Sterktequote:Op maandag 14 september 2009 09:57 schreef Jo0Lz het volgende:
koffie.
Ziek kindje thuis vannacht. Mên, brak.
Maar je hoeft voorlopig geen WW aan te vragenquote:Op maandag 14 september 2009 09:56 schreef Ladylike het volgende:
Hey nijns
@ contract: hij heeft niets concreets afgesproken. Ookal had hij dat wel, dan vertrouw ik er nog niet op dat ie die afspraak nakomt (qua tijd bedoel ik dan)
oeh, zware week start.quote:Op maandag 14 september 2009 09:57 schreef Jo0Lz het volgende:
koffie.
quote:Op maandag 14 september 2009 09:59 schreef MaleDuck het volgende:
Netjes hoor van de stats... sta er gelukkig niet tussendus ik vorige week dan toch nog wat werk gedaan
quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 09:55 schreef DaMart het volgende:
Speciaal voor GF, de stats sinds OA op onderzoek is gegaan.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
hij heeft dus echt niet in de gaten hoe dat aan jouw vreet die onzekerheidquote:Op maandag 14 september 2009 09:56 schreef Ladylike het volgende:
@ contract: hij heeft niets concreets afgesproken. Ookal had hij dat wel, dan vertrouw ik er nog niet op dat ie die afspraak nakomt (qua tijd bedoel ik dan)
quote:Op maandag 14 september 2009 09:57 schreef Jo0Lz het volgende:
koffie.
jij staat er heul wel tussenquote:Op maandag 14 september 2009 10:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
idem
[..]
ik sla ff een rondje over. sta al strak
en je komt dan zelf ook niet zo hoog in de statsquote:Op maandag 14 september 2009 10:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik dacht laat ik het maar in 1 post doen, dat scheelt GF er weer 6.
1 keer op plek 96, mwaquote:
2 expresso en 5 gewonequote:hoeveel koffie heb je al op dan?
Missie geslaagd dusquote:Op maandag 14 september 2009 10:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en je komt dan zelf ook niet zo hoog in de stats
de stille hint heeft niet geholpen?quote:Op maandag 14 september 2009 10:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
1 keer op plek 96, mwa
[..]
2 expresso en 5 gewone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Iddquote:Op maandag 14 september 2009 10:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar je hoeft voorlopig geen WW aan te vragen
dat valt wel mee, aangezien hij vrijdag expliciet heeft gezegd dat hij me er niet uitgooitquote:Op maandag 14 september 2009 10:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij heeft dus echt niet in de gaten hoe dat aan jouw vreet die onzekerheid![]()
Nee, het viel mee hoor, vrij vlekkeloze reis eigenlijk!quote:Op maandag 14 september 2009 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof het weer eens moeilijk was om thuis te komen.
quote:Op maandag 14 september 2009 10:11 schreef Muck het volgende:
[..]
de stille hint heeft niet geholpen?Hier op het apparaat staat ook expressoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
serieus?quote:Op maandag 14 september 2009 10:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hier op het apparaat staat ook expresso
Hm, jammer dat het zo gaat ja..quote:Op maandag 14 september 2009 09:56 schreef Ladylike het volgende:
Hey nijns
quote:Op maandag 14 september 2009 10:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik dacht laat ik het maar in 1 post doen, dat scheelt GF er weer 6.
Een vlekkeloze reis? Dat verdient wel eenquote:Op maandag 14 september 2009 10:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, het viel mee hoor, vrij vlekkeloze reis eigenlijk!
Ik ben gewoon heel blij om weer in mijn eigen microhuisje te zijn
Ja, ik was er ook wel over verbaasd, maar ja misschien is espresso een merknaam of is het gewoon een tikfout...quote:
daarom ook:quote:Op maandag 14 september 2009 10:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een vlekkeloze reis? Dat verdient wel een.
Nee, espresso is zeker geen merknaam, het spul heet gewoon zo. Het is een behoorlijke tikfout ja (of een ongelofelijk dom bedrijf dat de apparaten levertquote:Op maandag 14 september 2009 10:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, ik was er ook wel over verbaasd, maar ja misschien is espresso een merknaam of is het gewoon een tikfout...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |