Ik vind het echt onzin dat zij veel meer moet gaan werken. Er is nog een huishouden te runnen en met 21 uur in de week is dat al 3 werkdagen in de week. Moet prima kunnen zo. Ze moet ook tijd hebben voor die studie en kan evenwel in de toekomst full time gaan werken als ze die opleiding binnen heeft.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik had met dit gezin toch wel opmerkelijk meer medelijden dan de meeste mensen, geloof ik. Ik geloof ook dat ik wel begrijp waar de schoen wringt bij die vrouw, d'r man hopt van baan naar baan omdat ie er zin in heeft en zij zou dan iets waar ze keihard voor gewerkt heeft en dol op is moeten opgeven. Doet er niet aan af dat ze er makkelijk iets bij kan zoeken, dat wel, maar haar gevoel kan ik wel begrijpen.
Plus een energierekening die royaal meer dan het dubbele is van wat ik betaal (met 2 kids in een veel groter huis). 300 Euro netto aan je gas & licht....quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:46 schreef pberends het volgende:
Maar goed, weinig schokkends allemaal. Wijf pint weer veel te veel, dat was de core van de zaak zoals gewoonlijk weer.
Een verklaring was dat ze een erg oude koelkast hadden waarvan de thermostaat niet meer goed werkte, zodat ie te vaak aansloeg.quote:Op maandag 14 september 2009 21:01 schreef trovey het volgende:
Hoe verstook je 300 euro aan electra en gas, 24/7 alles aan? Al zou ik het willen dan zou het me nog niet lukken
Goed dat gaat me dus niet lukken met 1 koel- en vrieskast(die ik regelmatig ontdooi), geen wasdroger en vaatwasser, altijd de boel uitzetten (dus nooit standby) en alleen de verwarming aan als vest/trui echt niet meer helpt en dan alleen in de woonkamer de verwarming aanquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:39 schreef DIGGER het volgende:
Pffff ik heb hier 2 koelkasten, 2 vrieskasten, en 2 klimaatkasten, wat een BS dat dat door 1 oude koelkast zou komen die wellicht iets te koud staat afgesteld.
Meeste mensen met een hoge energierekening kennen alleen stand-by knoppen, drogen alles lekker met de wasdroger (en letten niet op daltarief), gooien na elke maaltijd de vaatwasser meer leeg dan vol aan etc.
Als je dan ook iemand bent die in de winter graag in t-shirt op de bank zit, dan ben je lekker op weg.
Misschien heeft ze nu geen internet meer....quote:Op donderdag 17 september 2009 20:25 schreef trovey het volgende:
Trouwens nog steeds geen bericht terug van Debbie.....die durft blijkbaar niet meer op FOK te komen om de PM te bekijken.
Zou ook kunnenquote:Op donderdag 17 september 2009 20:28 schreef kissaa het volgende:
[..]
Misschien heeft ze nu geen internet meer....
quote:Op donderdag 17 september 2009 20:28 schreef kissaa het volgende:
[..]
Zeker niet als je kinderen hebt...dan moet je toch precies weten wat je binnen krijgt en wat er af gaat?quote:Op donderdag 17 september 2009 20:42 schreef kissaa het volgende:
Ik kan er met mijn pet niet bij dat iemand bij lange na niet weet wat hij of zij uitgeeft.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er mensen zo kunnen levenquote:Op donderdag 17 september 2009 20:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Elke dag uit het raam kijken met het idee van nou vandaag kan er iemand langskomen.Echt he!....
Debbie zou me nog een PM terugdoen...was de afspraak dus jij weet er niets vanaf wat ik met haar heb afgesproken en of ze een goede indruk heeft achtergelaten.....moet je toch echt eens dat deel gaan lezenquote:Op donderdag 17 september 2009 20:47 schreef Liesjuh1985 het volgende:
Tjoh zijn jullie nog niet over Debbie heen?
Ben blij dat ze een goede indruk heeft achtergelaten bij jullie..
Misschien moeten jullie je even met jullie eigen leven bezig houden (als jullie die al hebben)
Op die manier...verklaart je reaktie hier...geef dan even aan Debbie door dat ik haar PM op mijn verhaal niet heb ontvangen en laat haar dan nog eens een reaktie sturen op mijn uitleg, vriendin/kennis/familie van Debbiequote:Op donderdag 17 september 2009 20:51 schreef Liesjuh1985 het volgende:
Oh ja dat heb ik heus wel gelezen hoor..
Samen met Debbie zelfs..
Of ze geen PM heeft gestuurd geen idee, ik denk dat ze dat wel heeft gedaan namelijk..
Ach zij heeft tenminste het lef gehad om mee te doen met het programma.. Dat wil ik degene die haar zo af hebben zitten te zeiken nog wel eens zien doen..
Maar het gaat allemaal goed hoor, ze heeft gewoon internet..
Ik kijk niet wekelijks, mss zelfs 1x per maand, het komt op een of andere manier toch altijd wel op z'n pootjes terecht.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:42 schreef trovey het volgende:
Kjken mensen nooit op een afschriften wat er nou afgaat, ik werk elke week de boel bij en weet op die manier precies wat af gaat.
quote:Op donderdag 17 september 2009 20:28 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ik heb met jou niets te maken...ik heb contact met Debbie niet met Liesjuh1985 die zich zonodig als beschermer van Debbie moet opdringen. Als het zo goed gaat dan is Debbie inmiddels vrouw genoeg om zelf haar correspondentie te voeren. Debbie heeft contact met mij opgenomen via de PM, ik niet met haar.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:56 schreef Liesjuh1985 het volgende:
Ik ga daar niet over.
Je wilt wel erg graag contact met haar vind je niet? Stuur mij maar een PM en misschien stuur ik deze door naar Debbie. Ligt eraan wat erin staat.
Ik heb haar niet afgeblaft in die PM, alleen uitleg gegeven hoe ze op het forum wordt gezien door het programma, dus oordeel niet voordat je de PM hebt gelezen en zoals gezegd....ik heb niets met jou te maken dus bemoei je niet met het PM-verkeer tussen haar en mij, ze is met 24 jaar oud genoeg om zelf haar boontjes te doppen.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:01 schreef Liesjuh1985 het volgende:
De kans is groot dat je haar dan gaat afblaffen dus inderdaad daarin bescherm ik haar liever dan dat ik haar laat afblaffen toch? Jij wilt zo graag in contact komen met haar dus ik bied je een oplossing. Als je dat niet aanneemt is dat niet mijn probleem toch? Althans ik vind niet dat ik als boodschapper hoef te fungeren. Ik heb wel wat nuttigers te doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |