goed geregeldquote:Op maandag 14 september 2009 12:19 schreef JortK het volgende:
Ben ik blij dat ik samenwoon en 10 minuten van me werk zit
shit, vergeten te vragen.quote:Op maandag 14 september 2009 12:07 schreef Nijns het volgende:
[..]
maar jij bent mij vriend niet, weet je nog?![]()
standaard reactie van mij: beter traag dan niet werkendquote:Op maandag 14 september 2009 12:06 schreef MaleDuck het volgende:
gammele drama computers hier
echt alles is super traag hier...
tja, ik kan met 45 minuten op mijn werk zijn.quote:Op maandag 14 september 2009 12:19 schreef JortK het volgende:
Ben ik blij dat ik samenwoon en 10 minuten van me werk zit
quote:Wij stelden vast dat Web 2.0 nog steeds het meest wordt gebruikt in grote en kleinere organisaties,
waaronder die met minder dan 1.000 internetgebruikers. Velen verwachten ook dat hun Web 2.0
gebruik in de nabije toekomst zal toenemen.
The wh00t?quote:Gezien de toenemende complexiteit van webcommunicaties en de niet-aflatende webbedreigingen
raden wij organisaties aan te zoeken naar leveranciers die de volgende toekomstgerichte functies
aanbieden: 1) detectie van web malware; 2) een solide in-the-cloud infrastructuur; 3) een sterke
consolidatie- en integratiestrategie en 4) het vermogen om zeer gedetailleerde controle van Web
2.0 applicaties uit te voeren.
ik mis nog saas waarbij gelet moet worden op zaken als busines continuity en security en natuurlijk faulttolerance waarbij gelet moet worden op de intergratie van dit geheel als standaard oplossing.quote:Op maandag 14 september 2009 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, men heeft het voor elkaar: Mijn hersen-raderwerk is tot een full-stop gekomen.
Hoe dan? Lees maar even een documentje van 34 pagina's wat begint met gewauwel als
[..]
Gezien de toenemende complexiteit van webcommunicaties en de niet-aflatende webbedreigingen
raden wij organisaties aan te zoeken naar leveranciers die de volgende toekomstgerichte functies
aanbieden: 1) detectie van web malware; 2) een solide in-the-cloud infrastructuur; 3) een sterke
consolidatie- en integratiestrategie en 4) het vermogen om zeer gedetailleerde controle van Web
2.0 applicaties uit te voeren
[..]
The wh00t?
Tja, typerend hier voor de ICT afdeling: Iedereen klaagt al maanden over de trage computers, wat doen ze... gaan ze de monitoren vervangen *zucht*quote:Op maandag 14 september 2009 12:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
shit, vergeten te vragen.
mag ik je vriendje zijn![]()
[..]
standaard reactie van mij: beter traag dan niet werkend![]()
[..]
tja, ik kan met 45 minuten op mijn werk zijn.
als ik de max snelheid niet overschrijd is het 5 kwartier.
Met een koekje... mazzelaar... maar ja ik heb mn lunchquote:Op maandag 14 september 2009 13:03 schreef Ladylike het volgende:
![]()
![]()
MET een koekje
Pfff deze middag gaat lang duren denk ik
Dat was in parijs toch ook? In die achterlijke franse taal is het expressoquote:
Ben al bezetquote:Op maandag 14 september 2009 12:36 schreef wel.o.k het volgende:
shit, vergeten te vragen.
mag ik je vriendje zijn![]()
ha LL, al wat beter?quote:Op maandag 14 september 2009 13:03 schreef Ladylike het volgende:
![]()
![]()
MET een koekje
Pfff deze middag gaat lang duren denk ik
ja, de meeste lucht is nu uit mn darmenquote:Op maandag 14 september 2009 13:08 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ben al bezetmaar we kunnen wel gewone vriendjes zijn
[..]
ha LL, al wat beter?
jammer hoor, 1 uur en 12 minuten te laatquote:
dealquote:Op maandag 14 september 2009 13:08 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ben al bezetmaar we kunnen wel gewone vriendjes zijn
[..]
ha LL, al wat beter?
Ik was buitenquote:
Ah, mooi: laat de details maar zittenquote:Op maandag 14 september 2009 13:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja, de meeste lucht is nu uit mn darmen
jeejquote:
Ik denk dat ik daarmee al genoeg heb gezegdquote:Op maandag 14 september 2009 13:16 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ah, mooi: laat de details maar zitten
nej, heb geen leuke collega´squote:Op maandag 14 september 2009 13:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Toch geen stoute dingen aan het doen he
opgeluchtquote:Op maandag 14 september 2009 13:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja, de meeste lucht is nu uit mn darmen
wel reël denk ikquote:Op maandag 14 september 2009 13:20 schreef JortK het volgende:
Wat een lafaards: Red Bull: \"Titelstrijd is voorbij\"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |