quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met fifa op de wii kan je teminste nog wat met die vrij trappen.
Je kan richten ! nu staat een vrij trap gelijk aan balverlies.
Zelfde voor corners.
Fifa 96 volgens mij..quote:Op donderdag 17 september 2009 22:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Er was ook zo'n voetbalgame waarbij je voor de keeper kon gaan staan als hij ging uittrappen en dan de bal er in koppen. En dat je als de scheids je een kaart wilde geven je weg kon rennen en hij maar achter je aan bleef rennenWeet iemand welke dit was?
Ja ken ikquote:Op donderdag 17 september 2009 22:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Er was ook zo'n voetbalgame waarbij je voor de keeper kon gaan staan als hij ging uittrappen en dan de bal er in koppen. En dat je als de scheids je een kaart wilde geven je weg kon rennen en hij maar achter je aan bleef rennenWeet iemand welke dit was?
Klinkt als die meuk van Davilex.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Oranje Kampioen!quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klinkt als die meuk van Davilex.
Hahaha, ja dat weet ik ook nog. Het was idd fifa 96quote:Op donderdag 17 september 2009 22:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Ohja die movequote:Op vrijdag 18 september 2009 01:02 schreef DrDentz het volgende:
Ik scoorde bij Fifa 99 altijd door de bal tussen mn benen te klemmen en over de keeper heen te springen.
YESquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:15 schreef heiden6 het volgende:
dit was trouwens echt een bazengame op de SNES
De voorloper van PES natuurlijk.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:15 schreef heiden6 het volgende:
dit was trouwens echt een bazengame op de SNES
De voorloper van PES natuurlijk.
FIFA International Soccer, de allereerste. Daar deed ik tenminste altijd dat wegrennen bij, ja.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Je kon ook niet gewoon normaal vooruit lopen, dan verloor je de bal. Je moest blijven bewegen.quote:Op zondag 20 september 2009 14:40 schreef The_Verve het volgende:
Super Soccer. Vooral dat zelf besturen van de keeper was tof.
Kick Off 3. Naar mijn weten het eerste spel dat de 'namen' van echte spelers had en iets van een stadionsfeertje.![]()
Totdat ik ISS en ISS Deluxe kocht was Kick Off 3 met afstand mijn favoriet.
Dat is waar ook. Dan bleef hij op den duur achter je liggen...quote:Op zondag 20 september 2009 21:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je kon ook niet gewoon normaal vooruit lopen, dan verloor je de bal. Je moest blijven bewegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |