daar moet ik je gelijk in geven ,quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:08 schreef Weltschmerz het volgende:
We kunnen natuurlijk niet allemaal bij een uitverkoren volk horen.
Kom in Den Haag wonen. Kun je een tegeltje in de WC hangen: "Uit Gouden Korenaren schiep God de Hagenaren. Uit het restant de rest van het land".quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:08 schreef Weltschmerz het volgende:
We kunnen natuurlijk niet allemaal bij een uitverkoren volk horen.
ik maak een onderscheid tussen fascistisch israel en de joden. Het zou absurd zijn natuurlijk om alle joden zionistische fascisten te noemen maar laten we wel eerlijk wezen: De meeste zionisten zijn wel joden. Ik pleit tegen het verbod om dat verschrikkelijke joodse wetboek bezitten te verbieden. Zet dat fascitisch tuig nou eens uit het midden oosten en bij voorkeur uit palestina. Zij die zich wel gedragen mogen blijven maar wel waar het bij de wet bepaald is dat de Arabo-islamitische culltuur dominant is en moet blijvenquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:39 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Bah, wat ben jij een vies, eng, misselijk, smerig vuil links moslimmannetje.
Triggershot al-Wildersquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ik maak een onderscheid tussen fascistisch israel en de joden. Het zou absurd zijn natuurlijk om alle joden zionistische fascisten te noemen maar laten we wel eerlijk wezen: De meeste zionisten zijn wel joden. Ik pleit tegen het verbod om dat verschrikkelijke joodse wetboek bezitten te verbieden. Zet dat fascitisch tuig nou eens uit het midden oosten en bij voorkeur uit palestina. Zij die zich wel gedragen mogen blijven maar wel waar het bij de wet bepaald is dat de Arabo-islamitische culltuur dominant is en moet blijven
quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ik maak een onderscheid tussen fascistisch israel en de joden. Het zou absurd zijn natuurlijk om alle joden zionistische fascisten te noemen maar laten we wel eerlijk wezen: De meeste zionisten zijn wel joden. Ik pleit tegen het verbod om dat verschrikkelijke joodse wetboek bezitten te verbieden. Zet dat fascitisch tuig nou eens uit het midden oosten en bij voorkeur uit palestina. Zij die zich wel gedragen mogen blijven maar wel waar het bij de wet bepaald is dat de Arabo-islamitische culltuur dominant is en moet blijven
GW is er niks bij.quote:Zij die zich wel gedragen mogen blijven maar wel waar het bij de wet bepaald is dat de Arabo-islamitische Joods-Christelijke culltuur dominant is en moet blijven
[..]
quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:02 schreef Triggershot het volgende:
en als het even kan migratie naar het midden oosten van joods komaf verbieden voor 5 jaar en die extremisten nethanyahu peres en ariel sharon met pek en veren het midden oosten uit gooien. Viva la irance
we zijn beide idioten?quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:09 schreef telavivnick het volgende:
[..]
weet je wij hebben 1 ding gemeen
de 1 na laatstequote:Op dinsdag 15 september 2009 16:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
idealisten, genies, hypocriet, geil, oversekst, enorme liefde voor het midden oosten?
Ik zeg niet dat hij dood moet, ik zeg dat ik niet zal treuren dat wanneer hem iets overkomt en hij zich terug trekt uit politiek. Menig moraalridders hier in dit topic deinzen er niet voor terug om Bin Laden expliciet dood te wensen, waarom zou dat niet mogen met Peres?quote:Op woensdag 16 september 2009 19:48 schreef Burakius het volgende:
ONE MINUTE!
Alhoewel Peres een grote klootzak is, vind ik je doodverwensingen iets te ver gaan Trigger
Omdat als je Moslims beledigt het mag, maar als je Joden beledigt, dan beledig je degene die aan de macht zijn.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij dood moet, ik zeg dat ik niet zal treuren dat wanneer hem iets overkomt en hij zich terug trekt uit politiek. Menig moraalridders hier in dit topic deinzen er niet voor terug om Bin Laden expliciet dood te wensen, waarom zou dat niet mogen met Peres?
qftquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:21 schreef Slappy het volgende:
De emoties bij Moslims lopen hoog op in dit topic![]()
![]()
Het helpt ze alleen zo weinig...quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:21 schreef Slappy het volgende:
![]()
God is groot.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:21 schreef Slappy het volgende:
![]()
God bestaat niet godverdomme welquote:
Buiten de grenzen van ons Universum bestaat ook niets. Toch is het mogelijk om onze leefwereld ermee te vergroten.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:18 schreef Slappy het volgende:
[..]
God bestaat niet godverdomme wel
Wat snuif jij? Moet goed spul zijn.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:23 schreef bluespice het volgende:
[..]
Buiten de grenzen van ons Universum bestaat ook niets. Toch is het mogelijk om onze leefwereld ermee te vergroten.
[..]
Nee hoorquote:Op woensdag 16 september 2009 19:52 schreef Burakius het volgende:
[..]
Omdat als je Moslims beledigt het mag, maar als je Joden beledigt, dan beledig je degene die aan de macht zijn.
De AIVD googled denk ik op beledigingen tegen Joden
Neu! Zou er wel wat van willen leren trouwens. Wat discriminatie is snap ik, maar wanneer is het vrijheid van meningsuiting.quote:
Zie zijn posts allemaal gewoon als spiegeling. In het begin lokt hij je uit, maar uiteindelijk (kan soms een paar dagen duren) legt hij zijn spiegeling wel uit.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:31 schreef B4CO het volgende:
Trigger, jij als moslim bent natuurlijk niet serieus te nemen met je haatgeroep.
=
en ontken nou niet dat je geen moslim bent..
Wat dan zelf ook weer discriminatie is natuurlijk.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:40 schreef msnk het volgende:
Een groep beledigen is discriminatie. Maar joden beledigen is iets meer discriminatie dan andere groeperingen.
Het gaat mij er helemaal niet om welles/nietus moslim. Hij spiegelt een reactie om je iets duidelijk te maken. Vaak zo vaag dat je er net niets mee kunt, maar dat leer je wel herkennen. Al moet ik er soms wel erg diep voor nadenken, maar neem maar gewoon aan dat alles een spiegeling is gerelateerd aan een ander topic binnen NWS.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:40 schreef msnk het volgende:
Een groep beledigen is discriminatie. Maar joden beledigen is iets meer discriminatie dan andere groeperingen.
En als iemand zegt dat hij of zij geen moslim is, dan is dat toch gewoon zo? Waarom persé meteen er vanuit gaan dat het allemaal een truc is om jullie in de maling te nemen :
Grootste lariekoek. Zie je nl in het verschuiven van aangiftesquote:Een groep beledigen is discriminatie. Maar joden beledigen is iets meer discriminatie dan andere groeperingen.
Of je het nu wel of niet gelooft boeit me werkelijk geen flikker, ik ben niet van mijn geloof afgestapt om me ergens anders bij aan te sluiten of iemand te overtuigen, dus onder welk groep jij me schaart boeit me vrij weinig.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:31 schreef B4CO het volgende:
Trigger, jij als moslim bent natuurlijk niet serieus te nemen met je haatgeroep.
Haat zit bij de moslims diep, dus dat is logisch dat je zo praat
en ontken nou niet dat je geen moslim bent..
en dat zet jij ,bij en op de zelfde lijn als .Fascisten,Nazi's, antiesemieten, en radicale islamite??quote:Op donderdag 17 september 2009 13:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zelfs vele orthodoxe rabbis zijn tegen Israel.
Dan valt te stellen dat 'haat diep zit in het westen, bij de Russen, bij de katholieken, bij de joden zelf'.
Beperken tot één groep en rest negeren is niets meer dan of een politiek / eigen agenda uitvoeren of tunnelvisie, dat zijn de mensen die niet serieus te nemen zijn.
Welke gedeelte van 'common ground' snap je niet?quote:Op donderdag 17 september 2009 18:38 schreef telavivnick het volgende:
[..]
en dat zet jij ,bij en op de zelfde lijn als .Fascisten,Nazi's, antiesemieten, en radicale islamite??
Blijkbaar neem je je eigen zinsconstructie ook niet helemaal serieus.quote:oke,
nu weet ik waarom ik jou nooit serieus neem.
Serieus, wat is dit voor reactie, van een racistische mod nog wel?quote:Op zondag 13 september 2009 00:08 schreef Triggershot het volgende:
Volgend x beter, opgeruimd staat netjes.
Waarom racistisch? Nou je zo gereageerd hebben als het ging om Bin Laden, Saddam, Khadafi?quote:Op donderdag 17 september 2009 20:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Serieus, wat is dit voor reactie, van een racistische mod nog wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |