Dat kun je imo in iedere partij zeggen? Ongeacht de tegenstander.quote:Op zondag 13 september 2009 18:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, zeker.
Ik vind Nadal trouwens overtuigender in de rally.
Hij kan gewoon goed een bal terugbrengen, dat weten we allang. En op het moment dat DelPo dan een mindere bal slaat dendert hij eroverheen ....quote:Op zondag 13 september 2009 18:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, zeker.
In die paar rally's die we nu gezien hebben kun je zoiets al beweren?quote:Op zondag 13 september 2009 18:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, zeker.
Dit wordt de mooiste pot van het toernooi, durf ik nu al te zeggenquote:Op zondag 13 september 2009 18:33 schreef Szura het volgende:
[..]
In die paar rally's die we nu gezien hebben kun je zoiets al beweren?![]()
Ja, inderdaad. Hij heeft het initiatief.quote:Op zondag 13 september 2009 18:33 schreef Szura het volgende:
[..]
In die paar rally's die we nu gezien hebben kun je zoiets al beweren?![]()
Ik zou zeggen kijk nog eens even wat langer.
[...]
Ik vind ze elkaar tot nu toe aardig in evenwicht houden.quote:Op zondag 13 september 2009 18:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Hij heeft het initiatief.
Ja, voor mij ookquote:Op zondag 13 september 2009 18:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Del Potro moet winnen voor mijn sportpools
Dat denk ik niet. Ze wisten toen natuurlijk nog niet dat het toernooi zo uit zou lopen. Normaal gesproken zou de herenfinale rond 22.00 uur NL tijd zijn.quote:Op zondag 13 september 2009 18:43 schreef northernlight81 het volgende:
Volgens de gids stopt het tennis om 18.45 en gaat het om 19.00u verder op eurosport 2. Op Eurosport komt zo athletiek (world athletics final).
Je zou zeggen dat er niet voor niets tennis geprogrammeerd staat. Maar heel terecht dat ze nu op eurosport blijven met het tennis. Hopen dat ze wel het atletiek dadelijk op eurosport 2 uitzenden, maar anders is dat ook op BBC2 te zien.quote:Op zondag 13 september 2009 18:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ze wisten toen natuurlijk nog niet dat het toernooi zo uit zou lopen. Normaal gesproken zou de herenfinale rond 22.00 uur NL tijd zijn.
In mijn gids staat dat om 20.45 uur de damesfinale is. Maar dat is - uiteraard - achterhaald.quote:Op zondag 13 september 2009 18:52 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat er niet voor niets tennis geprogrammeerd staat. Maar heel terecht dat ze nu op eurosport blijven met het tennis. Hopen dat ze wel het atletiek dadelijk op eurosport 2 uitzenden, maar anders is dat ook op BBC2 te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |