Daar heb je wel een punt. Er zijn 2 fronten, oftewel groepen, zoals ik het zie. En een paar users laveren daar tussenin, maar over het algemeen heb je de oude, toffe garde (quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:55 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
De helft van de gehele klaagbaak SC heeft geen bal met de andere helft van de klaagbaak SC, en Dqod is 24, en is een zeer aangename user, en ook Fascination is een zeer aangename user, en die wordt ook al 24 over een niet al te lange tijd.![]()
Inderdaad, voor mij is narcisme de enige gepaste reactie op mijn geweldige voorkomen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:57 schreef IQM het volgende:
Ik ben ook narcistisch, maar in mijn geval is het tenminste nog terecht.
Dqod en Fas zijn dus nog 23. Vrouwen worden verder wel altijd geaccepteerd. Mannen echter niet.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:55 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
De helft van de gehele klaagbaak SC heeft geen bal met de andere helft van de klaagbaak SC, en Dqod is 24, en is een zeer aangename user, en ook Fascination is een zeer aangename user, en die wordt ook al 24 over een niet al te lange tijd.![]()
Jij hekelt mij gewoon omdat ik niet met je naar bed wil.![]()
(Zie je hoe ik alles in mijn voordeel omdenk, dat heet een narcistische persoonlijkheidsstoornis.)
Nee, in het echt ben ik een jongen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Andere vraag:
Ben jij in het echt een meisje?![]()
Of:
Heb jij nog andere accounts onder een mannen alter ego op FoK!?
Ik wou hier een grapje maken, maar dat doe ik niet.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaad, voor mij is narcisme de enige gepaste reactie op mijn geweldige voorkomen.
Ik neem dit terug u_uquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:59 schreef Skylark. het volgende:
En nee.
Er mogen hier maar 3 zijn.
Ik accepteer Allure_ zoals ze is.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Telt Allure_ dan nog?
Ik geloof dat je een beetje twijfels had?
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik accepteer Allure_ zoals ze is.
Ok.. En zo hoort t ookquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik accepteer Allure_ zoals ze is.
Dumpert.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:00 schreef IQM het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_factor_uk_2009.html
Waarom ga je geen vlinders sparen ofzoquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:03 schreef IQM het volgende:
[..]
True. Maar ik kwam daar via... Geenstijl. Dat ik uit... kritisch oogpunt bezocht.
Ik was nog op de helft van het typen, toen jij al zei wat ik juist net over mezelf wilde verkondigen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaad, voor mij is narcisme de enige gepaste reactie op mijn geweldige voorkomen.
Nouja zeg!quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wou hier een grapje maken, maar dat doe ik niet.
Leuk is dat, met je ouders dronken worden.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:07 schreef afcajos het volgende:
Vanavond naar een festival waar mijn ouders ook heen gaan
Kaatsbal is ook een optiequote:Op zaterdag 12 september 2009 20:06 schreef Skylark. het volgende:
Tafel tegen de muur en slaan maar. Bescheiden, maar groots vermaak.
Absoluutquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Leuk is dat, met je ouders dronken worden.
Wat neequote:
Jij ligt nog in bed?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:11 schreef Allure_ het volgende:
Ik.moet.opstaan.omkleden.en.gaan.
Lukt niet.
Ik ben even 5 minuten op bed gaan liggen omdat ik ernstig slaap tekort hebquote:
Zie de OPquote:
Tfoeeequote:
Je mag wel een paar uurtjes slaap van mij hebbenquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben even 5 minuten op bed gaan liggen omdat ik ernstig slaap tekort heb. Maar moet naar een feestje.
haaai ik ben fietsquote:
Dat weet ik toch allang joh!quote:
Als ikquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
MrNelson zou willen dat ie zo slim en charmant als mij was.
dat wist ik ook allangquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat weet ik toch allang joh!
Maar hoi
Ik ben Dqod
Wrom tik je 'hate' in.. Dat komt zo negatief overquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:18 schreef Sanne92 het volgende:
Waarom vind je altijd leuke nummers op Youtube als je "hate" intikt?
Haha, thanksquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je mag wel een paar uurtjes slaap van mij hebben!
Och gut.. Het kon wel eens voorbestemd zijnquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat wist ik ook allang
Omdat hij krank im kopf is.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wrom tik je 'hate' in.. Dat komt zo negatief over
Daar durf ik nog niet over te oordelenquote:
zomg!!quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Och gut.. Het kon wel eens voorbestemd zijn
Waarom ga je dan niet gewoon op tijd naar bed vanavond?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, thanks. Ik heb het echt heul hard nodig
.
Ben je een meisje?quote:
Als je love intikt krijg je ook mooie nummers, hoor. Zolang je maar extreme emoties intikt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wrom tik je 'hate' in.. Dat komt zo negatief over
Daar hoef ik toch geen meisje voor te zijnquote:
Ahh ok, ik ga t straks ook ff uitproberen danquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:22 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Als je love intikt krijg je ook mooie nummers, hoor. Zolang je maar extreme emoties intikt.
Gooi die maar weg waar ik dat glas likquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:24 schreef afcajos het volgende:
Oeh BT, als het goed is ontvang ik zo foto's van donderdag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker moet je daar een meisje voor zijn..quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daar hoef ik toch geen meisje voor te zijn
maar als jij dat wilt ben ik gewoon een meisje hoor
Niet dus, Sander kan niet mmsenquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:24 schreef afcajos het volgende:
Oeh BT, als het goed is ontvang ik zo foto's van donderdag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:18 schreef Sanne92 het volgende:
Waarom vind je altijd leuke nummers op Youtube als je "hate" intikt?
Geitjesquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zeker moet je daar een meisje voor zijn..
Maar ik zal het eens even in overweging nemen u_u
WHOHH geitjes in je Fobo
Ooh noesquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
Niet dus, Sander kan niet mmsen![]()
Ik krijg ze vanavond via de blauwe tanden. Dus morgen...!!11
Of "hurt"quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ahh ok, ik ga t straks ook ff uitproberen dan
Straks ja!! Nu nog niet
Wilde je sexy doen voor de foto?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gooi die maar weg waar ik dat glas lik!
Omdat ik beloofd heb naar een feestje te gaan, waar ik al had moeten zijn.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet gewoon op tijd naar bed vanavond?
Erasurequote:
quote:
Zeker wel.. Ik had dwerggeitjes.. Ooit, in een ver verledenquote:
Oh nou, veel plezier dan iigquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:30 schreef jordeeeh het volgende:
Ik tvp dit topic even. Gewoon, omdat ik zo toch weg ga.
Ga je doen? Hoekje en pieperfestival?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:30 schreef jordeeeh het volgende:
Ik tvp dit topic even. Gewoon, omdat ik zo toch weg ga.
Johnny Cash/Nine inch nails dan in dit geval, alhoewel de cover idd beter is van Johnny..quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:29 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Johnny Cash !Lamon heeft smaak
Neequote:Op zaterdag 12 september 2009 20:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wilde je sexy doen voor de foto?
Stuur een een echte foto van je via pm, BT, niet sexy of naakt ofzo, maar gewoon zoals je bent, ik ben toch wel benieuwd eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neemaar ik vind het moeilijk om normaal te doen als iemand een foto neemt van me.
Wat schattig.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neemaar ik vind het moeilijk om normaal te doen als iemand een foto neemt van me.
NEE!quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:39 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Stuur een een echte foto van je via pm, BT, niet sexy of naakt ofzo, maar gewoon zoals je bent, ik ben toch wel benieuwd eigenlijk.
(Verwachte reactie: NEE! )
Ik heb je al duizend keer geadviseerd over je haar en je doet nooit wat ik zegquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:43 schreef Fascination het volgende:
Bt, wil jij me trouwens adviseren met m'n haar?Ik zit in tweestrijd.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
NEE!
[..]
Ik heb je al duizend keer geadviseerd over je haar en je doet nooit wat ik zegmaar vooruit!
Nee, zo ben ik niet.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:50 schreef LudoSanders het volgende:
Lekker kort fas. Misschien nog een kleurtje er in?
Doe of een korte bob of laat het lang groeien.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:51 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
Ik wil sowieso naar de kapper gaan, want m'n haar is dood. Maar zal ik 't nu weer vrij kort doen of toch proberen het een keer langer te laten groeien?
lil wayne?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:43 schreef RickoKun het volgende:
Wat een kut muziek lil wayne is 10x toffer!
Flappie, ik vraag je toch een keuze te maken?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe of een korte bob of laat het lang groeien.
Ik wilde trollen maar ik kreeg niet het gewenste tegengasquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:54 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
lil wayne?
En dan denken ze dat ik vreemd ben.
LANG LANG LANG. Nee wacht, toch kort.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Flappie, ik vraag je toch een keuze te maken?
Zo leuk, die terughoudendheid bij jongeren om een fotootje, zodat je het gezicht achter een persoon kunt zien.quote:
IEHL, koortslipquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:08 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Zo leuk, die terughoudendheid bij jongeren om een fotootje, zodat je het gezicht achter een persoon kunt zien.
Ik, met koortslip, en zonder lenzen:
[ afbeelding ]
Vanity is the biggest sin of all.
Als ie nee zegt, kan ik met m meepratenquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IEHL, koortslipik heb zo'n enorme angst voor koortslippen, ik durf amper met mensen te praten die er eentje hebben.
En weet je niet hoe ik eruit zie dan?
Beter dan een hazenlip, dit gaat weer over, dacht ik zelf..quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IEHL, koortslipik heb zo'n enorme angst voor koortslippen, ik durf amper met mensen te praten die er eentje hebben.
Nee, ik vond je smiley-impressies te gedwongen om er een echte indruk bij te krijgen.quote:En weet je niet hoe ik eruit zie dan?
hoekje en dan even kijken.. misschien buitenwachtquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:34 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ga je doen? Hoekje en pieperfestival?
Kijk, hier een hele natural fotoquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:17 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Beter dan een hazenlip, dit gaat weer over, dacht ik zelf..
[..]
Nee, ik vond je smiley-impressies te gedwongen om er een echte indruk bij te krijgen.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
LANG LANG LANG. Nee wacht, toch kort.
Ik ben er nog.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
Druk hierhmmmm Aldi ijsthee
!
Ahquote:
Ooh ik ga over een half uurtje wegquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:58 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb nu eenmaal geen leven, FOK!en tot de zon weer op komt.
Hahaha, what happenedquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:59 schreef LudoSanders het volgende:
Ik had om 21:00 al afgesproken eigenlijk.
Ja ik ook hoor, ik heb geslapen tot 2 ofzo en daarna van 5 tot 7 weerquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:59 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben zo godvergeten lui vandaag.
Het feit dat ik zo lui ben zorgde er voor dat ik pas laat ging eten, maar ik moest ook nog douchen dus dat heb ik net gedaan. Nu moet ik eigenlijk gewoon mijn schoenen aantrekken en gaan maar ben ik serieus te lui om de bank te verlaten.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, what happenedgeen zin meer?
[..]
Ja ik ook hoor, ik heb geslapen tot 2 ofzo en daarna van 5 tot 7 weersad.
Gister 5 pakken gehaald en er is nu nog maar 1 overquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
Druk hierhmmmm Aldi ijsthee
!
quote:
In je eentje opgedronkenquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gister 5 pakken gehaald en er is nu nog maar 1 over
Nee, eerlijk gedeeld met m'n vriendin..quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]Way to go
!
[..]
In je eentje opgedronken?
JIJ ROOKT? +1 voor Ludo.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:12 schreef LudoSanders het volgende:
Nu nog mijn bier opdrinken en een peuk roken en dan ga ik.
Ik zou ook uitgaan vanavond, maar ik ben in slaap gevallen en nu net weer wakker, en da's echt waar.quote:
Heb je het tegen mij? Je kunt ook gewoon terug PM'en. En natuurlijk ben ik geen hoaxquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:37 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik zou ook uitgaan vanavond, maar ik ben in slaap gevallen en nu net weer wakker, en da's echt waar.
Weleenswaar met mijn moeder en 2 gezamelijke kennissen, dus het klinkt al niet zo cool, maar daar ben ik oud voor.
Vrijdag ga ik echt ouderwets uit met een collega/vriendin.
En binnenkort ook hopelijk met Crack_
En zodra ze me eindelijk mijn pasje sturen ook weer eens naar Catena.
En na het zien van een zekere foto, mag iemand me ook wel een mailtje sturen als er een Klaagbaak mini meet is, want wat kunnen mensen toch onverwacht veel leuker zijn dan ze zich voordoen.
(als het geen hoax is..)
Leuke kledingstijlquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
Wat draag je vandaag [pics only] #25
Ik pas m'n favoriete broek weer na m'n -3 kg door de griep!
Lol.. Ach ik heb daar ook geen mailtje van gehad hoorquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:37 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik zou ook uitgaan vanavond, maar ik ben in slaap gevallen en nu net weer wakker, en da's echt waar.
Weleenswaar met mijn moeder en 2 gezamelijke kennissen, dus het klinkt al niet zo cool, maar daar ben ik oud voor.
Vrijdag ga ik echt ouderwets uit met een collega/vriendin.
En binnenkort ook hopelijk met Crack_
En zodra ze me eindelijk mijn pasje sturen ook weer eens naar Catena.
En na het zien van een zekere foto, mag iemand me ook wel een mailtje sturen als er een Klaagbaak mini meet is, want wat kunnen mensen toch onverwacht veel leuker zijn dan ze zich voordoen.
(als het geen hoax is..)
Dankjequote:Op zaterdag 12 september 2009 22:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Leuke kledingstijl
En leuke broek dus ook
En hakken..![]()
Ik snap alleen nog steeds niet hoe mensen er op kunnen lopenghehe
Ghehe nou miss moet ik es gaan oefenen danquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dankjealleen dat gilet heb ik maar weer uitgetrokken
en gaaf is die broek he
baalde zo toen ik 'm niet meer aan kon
!
Lopen op hakken moet je lerenof van nature kunnen
!
Hee maar ik gafijne avond allemaal
![]()
!
Gedaan, en fijne avond.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij? Je kunt ook gewoon terug PM'en. En natuurlijk ben ik geen hoax!
Heerlijk iddquote:
Het is zaterdagavond we horen uit te zijn.quote:
Ik had voor de optie frituur gegaan.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:37 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Het is zaterdagavond we horen uit te zijn.
Maar aangezien ik dat niet ben ga ik wat lekkers eten..
Ik mag vandaag kiezen uit
-Broodjes Bapao
-Toast met haringfilet in tomatensaus
-Kaas/ui broodjes met sambalsmeerkaas
-Witbrood met salami en gesmolten jong belegen kaas
En ik heb zojuist optie 4 in de oven gedaan.
Stuur ff die broodjes bapao op danquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:37 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Het is zaterdagavond we horen uit te zijn.
Maar aangezien ik dat niet ben ga ik wat lekkers eten..
Ik mag vandaag kiezen uit
-Broodjes Bapao
-Toast met haringfilet in tomatensaus
-Kaas/ui broodjes met sambalsmeerkaas
-Witbrood met salami en gesmolten jong belegen kaas
En ik heb zojuist optie 4 in de oven gedaan.
Ik ben vandaag wezen gitaren hoe ik dat altijd noem.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:40 schreef Siniti het volgende:
Ik had vandaag een verjaardag maar het was verdomde saai.
Van familie?quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:40 schreef Siniti het volgende:
Ik had vandaag een verjaardag maar het was verdomde saai.
Bp.quote:
Ik ga heul geen moer meer doen vandaag.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bp.![]()
Hoe is het? Ga je nog wat doen? Zo ja; wat dan?
Ik wil tennis nog zien.
Weet je het zeker? Het zijn die AH broodjes van 69 cent, ik ben toch blijer met mijn optie.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Stuur ff die broodjes bapao op dan
Ik ook een beetje.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ga heul geen moer meer doen vandaag.Ik ben al de hele dag aan het chillen en het bevalt me wel.
![]()
Ik heb dat smerige herfst/winter gevoel.
Ja, bah. Dat wil ik heul nog niet. Ik wil naar buiten lopen en de zon kanker op mijn huidje voelen verwekken.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook een beetje.Heb zin om een film te kijken, liefst iets romantisch.
..en feelgood.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
ja.. doe maarquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:50 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Het zijn die AH broodjes van 69 cent, ik ben toch blijer met mijn optie.
Imagine Me & Youquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens ja. Ook leuk dat je dan alle cliché-vragen weer mag gaan beantwoorden.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:51 schreef Siniti het volgende:
[..]
Van mijn vader. Dus kon gelukkig nog vaak naar boven aangezien het wel bij ons thuis was
Fucking Amal is wel cute, maar toch lichtelijk depri, je weet dat ze toch niet bij elkaar gaan blijven.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:53 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
..en feelgood.
Fucking Amal?
Love Actually?
Finding Nemo?
Jerry Maquire?
Dat zouden mijn tips zijn.
Dat zuigt idd..quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:57 schreef Siniti het volgende:
Ik haat torrents die niet goed geseed zijn
Het is überhaupt een wonder dat ik deze torrent heb gevonden.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zuigt idd..
Is er geen betere te vinden dan
Volgens mij heb ik daar ooit eens een stukje van gezien. Ik vond het saai.quote:
Vond je die echt zo goed? Ik vond het wel een beetje standaard rom-com, maar dan met twee vrouwen die verliefd werden ipv een man en vrouw, en die eeuwige driehoeksverhouding..quote:
Dat was het geeneens echt. Alleen twee ooms, één tante en mijn oma kwamen vandaag en die vragen nooit echt irritante dingen en zijn gewoon toffe mensen. Normaal vermaak ik me ook best op zulke verjaardagen, deze keer werd het hem gewoon nietquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens ja. Ook leuk dat je dan alle cliché-vragen weer mag gaan beantwoorden.
54quote:Hoe oud is ie geworden?
Ohh okquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:59 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het is überhaupt een wonder dat ik deze torrent heb gevonden.
Issie eigenlijk ook wel, maar het is wel een schattige film..quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar ooit eens een stukje van gezien. Ik vond het saai.
*Wijst naar boven, naar mijn reactie op Fasquote:Op zondag 13 september 2009 00:00 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Vond je die echt zo goed? Ik vond het wel een beetje standaard rom-com, maar dan met twee vrouwen die verliefd werden ipv een man en vrouw, en die eeuwige driehoeksverhouding..
Ik ga iig mijn eigen advies opvolgen en Love Actually nog een keer kijken.
Dat geldt voor al die films, daarom zijn films ook films helaas.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:58 schreef Fascination het volgende:
Fucking Amal is wel cute, maar toch lichtelijk depri, je weet dat ze toch niet bij elkaar gaan blijven.![]()
De rest lijkt me niet zo.
Ok wat was het dan?quote:Op zondag 13 september 2009 00:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het is zelfs moeilijk informatie hierover te vinden op het internet, laat staan downloads
Dank je.quote:Op zondag 13 september 2009 00:00 schreef Broekpaling het volgende:
Gelukkige zondag 13 september 2009 iedereen.
Eh?quote:Op zondag 13 september 2009 00:03 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Dat geldt voor al die films, daarom zijn films ook films helaas.
Maar goed, Love Actually nu!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ik vond m wel lievig enzo..quote:Op zondag 13 september 2009 00:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dank je.![]()
Zeg, Dqod wat vond jij van Fucking Amal?
Een bootleg van een concert van een Duitse krautrockband uit 1971.quote:Op zondag 13 september 2009 00:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok wat was het dan?
Nu word ik nieuwsgierig
Oh ja, dat lijkt me wel lastig zoeken danquote:Op zondag 13 september 2009 00:06 schreef Siniti het volgende:
[..]
Een bootleg van een concert van een Duitse krautrockband uit 1971.
En die groep heet Can. Dat is dus ook een ramp om te googlen. Hadden ze zichzelf maar Canneritus ofzo genoemd, kon ik het wat beter vindenquote:Op zondag 13 september 2009 00:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh ja, dat lijkt me wel lastig zoeken dan
Whaha damn idd dat is wel een heule irritante naam voor n bandquote:Op zondag 13 september 2009 00:08 schreef Siniti het volgende:
[..]
En die groep heet Can. Dat is dus ook een ramp om te googlen. Hadden ze zichzelf maar Canneritus ofzo genoemd, kon ik het wat beter vinden
Net zoals The Whoquote:Op zondag 13 september 2009 00:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Whaha damn idd dat is wel een heule irritante naam voor n band
quote:"The" is a common word and was thus not included in the search.
"Who" is a common word and was thus not included in the search.
Nee, maar ik wil ze nog wel heel graag zien.quote:Op zondag 13 september 2009 00:07 schreef Dqod het volgende:
Fas, heb je trouwens Lost & Delirious gezien?
Of Shortbus
- Itty Bitty Titty Commitee
(Ik ga ff op de lezziefilmstoer)
IBTC IS ook leuk!!quote:Op zondag 13 september 2009 00:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil ze nog wel heel graag zien.Vooral Itty BittyTitty Committee lijkt me erg leuk, die titel alleen al.
Qua gaymovies heb ik Loving Annabelle, But I'm A Cheerleader en Fucking Amal dus gezien.
Loving Annabelle is best leuk en de seksscene was best hot.But I'm A Cheerleader is hilarisch.
![]()
![]()
Eigenlijk best erg dat ik DIE nog steeds niet heb gezienquote:
Hoezo niet?quote:
Nee, houd je mond er niet over.quote:Op zondag 13 september 2009 00:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
IBTC IS ook leuk!!
Ja ik ken ze idd alle 3
En ze zijn zeker ook alle 3 top!
Zooo ja die sexscene, damn whaha.. Ik hou m'n mond erover
Sja ik kan je nog wel meer aanraden, maar dan ben ik nog wel ff bezig denk ik
Oh ja, die heb ik ook gezien. Erg mooie film vond ik. Helemaal niet langdradig of saai zoals sommige mensen bewe(e)r(d)en.quote:
Ik zal ff proberen een lijstje te maken..quote:Op zondag 13 september 2009 00:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, houd je mond er niet over.![]()
[..]
Oh ja, die heb ik ook gezien. Erg mooie film vond ik. Helemaal niet langdradig of saai zoals sommige mensen bewe(e)r(d)en.
Een film over twee homoseksuele cowboys trekt mij gewoon niet zo. Dat zou mijn beeld van superstoere cowboys álá Clint Eastwood, Lee Van Cleef, Henry Fonda, Charles Bronson of John Wayne aan gruzelementen helpenquote:
Pottenfilmsquote:Op zondag 13 september 2009 00:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zal ff proberen een lijstje te maken..
Komt er straks aan
(Ik maak dan wel een lijstje van pottefilms die ik heb gezien, zelfs al vond ik ze niet zo heul geweldig)
HAI SMART_ASS! PIEMELS!quote:
PIEMELS?! WAAR? WAT? NEGERPIEMELS?!?!!1quote:Op zondag 13 september 2009 00:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pottenfilmsdat klinkt fijn. Maar ben benieuwd.
[..]
HAI SMART_ASS! PIEMELS!
Sja, ik wil je ook wel een lijst doen van alle soorten films die ik heb gezienquote:Op zondag 13 september 2009 00:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pottenfilmsdat klinkt fijn. Maar ben benieuwd.
[..]
HAI SMART_ASS! PIEMELS!
Ja, dat heb ik ooit, maar ik ben m'n wachtwoord en alles kwijtquote:Op zondag 13 september 2009 00:40 schreef Siniti het volgende:
Je kan ook gewoon een imdb aanmaken dan heb je gewoon een lijst van alle films die je gezien hebt. Inclusief cijfer.
Het is wel kut als je alle films die je ooit hebt gezien wil indexeren. Ik maakte het aan toen ik 16 ofzo was maar toen had ik al tientallen zoniet honderden films gezien en die kon ik me niet allemaal meer herinnerenquote:Op zondag 13 september 2009 00:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ooit, maar ik ben m'n wachtwoord en alles kwijt
en ik ben te lui om een nieuwe aan te maken.. Dus ik doe t wel zo
Kan ik gelijk ook ff rustig nadenken
Ik heb wel eens zo'n heel lijstje gemaakt (Gewoon op word dan)quote:Op zondag 13 september 2009 00:44 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het is wel kut als je alle films die je ooit hebt gezien wil indexeren. Ik maakte het aan toen ik 16 ofzo was maar toen had ik al tientallen zoniet honderden films gezien en die kon ik me niet allemaal meer herinneren
Lees je zoveel boeken ja?quote:Op zondag 13 september 2009 00:46 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb dat met boeken altijd.
Ik heb al eens een lijst willen maken met boeken die ik heb gelezen (zodat ik in de bieb niet telkens iets uitkies wat ik al gelezen heb) maar uiteindelijk heb ik nooit zin om daaraan te beginnen. Zou niet eens weten waar ik zou moeten beginnen.
Valt opzich wel mee, maar ik ben ondertussen wel 19, dus het zullen er in totaal best veel zijn denk ik.quote:
Ahh ok..quote:Op zondag 13 september 2009 00:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Valt opzich wel mee, maar ik ben ondertussen wel 19, dus het zullen er in totaal best veel zijn denk ik.
En omdat ik wil pimpen met mijn geziene films hier mijn filmlijstquote:Op zondag 13 september 2009 00:53 schreef Siniti het volgende:
Ik zit wel al op ~410 films op imdb
Maar nog kom ik elke dag films tegen die ik nog moet raten maar wel heb gezien
Strips vond ik juist niets aan eigenlijk.quote:Op zondag 13 september 2009 00:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ahh ok..
Ja ik lees haast nooit meer de laatste tijd..
En toen ik klein was, waren t voornamelijk alleen maar strips
Ja, ik dus ook.quote:Op zondag 13 september 2009 00:57 schreef Smart_ass het volgende:
Films kijken heb ik de laatste tijd eigenlijk weinig geduld voor, geen idee waarom eigenlijk.
Ja nu moet ik er nog vrij weinig van hebben idd, maar vroeger..quote:Op zondag 13 september 2009 00:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Strips vond ik juist niets aan eigenlijk.Ik heb nog niet eens 1 kuifje album uitgelezen.
Ik lees ook niet super veel hoor, alleen in bed. Doe meestal wel een paar maanden over 1 boek.
Nou, mocht je je bedenken..quote:
EUJquote:Op zondag 13 september 2009 01:02 schreef Siniti het volgende:
Smart_ass ga eens heel snel Asterix lezen!
Als je dat niet tof vind mag jij van mijn part zelfmoord plegen.
Die kleiner thrillerreeksboekjes?!?!!?quote:Op zondag 13 september 2009 01:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja nu moet ik er nog vrij weinig van hebben idd, maar vroeger..
Ik was elke dag wel in de bieb om nieuwe stripboekjes te halen
Wat ik overigens nog WEL steeds erg leuk vind is Casper & Hobbes
En als ik echt wat wou lezen, dan haalde ik boeken van Stephen King (maar toen was ik ook al
wel ietsje ouder)
Humm.. Verder heb ik boeken vaak wel binnen een paar dagen al uit..
Ik heb bijv. de Harry Potter reeks wel gelezen (Behalve deel 7, die moet ik nog)
en ik was in een mum van tijd klaar
Ik kan je nu al zeggen dat ik dat niet tof vind.quote:Op zondag 13 september 2009 01:02 schreef Siniti het volgende:
Smart_ass ga eens heel snel Asterix lezen!
Als je dat niet tof vind mag jij van mijn part zelfmoord plegen.
Dan mag jij ook zelfmoord gaan plegenquote:Op zondag 13 september 2009 01:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
EUJ
Dat vond ik dan weer niks hoor, vroeger (als je t iig over de strips hebt)
Ik las Suske & Wiske en Kuifje enzo
Je weet wat je te doen staat.quote:Op zondag 13 september 2009 01:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik kan je nu al zeggen dat ik dat niet tof vind.
Ja, bedankt nog he!quote:Op zondag 13 september 2009 01:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou, mocht je je bedenken..
Heb je iig al een lading aan pottefilms die je kunt gaan kijken ghehe
Doel je nou op Stephen King of watquote:Op zondag 13 september 2009 01:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die kleiner thrillerreeksboekjes?!?!!?![]()
![]()
Daar heb ik er een stuk of 8 van in de kast staan, geniaal!
Pff jaquote:
...............quote:Op zondag 13 september 2009 01:08 schreef IQM het volgende:
- Nog niet vol?
- Films
- BT, HOU VERDOMME JE RECHTERBEEN 'S RECHT ALS JE POSEERT!(Doch:
)
- Dat was het.
Neequote:Op zondag 13 september 2009 01:08 schreef IQM het volgende:
- Nog niet vol?
- Films
- BT, HOU VERDOMME JE RECHTERBEEN 'S RECHT ALS JE POSEERT!(Doch:
)
- Dat was het.
OHHH van R.L Stine enzoquote:Op zondag 13 september 2009 01:08 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort boekjes.Die had ik een hele hoop. De strandwacht, de waarschuwing, Babysitter 1, Babysitter 2, De sneeuwman, etc etc.
Aparte fetishquote:Op zondag 13 september 2009 01:11 schreef Dqod het volgende:
[ afbeelding ]
(Ik heb alleen deze.. De rest had ik allemaal via de bieb
Plus, ik heb m helemaal voorgelezen aan m'n vriendin..
Ja dat wou ze.. SJEUZUS)
Die heb ik gezien.quote:Op zondag 13 september 2009 00:42 schreef Dqod het volgende:
* Lost And Delirious
* Monster
* Boys Don't Cry
* Bound (Niet zo heul erg pottefilm, maar wel redelijk vermakelijk)
* Girl Interrupted (Nogmaals Angelina)
* The Hours
* Kissing Jessica Stein
* Mulholland Drive
Zo vind ik t wel welletjes voor nu
Heul geen fetish, gewoon haar kinderlijke kant die daardoor ff naar boven kwamquote:
Nou. Zeker. Ik geloof je oprecht.quote:Op zondag 13 september 2009 01:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heul geen fetish, gewoon haar kinderlijke kant die daardoor ff naar boven kwam
Da's heul niet zo..quote:Op zondag 13 september 2009 01:13 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Die heb ik gezien.
Hoe komt het dat lesbische vrouwen weinig interesse hebben in films met een heteroseksueel thema?
Dit naar aanleiding van het feit dat ik nu op de helft ben van Love Actually, en dat het thema liefde is, ongeacht sekse...
Even uit nieuwsgierigheid?
Of is dat iets wat met de jaren gaat vervagen?
quote:
Wat erg dit.quote:18 december 1999, nederlant
de nachtmerrie begint
Hoi!@! ik vint hed wel en luuk book ik hep de tweede en de driede deel ook geleest ik vint lesen heel luuk,want dan leert je ook noch een beedje nederlantse taal tot siens!
Ik heb maar 3 1en! En die films waren dan ook echt verschrikkelijkquote:Op zondag 13 september 2009 01:15 schreef IQM het volgende:
Hoi Dqod!
Siniti, net even vluchtig bekeken en ziet er wel puik uit. Al geef je wel gemakkelijk hele lage (1) of hele hoge (10) cijfers.
En nu ga ik slapen, geloof ik. Doei.
Ik ga binnenkort maar weer eens een bibliotheek pasje aanvragenquote:Op zondag 13 september 2009 01:14 schreef Smart_ass het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/b(...)666818922/index.html
Die!
Dat is voor de grap.quote:
Niet als het een immigrant is die net in Nederland is en oprecht Nederlands wil gaan leren.quote:
Whahaha what the fudgequote:
Haha moet je doen, tof.quote:Op zondag 13 september 2009 01:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort maar weer eens een bibliotheek pasje aanvragen
en AL die R.L Stine boeken nog eens lezen..
Want ik ben er niet zeker van of ik ze allemaal ken
Ik ga het zeker doen!!quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 01:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's heul niet zo..
Maar ik had een lijstje gemaakt met pottefilms die ik had gezien
Al die andere films die ik heb gezien, heb ik er dus uitgelaten
Als ik hier mijn hele filmlijst zou neerpleuren, dan vallen al die pottefilms zwaar in het niets
quote:Op zondag 13 september 2009 01:20 schreef Smart_ass het volgende:
Nou, tennis gaat er toch niet meer komen, dus ik ben slapen.
Fijne nacht!
Jij bent dan ook al bijna bejaardquote:Op zondag 13 september 2009 01:21 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Het viel me alleen op dat je enkel lesbische films deelde, al zitten er een paar matige tussen.
Ik wil niet eens meer weten hoeveel films ik gezien heb.
Ik heb iets van 600 gekochte dvd's/blu-rays, en dat zijn degenen die ik uitgeslecteerd heb, omdat je nu eenmaal niet alles kunt hebben...
Ik gok nu een stuk of 9000...
En een beetje te fanatiek filmkijker.quote:
Dat probleem heb ik ook jaquote:Op zondag 13 september 2009 01:25 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
En een beetje te fanatiek filmkijker.
Nu iets minder, maar vroeger, niet gezond meer.
Maar er zijn ook zoveel goede films...
Ja, maar dat was dus ook de intentie ehquote:Op zondag 13 september 2009 01:21 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Het viel me alleen op dat je enkel lesbische films deelde, al zitten er een paar matige tussen.
Ik wil niet eens meer weten hoeveel films ik gezien heb.
Ik heb iets van 600 gekochte dvd's/blu-rays, en dat zijn degenen die ik uitgeslecteerd heb, omdat je nu eenmaal niet alles kunt hebben...
Ik gok nu een stuk of 9000...
Oh ga jij ookquote:
quote:
Nee, wel een mannelijk testosteron gevecht misschienquote:Op zondag 13 september 2009 01:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ohh, ga ik nu een bitchfight tussen jullie 2 meemaken?
Ohh, nog beter!!quote:Op zondag 13 september 2009 01:56 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee, wel een mannelijk testosteron gevecht misschien
Nou dan lijkt het in ieder geval alsof er nog een beetje vet op mijn lichaam zit hè.quote:Op zondag 13 september 2009 02:00 schreef Siniti het volgende:
Dat hemdje maakt dik door de horizontale strepen.
Dus in jouw geval maakt dat hemdje gezond?quote:Op zondag 13 september 2009 02:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou dan lijkt het in ieder geval alsof er nog een beetje vet op mijn lichaam zit hè.
Mooi dun is niet lelijk.quote:Op zondag 13 september 2009 02:03 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dus in jouw geval maakt dat hemdje gezond?
quote:Op zondag 13 september 2009 02:02 schreef Siniti het volgende:
Maar ik moet je teleurstellen want ik ga een film kijken. Sorry.
Doel je met anorexia en gezond op mij, because if so, fuck off.quote:Op zondag 13 september 2009 02:06 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar ik heb het over gezond!
Er zijn mensen die geilen op anorexia of obesitas patiënten
Maar ze heeft t over MOOI dunquote:Op zondag 13 september 2009 02:06 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar ik heb het over gezond!
Er zijn mensen die geilen op anorexia of obesitas patiënten
Ik doel daarmee op het feit dat mooi relatief is en dat deze discussie over het feit ging dat jouw hemdje dik maakt en je daardoor gezonder lijkt.quote:Op zondag 13 september 2009 02:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doel je met anorexia en gezond op mij, because if so, fuck off.
Dus ik ben anorexia dun en dus ik zie er ongezond uit, dat is wat je zegt.quote:Op zondag 13 september 2009 02:09 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik doel daarmee op het feit dat mooi relatief is en dat deze discussie over het feit ging dat jouw hemdje dik maakt en je daardoor gezonder lijkt.
Jij begon erover dat het dan leek alsof er meer vet op je lichaam zatquote:Op zondag 13 september 2009 02:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dus ik ben anorexia dun en dus ik zie er ongezond uit, dat is wat je zegt.
Dat wil niet zeggen dat ik anorexia-dun ben. Fag.quote:Op zondag 13 september 2009 02:11 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jij begon erover dat het dan leek alsof er meer vet op je lichaam zat
Nou, dat maakte ik er wel uit op! Dunnerik!quote:Op zondag 13 september 2009 02:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ik anorexia-dun ben. Fag.
quote:Op zondag 13 september 2009 02:12 schreef Dqod het volgende:
Ben ik nou zo blond, of valt dit gesprek nou gewoon echt niet meer te snappen
Dan doe je dus gewoon niet meer mee.quote:Op zondag 13 september 2009 02:14 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nou, dat maakte ik er wel uit op! Dunnerik!
Waaraan meequote:Op zondag 13 september 2009 02:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan doe je dus gewoon niet meer mee.
quote:
Waarom verven vrouwen elke maand hun haar een andere kleur?quote:Op zondag 13 september 2009 02:17 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
![]()
Wacht maar.. Binnenkort ben ik roodbruin
Ik heb mijn haar al ruimweg een half jaar niet meer geverfdquote:Op zondag 13 september 2009 02:18 schreef Siniti het volgende:
[..]
Waarom verven vrouwen elke maand hun haar een andere kleur?
HAHA KANKERLUL JE WAS GEWOON PIEPER!quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
hoekje en dan even kijken.. misschien buitenwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |