abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 12 september 2009 @ 17:56:35 #1
128220 Peter6000
pi_72677995
Elke donderdagavond 2030 - RTL4.

De kredietcrisis raakt meer en meer mensen en een groeiend aantal gezinnen glijdt maandelijks verder in het rood. Een Dubbeltje Op Zijn Kant schiet te hulp. Niet door een zak geld op tafel te leggen, maar door gezamenlijk onder de loep te nemen hoe het zo ver heeft kunnen komen, wat de boosdoeners elke maand zijn en welke weg er bewandeld moet worden om weer uit het dal te komen.

Vorige topic: [RTL4] Een Dubbeltje Op Z'n Kant /domme vrouwen, deel zoveel
pi_72678476
Heb ik me empatisch getoond naar Debbie toe door een PM met uitleg te geven(zie vorige deel)....hoor ik niets meer terug
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  † In Memoriam † zaterdag 12 september 2009 @ 18:50:30 #3
43556 miss_dynastie
pi_72679331
Ik had met dit gezin toch wel opmerkelijk meer medelijden dan de meeste mensen, geloof ik. Ik geloof ook dat ik wel begrijp waar de schoen wringt bij die vrouw, d'r man hopt van baan naar baan omdat ie er zin in heeft en zij zou dan iets waar ze keihard voor gewerkt heeft en dol op is moeten opgeven. Doet er niet aan af dat ze er makkelijk iets bij kan zoeken, dat wel, maar haar gevoel kan ik wel begrijpen.
pi_72679375
Zal nog even de laatste bekijken....heb het niet helemaal gevolgd maar had wel begrepen dat meneer als hobby had van baan naar baan te gaan als hem een scheet dwars zat
Optimist tot in de kist
pi_72680779

Die computer! Mooi LCD-scherm! Mooie speakers! Benieuwd of Willy daar nog 300 euro voor over heeft!

Maar goed, weinig schokkends allemaal. Wijf pint weer veel te veel, dat was de core van de zaak zoals gewoonlijk weer.
pi_72680909
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 18:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik had met dit gezin toch wel opmerkelijk meer medelijden dan de meeste mensen, geloof ik. Ik geloof ook dat ik wel begrijp waar de schoen wringt bij die vrouw, d'r man hopt van baan naar baan omdat ie er zin in heeft en zij zou dan iets waar ze keihard voor gewerkt heeft en dol op is moeten opgeven. Doet er niet aan af dat ze er makkelijk iets bij kan zoeken, dat wel, maar haar gevoel kan ik wel begrijpen.
Ik vind het echt onzin dat zij veel meer moet gaan werken. Er is nog een huishouden te runnen en met 21 uur in de week is dat al 3 werkdagen in de week. Moet prima kunnen zo. Ze moet ook tijd hebben voor die studie en kan evenwel in de toekomst full time gaan werken als ze die opleiding binnen heeft.
  Redactie Sport zaterdag 12 september 2009 @ 22:30:49 #8
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_72685728
Empatisch nog wel. Zozo. Nou, ik kijk al weer uit naar de volgende aflevering.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_72687358
Veel emotie afgelopen aflevering. Het leed was niet verwerkt dus ging zin in het leven. Afleiding door geld uitgeven of telkens van baan veranderen. Verder een matige uitzending waar veel mogelijk werd doordat er een camera in de buurt was om dingen voor elkaar te krijgen.

En weer geen Willy! Het bracht zeker niet genoeg op al die oude spullen. Vandaag was er niet veel luxe te zien. Een kleine lcd tv, oude spelcomputer en een oude pc.

Conclusie was het pingedrag en het niet verwerkte leed waardoor ze geen goesting hadden rekeningen te betalen en de finaniciele dingen te regelen.

Volgende week een alleenstaande moeder met 2 kinderen. Kan niet wachten.
  zondag 13 september 2009 @ 14:40:11 #10
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_72699593
terug vind schuld.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje QuendaŠ of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_72730280
Ik vond eht neit helamml duidelijk waar ze al dat geld teveel aan uitgaven: bij Debbie kon je iig nog iets zeggen over die telefoons en dat gebel. Voor de rest leek me die vrouw trouwens wel aardig.
anonieme razernist
pi_72740418
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 19:46 schreef pberends het volgende:

Maar goed, weinig schokkends allemaal. Wijf pint weer veel te veel, dat was de core van de zaak zoals gewoonlijk weer.
Plus een energierekening die royaal meer dan het dubbele is van wat ik betaal (met 2 kids in een veel groter huis). 300 Euro netto aan je gas & licht....
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_72741811
Hoe verstook je 300 euro aan electra en gas , 24/7 alles aan? Al zou ik het willen dan zou het me nog niet lukken
Optimist tot in de kist
  dinsdag 15 september 2009 @ 11:43:10 #14
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_72761247
quote:
Op maandag 14 september 2009 21:01 schreef trovey het volgende:
Hoe verstook je 300 euro aan electra en gas , 24/7 alles aan? Al zou ik het willen dan zou het me nog niet lukken
Een verklaring was dat ze een erg oude koelkast hadden waarvan de thermostaat niet meer goed werkte, zodat ie te vaak aansloeg.
pi_72774502
Pffff ik heb hier 2 koelkasten, 2 vrieskasten, en 2 klimaatkasten, wat een BS dat dat door 1 oude koelkast zou komen die wellicht iets te koud staat afgesteld.

Meeste mensen met een hoge energierekening kennen alleen stand-by knoppen, drogen alles lekker met de wasdroger (en letten niet op daltarief), gooien na elke maaltijd de vaatwasser meer leeg dan vol aan etc.

Als je dan ook iemand bent die in de winter graag in t-shirt op de bank zit, dan ben je lekker op weg.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_72775138
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:39 schreef DIGGER het volgende:
Pffff ik heb hier 2 koelkasten, 2 vrieskasten, en 2 klimaatkasten, wat een BS dat dat door 1 oude koelkast zou komen die wellicht iets te koud staat afgesteld.

Meeste mensen met een hoge energierekening kennen alleen stand-by knoppen, drogen alles lekker met de wasdroger (en letten niet op daltarief), gooien na elke maaltijd de vaatwasser meer leeg dan vol aan etc.

Als je dan ook iemand bent die in de winter graag in t-shirt op de bank zit, dan ben je lekker op weg.
Goed dat gaat me dus niet lukken met 1 koel- en vrieskast(die ik regelmatig ontdooi), geen wasdroger en vaatwasser, altijd de boel uitzetten (dus nooit standby) en alleen de verwarming aan als vest/trui echt niet meer helpt en dan alleen in de woonkamer de verwarming aan
Optimist tot in de kist
  † In Memoriam † woensdag 16 september 2009 @ 20:48:28 #17
37843 lady-wrb
kortaf
  † In Memoriam † woensdag 16 september 2009 @ 20:56:23 #18
128220 Peter6000
pi_72818845
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:48 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb m gemist
http://www.rtl.nl/service/gemist/home/
pi_72848690
We zitten er weer klaar voor. Om 20:30 begint het weer
pi_72851920
  Moderator / Miss SHO donderdag 17 september 2009 @ 20:22:13 #21
22592 crew  Ole
pi_72851971
Nog even

Ik las op de site dat ze overstelpt worden met aanmeldingen. Dat mensen zich vrijwillig zo voor lul laten zetten zeg
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_72852126
Trouwens nog steeds geen bericht terug van Debbie .....die durft blijkbaar niet meer op FOK te komen om de PM te bekijken.
Optimist tot in de kist
pi_72852257
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:25 schreef trovey het volgende:
Trouwens nog steeds geen bericht terug van Debbie .....die durft blijkbaar niet meer op FOK te komen om de PM te bekijken.
Misschien heeft ze nu geen internet meer....
pi_72852413
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:28 schreef kissaa het volgende:

[..]

Zou ook kunnen . Maar het zou toch leuk zijn geweest om te weten of ze nu wat verder zijn gekomen na het programma met hun financiën.
Optimist tot in de kist
  donderdag 17 september 2009 @ 20:33:06 #25
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72852441
quote:

[..]

Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_72852488
Het is weer begonnen
pi_72852535
OK, duidelijk weer een gevalletje van kop in het zand en afwachten maar....
Optimist tot in de kist
pi_72852616
Oh het is weer begonnen!
pi_72852827
Ik kan er met mijn pet niet bij dat iemand bij lange na niet weet wat hij of zij uitgeeft.
pi_72852832
Kjken mensen nooit op een afschriften wat er nou afgaat, ik werk elke week de boel bij en weet op die manier precies wat af gaat.
Optimist tot in de kist
pi_72852887
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:42 schreef kissaa het volgende:
Ik kan er met mijn pet niet bij dat iemand bij lange na niet weet wat hij of zij uitgeeft.
Zeker niet als je kinderen hebt...dan moet je toch precies weten wat je binnen krijgt en wat er af gaat?
Optimist tot in de kist
pi_72852903
Die garagebox is wel heel erg, je weet dat je schulden hebt en nog gooi je iedere maand 100 euro weg alsof het niks is
  donderdag 17 september 2009 @ 20:44:44 #33
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72852939
Elke dag uit het raam kijken met het idee van nou vandaag kan er iemand langskomen. Echt he!....
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_72852986
Ze is 40....dan heb je toch al wat ervaring met geldzaken of ben ik nu gek? Kan me best voorstellen dat je andere dingen aan je hoofd hebt maar gewoon net doen alsof er niets aan de hand is brengt je alleen maar verder in de problemen.
Optimist tot in de kist
pi_72853077
Tjoh zijn jullie nog niet over Debbie heen?
Ben blij dat ze een goede indruk heeft achtergelaten bij jullie..
Misschien moeten jullie je even met jullie eigen leven bezig houden (als jullie die al hebben)
pi_72853103
Is er met de belastingdienst niet te praten over aflossen in termijnen?
pi_72853123
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Elke dag uit het raam kijken met het idee van nou vandaag kan er iemand langskomen. Echt he!....
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er mensen zo kunnen leven . Al helemaal niet met 2 jonge kinderen
pi_72853193
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:47 schreef Liesjuh1985 het volgende:
Tjoh zijn jullie nog niet over Debbie heen?
Ben blij dat ze een goede indruk heeft achtergelaten bij jullie..
Misschien moeten jullie je even met jullie eigen leven bezig houden (als jullie die al hebben)
Debbie zou me nog een PM terugdoen...was de afspraak dus jij weet er niets vanaf wat ik met haar heb afgesproken en of ze een goede indruk heeft achtergelaten.....moet je toch echt eens dat deel gaan lezen
Optimist tot in de kist
pi_72853211
Zit er weer klaar voor rennen naar de tv
Love music!
pi_72853301
Oh ja dat heb ik heus wel gelezen hoor..
Samen met Debbie zelfs..
Of ze geen PM heeft gestuurd geen idee, ik denk dat ze dat wel heeft gedaan namelijk..
Ach zij heeft tenminste het lef gehad om mee te doen met het programma.. Dat wil ik degene die haar zo af hebben zitten te zeiken nog wel eens zien doen..

Maar het gaat allemaal goed hoor, ze heeft gewoon internet..
pi_72853322
Dubbel zoveel uitgeven dan dat je binnenkrijgt
Optimist tot in de kist
pi_72853326
Inkomsten: 1100 euro, uitgaven: 2200 euro....
pi_72853407
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:51 schreef Liesjuh1985 het volgende:
Oh ja dat heb ik heus wel gelezen hoor..
Samen met Debbie zelfs..
Of ze geen PM heeft gestuurd geen idee, ik denk dat ze dat wel heeft gedaan namelijk..
Ach zij heeft tenminste het lef gehad om mee te doen met het programma.. Dat wil ik degene die haar zo af hebben zitten te zeiken nog wel eens zien doen..

Maar het gaat allemaal goed hoor, ze heeft gewoon internet..
Op die manier...verklaart je reaktie hier...geef dan even aan Debbie door dat ik haar PM op mijn verhaal niet heb ontvangen en laat haar dan nog eens een reaktie sturen op mijn uitleg, vriendin/kennis/familie van Debbie

en verder....
Optimist tot in de kist
  donderdag 17 september 2009 @ 20:54:35 #44
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72853443
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:42 schreef trovey het volgende:
Kjken mensen nooit op een afschriften wat er nou afgaat, ik werk elke week de boel bij en weet op die manier precies wat af gaat.
Ik kijk niet wekelijks, mss zelfs 1x per maand, het komt op een of andere manier toch altijd wel op z'n pootjes terecht.
pi_72853455
quote:

[..]

Misschien werkt ze nu op straat.
pi_72853532
Ik ga daar niet over.
Je wilt wel erg graag contact met haar vind je niet? Stuur mij maar een PM en misschien stuur ik deze door naar Debbie. Ligt eraan wat erin staat.
pi_72853684
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:56 schreef Liesjuh1985 het volgende:
Ik ga daar niet over.
Je wilt wel erg graag contact met haar vind je niet? Stuur mij maar een PM en misschien stuur ik deze door naar Debbie. Ligt eraan wat erin staat.
Ik heb met jou niets te maken...ik heb contact met Debbie niet met Liesjuh1985 die zich zonodig als beschermer van Debbie moet opdringen. Als het zo goed gaat dan is Debbie inmiddels vrouw genoeg om zelf haar correspondentie te voeren. Debbie heeft contact met mij opgenomen via de PM, ik niet met haar.

Liesjuh1985
Optimist tot in de kist
pi_72853856
De kans is groot dat je haar dan gaat afblaffen dus inderdaad daarin bescherm ik haar liever dan dat ik haar laat afblaffen toch? Jij wilt zo graag in contact komen met haar dus ik bied je een oplossing. Als je dat niet aanneemt is dat niet mijn probleem toch? Althans ik vind niet dat ik als boodschapper hoef te fungeren. Ik heb wel wat nuttigers te doen..
pi_72853928
Overigens gaf je eerst aan dat ze geen PM heeft gestuurd en later wel dat ze een PM gestuurd heeft. Heeft ze het nou wel gedaan of heeft ze het niet gedaan?
pi_72854002
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:01 schreef Liesjuh1985 het volgende:
De kans is groot dat je haar dan gaat afblaffen dus inderdaad daarin bescherm ik haar liever dan dat ik haar laat afblaffen toch? Jij wilt zo graag in contact komen met haar dus ik bied je een oplossing. Als je dat niet aanneemt is dat niet mijn probleem toch? Althans ik vind niet dat ik als boodschapper hoef te fungeren. Ik heb wel wat nuttigers te doen..
Ik heb haar niet afgeblaft in die PM, alleen uitleg gegeven hoe ze op het forum wordt gezien door het programma, dus oordeel niet voordat je de PM hebt gelezen en zoals gezegd....ik heb niets met jou te maken dus bemoei je niet met het PM-verkeer tussen haar en mij, ze is met 24 jaar oud genoeg om zelf haar boontjes te doppen.
Optimist tot in de kist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')