quote:Op zondag 13 september 2009 00:15 schreef DjRex89 het volgende:
Met een goede TT, zowel qua nummer als qua titel
Je leert het welquote:
Moet je hem de stats eens laten zienquote:Op zondag 13 september 2009 00:16 schreef Puala het volgende:
Maar ik ga maar is pitten. Straks komt vriendlief thuis en noemt hij me weer is laptop-verslaafd
Dat deuntje blijft in je kop zittenquote:Op zondag 13 september 2009 00:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Martine Bond - Heartbeat vind ik ook wel lekker
Weltruste!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
over deuntjes die in in je kop blijven zitten gesproken. Ik zit al de hele dag met het intro van sanford and Son in m'n hoofdquote:Op zondag 13 september 2009 00:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat deuntje blijft in je kop zitten
quote:Op zondag 13 september 2009 00:19 schreef jna het volgende:
[..]
over deuntjes die in in je kop blijven zitten gesproken. Ik zit al de hele dag met het intro van sanford and Son in m'n hoofd
Dat heb je als je doet alsof je naar bed gaatquote:Op zondag 13 september 2009 00:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
gewoon naar plek vier gezakt.
op MTV bij runs house had rev run het ook de hele tijd in z'n hoofd en dus zong ie het steeds in die afleveringquote:
Ik ben toch ook naar bed gegaan.quote:Op zondag 13 september 2009 00:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat heb je als je doet alsof je naar bed gaat
Ja, dat kost posts he..quote:Op zondag 13 september 2009 00:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben toch ook naar bed gegaan.
Boom boom pow of I gotta feelingquote:Op zondag 13 september 2009 00:29 schreef DjRex89 het volgende:
Iemand nog een suggestie voor een liedje?:P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
quote:Op zondag 13 september 2009 11:10 schreef L.no het volgende:
Alles goed kerel?jahoor, met jou ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zondag 13 september 2009 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jahoor, met jou ook?Jup. Alleen viel ik wel van de trap af vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Ik kon nauwelijks slapen.quote:Op zondag 13 september 2009 11:30 schreef Bootje84 het volgende:
Goedemorgen btw mensen!
Lag om half 4 te slapen, half 9 weer klaar wakker
Was je wel lekker snel beneden.quote:Op zondag 13 september 2009 11:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Jup. Alleen viel ik wel van de trap af vandaag.![]()
* L.no kijkt jaloers.quote:Op zondag 13 september 2009 11:37 schreef Puala het volgende:
Ik heb heerlijk geslapen![]()
Alleen wel temidden van het 2persoons bed met nog een persoon er naast
Ik heb geen haast op een vroege morgen.quote:Op zondag 13 september 2009 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was je wel lekker snel beneden.![]()
sowieso moet je je niet haasten op een zondag.quote:Op zondag 13 september 2009 11:41 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik heb geen haast op een vroege morgen.
Juist.quote:Op zondag 13 september 2009 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
sowieso moet je je niet haasten op een zondag.
Slettebakquote:Op zondag 13 september 2009 11:37 schreef Puala het volgende:
Note the PIquote:
Idz is koning van het wegdek en ik ben koning van de stage SC's!quote:Op zondag 13 september 2009 10:40 schreef L.no het volgende:
* L.no leest OP.
Wait.. wie is nou de koning hiero? Kuno of Isdatzo?
ik heb een hekel aan vrouwen die me uit bed trappen...!quote:Op zondag 13 september 2009 14:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik wil ook iemand bijna uit bed trappen.
Er staat dan ook 'bijna'.quote:Op zondag 13 september 2009 14:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan vrouwen die me uit bed trappen...!![]()
ook vrouwen die me het bed proberen uit te duwen...!quote:Op zondag 13 september 2009 14:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Er staat dan ook 'bijna'.
Stiekem vindi k het zielig als ze echt van het bed vallen.
Bed op wieletjes.. Als je je vrouw dan zat bent, rol je dr gewoon naar buitenquote:Op zondag 13 september 2009 14:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ook vrouwen die me het bed proberen uit te duwen...!gelukkig zullen wij niet samen in bed liggen anders had ik echt gewoon 2 1persoonsbedden geregeld om jouwn bed weg te duwen
of in ieder gevaal een metertje van me vandaan...!quote:Op zondag 13 september 2009 14:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Bed op wieletjes.. Als je je vrouw dan zat bent, rol je dr gewoon naar buiten
Jij sliep bij mij.. Ik niet bij jouquote:Op zondag 13 september 2009 14:45 schreef L.no het volgende:
Ik had dat met bootje moeten doen toen ik de kans had.![]()
Ben ik meteen van het gesnurk af.
Woa, wat een schavuit ben je toch.quote:Op zondag 13 september 2009 14:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Bed op wieletjes.. Als je je vrouw dan zat bent, rol je dr gewoon naar buiten
Boeiend?quote:Op zondag 13 september 2009 14:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jij sliep bij mij.. Ik niet bij jou
dat je zowiezo met die jongen in 1 bed durfde te liggen...!quote:Op zondag 13 september 2009 14:45 schreef L.no het volgende:
Ik had dat met bootje moeten doen toen ik de kans had.![]()
Ben ik meteen van het gesnurk af.
Dat die jongen het wilde...quote:Op zondag 13 september 2009 14:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat je zowiezo met die jongen in 1 bed durfde te liggen...!
Het was wel vermakelijk eigenlijk.quote:Op zondag 13 september 2009 14:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat je zowiezo met die jongen in 1 bed durfde te liggen...!
Ach, we hebben het leuk gehad.. Al is dat gesnurk natuurlijk minder..quote:Op zondag 13 september 2009 14:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Het was wel vermakelijk eigenlijk.Een vage soort van entertainment.
Dat was het grappigste.quote:Op zondag 13 september 2009 14:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ach, we hebben het leuk gehad.. Al is dat gesnurk natuurlijk minder..
Leuker dan mn grappen?quote:
Dramakoning.quote:Op zondag 13 september 2009 14:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ook vrouwen die me het bed proberen uit te duwen...!gelukkig zullen wij niet samen in bed liggen anders had ik echt gewoon 2 1persoonsbedden geregeld om jouwn bed weg te duwen
dood aan spellingsnazi'squote:Op zondag 13 september 2009 14:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat die jongen het wilde...
En, zie ondertitel
nee man! vrouw! maatregelen nemen is sneller dan praten...!quote:Op zondag 13 september 2009 15:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Dramakoning.![]()
Gewoon erover praten eerst en dan maatregelingen nemen.
Dus van een tweepersoonsbed naar 2 eenpersoonsbed zetten kost geen moeite dan eventjes over praten?quote:Op zondag 13 september 2009 15:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee man! vrouw! maatregelen nemen is sneller dan praten...!
Filippa Hamilton.quote:
inderdaad, de eerste set is binnen.quote:
ik wil altijd gewoon alles oplossen op de meest lastige manierquote:Op zondag 13 september 2009 16:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Dus van een tweepersoonsbed naar 2 eenpersoonsbed zetten kost geen moeite dan eventjes over praten?
[..]
Filippa Hamilton.
quote:Op zondag 13 september 2009 16:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
inderdaad, de eerste set is binnen.![]()
![]()
Ze hebben ook gelijk het beste doelsaldo.
En dan klagen mannen dat ze vrouwen neit begrijpen.. logisch als je niet vraagt wat er loos is.quote:Op zondag 13 september 2009 16:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik wil altijd gewoon alles oplossen op de meest lastige manierpraten is voor vrouwen!
ik doe ook gewoon vaak alsof ik vrouwen niet begrijp, gewoon om ze te pesten! ;-)quote:Op zondag 13 september 2009 16:10 schreef L.no het volgende:
[..]
En dan klagen mannen dat ze vrouwen neit begrijpen.. logisch als je niet vraagt wat er loos is.
Oh, jij bent vast zo'n vrouwenmagneet als ik het zo lees.quote:Op zondag 13 september 2009 16:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik doe ook gewoon vaak alsof ik vrouwen niet begrijp, gewoon om ze te pesten! ;-)
mooi he?quote:
zo wel goed zijnquote:Op zondag 13 september 2009 16:14 schreef L.no het volgende:
Heeft bootje een perm-ban ofzo? Hij komt niet op fok!.
1 en al vrouwen in mijn leven! Ik ben de bomb jeweets!quote:Op zondag 13 september 2009 16:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh, jij bent vast zo'n vrouwenmagneet als ik het zo lees.
Jaquote:
Inderdaad. Dat het geen 7-0 wordt, vind ik nog niet zo erg. En Penders gewoon zeggen dat hij de bal speeldequote:Op zondag 13 september 2009 16:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja. Smerige overtreding. Jammer dat 'ie niet bestraft werd want dan was 't 7-0 geweest.
Net een kunstwerk.quote:
quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 16:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
1 en al vrouwen in mijn leven! Ik ben de bomb jeweets!
wordt mijn wingmanquote:Op zondag 13 september 2009 16:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
1 en al vrouwen in mijn leven! Ik ben de bomb jeweets!
Jaquote:Op zondag 13 september 2009 16:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
7-0 gaat niet door wegens buitenspel
Ja daaahaaag, ik was eerstquote:Op zondag 13 september 2009 16:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hoi Daph
[..]
![]()
geef maar hier.
![]()
ik ben tenminste nog de enige die Daph begroet.quote:Op zondag 13 september 2009 16:45 schreef L.no het volgende:
Jullie vragen het niet netjes. Ik vind dat jullie beiden het niet moeten krijgen.
1-0 voor Luctor.quote:Op zondag 13 september 2009 16:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ben tenminste nog de enige die Daph begroet.![]()
fipoquote:Op zondag 13 september 2009 16:47 schreef Daph_ het volgende:
Wat een enthousiasme![]()
* houdt plaat met koekjes vers uit de oven voor *
*pakt een koekje en geniet van de heerlijke geur. En verbrandt gelijk bijna zijn vingers.quote:Op zondag 13 september 2009 16:47 schreef Daph_ het volgende:
Wat een enthousiasme![]()
* houdt plaat met koekjes vers uit de oven voor *
Beetje laat hè.quote:
uhm.. ik heb nog geen hap genomen hoor.quote:Op zondag 13 september 2009 16:51 schreef Isdatzo het volgende:
* Isdatzo snaait snel alle koekjes weg terwijl Luctor en L.no ruziën over wie 't eerst uit de kraan mag drinken.
En daar staat ie nu al zo'n minuutje op.quote:resterende tijd circa: 1 sec
quote:
wie doet wat weer?quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 16:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
! Maar luctor en daph wilden mij geen koekjes geveheeeeeeeeen
!!!!! Ze pesten mij altijd al zo en nou en nou en nou krijg ik de schuld
. Ik krijg altijd de schuld
. Is niet eerlijk
.
Fok..quote:Op zondag 13 september 2009 16:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wie doet wat weer?![]()
[..]ik heb zelf maar één koekje gepakt voor mezelf hoor.
Eigen schuld.quote:Op zondag 13 september 2009 16:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
. Is niet eerlijk
.
Ik hield je de plaat toch voor of niet?quote:Op zondag 13 september 2009 16:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
. Is niet eerlijk
.
Blijkbaar hebben wij van naam verwisseld.quote:Op zondag 13 september 2009 17:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik hield je de plaat toch voor of niet?
Jamaar jamaar jamaar toen deed L.no zo zo zomaar gemeen tegen mij en en durfde ik niet meerquote:Op zondag 13 september 2009 17:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik hield je de plaat toch voor of niet?
en dit dan?quote:Op zondag 13 september 2009 16:50 schreef Isdatzo het volgende:
*nomnomnom* *hap* *hap*
AUW
Ze zijn heet.
LEUGENSquote:
Waarschijnlijk van de plaat waar de koekjes op lagen.quote:Op zondag 13 september 2009 17:12 schreef L.no het volgende:
Omg, waar heeft Isdatzo in godsnaam een hap van genomen dan?
Ik had iig wel de fipo bij jou.. Hij doet maarquote:
Hoi koning.quote:
Je ritme is helemaal in de war zie ik.quote:Op zondag 13 september 2009 19:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
volgens mij ga ik zo slapen... fucking moe... gister iets te lang door gegaan en te vroeg weer opgestaan vanochtend...![]()
![]()
quote:Op zondag 13 september 2009 19:38 schreef DjRex89 het volgende:
Paula heeft een leuke avond gehad, gezien de samenvatting
in de war...?quote:Op zondag 13 september 2009 19:38 schreef L.no het volgende:
[..]
Je ritme is helemaal in de war zie ik.
En ik wilde nog netjes blijven.quote:Op zondag 13 september 2009 19:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
in de war...?het is naar de klote...
![]()
![]()
Ze is voor Vitesse en die moesten tegen NECquote:
hoeft niet hoor! mn moeder leest niet mee!!quote:
Ik dacht dat je dit bedoelde:quote:Op zondag 13 september 2009 19:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ze is voor Vitesse en die moesten tegen NEC![]()
Uiteindelijk 2-2 maar wel een mooie wedstrijd (volgens de samenvatting)
quote:Op zondag 13 september 2009 11:37 schreef Puala het volgende:
quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 19:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hoeft niet hoor! mn moeder leest niet mee!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hihi, een jonkvrouw.quote:Op zondag 13 september 2009 19:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ha! Eindelijk word ik eens aangesproken zoals het hoort [ afbeelding ] .
Hoi jonkvrouwe.
![]()
Ik zie het al voor me met een muts van 3 meter.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Hoe was de F1 race?quote:
Je moet er maar wat voor overhebbenquote:Op zondag 13 september 2009 19:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Hihi, een jonkvrouw.![]()
Ik zie het al voor me met een muts van 3 meter.
Wel weer een leuke race om te kijken.quote:
Nu jijquote:
Oh maar geen spectaculaire crashes/inhaal acties? Heb de race namelijk niet kunnen zienquote:Op zondag 13 september 2009 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel weer een leuke race om te kijken.En Raikkonen wederom op het podium.
![]()
Sinds ze bij Ferrari besloten hebben om de wagen van dit seizoen niet meer verder te ontwikkelen, komt Raikkonen wel iedere keer op het podium.
Ik hoorde dat het niveau bedroevend slecht wasquote:Op zondag 13 september 2009 19:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja, leuke jurkjes.quote:Op zondag 13 september 2009 19:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je moet er maar wat voor overhebben.
Ik ook, maar eerst moet ik babysitten.quote:Op zondag 13 september 2009 20:04 schreef Californium het volgende:
L.nomoet eigenlijk weer naar de keuken
Nou poepoe wat een wedstrijdquote:Op zondag 13 september 2009 19:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Same like always.quote:Op zondag 13 september 2009 20:12 schreef AMDB het volgende:
[..]
Goedenavond!
Tof weekend gehad allemaal?
Ik sta op nr. 3, maar dat maakt niet uit eh.quote:Op zondag 13 september 2009 20:28 schreef Puala het volgende:
Top 100 van zaterdag 12 september 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 237 Puala
02. 206 DjRex89
Ik ken niemand van de bovenstaande. Ben ik nu een cultuurbarbaar?quote:Op zondag 13 september 2009 20:29 schreef AMDB het volgende:
Geweldig weekend:) Alleen zaterdag werken was kut, gelukkig één van de laatste keren. 6 dagen per week werken is teveel van het goede![]()
Gisteravond UITFestival in Nijmegen, Stuurbaard Bakkebaard is echt een geweldige band![]()
Vandaag daar o.a. Lucky Fonz III gezien, is ook altijd leuk om te zien. En Ernst van der Pasch (cabaret) was ook erg grappig.
Wat kan ik verstaan onder 'Same like always' ? Draai hier nog niet zo lang mee he
Hamilton in de laatste rondequote:Op zondag 13 september 2009 19:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oh maar geen spectaculaire crashes/inhaal acties? Heb de race namelijk niet kunnen zien
gewoon in het menu!quote:Op zondag 13 september 2009 20:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waar zit de opslaan als.. functie bij Excel 2009.
Knop linksboven aanklikken?quote:Op zondag 13 september 2009 20:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waar zit de opslaan als.. functie bij Excel 2009.
Ja cultuurbarbaar!quote:Op zondag 13 september 2009 20:32 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ken niemand van de bovenstaande. Ben ik nu een cultuurbarbaar?![]()
Oh uuh.. niets doen.Series kijken en uuh fok!en.
Mijn vrienden konden allemaal niet, dus ik bleef lekker thuis.
oh ja gevondenquote:
Dagcijfers # 187quote:Op zondag 13 september 2009 20:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik sta op nr. 3, maar dat maakt niet uit eh.
als je het eenmaal doorhebt is office 2009 echt een superprogramma!quote:Op zondag 13 september 2009 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh ja gevondenIk kon het menu al niet eens vinden.
Die 3 bands kan ik dagenlang naar luisteren zonder me te vervelen.quote:Op zondag 13 september 2009 20:37 schreef AMDB het volgende:
[..]
Knop linksboven aanklikken?
[..]
Ja cultuurbarbaar!
Al luister je wel Arctic Monkeys, dat maakt een hoop goed. Al ben ik ook een beetje bang dat Linkin Park en Limp Bizkit dat weer naar beneden brengen
Dat is het probleem. Ik moet het nog even door gaan hebben.quote:Op zondag 13 september 2009 20:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
als je het eenmaal doorhebt is office 2009 echt een superprogramma!
Niet.quote:Op zondag 13 september 2009 20:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
als je het eenmaal doorhebt is office 2009 echt een superprogramma!
Dat heb ik met alleen Arctic Monkeysquote:Op zondag 13 september 2009 20:40 schreef L.no het volgende:
[..]
Die 3 bands kan ik dagenlang naar luisteren zonder me te vervelen.
Ik vind het ook geweldig, nu ik weet hoe het werkt. Zeker Word zitten veel handige opties in.quote:Op zondag 13 september 2009 20:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet.
Heb 't >6 maanden op stage gebruikt en 't blijft bagger.
quote:Op zondag 13 september 2009 20:41 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat heb ik met alleen Arctic Monkeys![]()
Enige band die ik zo adoreer eigenlijk.
Dacht ik alquote:Op zondag 13 september 2009 20:43 schreef L.no het volgende:
[..]
http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=2
Oh, ik keek hier.
ik heb gewoon nog steeds een spam record op mn naam staanquote:Op zondag 13 september 2009 20:43 schreef L.no het volgende:
[..]
http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=2
Oh, ik keek hier.
Iets om trots op te zijn.quote:Op zondag 13 september 2009 20:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik heb gewoon nog steeds een spam record op mn naam staan![]()
![]()
ben ik eigenlijk wel trots op... aangezien dat al echt heul lang geleden is...quote:Op zondag 13 september 2009 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iets om trots op te zijn.
Ik denk ook niet dat dat record snel verbroken zal worden.quote:Op zondag 13 september 2009 20:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ben ik eigenlijk wel trots op... aangezien dat al echt heul lang geleden is...
135!!quote:Op zondag 13 september 2009 20:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat dat record snel verbroken zal worden.
Mooi nummer, maar niet mijn favo.quote:Op zondag 13 september 2009 20:48 schreef AMDB het volgende:
Beste nummer van ze!
Ga je ook naar HMH in november?
al een uur!!!quote:
Moet nog steeds coaxkabel kopen dus geen tv hierquote:Op zondag 13 september 2009 21:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Idz... je komt zo weer in wegmisbruikers...!!!
Ik dacht al zoietsquote:
motorrijder die er zonder nummerplaat KEIHARD vandoor gaat en ook nog stopteken genegeerd...!quote:Op zondag 13 september 2009 21:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moet nog steeds coaxkabel kopen dus geen tv hier. Doe eens samenvatting geven?
Wist niet eens dat die bestondenquote:
?quote:
quote:
Het is wel n00b dan hequote:
quote:Op zondag 13 september 2009 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is wel n00b dan he
Maar inderdaad.
Ik ben heul geen breezer.quote:Op zondag 13 september 2009 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is wel n00b dan he
Maar inderdaad.
Ik vind met dat combineren met cijfers altijd stom.quote:Op zondag 13 september 2009 23:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet.
ga je dan ook?quote:
n00b is het enige woord waar dat bij hoort. Want als je het over een n00b hebt, heb je het eigenlijk altijd over iets met computers. Daarnaast rekent een computer met 1en en 0en en is de link gemaakt.quote:Op zondag 13 september 2009 23:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik vind met dat combineren met cijfers altijd stom.
slaap lekker dan!quote:Op zondag 13 september 2009 23:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
lampje van PSP begint te knipperen, dus accu is bijna ledg, ga ook maar slapen nu.
ik had 2 uur geleden al moeten gaan slapen...!quote:
truste Caliquote:
quote:Op zondag 13 september 2009 23:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik had 2 uur geleden al moeten gaan slapen...!
quote:Op zondag 13 september 2009 08:46 schreef L.no het volgende:
[ afbeelding ]DEAN!!!
GEFELICITEERD
MET
JE
VERJAARDAG!!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 september 2009 11:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er is er één jarig hoerahoera
dat kun je wel zien dat is Dean
![]()
Gefeliciteerd Dean
![]()
![]()
quote:
quote:
Dankt u allen welquote:
I know.quote:Op zondag 13 september 2009 23:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
n00b is het enige woord waar dat bij hoort. Want als je het over een n00b hebt, heb je het eigenlijk altijd over iets met computers. Daarnaast rekent een computer met 1en en 0en en is de link gemaakt.
quote:Op maandag 14 september 2009 09:57 schreef The_Dean het volgende:
Had alleen nog wel een uurtje of 6 langer willen liggen,
Ik ben aan het treinen naar de bewoonde werlend toe...quote:Op maandag 14 september 2009 11:51 schreef AMDB het volgende:
Heel erg stil hier![]()
Waar is iedereen mee bezig?
Werkenquote:Op maandag 14 september 2009 11:51 schreef AMDB het volgende:
Heel erg stil hier![]()
Waar is iedereen mee bezig?
Komt wel goed schatjequote:
had jij niet een les om 8.30?quote:Op maandag 14 september 2009 12:27 schreef Isdatzo het volgende:
Bijkomen van 't vroege opstaan.
ja nee dan weet ik dat ik niet de enige ben die een les om 9 uur heeft geskiptquote:Op maandag 14 september 2009 12:35 schreef Isdatzo het volgende:
Ja.
Dat zijn toch verdomme ook geen tijden meerquote:Op maandag 14 september 2009 12:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja nee dan weet ik dat ik niet de enige ben die een les om 9 uur heeft geskipt
Hou je mond toch fries!quote:
Nee. No more mister nice Fries!quote:
Als hij het niet doet, doe ik het wel! Daarnaast is Idz mod van SES?quote:Op maandag 14 september 2009 12:50 schreef The_Dean het volgende:
Als invloedrijke en machthebbende persoon hier mensen aanzetten tot en het goedkeuren van spijbelen.
Niks spijbelen, da's gewoon het efficiënt gebruiken van je tijd! Als koning heb je natuurlijk wel belangrijkere dingen te doen dan colleges volgenquote:Op maandag 14 september 2009 12:50 schreef The_Dean het volgende:
Als invloedrijke en machthebbende persoon hier mensen aanzetten tot en het goedkeuren van spijbelen.
HEY! EN NU AARDIG DOEN HE! ANDERS KORTEN WE FRIESLAND OP ONTWIKKELINGSHULP!quote:Op maandag 14 september 2009 12:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee. No more mister nice Fries!
Wiequote:Op maandag 14 september 2009 12:54 schreef The_Dean het volgende:
Ten eerste, er is/was hier maar een koning, en dat is eer-ik.
Ik denk dat ik stichting M.o.F.* ga oprichten.quote:En voor de rest zal het me jeuken waar jullie ons op korten
Nee man, zonde van je vrije tijd!quote:Slapen kan wel als je 65 bent
Newbiequote:
Eer-ik kwam ook gewoon maar even langs en verder niets, ben je dan al koning? Dean, hoelang zijn PB, jij en ik hier al? wij zijn de 3 koningen!quote:
Is dit een verkapte coupquote:Op maandag 14 september 2009 13:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Eer-ik kwam ook gewoon maar even langs en verder niets, ben je dan al koning? Dean, hoelang zijn PB, jij en ik hier al? wij zijn de 3 koningen!
Niks verkapt.quote:
Je wauwelde net wel iets toen ik je door mijn ridders de paleisgracht in liet schoppen maar ik verstond er geen kut van, stomme Friesquote:
Joah, ik heb ze weer teruggekocht. Met 't BNP van Friesland per jaar zijn ze weer van mij.quote:
Nee jij bent alleen geen stage SC koning...! Een koning van Fok ja, maar niet hier, pb, dean en ik zijn hier de baas!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |