Darmproblemen merk ikquote:Op maandag 14 september 2009 11:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
Oeh, dat heb je goed onthoudenja, het is veel makkelijker straks dat ik, wanneer iemand me belt, gewoon dezelfde middag beschikbaar ben of de volgende dag.
[..]
Wat isser?
*kusje geeft*
* doet warme hand zachtjes over buikje wrijven.quote:
heb zoiets zelf gehad, tijdens de terug reis was er gebeld of ik nog die middag voor 2de gesprek kon komen.quote:Op maandag 14 september 2009 11:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
Oeh, dat heb je goed onthoudenja, het is veel makkelijker straks dat ik, wanneer iemand me belt, gewoon dezelfde middag beschikbaar ben of de volgende dag.
beetje contract spanningen ook?quote:Op maandag 14 september 2009 11:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Darmproblemen merk ik
Heb gewoon geen zin om te werken door het drukke weekend
Zaterdag vroeg opgestaan en naar Slagharen geweest en gisteren ook weer vroeg opgestaan om naar de zwarte markt te gaan (en daar dus de hele dag te lopen)
Is het toch bij ons in het bedrijf dan?quote:Op maandag 14 september 2009 10:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
heb iets leuks gevonden: iets waar ik naar op zoek was! je begint wel met een paar maanden traineeship maar dat maakt niet uit. De locatie is alleen weer jammer
Nah Ik zie wel wat ik aangeboden krijg, ga het toch accepterenquote:
Nou, bedankt Pinguinquote:Op maandag 14 september 2009 11:29 schreef JortK het volgende:
Darmproblemen heersen, komt door Pheno
Ja, ik ben als het mee zit al over de helftquote:Op maandag 14 september 2009 11:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nah Ik zie wel wat ik aangeboden krijg, ga het toch accepteren
Heb geen alternatief he
[..]
Nou, bedankt Pinguin
Maar de helft van de dag zit er alweer bijna op
Drink lekker wat thee, daar knap je van opquote:Op maandag 14 september 2009 11:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Darmproblemen merk ik
Heb gewoon geen zin om te werken door het drukke weekend
Zaterdag vroeg opgestaan en naar Slagharen geweest en gisteren ook weer vroeg opgestaan om naar de zwarte markt te gaan (en daar dus de hele dag te lopen)
GMTAquote:Op maandag 14 september 2009 11:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* doet warme hand zachtjes over buikje wrijven.
kopje thee dan maar?
[..]
heb zoiets zelf gehad, tijdens de terug reis was er gebeld of ik nog die middag voor 2de gesprek kon komen.
voordat ik dat hoorde was het al anderhalf uur later.
Nee, dit was bij Utrecht in de buurt..quote:Op maandag 14 september 2009 11:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Is het toch bij ons in het bedrijf dan?
Ah, daar hebben we ook de oorzaak van de buikpijnquote:Op maandag 14 september 2009 11:51 schreef Ladylike het volgende:
Potverdorie, ik neem een rolletje zwart-wit snoepjes mee, is het al half op
Klacht: ik heb geen zelfbeheersing
Antiklacht: Zwart-wit![]()
klaagbaak-post
en darmklachten, ja ja.quote:Op maandag 14 september 2009 11:51 schreef Ladylike het volgende:
klaagbaak-post
Ow, ja dat is voor mij zelfs wat ver wegquote:Op maandag 14 september 2009 11:50 schreef Nijns het volgende:
[..]
Drink lekker wat thee, daar knap je van op
[..]
GMTA
ja, het is gewoon makkelijker als je binnen een redelijk aantal km's woont ipv 120 km verderop
[..]
Nee, dit was bij Utrecht in de buurt..
De dag is toch ook al bijna half omquote:Op maandag 14 september 2009 11:51 schreef Ladylike het volgende:
klaagbaak-post
Nee, denk dat de oorzaak van mn darmproblemen in de buurt van mn DARMEN ligt ipv maagquote:Op maandag 14 september 2009 11:52 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we ook de oorzaak van de buikpijn
zeg jij niet tegen je kleine dat hij van veel snoep auw in zijn buik krijgt?
Naja, met Utrecht is op zich niets mis, ik woon dan nog maar 30-45 min van mijn ouders vandaan ipv uur en een kwartier maar dan zou ik nog steeds bijna 2 uur van mijn vriend vandaan wonen en dat wil ik niet meer.quote:Op maandag 14 september 2009 11:54 schreef MaleDuck het volgende:
Ow, ja dat is voor mij zelfs wat ver weg
quote:Op maandag 14 september 2009 11:57 schreef Nijns het volgende:
[..]
Naja, met Utrecht is op zich niets mis, ik woon dan nog maar 30-45 min van mijn ouders vandaan ipv uur en een kwartier maar dan zou ik nog steeds bijna 2 uur van mijn vriend vandaan wonen en dat wil ik niet meer.
maar jij bent mij vriend niet, weet je nog?quote:Op maandag 14 september 2009 12:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik woon heel dicht bij utrecht, geen 2 uur reistijd
Het is maar wat je belangrijker vindt, je werk of je vriendquote:Op maandag 14 september 2009 11:57 schreef Nijns het volgende:
[..]
Naja, met Utrecht is op zich niets mis, ik woon dan nog maar 30-45 min van mijn ouders vandaan ipv uur en een kwartier maar dan zou ik nog steeds bijna 2 uur van mijn vriend vandaan wonen en dat wil ik niet meer.
x2.quote:Op maandag 14 september 2009 12:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het is maar wat je belangrijker vindt, je werk of je vriend
Ik vind werk en mijn vriend allebei heel belangrijk. Ik zoek dan liever nog een week/maand extra door naar een baan die gaaf is en waarin ik beiden makkelijk kan combinerenquote:Op maandag 14 september 2009 12:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het is maar wat je belangrijker vindt, je werk of je vriend
Echt ik word hier echt niet vrolijk...quote:Op maandag 14 september 2009 12:06 schreef MaleDuck het volgende:
gammele drama computers hier
echt alles is super traag hier...
x2quote:Op maandag 14 september 2009 12:19 schreef JortK het volgende:
Ben ik blij dat ik samenwoon getrouwd ben en 10 minuten van me werk zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |