Dat is geen sissen of pssssten, maar fluiten. Fluiten mag in Nederland. Als je goed ingeburgerd bent weet je dat.quote:
Dat zijn ook geen rasechte Hollandse jongens.quote:
En wat denk je?quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:28 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dat worden dan leuke scootertafarelen in Amsterdamse steegjes.
De kredietcrisis is toch een Islamitische farce.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:36 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
En wat denk je?
Wel extra werkgelegenheid in het verschiet met de komende 700.000 werklozen............ bleekscheten als buurtvaders, hoop subsidieprojecten, identiteitsreisjes, extra clubhuizen.
Wilders burgemeester maken naast Cohen, kunnen ze samen thee drinken.............
Sorry dat mijn sarcastische opmerking niet overkwam.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:29 schreef bwgrainer het volgende:
[..]
HoezoDoen ze dat nu ook weleens dan, naar meisjes zonder hoofddoek?
Leg eens even uit hoe jij denkt dat dit ten koste zal gaan van de situatie van veel meisjes. Ik ben reuze benieuwd.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:52 schreef SCH het volgende:
Wat een merkwaardig besluit en wat een vreemde onderbouwing. Voor leerkrachten kan ik er nog inkomen maar voor leerlingen.
Ik ben bang dat dit ten koste gaat van de situatie van veel meisjes, dat kan toch niet de bedoeling zijn?
Waarom heeft een meisje die een hoofddoek draagt in deze meer rechten dan een meisje die geen hoofddoek draagt? Naar mijn weten werden deze "dhimmi" meisjes gepest en geïntimideerd door meisjes mét hoofddoek, dus een verbod op de hoofddoekjes maakt een einde aan deze ongelijkheid. Een goede bedoeling dus.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:52 schreef SCH het volgende:
Wat een merkwaardig besluit en wat een vreemde onderbouwing. Voor leerkrachten kan ik er nog inkomen maar voor leerlingen.
Ik ben bang dat dit ten koste gaat van de situatie van veel meisjes, dat kan toch niet de bedoeling zijn?
Huh, waar haal je dat allemaal vandaan? Iedereen heeft gelijke rechten natuurlijk en pesten moet je tegen gaan, maar dat is een heel ander issue.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:53 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Waarom heeft een meisje die een hoofddoek draagt in deze meer rechten dan een meisje die geen hoofddoek draagt? Naar mijn weten werden deze "dhimmi" meisjes gepest en geïntimideerd door meisjes mét hoofddoek, dus een verbod op de hoofddoekjes maakt een einde aan deze ongelijkheid. Een goede bedoeling dus.
Inderdaad, dit is een heel ander issue. Dit is een issue van islamofascistische psychoterreur.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Huh, waar haal je dat allemaal vandaan? Iedereen heeft gelijke rechten natuurlijk en pesten moet je tegen gaan, maar dat is een heel ander issue.
Waarom is het een heel andere issue? Hoofddoekjes spelen juist de hoofdrol in deze beslissing, dan lijkt het me juist heel 'issue'erig' dat we het hier ook leggen bij de oorzaak, nietwaar?quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Huh, waar haal je dat allemaal vandaan? Iedereen heeft gelijke rechten natuurlijk en pesten moet je tegen gaan, maar dat is een heel ander issue.
Het lijkt me nogal stupide om hoofddoekjes als oorzaak van pesten aan te geven. Dat ligt aan andere dingen en dan moet daar ingegrepen worden.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:59 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Waarom is het een heel andere issue? Hoofddoekjes spelen juist de hoofdrol in deze beslissing, dan lijkt het me juist heel 'issue'erig' dat we het hier ook leggen bij de oorzaak, nietwaar?
Man, koop een stepquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:58 schreef bwgrainer het volgende:
[..]
Inderdaad, dit is een heel ander issue. Dit is een issue van islamofascistische psychoterreur.
Wat is dan de oorzaak, de opvoeding en de cultuur van de Islam? Dan is het toch handiger om een ruilmiddel van deze pesterij te verbannen zodat de hele 'drive' om te pesten vervalt, of je moet weer oer-Belgisch een buurtvader op school aanstellen die de meisjes 24/7 op de vingers tikt, en dat is ook een oplossing van niks.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Het lijkt me nogal stupide om hoofddoekjes als oorzaak van pesten aan te geven. Dat ligt aan andere dingen en dan moet daar ingegrepen worden.
Dat is waar.quote:Maar als deze meisjes straks niet meer naar school gaan, zijn we toch veel verder van huis?
Stupide, wellicht. Maar peer pressure onder gelovigen is altijd stupide, maar daarmee nog niet minder aanwezig.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Het lijkt me nogal stupide om hoofddoekjes als oorzaak van pesten aan te geven. Dat ligt aan andere dingen en dan moet daar ingegrepen worden.
Naar school gaan is geen kwestie van willen maar van moeten.quote:Maar als deze meisjes straks niet meer naar school gaan, zijn we toch veel verder van huis?
Wat is dat pestverhaal dan, dat lees ik helemaal niet in de OP?quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:02 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Wat is dan de oorzaak, de opvoeding en de cultuur van de Islam? Dan is het toch handiger om een ruilmiddel van deze pesterij te verbannen zodat de hele 'drive' om te pesten vervalt, of je moet weer oer-Belgisch een buurtvader op school aanstellen die de meisjes 24/7 op de vingers tikt, en dat is ook een oplossing van niks.
Volgens mij is het ergens in een eerder deel gepost door iemand, het kan zijn dat je het gemist hebt, ik zal het eens proberen na te zoeken.. ugh al die posts.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat is dat pestverhaal dan, dat lees ik helemaal niet in de OP?
Als het zo belangrijk is, dan zou het toch gewoon in de berichtgeving staan? Volgens mij zit er een algemeen verhaal achter over gelijkheid e.d.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:09 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Volgens mij is het ergens in een eerder deel gepost door iemand, het kan zijn dat je het gemist hebt, ik zal het eens proberen na te zoeken.. ugh al die posts.
Nee, natuurlijk niet. De linkse media heh, die schuiven dit soort zaken onder het rode ruitjestafelkleed.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Als het zo belangrijk is, dan zou het toch gewoon in de berichtgeving staan?
Dat zou je zeggen, maar ik weet zeker dat ik het ergens gelezen heb en dat het eerder gepost is inclusief bron.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Als het zo belangrijk is, dan zou het toch gewoon in de berichtgeving staan? Volgens mij zit er een algemeen verhaal achter over gelijkheid e.d.
"Radicale moslimjongeren zetten meisjes nu onder druk om een hoofddoek te dragen. We zagen plots leerlingen met lange gewaden. Veel meisjes verlieten de school om deze redenen. We zagen ook meisjes die in onze school een hoofddoek droegen, maar op straat niet. Ze deden het alleen om er op school bij te horen. Op zo’n moment hoor je in te grijpen. Het evenwicht was weg.”quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat is dat pestverhaal dan, dat lees ik helemaal niet in de OP?
Maar komt daar dit hele verbod vandaan? Het lijkt me prima om in te grijpen maar om daarmee nou de hele hoofddoek te verbieden lijkt me niet zo gewenst voor meisjes die straks misschien van school worden weggehouden en sowieso nogal overdreven.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:32 schreef Disana het volgende:
[..]
"Radicale moslimjongeren zetten meisjes nu onder druk om een hoofddoek te dragen. We zagen plots leerlingen met lange gewaden. Veel meisjes verlieten de school om deze redenen. We zagen ook meisjes die in onze school een hoofddoek droegen, maar op straat niet. Ze deden het alleen om er op school bij te horen. Op zo’n moment hoor je in te grijpen. Het evenwicht was weg.”
http://www.gva.be/antwerp(...)ofddoek.aspx?cmt=all
Ik heb ook ergens gelezen dat dit een algemeen verschijnsel is maar ik kan het niet terugvinden.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar komt daar dit hele verbod vandaan? Het lijkt me prima om in te grijpen maar om daarmee nou de hele hoofddoek te verbieden lijkt me niet zo gewenst voor meisjes die straks misschien van school worden weggehouden en sowieso nogal overdreven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |