quote:Op zondag 13 september 2009 02:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Ligt het nou aan mij of heeft Luis de laatste dagen bij Sulejmani aan tafel doorgebracht?
Slecht opgesteld dus.quote:
Higuitaquote:Op zondag 13 september 2009 02:46 schreef Radegast het volgende:
Colombianen kennen niet keepen, PK.
quote:Ajax-debuut van Serviër valt bijna in het water: Angstig moment Marko Pantelic
door Mike Verweij
AMSTERDAM – Het scheelde een haar of Marko Pantelic (30) had vandaag tegen NAC Breda niet zijn debuut kunnen maken in het Ajax-shirt. Op hetzelfde moment dat Martin Jol vrijdag bekendmaakte dat het papierwerk van de topschutter in orde was, kwam er in Belgrado onverwacht een kink in de kabel. „De Nederlandse immigratiedienst (IND, red.) stuurde de fax met goedkeuring voor mijn ’machtiging voorlopig verblijf’ maar niet op, waardoor ik urenlang voor niets op de Nederlandse ambassade heb gezeten en twee vluchten naar Amsterdam moest annuleren.”
Plotseling begon de tijd te dringen. „Om vijf uur zou – via München – het laatste niet volle vliegtuig naar Nederland gaan. Dat móést ik halen, maar ik was afhankelijk van anderen. Als ik het benodigde document niet kreeg, moest ik tot maandag wachten. Het was een angstig moment. Om kwart voor vier rinkelde de fax en om vier uur zat ik in de auto naar het vliegveld, waar ik om half vijf aan boord moest.” Dat Pantelic met hoge snelheid van ambassade naar luchthaven reed, viel ook de politie op. „Maar dan is het een voordeel als je in Servië woont. Bij spelers van de nationale ploeg wordt nog wel eens een oogje dichtgeknepen”, zei de fit ogende Serviër na de zaterdagtraining van Ajax, waarop hij met een aantal prachtige goals zijn stempel drukte.
„Ik beloof nooit een bepaald aantal doelpunten, omdat niet Marko Pantelic, maar het team op de eerste plaats staat. Of ik tegen NAC in de basis sta, weet ik niet en maakt me ook niet uit. Natuurlijk wil ik een vaste waarde worden, maar ik heb pas één keer getraind en zou het begrijpen als de coach me rustig wil brengen. Uiteraard hoop ik op speelminuten.”
Hoewel de voormalige doelpuntenmachine van Hertha BSC in Amsterdam een contract voor slechts één jaar ondertekende, is het voor hem geen uitgemaakte zaak dat hij na dit seizoen alweer weg is. „Als ik het ergens naar mijn zin heb, ben ik trouw. Maar het is veel te vroeg om hierover te praten. Laat ik me eerst op Ajax concentreren. Winnen van NAC is nu het allerbelangrijkste.”
Ja denk ik ook. En misschien Zé Eduardo op de plek van Verthongenquote:Op zondag 13 september 2009 10:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat ie zeker gaat invallen.
Verwacht ik ook welquote:Op zondag 13 september 2009 10:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat ie zeker gaat invallen.
Die zit niet bij de selectie vandaag (en de komende tijd)quote:Op zondag 13 september 2009 10:11 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ja denk ik ook. En misschien Zé Eduardo op de plek van Verthongen? schijnt een geweldig talent te zijn.
Ah Ok dan heb ik niks gezegd. Zit Oleguer er wel bij?quote:Op zondag 13 september 2009 10:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die zit niet bij de selectie vandaag (en de komende tijd)
Die wel ja. Mss met Alderweireld centraal achterin. Europees stond dat vorig jaar wel aardigquote:Op zondag 13 september 2009 10:13 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ah Ok dan heb ik niks gezegd. Zit Oleguer er wel bij?
Idd, ik geloof nog steeds wel in Oleguer, geen idee waarom maar het is zo. En anders nog liever Danny Blind,geen Wielaert bittequote:Op zondag 13 september 2009 10:22 schreef Silaz het volgende:
[..]
Die wel ja. Mss met Alderweireld centraal achterin. Europees stond dat vorig jaar wel aardig
Wielaert zit dan ook niet bij de selectie.quote:Op zondag 13 september 2009 10:28 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Idd, ik geloof nog steeds wel in Oleguer, geen idee waarom maar het is zo. En anders nog liever Danny Blind,geen Wielaert bitte
Denk dat Jol het ook niet echt ziet zitten met Wielaert. Of hij moet nu geblesseerd zijn..quote:Op zondag 13 september 2009 10:28 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Idd, ik geloof nog steeds wel in Oleguer, geen idee waarom maar het is zo. En anders nog liever Danny Blind,geen Wielaert bitte
Waarom en ten koste van wie? Alderweireld - Vertonghen staat gewoon meer dan prima.quote:Op zondag 13 september 2009 10:39 schreef Nashje het volgende:
Hoop ook op Oleguer een keertje, en dat ie dan z'n kans pakt.
quote:Op zondag 13 september 2009 10:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wielaert zit dan ook niet bij de selectie.
Precies. Alderweireld kan wel voor de opbouw gaan zorgenquote:Op zondag 13 september 2009 10:45 schreef Nashje het volgende:
Staat redelijk goed achterin ja, maar ik vind Vertonghen nog iets te onzeker ogen.
En ik vind dat Oleguer het vorig seizoen gewoon aardig heeft gedaan ja, zeker in Europees verband. We hebben een echte mandekker nodig achterin, dat is hij.
En hij verdient wel eens een kans.
Nee, ik vind dat Toby wel een vaste basisplek verdiend heeftquote:Op zondag 13 september 2009 10:48 schreef Silaz het volgende:
[..]
Precies. Alderweireld kan wel voor de opbouw gaan zorgen
Of mss het duo Vertonghen - Oleguer?
Ben wel benieuwd naar hem als ik dit zo leesquote:"Misschien was het een geluksdag en misschien was de tegenstander erg slecht,maar ik heb bij Ajax sinds de doorbraag van van der Vaart niet zo een goede A1 gezien als het elftal dat met 10-0 van ADO won. De nieuwe van der Vaart heet Eriksen. Eigenlijk is hij de nieuwe Litmanen. Of de Deense Gourcuff kun je ook zeggen. Het schijnt dat Ajax Barca en Chelsea te vlug af is geweest met het wonderkind dat namens Denemarken een Engelese nationale jeugdploeg al eens met 6-1 heeft verpletterd. Wat kan Eriksen (17)? Alles. Hij maakt het spel met het alziend oog van een Laudrup, hij scoort met links en rechts en bestrijkt het hele veld. Door het subliem aannemen van de bal heeft hij veel meer tijd dan zijn verwilderde hijgende tegenstander. Ik zeg dat Eriksen nog dit jaar zal debuteren in Ajax 1."
Ach ja we zullen zien he.. met Ajax is het altijd zo lastig te voorspellenquote:Op zondag 13 september 2009 11:10 schreef Scorpie het volgende:
Hm, ik hoop op een goed resultaat, maar ben bang voor een zeperd. Kut, zo`n voorgevoel
En een hattrick maken.quote:Op zondag 13 september 2009 11:13 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ach ja we zullen zien he.. met Ajax is het altijd zo lastig te voorspellen
Hopelijk kan Pantelic een half uurtje meedoen ofsow.
Daarom zit ik altijd tussen hoop en vrees, zo voor de wedstrijdquote:Op zondag 13 september 2009 11:13 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ach ja we zullen zien he.. met Ajax is het altijd zo lastig te voorspellen
Hopelijk kan Pantelic een half uurtje meedoen ofsow.
Het is een jongen van enorme klasse. Samen met Boilesen en Zanka behoort hij tot de grootste talenten van zijn leeftijd. Het feit dat Jol hem op heeft genomen in de spelerslijst voor de EL zegt genoeg over zijn kwaliteit in vergelijking tot zijn mede-spelers. Met Boilesen is Ajax ook bezig geweest, maar rond hem is het heel erg stil op dit moment.quote:Op zondag 13 september 2009 11:06 schreef Frankz0rz het volgende:
Henk Spaan over Christian D. Eriksen:
[..]
Ben wel benieuwd naar hem als ik dit zo lees.
Pantelic?quote:Op zondag 13 september 2009 11:32 schreef Dennus-F het volgende:
Barbara Barend zegt net dat ajax met een verrassende opstelling speelt
Aangezien zij de helft van de selectie niet eens zal kennen is voor haar elke opstelling verrassendquote:Op zondag 13 september 2009 11:32 schreef Dennus-F het volgende:
Barbara Barend zegt net dat ajax met een verrassende opstelling speelt
Stiekem toch Chivu binnengehaald en begint meteen als aanvoerder in de basis.quote:Op zondag 13 september 2009 11:34 schreef Dennus-F het volgende:
Wie weet nog niet bekend! Ze zei nog niets
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)jd-om-te-feesten.htmquote:Seizoenkaarthouder?,,Nee, maar ik zou er wel een willen hebben.’’
Zag het ook. En dat stuk over z'n PSV-vriendjes.quote:Op zondag 13 september 2009 11:48 schreef sjimz het volgende:
Hij is er weer hoor
[..]
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)jd-om-te-feesten.htm
Iddquote:Op zondag 13 september 2009 11:34 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Aangezien zij de helft van de selectie niet eens zal kennen is voor haar elke opstelling verrassend
quote:Op zondag 13 september 2009 11:59 schreef cheqy het volgende:
Ik heb een zoontje van 3 en die praat al een tijdje.
Maar net zag ie een voetbal liggen, loopt er naar, pakt het op, en zei met een glunderend gezichtje voor het eerst van zijn leven echt duidelijk 'Ajax'.
Wat een mooi moment was dat.
Ik moet helaas ook werken. Maar gelukkig hoef ik de wedstrijd niet te missen.quote:Op zondag 13 september 2009 11:57 schreef kevin6188 het volgende:
Hmm, geen Van der Heijden in de basis bij Willem II.
Vandaag trouwens niet in de Arena want moet werken. Eerste wedstrijd die ik mis sinds Volendam-thuis in februari.
Fabian. (Feebiën)quote:
Ik kan wel kijken enzo. Werk vanuit huis. Dat scheelt. Maar toch.quote:Op zondag 13 september 2009 12:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik moet helaas ook werken. Maar gelukkig hoef ik de wedstrijd niet te missen.
Maar net zag ie een voetbal liggen, loopt er naar, pakt het op, en zei met een glunderend gezichtje voor het eerst van zijn leven echt duidelijk 'Ajax'.
Greg, ben jij het?quote:Op zondag 13 september 2009 12:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik moet helaas ook werken. Maar gelukkig hoef ik de wedstrijd niet te missen.
Mooi, die heb ik ook in mijn basiself met coach van het jaar gezet.quote:Op zondag 13 september 2009 12:05 schreef Frankz0rz het volgende:
Bodul in de basis bij Sparta.
quote:Supporter: Junis Mahmud
Leeftijd: 16 jaar
Seizoenkaarthouder?,,Nee, maar ik zou er wel een willen hebben;
Hoi versteegrobquote:Op zondag 13 september 2009 12:12 schreef Noshiba het volgende:
om even voor te borduren op de interviews.
[..]
En een foto erbij van het Amsterdam Tournament.quote:Op zondag 13 september 2009 11:48 schreef sjimz het volgende:
Hij is er weer hoor
[..]
hehe m2quote:Op zondag 13 september 2009 11:42 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Donderdag voor het eerst een Ajax-wedstrijd bijwonen in de Arena!Ga met m'n
mee, ben benieuwd!
Op de eretribune.quote:Op zondag 13 september 2009 13:20 schreef Black-Death het volgende:
[..]
hehe m2ga met 2 vrienden, heb er zeker zin in
waar zit jij?
Kunnen ze niet gewoon aan de hand van het seizoenskaarten bestand gaan interviewen?quote:Op zondag 13 september 2009 11:48 schreef sjimz het volgende:
Hij is er weer hoor
[..]
quote:
Proest.quote:Op zondag 13 september 2009 13:30 schreef sjimz het volgende:
Kennedy in de basis
Sulejmani op de bank.
Aissati op links en Cvitanich en Suarez samen in de spits.
Vind het ook vreemd.quote:Op zondag 13 september 2009 13:34 schreef M0NTANA het volgende:
Martin Jol is even inconsequent als Marco van Basten als het gaat om opstellingen maken.
Waarom geen vaste basis?
quote:Op zondag 13 september 2009 11:48 schreef sjimz het volgende:
Hij is er weer hoor
[..]
No shit?quote:Ajax is voor mij…
,,Ajax is voor mij meer dan voetbal, het is een levensstijl. Ajax is alles voor mij. Ik woon in de buurt van Eindhoven waar iedereen voor PSV is. Het is dan grappig om te horen dat iemand je niet mag vanwege het Ajax-shirt dat je aanhebt.’’
Nog zoekende? Laten we hopen dat dit nu afgelopen is, ook lastig opzich om een basis te vormen als de transfer periode nog niet over is. Zie nu dat Pantelic erbij komt..quote:Op zondag 13 september 2009 13:34 schreef M0NTANA het volgende:
Martin Jol is even inconsequent als Marco van Basten als het gaat om opstellingen maken.
Waarom geen vaste basis?
Mwah waarom Kennedy dan weer? liever de Jongquote:Ajax: Stekelenburg; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Emanuelson; Kennedy, De Zeeuw, Aissati, Enoh; Cvitanich, Suarez
Wissels: Vermeer, Olguer, Atouba, Pantelic, Sulejmani, De Jong, Anita
Thuis.quote:Op zondag 13 september 2009 13:49 schreef Nashje het volgende:
Waar is Donald?
Tribune where else.quote:Op zondag 13 september 2009 13:49 schreef Nashje het volgende:
Waar is Donald?
quote:
Een doelpunt is geen toevoeging?quote:Op zondag 13 september 2009 13:52 schreef Gabbylicious het volgende:
Kennedy in de basis
Hij zal wel weer een doelpunt maken, maar echt iets toevoegen lukt hem niet.
Zou Oleguer wel ff 20 minuten willen zien spelen.quote:Op zondag 13 september 2009 13:51 schreef M0NTANA het volgende:
Na rust dan maar:
Stekelenburg;
Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Emanuelson;
Enoh, De Zeeuw Aissati, Sulejmani;
Suarez, Pantelic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |