Daar heb je wel een punt. Er zijn 2 fronten, oftewel groepen, zoals ik het zie. En een paar users laveren daar tussenin, maar over het algemeen heb je de oude, toffe garde (quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:55 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
De helft van de gehele klaagbaak SC heeft geen bal met de andere helft van de klaagbaak SC, en Dqod is 24, en is een zeer aangename user, en ook Fascination is een zeer aangename user, en die wordt ook al 24 over een niet al te lange tijd.![]()
Inderdaad, voor mij is narcisme de enige gepaste reactie op mijn geweldige voorkomen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:57 schreef IQM het volgende:
Ik ben ook narcistisch, maar in mijn geval is het tenminste nog terecht.
Dqod en Fas zijn dus nog 23. Vrouwen worden verder wel altijd geaccepteerd. Mannen echter niet.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:55 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
De helft van de gehele klaagbaak SC heeft geen bal met de andere helft van de klaagbaak SC, en Dqod is 24, en is een zeer aangename user, en ook Fascination is een zeer aangename user, en die wordt ook al 24 over een niet al te lange tijd.![]()
Jij hekelt mij gewoon omdat ik niet met je naar bed wil.![]()
(Zie je hoe ik alles in mijn voordeel omdenk, dat heet een narcistische persoonlijkheidsstoornis.)
Nee, in het echt ben ik een jongen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Andere vraag:
Ben jij in het echt een meisje?![]()
Of:
Heb jij nog andere accounts onder een mannen alter ego op FoK!?
Ik wou hier een grapje maken, maar dat doe ik niet.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaad, voor mij is narcisme de enige gepaste reactie op mijn geweldige voorkomen.
Ik neem dit terug u_uquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:59 schreef Skylark. het volgende:
En nee.
Er mogen hier maar 3 zijn.
Ik accepteer Allure_ zoals ze is.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Telt Allure_ dan nog?
Ik geloof dat je een beetje twijfels had?
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik accepteer Allure_ zoals ze is.
Ok.. En zo hoort t ookquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik accepteer Allure_ zoals ze is.
Dumpert.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:00 schreef IQM het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_factor_uk_2009.html
Waarom ga je geen vlinders sparen ofzoquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:03 schreef IQM het volgende:
[..]
True. Maar ik kwam daar via... Geenstijl. Dat ik uit... kritisch oogpunt bezocht.
Ik was nog op de helft van het typen, toen jij al zei wat ik juist net over mezelf wilde verkondigen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaad, voor mij is narcisme de enige gepaste reactie op mijn geweldige voorkomen.
Nouja zeg!quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wou hier een grapje maken, maar dat doe ik niet.
Leuk is dat, met je ouders dronken worden.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:07 schreef afcajos het volgende:
Vanavond naar een festival waar mijn ouders ook heen gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |