quote:Op zondag 13 september 2009 00:15 schreef DjRex89 het volgende:
Met een goede TT, zowel qua nummer als qua titel
Je leert het welquote:
Moet je hem de stats eens laten zienquote:Op zondag 13 september 2009 00:16 schreef Puala het volgende:
Maar ik ga maar is pitten. Straks komt vriendlief thuis en noemt hij me weer is laptop-verslaafd
Dat deuntje blijft in je kop zittenquote:Op zondag 13 september 2009 00:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Martine Bond - Heartbeat vind ik ook wel lekker
Weltruste!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
over deuntjes die in in je kop blijven zitten gesproken. Ik zit al de hele dag met het intro van sanford and Son in m'n hoofdquote:Op zondag 13 september 2009 00:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat deuntje blijft in je kop zitten
quote:Op zondag 13 september 2009 00:19 schreef jna het volgende:
[..]
over deuntjes die in in je kop blijven zitten gesproken. Ik zit al de hele dag met het intro van sanford and Son in m'n hoofd
Dat heb je als je doet alsof je naar bed gaatquote:Op zondag 13 september 2009 00:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
gewoon naar plek vier gezakt.
op MTV bij runs house had rev run het ook de hele tijd in z'n hoofd en dus zong ie het steeds in die afleveringquote:
Ik ben toch ook naar bed gegaan.quote:Op zondag 13 september 2009 00:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat heb je als je doet alsof je naar bed gaat
Ja, dat kost posts he..quote:Op zondag 13 september 2009 00:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben toch ook naar bed gegaan.
Boom boom pow of I gotta feelingquote:Op zondag 13 september 2009 00:29 schreef DjRex89 het volgende:
Iemand nog een suggestie voor een liedje?:P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
quote:Op zondag 13 september 2009 11:10 schreef L.no het volgende:
Alles goed kerel?jahoor, met jou ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zondag 13 september 2009 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jahoor, met jou ook?Jup. Alleen viel ik wel van de trap af vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Ik kon nauwelijks slapen.quote:Op zondag 13 september 2009 11:30 schreef Bootje84 het volgende:
Goedemorgen btw mensen!
Lag om half 4 te slapen, half 9 weer klaar wakker
Was je wel lekker snel beneden.quote:Op zondag 13 september 2009 11:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Jup. Alleen viel ik wel van de trap af vandaag.![]()
* L.no kijkt jaloers.quote:Op zondag 13 september 2009 11:37 schreef Puala het volgende:
Ik heb heerlijk geslapen![]()
Alleen wel temidden van het 2persoons bed met nog een persoon er naast
Ik heb geen haast op een vroege morgen.quote:Op zondag 13 september 2009 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was je wel lekker snel beneden.![]()
sowieso moet je je niet haasten op een zondag.quote:Op zondag 13 september 2009 11:41 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik heb geen haast op een vroege morgen.
Juist.quote:Op zondag 13 september 2009 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
sowieso moet je je niet haasten op een zondag.
Slettebakquote:Op zondag 13 september 2009 11:37 schreef Puala het volgende:
Ik heb heerlijk geslapen![]()
Alleen wel temidden van het 2persoons bed met nog een persoon er naast
Note the PIquote:
Idz is koning van het wegdek en ik ben koning van de stage SC's!quote:Op zondag 13 september 2009 10:40 schreef L.no het volgende:
* L.no leest OP.
Wait.. wie is nou de koning hiero? Kuno of Isdatzo?
ik heb een hekel aan vrouwen die me uit bed trappen...!quote:Op zondag 13 september 2009 14:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik wil ook iemand bijna uit bed trappen.
Er staat dan ook 'bijna'.quote:Op zondag 13 september 2009 14:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan vrouwen die me uit bed trappen...!![]()
ook vrouwen die me het bed proberen uit te duwen...!quote:Op zondag 13 september 2009 14:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Er staat dan ook 'bijna'.
Stiekem vindi k het zielig als ze echt van het bed vallen.
Bed op wieletjes.. Als je je vrouw dan zat bent, rol je dr gewoon naar buitenquote:Op zondag 13 september 2009 14:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ook vrouwen die me het bed proberen uit te duwen...!gelukkig zullen wij niet samen in bed liggen anders had ik echt gewoon 2 1persoonsbedden geregeld om jouwn bed weg te duwen
of in ieder gevaal een metertje van me vandaan...!quote:Op zondag 13 september 2009 14:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Bed op wieletjes.. Als je je vrouw dan zat bent, rol je dr gewoon naar buiten
Jij sliep bij mij.. Ik niet bij jouquote:Op zondag 13 september 2009 14:45 schreef L.no het volgende:
Ik had dat met bootje moeten doen toen ik de kans had.![]()
Ben ik meteen van het gesnurk af.
Woa, wat een schavuit ben je toch.quote:Op zondag 13 september 2009 14:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Bed op wieletjes.. Als je je vrouw dan zat bent, rol je dr gewoon naar buiten
Boeiend?quote:Op zondag 13 september 2009 14:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jij sliep bij mij.. Ik niet bij jou
dat je zowiezo met die jongen in 1 bed durfde te liggen...!quote:Op zondag 13 september 2009 14:45 schreef L.no het volgende:
Ik had dat met bootje moeten doen toen ik de kans had.![]()
Ben ik meteen van het gesnurk af.
Dat die jongen het wilde...quote:Op zondag 13 september 2009 14:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat je zowiezo met die jongen in 1 bed durfde te liggen...!
Het was wel vermakelijk eigenlijk.quote:Op zondag 13 september 2009 14:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat je zowiezo met die jongen in 1 bed durfde te liggen...!
Ach, we hebben het leuk gehad.. Al is dat gesnurk natuurlijk minder..quote:Op zondag 13 september 2009 14:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Het was wel vermakelijk eigenlijk.Een vage soort van entertainment.
Dat was het grappigste.quote:Op zondag 13 september 2009 14:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ach, we hebben het leuk gehad.. Al is dat gesnurk natuurlijk minder..
Leuker dan mn grappen?quote:
Dramakoning.quote:Op zondag 13 september 2009 14:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ook vrouwen die me het bed proberen uit te duwen...!gelukkig zullen wij niet samen in bed liggen anders had ik echt gewoon 2 1persoonsbedden geregeld om jouwn bed weg te duwen
dood aan spellingsnazi'squote:Op zondag 13 september 2009 14:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat die jongen het wilde...
En, zie ondertitel
nee man! vrouw! maatregelen nemen is sneller dan praten...!quote:Op zondag 13 september 2009 15:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Dramakoning.![]()
Gewoon erover praten eerst en dan maatregelingen nemen.
Dus van een tweepersoonsbed naar 2 eenpersoonsbed zetten kost geen moeite dan eventjes over praten?quote:Op zondag 13 september 2009 15:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee man! vrouw! maatregelen nemen is sneller dan praten...!
Filippa Hamilton.quote:
inderdaad, de eerste set is binnen.quote:
ik wil altijd gewoon alles oplossen op de meest lastige manierquote:Op zondag 13 september 2009 16:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Dus van een tweepersoonsbed naar 2 eenpersoonsbed zetten kost geen moeite dan eventjes over praten?
[..]
Filippa Hamilton.
quote:Op zondag 13 september 2009 16:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
inderdaad, de eerste set is binnen.![]()
![]()
Ze hebben ook gelijk het beste doelsaldo.
En dan klagen mannen dat ze vrouwen neit begrijpen.. logisch als je niet vraagt wat er loos is.quote:Op zondag 13 september 2009 16:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik wil altijd gewoon alles oplossen op de meest lastige manierpraten is voor vrouwen!
ik doe ook gewoon vaak alsof ik vrouwen niet begrijp, gewoon om ze te pesten! ;-)quote:Op zondag 13 september 2009 16:10 schreef L.no het volgende:
[..]
En dan klagen mannen dat ze vrouwen neit begrijpen.. logisch als je niet vraagt wat er loos is.
Oh, jij bent vast zo'n vrouwenmagneet als ik het zo lees.quote:Op zondag 13 september 2009 16:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik doe ook gewoon vaak alsof ik vrouwen niet begrijp, gewoon om ze te pesten! ;-)
mooi he?quote:
zo wel goed zijnquote:Op zondag 13 september 2009 16:14 schreef L.no het volgende:
Heeft bootje een perm-ban ofzo? Hij komt niet op fok!.
1 en al vrouwen in mijn leven! Ik ben de bomb jeweets!quote:Op zondag 13 september 2009 16:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh, jij bent vast zo'n vrouwenmagneet als ik het zo lees.
Jaquote:
Inderdaad. Dat het geen 7-0 wordt, vind ik nog niet zo erg. En Penders gewoon zeggen dat hij de bal speeldequote:Op zondag 13 september 2009 16:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja. Smerige overtreding. Jammer dat 'ie niet bestraft werd want dan was 't 7-0 geweest.
Net een kunstwerk.quote:
quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 16:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
1 en al vrouwen in mijn leven! Ik ben de bomb jeweets!
wordt mijn wingmanquote:Op zondag 13 september 2009 16:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
1 en al vrouwen in mijn leven! Ik ben de bomb jeweets!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |