Precies. Alderweireld kan wel voor de opbouw gaan zorgenquote:Op zondag 13 september 2009 10:45 schreef Nashje het volgende:
Staat redelijk goed achterin ja, maar ik vind Vertonghen nog iets te onzeker ogen.
En ik vind dat Oleguer het vorig seizoen gewoon aardig heeft gedaan ja, zeker in Europees verband. We hebben een echte mandekker nodig achterin, dat is hij.
En hij verdient wel eens een kans.
Nee, ik vind dat Toby wel een vaste basisplek verdiend heeftquote:Op zondag 13 september 2009 10:48 schreef Silaz het volgende:
[..]
Precies. Alderweireld kan wel voor de opbouw gaan zorgen
Of mss het duo Vertonghen - Oleguer?
Ben wel benieuwd naar hem als ik dit zo leesquote:"Misschien was het een geluksdag en misschien was de tegenstander erg slecht,maar ik heb bij Ajax sinds de doorbraag van van der Vaart niet zo een goede A1 gezien als het elftal dat met 10-0 van ADO won. De nieuwe van der Vaart heet Eriksen. Eigenlijk is hij de nieuwe Litmanen. Of de Deense Gourcuff kun je ook zeggen. Het schijnt dat Ajax Barca en Chelsea te vlug af is geweest met het wonderkind dat namens Denemarken een Engelese nationale jeugdploeg al eens met 6-1 heeft verpletterd. Wat kan Eriksen (17)? Alles. Hij maakt het spel met het alziend oog van een Laudrup, hij scoort met links en rechts en bestrijkt het hele veld. Door het subliem aannemen van de bal heeft hij veel meer tijd dan zijn verwilderde hijgende tegenstander. Ik zeg dat Eriksen nog dit jaar zal debuteren in Ajax 1."
Ach ja we zullen zien he.. met Ajax is het altijd zo lastig te voorspellenquote:Op zondag 13 september 2009 11:10 schreef Scorpie het volgende:
Hm, ik hoop op een goed resultaat, maar ben bang voor een zeperd. Kut, zo`n voorgevoel
En een hattrick maken.quote:Op zondag 13 september 2009 11:13 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ach ja we zullen zien he.. met Ajax is het altijd zo lastig te voorspellen
Hopelijk kan Pantelic een half uurtje meedoen ofsow.
Daarom zit ik altijd tussen hoop en vrees, zo voor de wedstrijdquote:Op zondag 13 september 2009 11:13 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ach ja we zullen zien he.. met Ajax is het altijd zo lastig te voorspellen
Hopelijk kan Pantelic een half uurtje meedoen ofsow.
Het is een jongen van enorme klasse. Samen met Boilesen en Zanka behoort hij tot de grootste talenten van zijn leeftijd. Het feit dat Jol hem op heeft genomen in de spelerslijst voor de EL zegt genoeg over zijn kwaliteit in vergelijking tot zijn mede-spelers. Met Boilesen is Ajax ook bezig geweest, maar rond hem is het heel erg stil op dit moment.quote:Op zondag 13 september 2009 11:06 schreef Frankz0rz het volgende:
Henk Spaan over Christian D. Eriksen:
[..]
Ben wel benieuwd naar hem als ik dit zo lees.
Pantelic?quote:Op zondag 13 september 2009 11:32 schreef Dennus-F het volgende:
Barbara Barend zegt net dat ajax met een verrassende opstelling speelt
Aangezien zij de helft van de selectie niet eens zal kennen is voor haar elke opstelling verrassendquote:Op zondag 13 september 2009 11:32 schreef Dennus-F het volgende:
Barbara Barend zegt net dat ajax met een verrassende opstelling speelt
Stiekem toch Chivu binnengehaald en begint meteen als aanvoerder in de basis.quote:Op zondag 13 september 2009 11:34 schreef Dennus-F het volgende:
Wie weet nog niet bekend! Ze zei nog niets
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)jd-om-te-feesten.htmquote:Seizoenkaarthouder?,,Nee, maar ik zou er wel een willen hebben.’’
Zag het ook. En dat stuk over z'n PSV-vriendjes.quote:Op zondag 13 september 2009 11:48 schreef sjimz het volgende:
Hij is er weer hoor
[..]
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)jd-om-te-feesten.htm
Iddquote:Op zondag 13 september 2009 11:34 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Aangezien zij de helft van de selectie niet eens zal kennen is voor haar elke opstelling verrassend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |