Dat wel maar je blijft wel kijken..quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:22 schreef ScarFace- het volgende:
Het tv programma is wel iedere keer hetzelfde verhaal, maarjah.
Tja....reclame maken is zo wel heel goedkoop voor die bedrijven...zie ons eens de weldoener zijn....hier een gratis bed van 500 euro....(zo dat is lekker goedkoop reclame maken op tv...dat moeten we vaker doen, wat een koopje, googwill kweken en je naam in beeldquote:Op maandag 28 september 2009 12:40 schreef Zero2Nine het volgende:
Die cadeautjes van bedrijven vind ik altijd een beetje twijfelachtig. Ik gun die kinderen het van harte dat ze naar het voetbal kunnen blijven gaan kijken maar dit is echt iets dat zonder camera niet lukt. Er zijn ongetwijfeld heel wat Cambuursupporters die tegen een laag loon werken en hun seizoenskaart betalen van de bijelkaar geschraapte spaarcentjes.
Sja. 10 jaar geleden had Angela Groothuizen zo'n programma waarbij iets gerealiseerd moest worden met gratis hulp van ondernemers. Een man van een bouwzaakje die zelf amper het hoofd boven water kon houden wilde niet meewerken aan gratis en werd zo'n beetje nationaal gelynched. Macht van de media.quote:Op maandag 28 september 2009 12:40 schreef Zero2Nine het volgende:
Die cadeautjes van bedrijven vind ik altijd een beetje twijfelachtig. Ik gun die kinderen het van harte dat ze naar het voetbal kunnen blijven gaan kijken maar dit is echt iets dat zonder camera niet lukt. Er zijn ongetwijfeld heel wat Cambuursupporters die tegen een laag loon werken en hun seizoenskaart betalen van de bijelkaar geschraapte spaarcentjes.
Zaten ze ook verkeerd...alleen grote bedrijven doen het...zo'n klein plaatstelijk winkeltje heeft niets aan die reclame (hij maakt denk ik zelf niet of nauweljks reclame) en die man kan het zich ook niet veroorloven om zomaar dingen weg te geven...beetje dom van Angela maar die winkel word door de mangel gehaald.quote:Op maandag 28 september 2009 13:50 schreef Stefan het volgende:
[..]
Sja. 10 jaar geleden had Angela Groothuizen zo'n programma waarbij iets gerealiseerd moest worden met gratis hulp van ondernemers. Een man van een bouwzaakje die zelf amper het hoofd boven water kon houden wilde niet meewerken aan gratis en werd zo'n beetje nationaal gelynched. Macht van de media.
Ik zag het net in een voorstukjequote:Op woensdag 30 september 2009 19:03 schreef AncientSound het volgende:
Ik heb er weer zin in![]()
"ik heb gewoon geen zitkont, ik kan er niks aan doen!"
Ja ik ook! Kan bijna niet wachtenquote:Op woensdag 30 september 2009 23:12 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ik zag het net in een voorstukje![]()
Het belooft weer een spraakmakende uitzending te worden
ik heb hetzelfde besloten vandaagquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:30 schreef Karina het volgende:
Dit keer maar weer eens "live"kijken, ER neem ik op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |