Hard maar waar.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat lul je nou idioot? Ik zou het serieus niet erg vinden als er een paar van die relmocro's doodgeschopt worden. Het moet maar eens afgelopen zijn met dat tuig.
Ik denk het niet.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:17 schreef EricT het volgende:
[..]
Culemborg is een pilot. Mocht het daar misgaan, dan kan de pleuris in heel NL uitbreken.
Ja maar ik denk dat die rel Marokkanen dan van een koude kermis thuis komen.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:17 schreef EricT het volgende:
[..]
Culemborg is een pilot. Mocht het daar misgaan, dan kan de pleuris in heel NL uitbreken.
Maar waarom doen die Marokkanen dat dan.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:13 schreef blckbb het volgende:
[..]
Nope, omdat de Marokkanen al jarenlang de Molukkers ''terroriseren''
Dat gebeurt al sindsdat de gemeente de Marokkanen in dezelfde week (Terweijde dus) als de Molukkers hebben geplaatst.
Ik ook niet, ik hoop er zelfs op, dan ga ik is op straat dansen (9-11)!!quote:Op zondag 3 januari 2010 23:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat lul je nou idioot? Ik zou het serieus niet erg vinden als er een paar van die relmocro's doodgeschopt worden. Het moet maar eens afgelopen zijn met dat tuig.
Tsja, waarom zijn het altijd Marokkanen die ze zoeken bij de politie en opsporing verzocht..quote:Op zondag 3 januari 2010 23:19 schreef McKillem het volgende:
[..]
Maar waarom doen die Marokkanen dat dan.
Nou, omdat ik dan op TV kom.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:21 schreef blckbb het volgende:
[..]
Tsja, waarom zijn het altijd Marokkanen die ze zoeken bij de politie en opsporing verzocht..
Ik weet 't niet, vraag 't hun
Ze kunnen niks anders!!quote:Op zondag 3 januari 2010 23:19 schreef McKillem het volgende:
[..]
Maar waarom doen die Marokkanen dat dan.
Ok, dus ooit is er eens een Marokkaan begonnen met het bashen van Molukkers en inmiddels zijn we in het stadium aanbeland dat de geweldpleging er nog wel is maar niemand weet waarom ze het doen. Dat is ook niet een beetje fout ook he.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:21 schreef blckbb het volgende:
[..]
Tsja, waarom zijn het altijd Marokkanen die ze zoeken bij de politie en opsporing verzocht..
Ik weet 't niet, vraag 't hun
Als Hitler de 2de wereld oorlog had gewonnen hadden we nu dit multikul probleem niet en waren we nu al 1 europa, best jammer eigenlijk!!quote:Op zondag 3 januari 2010 23:24 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ok, dus ooit is er eens een Marokkaan begonnen met het bashen van Molukkers en inmiddels zijn we in het stadium aanbeland dat de geweldpleging er nog wel is maar niemand weet waarom ze het doen. Dat is ook niet een beetje fout ook he.Hitler verbleekt er bij.
Maar dan was jij er ook niet meer.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:27 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
[..]
Als Hitler de 2de wereld oorlog had gewonnen hadden we nu dit multikul probleem niet en waren we nu al 1 europa, best jammer eigenlijk!!
Overal waar die twee groepen zitten zijn al jaren spanningen en sporadisch vechtpartijen.quote:
Waar is overal? Buiten Culemborg heb ik geen enkele spanning vernomen tussen deze twee groepen. Wellicht dat je mij wat voorbeelden kan geven. Het gaat hier vaak om langere vetes tussen bekenden van elkaar, een landelijke trend past daar helemaal niet in.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:29 schreef EricT het volgende:
[..]
Overal waar die twee groepen zitten zijn al jaren spanningen en sporadisch vechtpartijen.
Ik wachte al op je domme opmerking, oja mijn vader is duits!1quote:Op zondag 3 januari 2010 23:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar dan was jij er ook niet meer.![]()
Mentaal gehandicapten werden namelijk ook gedood.
Alsof dat altijd goed is.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:28 schreef StateOfMind het volgende:
Maar goed, de Molukkers vormen wel een hechte gemeenschap en kom je aan een, dan kom je aan iedereen. En ze laten niet over zich heen lopen. Dat was ook al zo in mijn oude wijk, waar ook een hele grote Molukse gemeenschap is.
Assen, Utrecht, Breda, Amsterdam, etcquote:Op zondag 3 januari 2010 23:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waar is overal? Buiten Culemborg heb ik geen enkele spanning vernomen tussen deze twee groepen. Wellicht dat je mij wat voorbeelden kan geven.
Tja, iemand moet het doen.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:31 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
[..]
Ik wachte al op je domme opmerking, oja mijn vader is duits!1
Dan gaat het echt een battle worden. Marokkanen zullen ook al hun vriendjes uit de omgeving optrommelen.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:07 schreef EricT het volgende:
Molukse gemeenschap houdt de situatie in Culemborg in de gaten. Het is al eerder gezegd, het is een hechte gemeenschap die niet met zich laat sollen en als het nodig is zullen jongeren uit heel Nederland naar C'borg afreizen. Ik heb beetje het idee dat de politie geen idee heeft van de explosieve situatie daar.
Want? Alsof je mensen die al ruiten aan het intyfen zijn e.d. eventjes bijgepraat kunnen worden onder het genot van een kop thee en een koekje.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:33 schreef TJDoornbos het volgende:
Lekker bezig daar.....NOT.
Maargoed denk niet dat de ME de oplossing is.
Welke idioot verzint zoiets om relmocro's in een wijk tussen Molukkers te plaatsen?quote:Op zondag 3 januari 2010 23:13 schreef blckbb het volgende:
[..]
Nope, omdat de Marokkanen al jarenlang de Molukkers ''terroriseren''
Dat gebeurt al sindsdat de gemeente de Marokkanen in dezelfde week (Terweijde dus) als de Molukkers hebben geplaatst.
Je gelooft me niet he? Ga zelf maar zoeken. Meestal gaat het niet verder dan vechtpartijen met uitgaan en Techno/Trance feesten.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is daar ook wat van terug te vinden in de media?
quote:Op zondag 3 januari 2010 23:38 schreef EricT het volgende:
[..]
Je gelooft me niet he? Ga zelf maar zoeken. Meestal gaat het niet verder dan vechtpartijen met uitgaan en Techno/Trance feesten.
Nou het maakt niet zoveel uit in welke wijk Marokkanen wonen, hier is het in iedere wijk waar veel marokkanen wonen hetzelfde gezeik.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:37 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Welke idioot verzint zoiets om relmocro's in een wijk tussen Molukkers te plaatsen?
Mwuah, ik denk dat niet alleen Molukkers slechte ervaringen hebben als er plots een heel stel Marokkanen in dezelfde wijk komen wonen.
Wat wil jij doen met ALLE Marokkanen dan? Idem, dezelfde vraag richting MevrouwBoppers83quote:Op zondag 3 januari 2010 23:40 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
Ik verbaas me echt dat er hier nog mensen zijn die zich afvragen bij wie de schuld ligt, horen jullie veel over Molukkers die de samenleving verzieken, of is dat meer iets wat je wel is wat vaker over die geitenneukers hoort??
Dus dat. Politici en bestuurders moeten voortaan maar 2x gaan nadenken of het verstandig is om een hele hoop Marokkanen tussen andere culturen te plaatsen in een wijk.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:39 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nou het maakt niet zoveel uit in welke wijk Marokkanen wonen, hier is het in iedere wijk waar veel marokkanen wonen hetzelfde gezeik.
De plaatselijke autoriteiten zijn niet daadkrachtig genoeg, heb ik de indruk. Ik hoorde de burgemeester hierover praten, maar hij wilde vooral benadrukken dat de jaarwisseling op andere plaatsen zo goed was verlopen.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:24 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ok, dus ooit is er eens een Marokkaan begonnen met het bashen van Molukkers en inmiddels zijn we in het stadium aanbeland dat de geweldpleging er nog wel is maar niemand weet waarom ze het doen. Dat is ook niet een beetje fout ook he.Hitler verbleekt er bij.
Welkom in het politiek correcte Nederland.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:40 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
Ik verbaas me echt dat er hier nog mensen zijn die zich afvragen bij wie de schuld ligt, horen jullie veel over Molukkers die de samenleving verzieken, of is dat meer iets wat je wel is wat vaker over die geitenneukers hoort??
Niet veel anders dan de wekelijkse knokpartijen tussen Molukkers en Nederlanders een jaar of tien geleden lijkt me. Ik heb dan ook niet de illusie dat de Marokkanen in Culemborg hoofdzakelijk verantwoordelijk zijn voor het geouwehoer, het zal wel over en weer gaan. Weet niet hoe jij daar over denkt..quote:Op zondag 3 januari 2010 23:38 schreef EricT het volgende:
[..]
Je gelooft me niet he? Ga zelf maar zoeken. Meestal gaat het niet verder dan vechtpartijen met uitgaan en Techno/Trance feesten.
Je doelt er op dat de Culemborgse Marokkanen de schuldigen aan dit alles zijn?quote:Op zondag 3 januari 2010 23:40 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
Een strikvraag met een woordt wat ik niet gebruikt heb, namenlijk ALLE!quote:Op zondag 3 januari 2010 23:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat wil jij doen met ALLE Marokkanen dan? Idem, dezelfde vraag richting MevrouwBoppers83
Afgezien van je talloze spelfouten, het was geen strikvraag.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:45 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
[..]
Een strikvraag met een woordt wat ik niet gebruikt heb, namenlijk ALLE!
Je hoopt dat ik een fout nazie belust antwoordt geef, maar dat doe ik niet, ik geef ze een kotskeet in het midden van hun wijk want daar is het de ratjes om te doen!!
nee dat niet maar hoe meer ME hoe meer familie/vrienden beide kampen gaan oproepen.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:35 schreef McKillem het volgende:
[..]
Want? Alsof je mensen die al ruiten aan het intyfen zijn e.d. eventjes bijgepraat kunnen worden onder het genot van een kop thee en een koekje.
Kerel, de eerste de beste hangmarokkaan beheerst het Nederland beter..quote:Op zondag 3 januari 2010 23:45 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
[..]
Een strikvraag met een woordt wat ik niet gebruikt heb, namenlijk ALLE!
Je hoopt dat ik een fout nazie belust antwoordt geef, maar dat doe ik niet, ik geef ze een kotskeet in het midden van hun wijk want daar is het de ratjes om te doen!!
Ja en nee, tuurlijk zijn zij de raddraaiers, maar de schuldige is onze overheid.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je doelt er op dat de Culemborgse Marokkanen de schuldigen aan dit alles zijn?![]()
Ik weet het niet, net zoals jij en ja ik heb met beide groepen meerdere ervaringen
Ik lees op een ander forum dat Al-Qaida en Hamas achter de Marokkanen staan. Maar ik weet niet wat daarvan waar is.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:48 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Lees trouwens op een ander forum dat de harde kern van ajax en de Hells Angels achter de Molukkers staan maarja weet niet wat daarvan waar is natuurlijk.
En????????quote:Op zondag 3 januari 2010 23:48 schreef gelly het volgende:
[..]
Kerel, de eerste de beste hangmarokkaan beheerst het Nederland beter..
dat is zo mooi aan die zogenaamde harde kernen. Die willen gewoon matten en vinden toevallig een voetbalclub geinig. Als ze nu een gaan beseffen dat ze allemaal eten en tv kijken, kunnen ze 1 grote harde kern der Nederlanden makenquote:Op zondag 3 januari 2010 23:48 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Lees trouwens op een ander forum dat de harde kern van ajax en de Hells Angels achter de Molukkers staan maarja weet niet wat daarvan waar is natuurlijk.
Dan vind ik dat van mij een stuk geloofwaardiger klinken.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik lees op een ander forum dat Al-Qaida en Hamas achter de Marokkanen staan. Maar ik weet niet wat daarvan waar is.
Heb je ook een linkje daarvan? Wil het zelf namelijk ook lezenquote:Op zondag 3 januari 2010 23:48 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
De president van de Hells angels is een Molukker en in de harde kern van Ajax zitten ook (erg) veel Molukkers, dus dat is niet zo verwonderlijkquote:Op zondag 3 januari 2010 23:48 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
quote:Burgemeester Van Schelven zei bij Met het Oog op Morgen dat de politie na de rellen rond de jaarwisseling juist vanavond aan het terugschalen was. Hij zei verder dat hij berichten had ontvangen dat er "groepen" vanuit andere delen van het land onderweg zijn naar Culemborg. Hij wilde de berichten niet bevestigen.
Als de tegen argumenten op zijn komen de spelfouten, zielig links spelletje, alleen het raakt me toch niet!!quote:Op zondag 3 januari 2010 23:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Afgezien van je talloze spelfouten, het was geen strikvraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |