Nee, ik weet 100% zeker dat ze zei 'i swear to God (....) see this ball? i'm gonna shove it down your fucking throat'. Ik heb het filmpje een paar keer bekeken, alleen de laatste zin van haar kan ik echt geen chocola van maken omdat ze zich omdraait. Maar aan haar mimiek te zien kwam er geen 'kill' aan te pas.quote:Op zondag 13 september 2009 13:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
Misschein zei ze tegen die tennisbal dat ze de tennisbal ging vermoorden door hem door de strot van die lijnrechter te duwen
Hoe je het ook wend of keert het kan niet en het is terecht dat ze een punt tegen krijgt. Dom alleen dat je op zo'n moment je zo laat gaan. Sowieso is het niet handig om je racket kapot te gooien, want het werkt altijd tegen je.
Het moment is gewoon ongelukkig, maar als het echt een voetfout is dan lijkt het me duidelijk dat ze het punt verliest.
Ik moet wel zeggen dat het trouwens een ieniminie voetfoutje is. want van schuin achteren kon ik het er niet uit opmaken. Ze zou trouwens de beweging met haar voet moeten veranderen. Op die manier kun je zo'n voetfout wat meer uitsluiten, maar dat terzijde
Voetfout is voetfout.quote:Op zondag 13 september 2009 13:59 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik ben het verder wel met je eens, ik vond het wat spijkers op laag water zoeken.. Het was geen grote fout.
Ik ben met je eens dat je niet, zoals ze dat in voetbal noemen, "in de sfeer van de wedstrijd" moet scheidsrechteren. Trouwens, tennis is een hele zwart/wit sport wat regels betreft dus het kan ook bijna niet. Goed is goed en fout is fout heel simpel. Ik vind het alleen nog een beetje dubieus dat het een voetfout was, maar ja, je moet er vanuit gaan dat ze het goed gezien heeft en dan is het gewoon een logische call.quote:Op zondag 13 september 2009 14:05 schreef -0- het volgende:
[..]
Voetfout is voetfout.
Op zo'n moment zou je een bal die de lijn 1cm raakt ook ingeven en een bal die de lijn 1 cm mist uit en niet zeggen, oh het is een belangrijk moment laat ik maar niet callen.
Een lijn of scheidsrechter moet zich op zulke momenten juist niet laten leiden door het moment van de wedstrijd.
Dat kun je hoogstens doen in de overweging van het wel of niet bestraffen van een actie maar niet op het wel of niet geven van een punt. En als ze deze zin heeft gezegd vind ik bestraffing, ondanks het moment, volledig terecht.
quote:Op zondag 13 september 2009 16:06 schreef Bruce117 het volgende:
Wat mij betreft mag het weer een Federer-Nadal finale worden.
Ja, graag. En ik hoop dat Federer dan wint in de tiebreak van de vijfde set.quote:Op zondag 13 september 2009 16:06 schreef Bruce117 het volgende:
Wat mij betreft mag het weer een Federer-Nadal finale worden.
quote:Op zondag 13 september 2009 16:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, graag. En ik hoop dat Federer dan wint in de tiebreak van de vijfde set.
Oeps, foutje, ik bedoelde Nadal.quote:
Doen ze dan wel een tiebreak op de US Open?quote:Op zondag 13 september 2009 16:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, graag. En ik hoop dat Federer dan wint in de tiebreak van de vijfde set.
Ja. Vroeger speelden ze zelfs het beslissende punt op 9-9 in de tiebreak van de vijfde set.quote:Op zondag 13 september 2009 16:53 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Doen ze dan wel een tiebreak op de US Open?
Iedere speler heeft een nieuwe combi per toernooi !quote:Op zondag 13 september 2009 16:50 schreef senswal het volgende:
Heeft Nadal eigenlijk voor elk toernooi een nieuwe kleurencombinatie?
Hele stomme vraag, het is pas 2 weken op Eurosport.quote:Op zondag 13 september 2009 17:33 schreef Komakie het volgende:
stomme vraag misschien, maar op welke zender(s)
Het is droog in NY, dus ja.quote:Op zondag 13 september 2009 17:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Staat de 18.00 uur nog steeds?
ohwjaquote:Op zondag 13 september 2009 17:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hele stomme vraag, het is pas 2 weken op Eurosport.
Stond vanochtend rond een uur of 11 al op de Belgische TT.quote:Op zondag 13 september 2009 17:57 schreef Ambrosius het volgende:
De vrouwenfinale is ineens verplaatst naar 03.00.
Dan maar weinig slaap ik moet die finale zienquote:Op zondag 13 september 2009 17:57 schreef Ambrosius het volgende:
Zal wel, toen stond het nog niet op de site van de US Open.quote:Op zondag 13 september 2009 18:05 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
[..]
Stond vanochtend rond een uur of 11 al op de Belgische TT.
quote:Op zondag 13 september 2009 17:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hele stomme vraag, het is pas 2 weken op Eurosport.
Wat een tijd zeg.quote:Op zondag 13 september 2009 17:57 schreef Ambrosius het volgende:
Tweede keer deuce al.quote:Op zondag 13 september 2009 18:22 schreef Szura het volgende:
Zou wat zijn als Nadal meteen gebroken wordt
Nou inderdaad, geweldige rallyquote:Op zondag 13 september 2009 18:28 schreef Ambrosius het volgende:
Wow, dat had één van de mooiste punten ooit kunnen worden.
Ja, zeker.quote:Op zondag 13 september 2009 18:28 schreef Ambrosius het volgende:
Wow, dat had één van de mooiste punten ooit kunnen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |