezelfde aansluiting en hetzelfde voltage.
Mazzelaar !quote:Op woensdag 18 november 2009 21:00 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Bij mij deed ie het gelijk zonder problemen.
Je kan bij settings nog de force feedback sterkte etc aanpassen in GRiD, maar dat vond ik niet nodig.
Het was wel goed zoals ie was.
Ik ben nou bezig met GT4.
Is er een manier om bij die challenges dat eindeloze handicap-countdown te skippen.
Bij sommige zit je echt 2 minuten te wachten tot je mag beginnen.
Even opnieuw kalibreren? Paar keer helemaal naar links/rechts sturen.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:59 schreef Splobber het volgende:
Heb nu eindelijk de G25 werkende! Wat me wel hindert, is dat het stuur op een of andere manier naar links afwijkt!![]()
Voor de rest is ie top!![]()
Het enigste wat ik nu moet hebben is een goedkoop alternatief in de vorm van een wheelstand
Okquote:Op woensdag 25 november 2009 16:11 schreef Impry het volgende:
[..]
Even opnieuw kalibreren? Paar keer helemaal naar links/rechts sturen.
Mag het dan ook een topic zijn over dat ik een nieuw stuurtje heb gekocht. Geen G25 maar een Fanatec Porsche 911 Turbe S Wheel. link Als het goed is heb ik em deze of volgende week binnen. Het voordeel btw. van dit stuur is dat hij met een dongel ook op de ps3 en pc kan worden aangesloten. Het enige nadeel is het prijs kaartje.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:15 schreef Meike26 het volgende:
Het lijkt zo onderhand het Splobber heeft een G25 stuurtje gekocht topic te worden![]()
Die dongelquote:Op zondag 29 november 2009 20:12 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Mag het dan ook een topic zijn over dat ik een nieuw stuurtje heb gekocht. Geen G25 maar een Fanatec Porsche 911 Turbe S Wheel. link Als het goed is heb ik em deze of volgende week binnen. Het voordeel btw. van dit stuur is dat hij met een dongel ook op de ps3 en pc kan worden aangesloten. Het enige nadeel is het prijs kaartje.
Ja hij is gratisquote:Op zondag 6 december 2009 21:00 schreef Meike26 het volgende:
Alleen vraag ik mij nu af of de demo gratis word of niet ?
dat heb ik ook gelezen, maar of het er daadwerkelijk in zit en of het goed werkt tsja who knows, maargoed je hebt er een eye toy camera voor nodig.quote:Op zondag 6 december 2009 21:54 schreef Meike26 het volgende:
Als ik het goed begrepen heb, krijgt GT5 zo'n eyecam-track dinges, waardoor je, als je met je hoofd naar links beweegd, naar links kijkt in het spel.... en zo ook voor rechts natuurlijk
Maar als ik naar links kijk, gaat de TV niet mee naar links, dan kijk ik naar buiten.quote:Op zondag 6 december 2009 21:54 schreef Meike26 het volgende:
Als ik het goed begrepen heb, krijgt GT5 zo'n eyecam-track dinges, waardoor je, als je met je hoofd naar links beweegd, naar links kijkt in het spel.... en zo ook voor rechts natuurlijk
Lol, ik de seat nieuwste versie en de g27, en met wat oude racespelltjeskan ik zeggen, helemaal goed :pquote:Op zondag 6 december 2009 22:28 schreef Major-Balls het volgende:
Ik hoef niet om me heen te kijken, ik rij toch wel vooraan![]()
![]()
Ik weet niet wat de demo in gaat houden, iig de nieuwe GT Academy challenge.. daar gaat het allemaal om. Weet niet wat er extra bij zit.
Ik heb net een playseat en G25 stuur besteldKomt dinsdag binnen als het goed is
Ik heb totaal geen ervaring met stuurtjes, maar vanuit gamepad ervaring ism racegames weet ik dat je soms de deadzone wat ruimer moet zetten. Iig had dit eerst ook met gamepad, daarna loste ik het zo op.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:01 schreef Splobber het volgende:
Heb nu de G25 volledig werkende op een zelfgemaakte wheelstand. Heerlijk stuurtje! Alleen hij wijkt toch nog steeds af naar een bepaalde hoek.
In het begin staat ie in het midden, maar na een paar rondjes rijden wijkt ie steeds meer naar links of rechts af, en centreert ie daar ook. Heb ik nou weer pech?
Vanaf de aankomende uitgave, met 170 modellen.quote:Op zondag 13 december 2009 05:55 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen ervaring met stuurtjes, maar vanuit gamepad ervaring ism racegames weet ik dat je soms de deadzone wat ruimer moet zetten. Iig had dit eerst ook met gamepad, daarna loste ik het zo op.
Doet GT al schade modellen? Anders zou ik zeggen dat je misschien je auto eens flink in de vangrail hebt gehangen, met als resultaat dat de voorwielen niet helemaal 100% meer zijn
in japan komt hij dan waarschijnlijk uit, wij moeten hier nog wachten tot de zomer helaas.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:43 schreef StevanoH het volgende:
Volgens mij komt GT5 pas begin Maart uit maar aangezien we de demo kunnen downloaden de 17e kan dit misschien wel eerder zijn.
Hope so
Hoezo wachten? Gewoon importeren. Ben je nog een van de eersten ook.quote:Op zondag 13 december 2009 12:19 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
in japan komt hij dan waarschijnlijk uit, wij moeten hier nog wachten tot de zomer helaas.
Head tracking gaat mogelijk niet zo zeer het draaien van het hoofd zijn, maar meer je hoofd heen en weer bewegen terwijl je recht vooruit kijkt, net zoiets als het in de bocht mee bewegen met je controller, wat je zoweiso standaard meestal wel doet :p
Het schijnt ook dat dan de focus heel subtiel veranderd, dus niet met schokken en stoten enzo.
Maargoed, we zullen het zien.
Hoezo waarschijnlijk? De releasedate staat op maart 2010, maar afgelopen week schemerde in uitspraken door dat het wellicht de zomer kon gaan worden. Met een beetje geluk krijgen wij hem dan in de herfst.quote:Op zondag 13 december 2009 12:19 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
in japan komt hij dan waarschijnlijk uit, wij moeten hier nog wachten tot de zomer helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |