quote:Op zondag 13 september 2009 11:59 schreef cheqy het volgende:
Ik heb een zoontje van 3 en die praat al een tijdje.
Maar net zag ie een voetbal liggen, loopt er naar, pakt het op, en zei met een glunderend gezichtje voor het eerst van zijn leven echt duidelijk 'Ajax'.
Wat een mooi moment was dat.
Ik moet helaas ook werken. Maar gelukkig hoef ik de wedstrijd niet te missen.quote:Op zondag 13 september 2009 11:57 schreef kevin6188 het volgende:
Hmm, geen Van der Heijden in de basis bij Willem II.
Vandaag trouwens niet in de Arena want moet werken. Eerste wedstrijd die ik mis sinds Volendam-thuis in februari.
Fabian. (Feebiën)quote:
Ik kan wel kijken enzo. Werk vanuit huis. Dat scheelt. Maar toch.quote:Op zondag 13 september 2009 12:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik moet helaas ook werken. Maar gelukkig hoef ik de wedstrijd niet te missen.
Maar net zag ie een voetbal liggen, loopt er naar, pakt het op, en zei met een glunderend gezichtje voor het eerst van zijn leven echt duidelijk 'Ajax'.
Greg, ben jij het?quote:Op zondag 13 september 2009 12:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik moet helaas ook werken. Maar gelukkig hoef ik de wedstrijd niet te missen.
Mooi, die heb ik ook in mijn basiself met coach van het jaar gezet.quote:Op zondag 13 september 2009 12:05 schreef Frankz0rz het volgende:
Bodul in de basis bij Sparta.
quote:Supporter: Junis Mahmud
Leeftijd: 16 jaar
Seizoenkaarthouder?,,Nee, maar ik zou er wel een willen hebben;
Hoi versteegrobquote:Op zondag 13 september 2009 12:12 schreef Noshiba het volgende:
om even voor te borduren op de interviews.
[..]
En een foto erbij van het Amsterdam Tournament.quote:Op zondag 13 september 2009 11:48 schreef sjimz het volgende:
Hij is er weer hoor
[..]
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)jd-om-te-feesten.htm
hehe m2quote:Op zondag 13 september 2009 11:42 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Donderdag voor het eerst een Ajax-wedstrijd bijwonen in de Arena!Ga met m'n
mee, ben benieuwd!
Op de eretribune.quote:Op zondag 13 september 2009 13:20 schreef Black-Death het volgende:
[..]
hehe m2ga met 2 vrienden, heb er zeker zin in
waar zit jij?
Kunnen ze niet gewoon aan de hand van het seizoenskaarten bestand gaan interviewen?quote:Op zondag 13 september 2009 11:48 schreef sjimz het volgende:
Hij is er weer hoor
[..]
quote:
Proest.quote:Op zondag 13 september 2009 13:30 schreef sjimz het volgende:
Kennedy in de basis
Sulejmani op de bank.
Aissati op links en Cvitanich en Suarez samen in de spits.
Vind het ook vreemd.quote:Op zondag 13 september 2009 13:34 schreef M0NTANA het volgende:
Martin Jol is even inconsequent als Marco van Basten als het gaat om opstellingen maken.
Waarom geen vaste basis?
quote:Op zondag 13 september 2009 11:48 schreef sjimz het volgende:
Hij is er weer hoor
[..]
No shit?quote:Ajax is voor mij…
,,Ajax is voor mij meer dan voetbal, het is een levensstijl. Ajax is alles voor mij. Ik woon in de buurt van Eindhoven waar iedereen voor PSV is. Het is dan grappig om te horen dat iemand je niet mag vanwege het Ajax-shirt dat je aanhebt.’’
Nog zoekende? Laten we hopen dat dit nu afgelopen is, ook lastig opzich om een basis te vormen als de transfer periode nog niet over is. Zie nu dat Pantelic erbij komt..quote:Op zondag 13 september 2009 13:34 schreef M0NTANA het volgende:
Martin Jol is even inconsequent als Marco van Basten als het gaat om opstellingen maken.
Waarom geen vaste basis?
Mwah waarom Kennedy dan weer? liever de Jongquote:Ajax: Stekelenburg; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Emanuelson; Kennedy, De Zeeuw, Aissati, Enoh; Cvitanich, Suarez
Wissels: Vermeer, Olguer, Atouba, Pantelic, Sulejmani, De Jong, Anita
Thuis.quote:Op zondag 13 september 2009 13:49 schreef Nashje het volgende:
Waar is Donald?
Tribune where else.quote:Op zondag 13 september 2009 13:49 schreef Nashje het volgende:
Waar is Donald?
quote:
Een doelpunt is geen toevoeging?quote:Op zondag 13 september 2009 13:52 schreef Gabbylicious het volgende:
Kennedy in de basis
Hij zal wel weer een doelpunt maken, maar echt iets toevoegen lukt hem niet.
Zou Oleguer wel ff 20 minuten willen zien spelen.quote:Op zondag 13 september 2009 13:51 schreef M0NTANA het volgende:
Na rust dan maar:
Stekelenburg;
Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Emanuelson;
Enoh, De Zeeuw Aissati, Sulejmani;
Suarez, Pantelic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |