nja hij hangt aan een draadje bij mn bed dus k kan hem niet dood stampen, en zelf dat durf k niet ..quote:
als het zo een was was ik allang verkastquote:Op zondag 13 september 2009 02:43 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Of is het zo een?
[ afbeelding ]
you'r right.quote:Op zondag 13 september 2009 02:44 schreef erikkll het volgende:
Niet je angst houdt je wakker, maar de spin!
als k van boven naar beneden moet lopen metspin is hij onderweger al afgeprongen..quote:Op zondag 13 september 2009 02:45 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
doe met vliegenmepper zo onder de spin en dan zit hij op de vliegenmepper en dan gooi je hem in de wc en spoel je door enzogeen rommel geen spin en dan is iedereen blij
was ik maar zon held!quote:Op zondag 13 september 2009 02:48 schreef trovey het volgende:
Of je vangt het beest even met een glas en een papiertje, zet het buiten en gaat slapen...klaar.
'quote:Op zondag 13 september 2009 02:48 schreef PrintScreen het volgende:
Bus haarlak.... bus muggenspray.... dan valt ie naar beneden en kan je flink op dat onding gaan springen
Dan issie fijn DOOD!!!!!
Spinnen zijn.... jammmer dat er geen smilie is die dat kan uitdrukken.
kunne ze ook niet tegen haarlak dan? kan ik hem daar niet mee vergasssn ofzo?quote:Op zondag 13 september 2009 02:48 schreef PrintScreen het volgende:
Bus haarlak.... bus muggenspray.... dan valt ie naar beneden en kan je flink op dat onding gaan springen
Dan issie fijn DOOD!!!!!
Spinnen zijn.... jammer dat er geen smilie is die dat kan uitdrukken.
quote:
Echt niet. Laatst daalde er een spinnetje af van het plafond en hing vlak voor mijn neus. Gewoon gepakt en buiten gezet.quote:Op zondag 13 september 2009 02:44 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
meeste vrouwen hebben daar last van..
ooh oke,quote:Op zondag 13 september 2009 02:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Echt niet. Laatst daalde er een spinnetje af van het plafond en hing vlak voor mijn neus. Gewoon gepakt en buiten gezet.
Wat is er eigenlijk zo eng aan een spin? (Ik ga er even vanuit dat je in Nederland zit en niet in één of ander tropisch land waar de spinnen wel echt eng zijn..)
Spinnen lijken niet echt van hard te houdenquote:Op zondag 13 september 2009 02:50 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
kunne ze ook niet tegen haarlak dan? kan ik hem daar niet mee vergasssn ofzo?
Deo spuitbus en aansteker?quote:Op zondag 13 september 2009 02:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Spinnen lijken niet echt van hard te houden
Het gaat er toch om dat je dat k*tbeest kan killen?
In tijden van oorlog is alles geoorloofd
zijn mn ouders dom geweest !quote:Op zondag 13 september 2009 02:53 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
De meeste angst voor spinnen zou trouwens gewoon aangeleerd zijn, kleine kinderen die nog niet zo door hun ouders beinvloed zouden zijn hebben die angst meestal niet. :p
Confrontatie opzoeken en ervaren dat het niet eng is. Daar kun je nu dus heel goed mee beginnen!quote:Op zondag 13 september 2009 02:55 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
zijn mn ouders dom geweest !![]()
hoe kom k over angsst heen
aangezien hier niemand rookt is aansteker of iets dergelijks nergens te vinden.quote:Op zondag 13 september 2009 02:54 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Deo spuitbus en aansteker?
Doe ik elke ochtend, krantenwijk MOET ik ook door bosjes met veel spinnen ..quote:Op zondag 13 september 2009 02:55 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Confrontatie opzoeken en ervaren dat het niet eng is. Daar kun je nu dus heel goed mee beginnen!
Inderdaad. Zet gewoon heel snel dat glas erop, schuif er een papiertje onder en laat 'm buiten weer vrij.quote:Op zondag 13 september 2009 02:48 schreef trovey het volgende:
Of je vangt het beest even met een glas en een papiertje, zet het buiten en gaat slapen...klaar.
hij zweeft in de lucht aan een draadje, hoe wil k glas er dan opzetten..quote:Op zondag 13 september 2009 02:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaad. Zet gewoon heel snel dat glas erop, schuif er een papiertje onder en laat 'm buiten weer vrij.
Kom op zeg.
pak iets groots zoals een emmer ofzo en zo een aanval van onderen spin in de emmer en dan iets erop leggen en hoepla weg doen succes enzo ole olequote:Op zondag 13 september 2009 02:59 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
hij zweeft in de lucht aan een draadje, hoe wil k glas er dan opzetten..![]()
&vriend wou hem ok al niet komen af maken meer..
en als k pa nu wakker maakt die word woest.
zijn ze vast heel blij mee hierzzo,quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 02:54 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Deo spuitbus en aansteker?
ouders die horen mob niet, pa snurkt als een gek. en ik durf JUIST me bed niet inquote:Op zondag 13 september 2009 03:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
Maak je ouders wakkerbel met je mobiel naar je ouders
hoef je ook je bed niet uit
Als je foto van jezelf plaatst en achteraf een bedankje dan komen er wel fokkers langs om je te reddenquote:Op zondag 13 september 2009 03:01 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
zijn ze vast heel blij mee hierzzo,
der isook echt iemand zo gek die even een spin komt dood maken![]()
maar ze zeggen tog altijd waar 1 spin is , zijn er 2 ?
Ws zo'n daddy longlegquote:Op zondag 13 september 2009 02:43 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Of is het zo een?
[ afbeelding ]
Ga tussen je ouders in liggenquote:Op zondag 13 september 2009 03:02 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
ouders die horen mob niet, pa snurkt als een gek. en ik durf JUIST me bed niet in
Dan doe je het glas er van onderaf op en doe je een papiertje op de bovenkant.quote:Op zondag 13 september 2009 02:59 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
hij zweeft in de lucht aan een draadje, hoe wil k glas er dan opzetten..![]()
&vriend wou hem ok al niet komen af maken meer..
en als k pa nu wakker maakt die word woest.
dan lig ik op t houte stuk een gedeeltequote:Op zondag 13 september 2009 03:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ga tussen je ouders in liggen
ha-ha.quote:Op zondag 13 september 2009 03:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als je foto van jezelf plaatst en achteraf een bedankje dan komen er wel fokkers langs om je te redden
En waar 1 spin is, is die ander heel dicht in de buurt
ik stop wel ijsklond in me bakkesquote:Op zondag 13 september 2009 03:07 schreef _Michiel_ het volgende:
Gewoon lekker gaan slapen.
Dan zoekt de spin vanzelf een warm plekje (namelijk jouw mond).
En dan is de spin morgen weg omdat je hem per ongeluk hebt opgegeten.
Dat geld alleen voor de hele grotequote:Op zondag 13 september 2009 03:01 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
zijn ze vast heel blij mee hierzzo,
der isook echt iemand zo gek die even een spin komt dood maken![]()
maar ze zeggen tog altijd waar 1 spin is , zijn er 2 ?
én dan het risico lopen dat de hond boven op me springt en gaat liggen.quote:Op zondag 13 september 2009 03:08 schreef Professor_Paljas het volgende:
Ga op de bank slapen[ afbeelding ]
Je moet gewoon n paar pics van jezelf posten en dan wordt er n heel blik koene Fok!ridders opengetrokken om je te reddenquote:Op zondag 13 september 2009 02:44 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
nja hij hangt aan een draadje bij mn bed dus k kan hem niet dood stampen, en zelf dat durf k niet ..![]()
Dan heb je een smakelijk maaltje gehad in je slaap.quote:Op zondag 13 september 2009 03:09 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
maar als hij morgen opeens kwijt is ????????
quote:Op zondag 13 september 2009 03:10 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Je moet gewoon n paar pics van jezelf posten en dan wordt er n heel blik koene Fok!ridders opengetrokken om je te redden
quote:Op zondag 13 september 2009 03:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan heb je een onsmakelijke maaltje gehad in je slaap.
Sorry.quote:
Oke, verzin maar leuke naam dan,quote:Op zondag 13 september 2009 03:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Esmeralda, geef 'm een leuke naam. Dan wordt ie minder eng.
echt ?quote:Op zondag 13 september 2009 03:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Sorry.
Troost je... ik ben net zo bang voor spinnen als dat jij bent
Crazy987?quote:Op zondag 13 september 2009 03:15 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Oke, verzin maar leuke naam dan,
eigenschappen spin:
8poten. (kom er vaak tegen met 5 en 7, maar deze spin is niet gehandicapt)
3 poten staan krom en hangt aan draad,
aanstarende blik.
dikke kop
ik ben niet de enige.quote:Op zondag 13 september 2009 03:16 schreef wallofdolls het volgende:
Oh fuck. Dat doet me er aan denken dat mn moeder gisteravond in volle paniek eensspin van 4 cm doorsnee heeft opgezogen en dat de stang in mn kamer ligt
quote:Op zondag 13 september 2009 03:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan heb je een smakelijk maaltje gehad in je slaap.
quote:In een Professioneel artikel van PC van 1993, schreef de kroniekschrijver Lisa Holst over de alomtegenwoordige lijsten van “feiten” die via e-mail doorgegeven worden en hoe gemakkelijk zij door lichtgelovige ontvangers werden overgenomen. Om haar punt aan te tonen, bood Holst haar eigen opgemaakte lijst aan van even belachelijke “feiten,” onder welke de statistiek die aangeeft dat de gemiddelde persoon ongeveer acht spinnen per jaar inslikt in zijn slaap. Dit nam zij over uit een verzameling van gemeenschappelijke misbeliefs die in een boek over insectfolklore uit 1954 stonden. In een heerlijke ironie, is de propagatie van Holst met dit valse “feit” één van de meest doorgegeven beetjes van verkeerde informatie op Internet geworden.
hahahhahahaaahhhahahaquote:
ja , k kijk ook met spanning!quote:Op zondag 13 september 2009 03:18 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
dit word me te spannend ik ga slapen
succes
Het is in ieder geval hoog tijd.quote:Op zondag 13 september 2009 03:19 schreef LudoSanders het volgende:
Esmerallda, heb jij je tieten al eens gepost?
quote:Op zondag 13 september 2009 03:18 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
hahahhahahaaahhhahaha![]()
die wou me niet komen redden, zit nu thuis te slapen.![]()
was hij nog maar even bij me thuis gewachte tot k spulle boven had gegooit en dan doei gezegt:')
dan had k spin gezien en had hij even kunnen killen!
kan ik hem dus voortaan "spin" noemen ?:P
we hebben een deal!quote:Op zondag 13 september 2009 03:19 schreef RealZeus het volgende:
Ruilen? Ik heb muggen op mijn slaapkamer en die wissel ik graag in voor spinnen.
Er staat juist dat het een fabeltje is...quote:Op zondag 13 september 2009 03:20 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
hoop ik dat ik ze allemaal al op gegeten heb!
kan je daar ok wat van merken dan?
lees ik weer verkeerd..quote:Op zondag 13 september 2009 03:21 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
Er staat juist dat het een fabeltje is...
Godver. Ik zit hier ook echt voor Jan Lul. Ik ben lam, kan niet slapen, geen tieten niks enkel een foto van een bodybuilder en nog een lauw Albert Heijn pils.quote:
Oh, dat is Harry Mens!!!quote:Op zondag 13 september 2009 03:15 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Oke, verzin maar leuke naam dan,
eigenschappen spin:
8poten. (kom er vaak tegen met 5 en 7, maar deze spin is niet gehandicapt)
3 poten staan krom en hangt aan draad,
aanstarende blik.
dikke kop
ja doe maar !quote:Op zondag 13 september 2009 03:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oh.
Zal ik hem doodmaken voor je?![]()
Ik mis hier anders toch de gezelligheid /quote:Op zondag 13 september 2009 03:48 schreef Boca_Raton het volgende:
Ja, die spin is een echte Harry Mens. Twee druppels water.
Vergeet niet dat de spin zelf waarschijnlijk zich een slag in de rondte zit te piekeren hoe hij gered kan worden. Dus heb een beetje medelijden met het beeske. Hij dacht ook maar gewoon: ik zak es naar beneden voor de gezelligheid.
even nadenken..quote:Op zondag 13 september 2009 03:51 schreef Boca_Raton het volgende:
Ja, dat dacht die spin ook. Dus maak het gewoon gezellig met z'n tweeën.
quote:Op zondag 13 september 2009 03:50 schreef trovey het volgende:
Mijn spin staat al buiten...hoe staat het met de jouwe?
quote:Op zondag 13 september 2009 04:04 schreef tonja het volgende:
Zodra je gaat liggen komt ie weer in beweging
ja t zou me niets verbazen als dat de reden is van men te erge angst voor spinnen.quote:Op zondag 13 september 2009 04:05 schreef trovey het volgende:
Een spin die je zou aanvallen...je kijkt teveel horrorfilms.
Zolang je vannacht niet veranderd in een gigantische vlieg (zie "The Fly") heb je niet te vrezen van een spin in Nederland, andere landen is het even oppassen met de zwarte weduwe (en dat is juist een hele kleine spinquote:Op zondag 13 september 2009 04:07 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
ja t zou me niets verbazen als dat de reden is van men te erge angst voor spinnen.
geef mij maar vliegen, máár géén spinnen.quote:Op zondag 13 september 2009 04:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Zolang je vannacht niet veranderd in een gigantische vlieg (zie "The Fly") heb je niet te vrezen van een spin in Nederland, andere landen is het even oppassen met de zwarte weduwe (en dat is juist een hele kleine spin) maar in Nederland zijn spinnen alleen maar heel nuttige dieren die ongedierte als muggen en vliegen opruimen...dat zeggende, als het zo doorgaat dan importeer ik die kruisspinnen die al een paar dagen op het balkon rondhangen naar de woonkamer want ik raak een paar vliegen hier niet kwijt ondanks alle maatregelen die ik al genomen heb
.
Bang zijn voor spinnenquote:Op zondag 13 september 2009 02:42 schreef Esmerallda17 het volgende:
Grrrrrr
Er zit hier een kut spin!![]()
echt erg, maar zon hekel aan.
& nu durf k niet te slapen , want spin is bij mijn bed !![]()
en dood maken durf k niet..![]()
klacht: wil slapen, maar spin zit in de weg.![]()
subklacht: hij blijft me maar aanstaren..![]()
hoe zet ik me over me angst heen,?
want wil nu eigenlijk wel slapen, vakantie maandag voorbij.
Een troost... mensen die bang zijn voor spinnen zijn meestal niet bang voor muizen.quote:
Ze zeggen dat mensen in hun leven een stuk of 100 spinnen in hun slaap opeten doordat de spin in je mond kruipt.. dus tja.. do the math ;-)quote:Op zondag 13 september 2009 10:05 schreef Esmerallda17 het volgende:
5uu sliep ik, en half 8 werd k wakker .. -.-
spin is weggeen idee waar die is :x
Spin is gevondenquote:Op zondag 13 september 2009 10:16 schreef JhonnyEnglish het volgende:
[..]
Ze zeggen dat mensen in hun leven een stuk of 100 spinnen in hun slaap opeten doordat de spin in je mond kruipt.. dus tja.. do the math ;-)
in zijn holletjequote:Op zondag 13 september 2009 10:19 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Spin is gevondenhij kwam net naar boven gekropen ove de muur tegen pc maar viel toen naar beneden..
dus waar is ie nu!
Oke vervelendquote:Op zondag 13 september 2009 10:28 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
als ie nu naar beneden komt kan ik hem op zuigen met stofzuiger..
maar nu vlucht hij!
quote:Op zondag 13 september 2009 11:29 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Yes, nu mag ik je tieten zien... ongeschreven Fok!wet
ja eigenlijk welquote:Op zondag 13 september 2009 11:25 schreef banaantjeEE het volgende:
Zo en je besluit dit dan ff te komen melden op FOK?
dan heb je volgens mij wel pech,quote:Op zondag 13 september 2009 11:29 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Yes, nu mag ik je tieten zien... ongeschreven Fok!wet
dan moet het zo:quote:Op zondag 13 september 2009 02:44 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
nja hij hangt aan een draadje bij mn bed dus k kan hem niet dood stampen, en zelf dat durf k niet ..![]()
omg!quote:Op zondag 13 september 2009 11:39 schreef smiksmaksmek het volgende:
[..]
dan moet het zo:
[ afbeelding ]
let niet op mijn flexe behangpapiertje
net gepaint, zondag = kutdag, verveling alomquote:Op zondag 13 september 2009 11:40 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
omg!![]()
google of zelf gemaakt. ?
heeft mn topic toch nog wat op geleverdquote:Op zondag 13 september 2009 11:50 schreef smiksmaksmek het volgende:
[..]
net gepaint, zondag = kutdag, verveling alom
en ik dacht; de crocsliefhebbers op fok zijn ook weer ver te zoeken dus laat ik eens painten dat ze toch voor iets goed kunnen zijn! crocs!
quote:Op zondag 13 september 2009 11:52 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
heeft mn topic toch nog wat op geleverd
jij die een prachtig plaatje in elkaar flanst!
zeker wel.quote:Op zondag 13 september 2009 12:36 schreef bonke het volgende:
het is nu wel de tijd dat spinnen eitjes gaan leggen op een warm plekje
dus als je ergens een bultje voelt wat elke dag een stukkie groter word, niet uitknijpen want dan maak je de spinnetjes die erin zitten dood en dat is zielig
oh ja sliep om 5 uur en half 8 stond k weer wakker,quote:
Nog steeds last van je "ik heb teveel naar horrorfilms met spinnen gekeken" fobie zie ikquote:Op zondag 13 september 2009 13:02 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
zeker wel.
sterf rotbeest.
Ga ik net emt stofzuiger op zoek, maar nee?
niet gevonden!![]()
GRR!
ja echt hoor.quote:Op zondag 13 september 2009 14:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Nog steeds last van ïje "ik heb teveel naar horrorfilms met spinnen gekeken" fobie zie ik
ja , rest van het huis mogen ze lopen.quote:Op zondag 13 september 2009 14:18 schreef trovey het volgende:
Aaaah, hier kusje en laat dei spin nou maar gewoon rondlopen want hij/zij zal heus niet de enige zijn in je huis op dit moment.....de spinnen trekken i.v.m. de lager wordende temparatuur de huizen weer in....zag er hier ook net eentje voorbijlopen...."zeg spin ga even die kutvliegen hier vangen".....hij/zij luistert niet
ik heb geen last van vliegenquote:Op zondag 13 september 2009 16:47 schreef trovey het volgende:
Morgen eens 10 vliegenmeppers kopen, op een of andere manier hebben alle vliegen in mijn stad besloten om in mijn huis een congres te organiseren, mijn vliegenmeppers heb ik net definitief kapot geslagen op de vliegen
Ik wel en niet zo'n klein beetje ookquote:Op zondag 13 september 2009 16:49 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
ik heb geen last van vliegen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |