quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wees verstandig en verlaat het internet.
Mafkees.
ja je kon nog binnen spelen met 5 tegen 5 zwaar verslavend was dat.quote:
Met fifa op de wii kan je teminste nog wat met die vrij trappen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:01 schreef Tja..1986 het volgende:
Was inderdaad een van de betere van de reeks. 99 was ook heel goed. Maar ik vind de huidige voetbalgames ook goed. De demo van 10 bevalt mij goed. En dat je fifa op de Wii goed noemt.. tja.. iedereen maakt fouten.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:05 schreef TUFKAL het volgende:
Ah die met song2 van BlurStukgespeeld.
Maar TS: het is TEN NAPEL
quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:05 schreef TUFKAL het volgende:
Ah die met song2 van BlurStukgespeeld.
Maar TS: het is TEN NAPEL
De voorloper helemaal stukgespeeld.quote:
Vooral tijdens trainingen, waar geen scheidsrechter aanwezig was. En dan replays van ernstige overtredingen opslaan om trots aan je kleine broertje te laten zien.quote:
Dat was echt een tof spel op de NESquote:
Er ligt niks tussen Groningen en Drenthequote:Op zaterdag 12 september 2009 17:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee ze hebben dat incest plaatsje tussen Groningen en Drenthe toch naar hem vernoemt.
Okee, je kan het gewoon niet. Ik scoor trouwens ook uit corners en vrijetrappen. Dat laatste wel meestal door een pass over de grond te geven, maar ook wel eens direct.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
En je kon nog scoren.
Nu ben ik nog steeds gewent dat je alleen maar op schieten hoeft te drukken met als gevolgen dat ik in heel die fifa 10 demo nog geen normale goal heb gemaakt. En alles weer met 0-0 eindig leuk altijd penalties
Ik kan het wel vroeger met fifa won je standaard met 24 nul.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:46 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Okee, je kan het gewoon niet. Ik scoor trouwens ook uit corners en vrijetrappen. Dat laatste wel meestal door een pass over de grond te geven, maar ook wel eens direct.
Ja, gelukkig maar dat je niet meer steeds met 24-0 wint. Doe ik inderdaad ook niet meer. Dus je klacht is eigenlijk dat de spellen realistischer geworden zijn?quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kan het wel vroeger met fifa won je standaard met 24 nul.
Waarom ea toen bedacht heeft dat het leuk is om het scoren aantepassen zou me altijd een raadsel blijven.
Stug als dat ik ben blijf ik het op de oude manier doen en nu is dat scoren gewoon kut.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met fifa op de wii kan je teminste nog wat met die vrij trappen.
Je kan richten ! nu staat een vrij trap gelijk aan balverlies.
Zelfde voor corners.
Fifa 96 volgens mij..quote:Op donderdag 17 september 2009 22:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Er was ook zo'n voetbalgame waarbij je voor de keeper kon gaan staan als hij ging uittrappen en dan de bal er in koppen. En dat je als de scheids je een kaart wilde geven je weg kon rennen en hij maar achter je aan bleef rennenWeet iemand welke dit was?
Ja ken ikquote:Op donderdag 17 september 2009 22:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Er was ook zo'n voetbalgame waarbij je voor de keeper kon gaan staan als hij ging uittrappen en dan de bal er in koppen. En dat je als de scheids je een kaart wilde geven je weg kon rennen en hij maar achter je aan bleef rennenWeet iemand welke dit was?
Klinkt als die meuk van Davilex.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Oranje Kampioen!quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klinkt als die meuk van Davilex.
Hahaha, ja dat weet ik ook nog. Het was idd fifa 96quote:Op donderdag 17 september 2009 22:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Ohja die movequote:Op vrijdag 18 september 2009 01:02 schreef DrDentz het volgende:
Ik scoorde bij Fifa 99 altijd door de bal tussen mn benen te klemmen en over de keeper heen te springen.
YESquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:15 schreef heiden6 het volgende:
dit was trouwens echt een bazengame op de SNES
De voorloper van PES natuurlijk.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:15 schreef heiden6 het volgende:
dit was trouwens echt een bazengame op de SNES
De voorloper van PES natuurlijk.
FIFA International Soccer, de allereerste. Daar deed ik tenminste altijd dat wegrennen bij, ja.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Je kon ook niet gewoon normaal vooruit lopen, dan verloor je de bal. Je moest blijven bewegen.quote:Op zondag 20 september 2009 14:40 schreef The_Verve het volgende:
Super Soccer. Vooral dat zelf besturen van de keeper was tof.
Kick Off 3. Naar mijn weten het eerste spel dat de 'namen' van echte spelers had en iets van een stadionsfeertje.![]()
Totdat ik ISS en ISS Deluxe kocht was Kick Off 3 met afstand mijn favoriet.
Dat is waar ook. Dan bleef hij op den duur achter je liggen...quote:Op zondag 20 september 2009 21:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je kon ook niet gewoon normaal vooruit lopen, dan verloor je de bal. Je moest blijven bewegen.
idd, ik mis indoor soccer ook heel erg, is het niet mogelijk om daar een soort patch voor te maken? voor de rest wordt fifa10 ook weer een enorm bazen spel, speelt echt heel lekker weg. althans de demo, het echte spel schijnt nog weer beter te zijn,quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:08 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
heb alle fifa's vanaf 94 nog hier liggen. echt super vet en in mijn beleving is fifa 98 nogsteeds de beste. Natuurlijk is dat niet, maar het verschil tussen 96, 97 en 98 destijds was echt abnormaal groot. Maarja tien jaar verder is daar natuurlijk niks meer van over
gelukkig maar
[kleine edit] voor als EA hier rond gaat neuzen... zet in de volgende indoor soccer er weer in, dat was geniaal!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |