Je kon ook niet gewoon normaal vooruit lopen, dan verloor je de bal. Je moest blijven bewegen.quote:Op zondag 20 september 2009 14:40 schreef The_Verve het volgende:
Super Soccer. Vooral dat zelf besturen van de keeper was tof.
Kick Off 3. Naar mijn weten het eerste spel dat de 'namen' van echte spelers had en iets van een stadionsfeertje.![]()
Totdat ik ISS en ISS Deluxe kocht was Kick Off 3 met afstand mijn favoriet.
Dat is waar ook. Dan bleef hij op den duur achter je liggen...quote:Op zondag 20 september 2009 21:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je kon ook niet gewoon normaal vooruit lopen, dan verloor je de bal. Je moest blijven bewegen.
idd, ik mis indoor soccer ook heel erg, is het niet mogelijk om daar een soort patch voor te maken? voor de rest wordt fifa10 ook weer een enorm bazen spel, speelt echt heel lekker weg. althans de demo, het echte spel schijnt nog weer beter te zijn,quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:08 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
heb alle fifa's vanaf 94 nog hier liggen. echt super vet en in mijn beleving is fifa 98 nogsteeds de beste. Natuurlijk is dat niet, maar het verschil tussen 96, 97 en 98 destijds was echt abnormaal groot. Maarja tien jaar verder is daar natuurlijk niks meer van over
gelukkig maar
[kleine edit] voor als EA hier rond gaat neuzen... zet in de volgende indoor soccer er weer in, dat was geniaal!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |