Dit is echt de doodsteek op mijn sociale leven... ik zal niet eens meer toekomen om GT5 uit te spelen... enkel het ontwerpen van banen verpest het het al helemaal voor mij...quote:Op woensdag 4 november 2009 10:18 schreef PeeJay1980 het volgende:
Waarschijnlijk wel met een track-editor.
Bron
Dat zou echt awesome zijnquote:Op woensdag 4 november 2009 15:58 schreef RaptoR-X het volgende:
Als ze die track van top gear erin hebben zitten wil ik ook dat de Suzuki Liana er in zit
Als je echt gedetailleerd track wil gaan designen heeft een PC versie toch wel mijn voorkeur. Als het ophoud bij bochtje links, bochtje rechts, tunneltje, bruggetje á la Stunts kan het wel op de PS3 inderdaad.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:52 schreef Meike26 het volgende:
Het lijkt me logisch dat de Track Editor wel gewoon op de PS3 is. En misschien krijgt de TE wel zijn eigen Blu-ray disc, eerder verschenen er al plaatjes van een GT5 box-art van 3 discs.
Er is ergens een GT5 trailer waar ze een kort fragment laten zien dat ze een baan aan het maken zijn. Zag er vrij "simpel" uit... misschien dus wel de track editor zoals we kunnen verwachten.
Op internet is ie 100 euro goedkoper dan bij de Mediamarkt.quote:Op zondag 8 november 2009 11:22 schreef Splobber het volgende:
Aangezien GT5 nog lang niet uitkomt, heb ik maar GT5Prologue gekocht![]()
Heb hier ook nog een stuurtje liggen, die helaas alleen werkt op de PS2 en PC, nu heb ik wel een PS3 60GB... maar ik heb hem nog niet werkende gekregen.
Wat is een aan te raden stuurtje voor iets als GT5, en dan geen Logitech G25, want die is wat te duur
Bedankt!!quote:Op zondag 8 november 2009 13:18 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Op internet is ie 100 euro goedkoper dan bij de Mediamarkt.
En anders de Driving Force Pro GT.
Ja zoiets. Het zijn in ieder geval geen volwaardige flippers.quote:Op zondag 8 november 2009 17:47 schreef Splobber het volgende:
Ligt het nou aan mij, of heeft de Driving Force GT geen flippers, maar doodnormale knopjes achter het stuur?
Oh en zitten er ook PC-Drivers bij, of downloadbare drivers? Zodat ik hem op de PC kan spelen?
En de track editor lijkt ook zo goed als zeker:quote:For the Top Gear tracks, will you be able to race agains The Stig's official times?
We're trying to plan that now.
If you could drive any car in the world you haven't driven yet, what would it be?
I'd like to try driving the Tesla Roadster S actually.
Will that car be in the game?
It will appear in the game, and I'm really itching to get the chance to drive that car.
Ik kijk in ieder geval al enorm uit naar GT5quote:Have you finalized plans for a track editor?
Things like that I can't really discuss yet. This can be said about all the GT development. Until we're very close to release we won't have a finalized decision on a lot of things.
If there is a track editor, that will make your job easier, right? Because you can make fans design the tracks instead of your team.
[Laughs] A lot of the courses we set up, we take a long time fine-tuning the details and building the track, so it would probably be a bit different than the types of tracks the users will set up in the game.
Ahha, ik moet ook nog even zo'n standaard ofzoiets kopen waar ik dat stuur op kan bevestigen, heb namelijk geen tafeltje voor mijn tvquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:47 schreef SToRM81 het volgende:
De pook is nou niet echt de beste kwaliteit bij de G25, maar de rest maakt veel goed. Ik gebruik in ieder geval altijd de flippers achter het stuur. Tijdens het rijden is het inderdaad zo dat het stuur vanzelf terug draait en het sturen zwaar gaat. Als je bij GT5P over de curbstones rijdt of als je op de oval van een plat naar een schuin stuk gaat dan voel je dat ook vrij realistisch aan je stuur
Nog wat filmpjes van de G37 in actie in GT5:
Waar lees je dat?quote:Op donderdag 12 november 2009 15:40 schreef Splobber het volgende:
Lees hier en daar dat Gran Turismo 5 eind November uitkomt
Dat kan nietquote:Op donderdag 12 november 2009 15:40 schreef Splobber het volgende:
Lees hier en daar dat Gran Turismo 5 eind November uitkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |