abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72697823
quote:
Op zondag 13 september 2009 12:52 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Een minister-president die boeken wil gaan verbieden...

Hoe is dat niet slecht?
Je hebt het over boeken. Welke, behalve evident de Koran, zijn dat dan?
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_72697887
Maar ja, als hij het boek wil verbieden, moeten de moskees ook weg. Want daar wordt volgens de Koran gepredikt.
Gewoon domme populistische praatjes die in de praktijk toch niet uit te voeren zijn, maar waarmee hij een hoop bange Nederlanders wel achter zich aan krijgt.
pi_72697911
quote:
Op zondag 13 september 2009 13:14 schreef RobbieRivera het volgende:

[..]

Waarbij aangetekend dat de bijbel zijn tweede testament kent, de koran is nog V1.0.... en in deze achterlopende version 1.0 staat voor 98% aan haatdragende verachtelijke teksten in. Dus als ze het nou eens gaan herschrijven, en version 2.0 eens proberen te releasen praten we verder
Nou ben ik wel benieuwd: wat vind jij van het Jodendom?

Immers, het cruciale verschil tussen Christendom en Jodendom is immers dat de Joden het Nieuwe Testament niet erkennen en dus alleen volgens het Oude Testament leven.
pi_72697937
quote:
Op zondag 13 september 2009 13:54 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Vraagje aan jou: zijn dat zoveel moslims dan? Die volgens de Koran leven en met de wet in conflict komen?
Die wil ik ook wel beantwoorden met alle plezier: Ja.

Bron: Opsporing Verzocht, elke dinsdagavond Ned 1
pi_72697967
quote:
Op zondag 13 september 2009 13:54 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Vraagje aan jou: zijn dat zoveel moslims dan? Die volgens de Koran leven en met de wet in conflict komen?
Ja, in principe wel. De koran is net een zoals een snelweg maar dan zonder afritten die zowel geen bocht naar links of rechts toestaat.
pi_72698048
quote:
Op zondag 13 september 2009 13:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar ja, als hij het boek wil verbieden, moeten de moskees ook weg. Want daar wordt volgens de Koran gepredikt.
Gewoon domme populistische praatjes die in de praktijk toch niet uit te voeren zijn, maar waarmee hij een hoop bange Nederlanders wel achter zich aan krijgt.
Och, daar heb je onze verzorgende moedertje weer hoor, die even mee wil doen Volgens mij was gisteren al gebleken dat jij de discussie niet aankan, en derhalve maar moet gaan posten in LIV oid?

Moskees hoeven niet weg, Geert zegt duidelijk dat veel uit de koran weg kan (haatdragende teksten). Jij wilt graag er van maken wat je wilt, dat noem ik nou populistische praat. Weet je ook wel wat dat betekend? Populisme?

Denk het niet. case closed...
pi_72698074
quote:
Op zondag 13 september 2009 14:00 schreef RobbieRivera het volgende:

Bron: Opsporing Verzocht, elke dinsdagavond Ned 1
Goh. Geef me eens een link van de koran waarin staat dat diefstal ok is. En relschoppen, en dingen vernielen.
Krijgen we die discussie weer. Het zijn jongeren die dat doen die bijna nooit een moskee van binnen zien.
pi_72698142
quote:
Op zondag 13 september 2009 14:03 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Goh. Geef me eens een link van de koran waarin staat dat diefstal ok is. En relschoppen, en dingen vernielen.
heb ik gisteren ook al gedaan, gewoon opletten. Koran staat vol haatpassages dat het lang zoeken wordt naar de juiste haatdragende tekst. Haat tegen het westen enzo....
quote:
Krijgen we die discussie weer. Het zijn jongeren die dat doen die bijna nooit een moskee van binnen zien.
pi_72698207
quote:
Op zondag 13 september 2009 14:02 schreef RobbieRivera het volgende:

[..]

Och, daar heb je onze verzorgende moedertje weer hoor, die even mee wil doen Volgens mij was gisteren al gebleken dat jij de discussie niet aankan, en derhalve maar moet gaan posten in LIV oid?

Moskees hoeven niet weg, Geert zegt duidelijk dat veel uit de koran weg kan (haatdragende teksten). Jij wilt graag er van maken wat je wilt, dat noem ik nou populistische praat. Weet je ook wel wat dat betekend? Populisme?

Denk het niet. case closed...
Geert wil de Koran VERBIEDEN. Geert zegt dat er maar één Islam is, een slechte. En geen goede. Er is geen onderscheid.
Met het verbieden van een boek maak je niet de hele Islam ineens 'goed'.

Enne, ik heb naast internet ook nog een eigen leven. Ik kan, in tegenstelling tot jou, niet eindeloos doorgaan met discussies. Geen tijd voor.
Sjongejonge, wordt de discussie JOU te heet voor de voeten begin je te janken of ik niet naar m'n kind moet omkijken, heb ik geen tijd meer en moet ik weg zit je ook weer te janken.

En we hebben het over Geert, niet over mij.
pi_72698307
quote:
Op zondag 13 september 2009 14:03 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Het zijn wel in de meeste gevallen jongeren die zijn uitgepoept door streng islamitische ouders waar de zelfde ouders geen verantwoordelijkheid voor nemen.
pi_72698427
quote:
Op zondag 13 september 2009 14:10 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Het zijn wel in de meeste gevallen jongeren die zijn uitgepoept door streng islamitische ouders waar de zelfde ouders geen verantwoordelijkheid voor nemen.
Maar wat heeft dat met de Islam te maken? Dus het is de schuld van de Islam dat doe ouders niet goed op hun kids letten?
pi_72698535
quote:
Op zondag 13 september 2009 14:07 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Geert wil de Koran VERBIEDEN.
Hij wil zoveel. Ik wil ook heel veel maar zal niet zoveel krijgen.
quote:
Geert zegt dat er maar één Islam is
Daar heeft hij volledig gelijk in, zelfs 1,5 miljard moslims zullen dat beamen.
quote:
, een slechte. En geen goede. Er is geen onderscheid.
Ik zie meer slechte dingen die de islam voortbrengt dan goede.
quote:
Klopt.
pi_72698621
quote:
Op zondag 13 september 2009 14:13 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Maar wat heeft dat met de Islam te maken? Dus het is de schuld van de Islam dat doe ouders niet goed op hun kids letten?
Heel veel heeft het ermee te maken, grote delen van de cultuur die er omheen hangt die haaks staat op de westerse samenleving, normen en waarden.
pi_72698895
quote:
Op zondag 13 september 2009 14:18 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Heel veel heeft het ermee te maken, grote delen van de cultuur die er omheen hangt die haaks staat op de westerse samenleving, normen en waarden.
Och, dat betekent niet dat die ouders het wel prima vinden wat hun kids uitspoken. Nou ja, er zullen er wel bijzijn waarbij de ouders het echt geen bal interesseert, maar dat zie je bij Nederlanders ook genoeg.
Probleem is dat het in die landen waar ze vandaan komen normaal is dat ook anderen behalve de ouders kinderen op hun gedrag aanspreken, wat hier niet normaal is. Maar dat is niet iets typisch Islamitisch, in zat andere landen is dat ook zo. Misschien wel meer iets in zuidelijke landen?
En de taal is natuurlijk het probleem. Ouders die slecht Nederlands spreken zijn vaak niet goed op de hoogte. Maar ook dat heeft niet de Islam als oorzaak.
pi_72698897
quote:

[..]

Geert wil de Koran VERBIEDEN. Geert zegt dat er maar één Islam is, een slechte. En geen goede. Er is geen onderscheid.
Helaas. Dat zegt niet Geert, maar dat zegt de.... Koran!

Daarnaast zijn er heel veel mensen die zijn mening delen. heel veel zelfs, van wetenschappers, tot deskundigen, mensen met aanzien over de gehele wereld. Maar zoals me gisteren ook al opviel, jouw horizon beperkt zich enkel tot een kansenwijkje en wat wat jij in SBS shownieuws hoort en RTL Boulevard. De wereld is veel groter hoor.
quote:
Geert heeft juist gezegd dat als je alle haatpassages eruit scheurt, ie best kan maar dat ie dan zo dun wordt als de Donald Duck. En wat je nu zegt klopt inderdaad. Je impliceert nu inderdaad dat de Islam niet goed is. Hoe kom je ineens zo wijs? En waarom doe je eerst zo moeilijk?
quote:
Enne, ik heb naast internet ook nog een eigen leven. Ik kan, in tegenstelling tot jou, niet eindeloos doorgaan met discussies. Geen tijd voor.
Ik heb ook een eigen leven, en ik ga ook niet eindeloos door. Dus ik weet niet wat deze troll en op de man zinnetje in je post voor dient? Nu lok je het weer uit, net als gisteren, vervolgens ga je lopen janken als ik een scherpe sneer naar je terug maak. Klein kind.
quote:
Sjongejonge, wordt de discussie JOU te heet voor de voeten begin je te janken of ik niet naar m'n kind moet omkijken, heb ik geen tijd meer en moet ik weg zit je ook weer te janken.
Nee, het werd jou gisteren te heet onder de voeten, en toen moest je 'ineens' weg. En na mij was er nog iemand die jou iets vroeg, en ook op de posts van Buschetta ging je niet op in naast het wegwuiven van zijn keiharde feiten in zijn posts! Dus ga nou niet de boel lopen verdraaien en opleuken zoals het jou uitkomt moedertje.
pi_72699077
Robbierivira: als je het niet erg vind nergeer ik jou maar. Met jou valt niet te discussieren, sorry hoor, maar je begint zelf weer persoonlijk te worden. Jij begon als eerste in dit topic, een paar posts geleden.
Ok?

En ja, je zult zeggen dat je gelijk hebt en dat ik ermee stop omdat ik er toch niet tegenin kan gaan. Nou, dan denk je dat maar lekker. Doeg!
pi_72699257
quote:
Op zondag 13 september 2009 14:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
Robbierivira: als je het niet erg vind nergeer ik jou maar. Met jou valt niet te discussieren, sorry hoor, maar je begint zelf weer persoonlijk te worden. Jij begon als eerste in dit topic, een paar posts geleden.
Ok?
je kan de discussie gewoon niet winnen, en gaat dan op die toer? Prima hoor, zegt genoeg over jezelf

Oh en over Geert gesproken. Jij zei net dit?
quote:

[..]

Geert zegt dat er maar één Islam is
Niet alleen Geert

“The world is suffering from identity crisis that basically stems from spiritual emptiness; Islam is the remedy (…) There is no European Islam; there is ONE Islam” - Tariq Ramadan.

Dus inderdaad, ook het feit dat JIJ denkt dat Geert alleen iets roept of zegt is bij deze alweer onderuit gehaald. Dus het gaat niet zozeer om wie er gelijk heeft, ik haal feiten aan die jouw 'gelijk' onderuit halen. Maar ja, daar kun jij dan niet tegen. Blijf vooral je oogkleppen ophouden.
pi_72699402
Maar Robbie, even serieus. Wat denk jij dan serieus, dat de islam hier de macht over neemt ofzo? Ik denk dat onze werelden nogal verschillen en ik wil best graag begrijpen hoe jij dan denkt en wat jou beweegt. Maar ik kan me er gewoon zo weinig bij voorstellen.
pi_72699420
quote:
Op zondag 13 september 2009 13:59 schreef Igen het volgende:

[..]

Nou ben ik wel benieuwd: wat vind jij van het Jodendom?

Immers, het cruciale verschil tussen Christendom en Jodendom is immers dat de Joden het Nieuwe Testament niet erkennen en dus alleen volgens het Oude Testament leven.
En RobbieRivera, krijg ik hier nog antwoord op?

Is het Jodendom net zo achtelijk en verwerpelijk als de Islam, omdat zij ook leven volgens een haatdragend boek vol archaïsche wetten en leefregels? Omdat zij evenmin een "versie 2.0" van hun heilige boek hebben om de scherpe kantjes eraf te halen?
pi_72699682
quote:
Op zondag 13 september 2009 14:36 schreef SCH het volgende:
Maar Robbie, even serieus. Wat denk jij dan serieus, dat de islam hier de macht over neemt ofzo? Ik denk dat onze werelden nogal verschillen en ik wil best graag begrijpen hoe jij dan denkt en wat jou beweegt. Maar ik kan me er gewoon zo weinig bij voorstellen.
De islam is uiteindelijk uit op wereldoverheersing inderdaad. En het zal heus niet met zo'n vaart lopen, maar dat een beweging als de PVV zich er hard voor maakt is alleen maar goed. Naast PVV zijn er wel meer bewegingen en partijen die zich steeds meer bewust worden van de gevaren van de Islam. Want de Islam betekend feitelijk onderwerping. Daarnaast weet jij net zo goed als ik wat de koran vertelt over vrouwen en homosexuelen. En wat het zegt over de ongelovigen.
pi_72699739
Ach, en in de Bijbel staan alleen maar goede dingen ver vrouwen en homoseksuelen!
pi_72699794
quote:
Op zondag 13 september 2009 14:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ach, en in de Bijbel staan alleen maar goede dingen ver vrouwen en homoseksuelen!
Dat blijkt wel ja, want jij hebt dat toch gelezen?
pi_72699822
quote:
Op zondag 13 september 2009 14:42 schreef RobbieRivera het volgende:

[..]

De islam is uiteindelijk uit op wereldoverheersing inderdaad. En het zal heus niet met zo'n vaart lopen, maar dat een beweging als de PVV zich er hard voor maakt is alleen maar goed. Naast PVV zijn er wel meer bewegingen en partijen die zich steeds meer bewust worden van de gevaren van de Islam. Want de Islam betekend feitelijk onderwerping. Daarnaast weet jij net zo goed als ik wat de koran vertelt over vrouwen en homosexuelen. En wat het zegt over de ongelovigen.
Ik ken heel veel moslims die zelf vrouw en homoseksueel zijn. Jij gaat uit van 1 versie van de islam, de extreme stroming en de extreme interpretatie. Daar heb ik ook problemen mee, net als bij de joodse en christelijke versie daarvan. Maar gelukkig is dat maar een vrij marginale groep die in Nederland al helemaal geen terrein wint, zoals je van de week hebt kunnen lezen. Het loopt uds niet zo'n vaart inderdaad, en dat is een understatement. Het loopt eigenlijk helemaal niet met die extremisten in ons land. Het loopt daarentegen wel goed met de gewone moslims die ieder op hun eigen manier hun geloof beleven maar niet zoveel in de aandacht komen omdat de nadruk vaak nogal gelegd wordt op de incidenten met extreme uitingen.

Je bent daar toch wel van op de hoogte? Dat het salafisme nauwelijks een poot aan de grond krijgt hier?
  zondag 13 september 2009 @ 14:48:54 #224
268461 AAAAAA
NOW I WANNA
pi_72699973
quote:
Op zondag 13 september 2009 14:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
Helemaal niet. Daarvoor is de P.Worm Kinderbijbel.
BE YOUR DOG
pi_72700474
quote:
Op zondag 13 september 2009 14:45 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij gaat uit van 1 versie van de islam, de extreme stroming en de extreme interpretatie. D
Nope. Er is maar één islam

“The world is suffering from identity crisis that basically stems from spiritual emptiness; Islam is the remedy (…) There is no European Islam; there is ONE Islam” - Tariq Ramadan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')