Sterktequote:Op maandag 14 september 2009 09:57 schreef Jo0Lz het volgende:
koffie.
Ziek kindje thuis vannacht. Mên, brak.

dus ik vorige week dan toch nog wat werk gedaan
 dus ik vorige week dan toch nog wat werk gedaan  

Maar je hoeft voorlopig geen WW aan te vragenquote:Op maandag 14 september 2009 09:56 schreef Ladylike het volgende:
Hey nijns
@ contract: hij heeft niets concreets afgesproken. Ookal had hij dat wel, dan vertrouw ik er nog niet op dat ie die afspraak nakomt (qua tijd bedoel ik dan)

oeh, zware week start.quote:Op maandag 14 september 2009 09:57 schreef Jo0Lz het volgende:
koffie.

quote:Op maandag 14 september 2009 09:59 schreef MaleDuck het volgende:
Netjes hoor van de stats... sta er gelukkig niet tussendus ik vorige week dan toch nog wat werk gedaan
 idem
  idemquote:
 ik sla ff een rondje over. sta al strak

quote:Op maandag 14 september 2009 09:55 schreef DaMart het volgende:
Speciaal voor GF, de stats sinds OA op onderzoek is gegaan.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]

hij heeft dus echt niet in de gaten hoe dat aan jouw vreet die onzekerheidquote:Op maandag 14 september 2009 09:56 schreef Ladylike het volgende:
@ contract: hij heeft niets concreets afgesproken. Ookal had hij dat wel, dan vertrouw ik er nog niet op dat ie die afspraak nakomt (qua tijd bedoel ik dan)

quote:Op maandag 14 september 2009 09:57 schreef Jo0Lz het volgende:
koffie.

jij staat er heul wel tussenquote:Op maandag 14 september 2009 10:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
idem
[..]

en je komt dan zelf ook niet zo hoog in de statsquote:Op maandag 14 september 2009 10:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik dacht laat ik het maar in 1 post doen, dat scheelt GF er weer 6.

1 keer op plek 96, mwaquote:
2 expresso en 5 gewonequote:hoeveel koffie heb je al op dan?

Missie geslaagd dusquote:Op maandag 14 september 2009 10:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en je komt dan zelf ook niet zo hoog in de stats
 .
.

de stille hint heeft niet geholpen?quote:Op maandag 14 september 2009 10:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
1 keer op plek 96, mwa
[..]
2 expresso en 5 gewone

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!

Iddquote:Op maandag 14 september 2009 10:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar je hoeft voorlopig geen WW aan te vragen

dat valt wel mee, aangezien hij vrijdag expliciet heeft gezegd dat hij me er niet uitgooitquote:Op maandag 14 september 2009 10:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij heeft dus echt niet in de gaten hoe dat aan jouw vreet die onzekerheid

Nee, het viel mee hoor, vrij vlekkeloze reis eigenlijk!quote:Op maandag 14 september 2009 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof het weer eens moeilijk was om thuis te komen.

quote:Op maandag 14 september 2009 10:11 schreef Muck het volgende:
[..]
de stille hint heeft niet geholpen?Hier op het apparaat staat ook expressoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. <a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>

serieus?quote:Op maandag 14 september 2009 10:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hier op het apparaat staat ook expresso

Hm, jammer dat het zo gaat ja..quote:Op maandag 14 september 2009 09:56 schreef Ladylike het volgende:
Hey nijns
quote:Op maandag 14 september 2009 10:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik dacht laat ik het maar in 1 post doen, dat scheelt GF er weer 6.
 netjes hoor DM
 netjes hoor DM  

Een vlekkeloze reis? Dat verdient wel eenquote:Op maandag 14 september 2009 10:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, het viel mee hoor, vrij vlekkeloze reis eigenlijk!
Ik ben gewoon heel blij om weer in mijn eigen microhuisje te zijn
 .
.

Ja, ik was er ook wel over verbaasd, maar ja misschien is espresso een merknaam of is het gewoon een tikfout...quote:

daarom ook:quote:Op maandag 14 september 2009 10:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een vlekkeloze reis? Dat verdient wel een.
 thuis
 thuis 
Nee, espresso is zeker geen merknaam, het spul heet gewoon zo. Het is een behoorlijke tikfout ja (of een ongelofelijk dom bedrijf dat de apparaten levertquote:Op maandag 14 september 2009 10:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, ik was er ook wel over verbaasd, maar ja misschien is espresso een merknaam of is het gewoon een tikfout...
 )
 )

espresso is de juiste naam, expresso wordt ook vaak gebruikt maar is een engelse verbassteringquote:Op maandag 14 september 2009 10:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, ik was er ook wel over verbaasd, maar ja misschien is espresso een merknaam of is het gewoon een tikfout...

Ik denk het laatstequote:Op maandag 14 september 2009 10:21 schreef Muck het volgende:
[..]
daarom ook:thuis
[..]
Nee, espresso is zeker geen merknaam, het spul heet gewoon zo. Het is een behoorlijke tikfout ja (of een ongelofelijk dom bedrijf dat de apparaten levert)

Ze doen het vast niet expres zoquote:Op maandag 14 september 2009 10:21 schreef Muck het volgende:
[..]
daarom ook:thuis
[..]
Nee, espresso is zeker geen merknaam, het spul heet gewoon zo. Het is een behoorlijke tikfout ja (of een ongelofelijk dom bedrijf dat de apparaten levert)
 .
.

dat scheelt al ja!quote:Op maandag 14 september 2009 10:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik denk het laatste
Gelukkig wel een bedrijf dat heet water geeft ipv van die automaten thee

Ja, die automaten thee is echt niet te drinkenquote:Op maandag 14 september 2009 10:25 schreef Muck het volgende:
[..]
dat scheelt al ja!
dat doen die van ons gelukkig ook

Ja, leuk hequote:

alles went zeggen ze.quote:Op maandag 14 september 2009 10:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, die automaten thee is echt niet te drinken

Wij zijn ook blij dat jij er weer bentquote:

Nee, dat is echt bocht... als ze dat hier zouden hebben, zou ik de hele dag water drinkenquote:Op maandag 14 september 2009 10:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
alles went zeggen ze.
ik doe mijn best om dat waar te laten zijn. maar lukt nog niet echt

En dan? Heb je al wat anders?quote:

dat doe ik ook, bruin water wat volgens de leverancier koffie is.quote:Op maandag 14 september 2009 10:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, dat is echt bocht... als ze dat hier zouden hebben, zou ik de hele dag water drinken

En dan ben ik in ieder geval weg hier (dat is al genoeg reden om blij te zijn) en heb ik lekker ècht de tijd om te solliciteren..quote:

Ik zat nog te denken, misschien moet je op zoek gaan naar een traineeship, daar heb je wel de goede achtergrond voor!quote:Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
En dan ben ik in ieder geval weg hier (dat is al genoeg reden om blij te zijn) en heb ik lekker ècht de tijd om te solliciteren..

heb iets leuks gevonden: iets waar ik naar op zoek was! je begint wel met een paar maanden traineeship maar dat maakt niet uit. De locatie is alleen weer jammerquote:Op maandag 14 september 2009 10:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zat nog te denken, misschien moet je op zoek gaan naar een traineeship, daar heb je wel de goede achtergrond voor!

blijven zoeken nijns, ooit vindt je wel ietsquote:Op maandag 14 september 2009 10:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
heb iets leuks gevonden: iets waar ik naar op zoek was! je begint wel met een paar maanden traineeship maar dat maakt niet uit. De locatie is alleen weer jammer

ja, daar heb ik ook het volste vertrouwen in. Het is alleen nu zo dat mijn huidige baan nog veel kostbare tijd opslokt zeg maarquote:Op maandag 14 september 2009 11:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
blijven zoeken nijns, ooit vindt je wel iets

dat is een groot nadeel van werken, er gaat zoveel vrije tijd in zittenquote:Op maandag 14 september 2009 11:02 schreef Nijns het volgende:
[..]
ja, daar heb ik ook het volste vertrouwen in. Het is alleen nu zo dat mijn huidige baan nog veel kostbare tijd opslokt zeg maar

Ja, en ik vind werken niet erg maar nu voelt het zo 'zonde' van mijn tijd. Natuurlijk zit ik wel regelmatig op sites enzo maar ik woon nu nog niet in de buurt van waar ik wil gaan werken en dat maakt het lastig (om bijvoorbeeld even langs te gaan)quote:Op maandag 14 september 2009 11:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is een groot nadeel van werken, er gaat zoveel vrije tijd in zitten

zoals laatst toen 2 keer de reistijd niet voldoende bleek.quote:Op maandag 14 september 2009 11:08 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, en ik vind werken niet erg maar nu voelt het zo 'zonde' van mijn tijd. Natuurlijk zit ik wel regelmatig op sites enzo maar ik woon nu nog niet in de buurt van waar ik wil gaan werken en dat maakt het lastig (om bijvoorbeeld even langs te gaan)

Oeh, dat heb je goed onthoudenquote:Op maandag 14 september 2009 11:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zoals laatst toen 2 keer de reistijd niet voldoende bleek.
dat is wel lastig ja.
 ja, het is veel makkelijker straks dat ik, wanneer iemand me belt, gewoon dezelfde middag beschikbaar ben of de volgende dag.
 ja, het is veel makkelijker straks dat ik, wanneer iemand me belt, gewoon dezelfde middag beschikbaar ben of de volgende dag.Wat isser?quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |