Daar heb je wel een punt. Er zijn 2 fronten, oftewel groepen, zoals ik het zie. En een paar users laveren daar tussenin, maar over het algemeen heb je de oude, toffe garde (quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:55 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
De helft van de gehele klaagbaak SC heeft geen bal met de andere helft van de klaagbaak SC, en Dqod is 24, en is een zeer aangename user, en ook Fascination is een zeer aangename user, en die wordt ook al 24 over een niet al te lange tijd.![]()
Inderdaad, voor mij is narcisme de enige gepaste reactie op mijn geweldige voorkomen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:57 schreef IQM het volgende:
Ik ben ook narcistisch, maar in mijn geval is het tenminste nog terecht.
Dqod en Fas zijn dus nog 23. Vrouwen worden verder wel altijd geaccepteerd. Mannen echter niet.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:55 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
De helft van de gehele klaagbaak SC heeft geen bal met de andere helft van de klaagbaak SC, en Dqod is 24, en is een zeer aangename user, en ook Fascination is een zeer aangename user, en die wordt ook al 24 over een niet al te lange tijd.![]()
Jij hekelt mij gewoon omdat ik niet met je naar bed wil.![]()
(Zie je hoe ik alles in mijn voordeel omdenk, dat heet een narcistische persoonlijkheidsstoornis.)
Nee, in het echt ben ik een jongen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Andere vraag:
Ben jij in het echt een meisje?![]()
Of:
Heb jij nog andere accounts onder een mannen alter ego op FoK!?
Ik wou hier een grapje maken, maar dat doe ik niet.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaad, voor mij is narcisme de enige gepaste reactie op mijn geweldige voorkomen.
Ik neem dit terug u_uquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:59 schreef Skylark. het volgende:
En nee.
Er mogen hier maar 3 zijn.
Ik accepteer Allure_ zoals ze is.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Telt Allure_ dan nog?
Ik geloof dat je een beetje twijfels had?
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik accepteer Allure_ zoals ze is.
Ok.. En zo hoort t ookquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik accepteer Allure_ zoals ze is.
Dumpert.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:00 schreef IQM het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_factor_uk_2009.html
Waarom ga je geen vlinders sparen ofzoquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:03 schreef IQM het volgende:
[..]
True. Maar ik kwam daar via... Geenstijl. Dat ik uit... kritisch oogpunt bezocht.
Ik was nog op de helft van het typen, toen jij al zei wat ik juist net over mezelf wilde verkondigen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaad, voor mij is narcisme de enige gepaste reactie op mijn geweldige voorkomen.
Nouja zeg!quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wou hier een grapje maken, maar dat doe ik niet.
Leuk is dat, met je ouders dronken worden.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:07 schreef afcajos het volgende:
Vanavond naar een festival waar mijn ouders ook heen gaan
Kaatsbal is ook een optiequote:Op zaterdag 12 september 2009 20:06 schreef Skylark. het volgende:
Tafel tegen de muur en slaan maar. Bescheiden, maar groots vermaak.
Absoluutquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Leuk is dat, met je ouders dronken worden.
Wat neequote:
Jij ligt nog in bed?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:11 schreef Allure_ het volgende:
Ik.moet.opstaan.omkleden.en.gaan.
Lukt niet.
Ik ben even 5 minuten op bed gaan liggen omdat ik ernstig slaap tekort hebquote:
Zie de OPquote:
Tfoeeequote:
Je mag wel een paar uurtjes slaap van mij hebbenquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben even 5 minuten op bed gaan liggen omdat ik ernstig slaap tekort heb. Maar moet naar een feestje.
haaai ik ben fietsquote:
Dat weet ik toch allang joh!quote:
Als ikquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
MrNelson zou willen dat ie zo slim en charmant als mij was.
dat wist ik ook allangquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat weet ik toch allang joh!
Maar hoi
Ik ben Dqod
Wrom tik je 'hate' in.. Dat komt zo negatief overquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:18 schreef Sanne92 het volgende:
Waarom vind je altijd leuke nummers op Youtube als je "hate" intikt?
Haha, thanksquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je mag wel een paar uurtjes slaap van mij hebben!
Och gut.. Het kon wel eens voorbestemd zijnquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat wist ik ook allang
Omdat hij krank im kopf is.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wrom tik je 'hate' in.. Dat komt zo negatief over
Daar durf ik nog niet over te oordelenquote:
zomg!!quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Och gut.. Het kon wel eens voorbestemd zijn
Waarom ga je dan niet gewoon op tijd naar bed vanavond?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, thanks. Ik heb het echt heul hard nodig
.
Ben je een meisje?quote:
Als je love intikt krijg je ook mooie nummers, hoor. Zolang je maar extreme emoties intikt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wrom tik je 'hate' in.. Dat komt zo negatief over
Daar hoef ik toch geen meisje voor te zijnquote:
Ahh ok, ik ga t straks ook ff uitproberen danquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:22 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Als je love intikt krijg je ook mooie nummers, hoor. Zolang je maar extreme emoties intikt.
Gooi die maar weg waar ik dat glas likquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:24 schreef afcajos het volgende:
Oeh BT, als het goed is ontvang ik zo foto's van donderdag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker moet je daar een meisje voor zijn..quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daar hoef ik toch geen meisje voor te zijn
maar als jij dat wilt ben ik gewoon een meisje hoor
Niet dus, Sander kan niet mmsenquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:24 schreef afcajos het volgende:
Oeh BT, als het goed is ontvang ik zo foto's van donderdag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:18 schreef Sanne92 het volgende:
Waarom vind je altijd leuke nummers op Youtube als je "hate" intikt?
Geitjesquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zeker moet je daar een meisje voor zijn..
Maar ik zal het eens even in overweging nemen u_u
WHOHH geitjes in je Fobo
Ooh noesquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
Niet dus, Sander kan niet mmsen![]()
Ik krijg ze vanavond via de blauwe tanden. Dus morgen...!!11
Of "hurt"quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ahh ok, ik ga t straks ook ff uitproberen dan
Straks ja!! Nu nog niet
Wilde je sexy doen voor de foto?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gooi die maar weg waar ik dat glas lik!
Omdat ik beloofd heb naar een feestje te gaan, waar ik al had moeten zijn.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet gewoon op tijd naar bed vanavond?
Erasurequote:
quote:
Zeker wel.. Ik had dwerggeitjes.. Ooit, in een ver verledenquote:
Oh nou, veel plezier dan iigquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:30 schreef jordeeeh het volgende:
Ik tvp dit topic even. Gewoon, omdat ik zo toch weg ga.
Ga je doen? Hoekje en pieperfestival?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:30 schreef jordeeeh het volgende:
Ik tvp dit topic even. Gewoon, omdat ik zo toch weg ga.
Johnny Cash/Nine inch nails dan in dit geval, alhoewel de cover idd beter is van Johnny..quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:29 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Johnny Cash !Lamon heeft smaak
Neequote:Op zaterdag 12 september 2009 20:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wilde je sexy doen voor de foto?
Stuur een een echte foto van je via pm, BT, niet sexy of naakt ofzo, maar gewoon zoals je bent, ik ben toch wel benieuwd eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neemaar ik vind het moeilijk om normaal te doen als iemand een foto neemt van me.
Wat schattig.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neemaar ik vind het moeilijk om normaal te doen als iemand een foto neemt van me.
NEE!quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:39 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Stuur een een echte foto van je via pm, BT, niet sexy of naakt ofzo, maar gewoon zoals je bent, ik ben toch wel benieuwd eigenlijk.
(Verwachte reactie: NEE! )
Ik heb je al duizend keer geadviseerd over je haar en je doet nooit wat ik zegquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:43 schreef Fascination het volgende:
Bt, wil jij me trouwens adviseren met m'n haar?Ik zit in tweestrijd.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
NEE!
[..]
Ik heb je al duizend keer geadviseerd over je haar en je doet nooit wat ik zegmaar vooruit!
Nee, zo ben ik niet.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:50 schreef LudoSanders het volgende:
Lekker kort fas. Misschien nog een kleurtje er in?
Doe of een korte bob of laat het lang groeien.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:51 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
Ik wil sowieso naar de kapper gaan, want m'n haar is dood. Maar zal ik 't nu weer vrij kort doen of toch proberen het een keer langer te laten groeien?
lil wayne?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:43 schreef RickoKun het volgende:
Wat een kut muziek lil wayne is 10x toffer!
Flappie, ik vraag je toch een keuze te maken?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe of een korte bob of laat het lang groeien.
Ik wilde trollen maar ik kreeg niet het gewenste tegengasquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:54 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
lil wayne?
En dan denken ze dat ik vreemd ben.
LANG LANG LANG. Nee wacht, toch kort.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Flappie, ik vraag je toch een keuze te maken?
Zo leuk, die terughoudendheid bij jongeren om een fotootje, zodat je het gezicht achter een persoon kunt zien.quote:
IEHL, koortslipquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:08 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Zo leuk, die terughoudendheid bij jongeren om een fotootje, zodat je het gezicht achter een persoon kunt zien.
Ik, met koortslip, en zonder lenzen:
[ afbeelding ]
Vanity is the biggest sin of all.
Als ie nee zegt, kan ik met m meepratenquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IEHL, koortslipik heb zo'n enorme angst voor koortslippen, ik durf amper met mensen te praten die er eentje hebben.
En weet je niet hoe ik eruit zie dan?
Beter dan een hazenlip, dit gaat weer over, dacht ik zelf..quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IEHL, koortslipik heb zo'n enorme angst voor koortslippen, ik durf amper met mensen te praten die er eentje hebben.
Nee, ik vond je smiley-impressies te gedwongen om er een echte indruk bij te krijgen.quote:En weet je niet hoe ik eruit zie dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |