Door die vorige game dus.quote:Op zondag 13 september 2009 19:49 schreef Szura het volgende:
Dit vind ik nou echt een Nadal-breakmoment
Serieus?quote:
Niet te voorbarig graag.quote:Op zondag 13 september 2009 19:55 schreef Szura het volgende:
Normaal laat Nadal zijn tegenstanders lopen maar vandaag is net zo vaak andersom![]()
Wat een forehand net weer
En wat een rally er achteraan![]()
6-2 6-2 wat een cijfers zijn dat man![]()
Dat was het nog niet toen jij dat postte maar nu wel.quote:
Sorry ik word te enthousiastquote:
Idd, Nadal moet hopen dat Potro wat inzakt en/of dat hij gaat denken dat hij er al is.quote:Op zondag 13 september 2009 20:00 schreef TheArt het volgende:
Delpo is echt gewoon heel veel beter dan Nadal.
Ja, ik schrik er ook van. Ik vermoed dat Nadals service en groundstrokes niet zo doorkomen als anders (dat ze zachter zijn) maar dat vind ik moeilijk te zien.quote:
Federer moet eerst nog van Djokovic winnen, ook nog niet beslist natuurlijk.quote:Op zondag 13 september 2009 20:01 schreef beertenderrr het volgende:
Del Potrode reden dat Nadal in de toekomst niet altijd meer tegen Federer in de finale staat
Hopelijk wint fed wel van hem, tot nu toe lukt het nog, maar hoelang nog?
Vraag me af of Del Potro dat doet, het is een hele koele gast.quote:Op zondag 13 september 2009 20:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, Nadal moet hopen dat Potro wat inzakt en/of dat hij gaat denken dat hij er al is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |