espresso is de juiste naam, expresso wordt ook vaak gebruikt maar is een engelse verbassteringquote:Op maandag 14 september 2009 10:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, ik was er ook wel over verbaasd, maar ja misschien is espresso een merknaam of is het gewoon een tikfout...
Ik denk het laatstequote:Op maandag 14 september 2009 10:21 schreef Muck het volgende:
[..]
daarom ook:thuis
[..]
Nee, espresso is zeker geen merknaam, het spul heet gewoon zo. Het is een behoorlijke tikfout ja (of een ongelofelijk dom bedrijf dat de apparaten levert)
Ze doen het vast niet expres zoquote:Op maandag 14 september 2009 10:21 schreef Muck het volgende:
[..]
daarom ook:thuis
[..]
Nee, espresso is zeker geen merknaam, het spul heet gewoon zo. Het is een behoorlijke tikfout ja (of een ongelofelijk dom bedrijf dat de apparaten levert)
dat scheelt al ja!quote:Op maandag 14 september 2009 10:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik denk het laatste
Gelukkig wel een bedrijf dat heet water geeft ipv van die automaten thee
Ja, die automaten thee is echt niet te drinkenquote:Op maandag 14 september 2009 10:25 schreef Muck het volgende:
[..]
dat scheelt al ja!
dat doen die van ons gelukkig ook
Ja, leuk hequote:
alles went zeggen ze.quote:Op maandag 14 september 2009 10:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, die automaten thee is echt niet te drinken
Wij zijn ook blij dat jij er weer bentquote:
Nee, dat is echt bocht... als ze dat hier zouden hebben, zou ik de hele dag water drinkenquote:Op maandag 14 september 2009 10:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
alles went zeggen ze.
ik doe mijn best om dat waar te laten zijn. maar lukt nog niet echt![]()
En dan? Heb je al wat anders?quote:
dat doe ik ook, bruin water wat volgens de leverancier koffie is.quote:Op maandag 14 september 2009 10:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, dat is echt bocht... als ze dat hier zouden hebben, zou ik de hele dag water drinken
En dan ben ik in ieder geval weg hier (dat is al genoeg reden om blij te zijn) en heb ik lekker ècht de tijd om te solliciteren..quote:
Ik zat nog te denken, misschien moet je op zoek gaan naar een traineeship, daar heb je wel de goede achtergrond voor!quote:Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
En dan ben ik in ieder geval weg hier (dat is al genoeg reden om blij te zijn) en heb ik lekker ècht de tijd om te solliciteren..
heb iets leuks gevonden: iets waar ik naar op zoek was! je begint wel met een paar maanden traineeship maar dat maakt niet uit. De locatie is alleen weer jammerquote:Op maandag 14 september 2009 10:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zat nog te denken, misschien moet je op zoek gaan naar een traineeship, daar heb je wel de goede achtergrond voor!
blijven zoeken nijns, ooit vindt je wel ietsquote:Op maandag 14 september 2009 10:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
heb iets leuks gevonden: iets waar ik naar op zoek was! je begint wel met een paar maanden traineeship maar dat maakt niet uit. De locatie is alleen weer jammer
ja, daar heb ik ook het volste vertrouwen in. Het is alleen nu zo dat mijn huidige baan nog veel kostbare tijd opslokt zeg maarquote:Op maandag 14 september 2009 11:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
blijven zoeken nijns, ooit vindt je wel iets
dat is een groot nadeel van werken, er gaat zoveel vrije tijd in zittenquote:Op maandag 14 september 2009 11:02 schreef Nijns het volgende:
[..]
ja, daar heb ik ook het volste vertrouwen in. Het is alleen nu zo dat mijn huidige baan nog veel kostbare tijd opslokt zeg maar
Ja, en ik vind werken niet erg maar nu voelt het zo 'zonde' van mijn tijd. Natuurlijk zit ik wel regelmatig op sites enzo maar ik woon nu nog niet in de buurt van waar ik wil gaan werken en dat maakt het lastig (om bijvoorbeeld even langs te gaan)quote:Op maandag 14 september 2009 11:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is een groot nadeel van werken, er gaat zoveel vrije tijd in zitten
zoals laatst toen 2 keer de reistijd niet voldoende bleek.quote:Op maandag 14 september 2009 11:08 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, en ik vind werken niet erg maar nu voelt het zo 'zonde' van mijn tijd. Natuurlijk zit ik wel regelmatig op sites enzo maar ik woon nu nog niet in de buurt van waar ik wil gaan werken en dat maakt het lastig (om bijvoorbeeld even langs te gaan)
Oeh, dat heb je goed onthoudenquote:Op maandag 14 september 2009 11:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zoals laatst toen 2 keer de reistijd niet voldoende bleek.
dat is wel lastig ja.
Wat isser?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |