cool dus het klikt wel en real :-)quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:36 schreef Ang3I het volgende:
Mexico, c'est vraiment une beau mec..
Nja, beetje onwennig enzo.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:39 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
cool dus het klikt wel en real :-)
hehe ja waar praat je over als je alles al weet ofzoquote:
'N joyquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:47 schreef Ang3I het volgende:
In ieder geval ik ben er weer weg van. Gaan op stap vanavond. Beaucoup de bier.
Ow hemelquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:39 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
cool dus het klikt wel en real :-)
Indeed...quote:
Nja het is Ang3l zelf ook niet...quote:
of was jij hetquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:00 schreef Waxxer het volgende:
Ooohhh is Ang31 terug? En nu??
(hoi trouwens allemaal)
Probleem?quote:
Je moet nog even iets uit je absurde (en angstaanjagende) geheugen op een jolige wijze vertellen om het plaatje kloppend te maken.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:03 schreef Waxxer het volgende:
Jazeker, een bijzzzzonder goedemorgen allemaal. Ik zet hierbij thee en koffie voor elkeen en ander klaar ja ja beste mensen.![]()
'dah'quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je hebt toch wel door dat dat eng3l niet was?
Nou en mmmmet de piemol uit de broek wil ik toch nog even refereren aan het feit dat er van alles is gebeurd in onze eigenste eigen versie van jawel De Bus met Keizerpinguin en Nathan die met de hardgeworden handdoeken in de weer waren om de verkleurde sokken onder de matrassen vandaan te halen voor een ieder.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je moet nog even iets uit je absurde (en angstaanjagende) geheugen op een jolige wijze vertellen om het plaatje kloppend te maken.
niet door mijquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:07 schreef Great_Expectations het volgende:
En ik word meteen weer verdacht van van alles..
Ja maar... ik heb ook net uitgelegd waarom!quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:07 schreef Great_Expectations het volgende:
En ik word meteen weer verdacht van van alles..
Over wie heb je het nu?quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:10 schreef Waxxer het volgende:
Ach joh, misschien zit die jongen wel gewoon een weekje verplicht wraps te eten en is er helemaal niets spannends aan.
De N van nederlander?, en antiliaan is geen nationaliteitquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
M'n ABCtje dan maar
geloof dat ik niks ben vergeten
Oké, jij bent verdachte één. Aangezien jij hier uit de klei getrokken bent, zou hier sprake van kunnen, let wel, kúnnennnn zijn van een gereformeerde rotstreek. Ik zeg dus niet dat het zo is, maar het zou eventueel zo kúnnen zijn.quote:
ang3l denk ikquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Over wie heb je het nu?
Ang3l met die Mexicaan in Parijs.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Over wie heb je het nu?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oké, jij bent verdachte één. Aangezien jij hier uit de klei getrokken bent, zou hier sprake van kunnen, let wel, kúnnennnn zijn van een gereformeerde rotstreek. Ik zeg dus niet dat het zo is, maar het zou eventueel zo kúnnen zijn.
En jij maar roepen dat het Néderland is waar het zo druipt?quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
M'n ABCtje dan maar
Amerikaan,
Argentijn meer dan 1
Arubaan meer dan 1
Antiliaan van bonaire en curacao
Cubaan meer dan 1
Costa ricaan
Colombiaan meer dan 1
Bulgaar
Braziliaan meer dan 1
Dominicaan meer dan 1
El Salvadoriaan
Fransman meer dan 1
Grieks meer dan 1
Hongaar
Israeliers meer dan 1
Indo het zij halfbloed...meer dan 1
Iranees meer dan 1
Italiaan meer dan 1
Kroaat
Libanees
Marokaan meer dan 1
Mexicaan meer dan 1
N -
O-
Puerto ricaan meer dan 1
Portugees meer dan 1
Peruaan
Q -
Roemeen meer dan 1
Spanjaarden meer dan 1 (blijkt een erg populaire bestemming jeje)
Servische jongen
Syriér
Saint vincent
Saint kitts
Turk
Uruguay
venezulaan meer dan 1
W -
X -
Y-
Z -
geloof dat ik niks ben vergeten
Okay scratch antiliaan, dan vallen die onder Nederlands. Of de K van Koningrijk der..quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
De N van nederlander?, en antiliaan is geen nationaliteit
Die moet je uitleggen want die snap ik niet helemaalquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En jij maar roepen dat het Néderland is waar het zo druipt?
Ik zei ook dat het zo zou kúnnennnn zijn geweest. Maar nee, ik had het verkeerd.quote:
Antillianen hebben gewoon een nederlands paspoortquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:16 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Okay scratch antiliaan, dan vallen die onder Nederlands. Of de K van Koningrijk der..
een Nederlandse jongen uit Nederland heb ik nooit iets mee gedaan![]()
Die Mexicaan wel!quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:16 schreef Great_Expectations het volgende:
Je gaat toch geen taco's in Parijs eten..
Die heb ik nietquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:16 schreef Peter het volgende:
Wanneer komt het ABC-tje van de SOA's die men heeft/gehad? Of valt daar minder mee te pronken?
Dan kom ik niet bepaald ver.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:16 schreef Peter het volgende:
Wanneer komt het ABC-tje van de SOA's die men heeft/gehad? Of valt daar minder mee te pronken?
niet?quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is hier geen bordeel.
Dat durf ik niet, sorry.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:17 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Die moet je uitleggen want die snap ik niet helemaal
Er zal niets anders op zittenquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Antillianen hebben gewoon een nederlands paspoort, mara moet ik dan maar ff langskomen voor de 'echte' N
![]()
Probeer het eens alles magquote:
No condomo esta problemo.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:21 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Probeer het eens alles mag
hahahaquote:
wat ik begrepen heb vermaken ze zich primaquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:29 schreef Waxxer het volgende:
Of dat heel die Mexicaan niet is komen opdagen. Of is opgepakt om het één of ander. Of Ang3l drogeert. Of een rúgzak aan problemen met zich meebrengt. Of misbruik maakt van de situatie en hem financieel uitkleedt.
En toch, als mij zoiets zou moeten overkomen, dat in flarden gesneden worden enzo, dan liever in de Seine en Parijs, dan hier in de Dommelquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:31 schreef Great_Expectations het volgende:
Of Ang3l drijft nu als een in flarden gesneden lijk in de Seine, zonder hoofd en vingers om de identificatie te bemoeilijken..
Ja, ze gaan vanavond lekker op stap zei ie.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:31 schreef Xiance het volgende:
[..]
wat ik begrepen heb vermaken ze zich prima
Abracadabra.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ze gaan vanavond lekker op stap zei ie.
Naar een afgelegen oever.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ze gaan vanavond lekker op stap zei ie.
Grotere zenuwachtigheid kan je je niet voorstellenquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:37 schreef Waxxer het volgende:
Ik vind het trouwens nogal wat, zoiets doen!
ik vond het wel mee vallenquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:44 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Grotere zenuwachtigheid kan je je niet voorstellen
Vertelquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik vond het wel mee vallen
quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:48 schreef Desmonkey het volgende:
Inderdaad helemaal naar Parijs gaan voor iemand die je voornamelijk online kent. Best wel drastisch, vooral als je iemand in Eindhoven al hebt die op je verjaardag een cadeau op je balkon werpt.
Beter dan jezelf blijven afvragen of het misschien toch niet...quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:48 schreef Desmonkey het volgende:
Inderdaad helemaal naar Parijs gaan voor iemand die je voornamelijk online kent. Best wel drastisch of apart imo, vooral als je iemand in Eindhoven al hebt die bijvoorbeeld op je verjaardag een cadeau op je balkon heeft geworpen.
Bij Ang3l is het net alsof het bij iedereen die hij tegenkomt dat blijft afvragenquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Beter dan jezelf blijven afvragen of het misschien toch niet...
Het is heerlijk soapmateriaal.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:48 schreef Desmonkey het volgende:
Inderdaad helemaal naar Parijs gaan voor iemand die je voornamelijk online kent. Best wel drastisch of apart imo, vooral als je iemand in Eindhoven al hebt die bijvoorbeeld op je verjaardag een cadeau op je balkon heeft geworpen.
Tja, maar je moet ook realistisch blijven. En je niet achteraf afvragen waarom alles zo verwarrend is.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Beter dan jezelf blijven afvragen of het misschien toch niet...
Als de kat van huis isquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou zeg. Ang3l is een dag weg en meteen komt boven water hoe iedereen écht over 'm denkt
.
Ach, dit is gewoon een herhaling van wat al eerder is gezegd hoor.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou zeg. Ang3l is een dag weg en meteen komt boven water hoe iedereen écht over 'm denkt
.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:53 schreef Great_Expectations het volgende:
En van die knul in Eindhoven duidelijkheid willen hebben, maar zelf het bezoek aan die Mexicaan in Parijs verzwijgen, maar daar wel (gok ik) het bed mee in duiken. En jezelf dan beslist geen slet vinden. Nou ja..
Dus dat.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:59 schreef Xiance het volgende:
nouja, Zolang ie het maar naar zn zin heeft in de city of light
heeeeel onschuldig?quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:00 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Dus dat.
Voor hetzelfde geld is het allemaal heeeeeel onschuldig.
1/2 sex en niet met elkaarquote:Op zaterdag 12 september 2009 01:02 schreef Xiance het volgende:
[..]
heeeeel onschuldig?
dat impliceerd dat ze geen sex zouden hebben.
volgens mij gaan ze heus wel minimaal 2x sex hebben
Zou "je" in zo'n situatie alle bezienswaardigheden gaan bekijken? Volgens mij kost het behoorlijk wat energie om van hot naar her te vliegen in zo'n stad en dan is het handig als je elkaar ook nog een beetje kent. Brrrrr, het is echt niets voor mij...quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:06 schreef Desmonkey het volgende:
Nou jah we kunnen ook een weddenschap houden van hoeveel sex ze daar hebben.
en hoe voelt dat dan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:18 schreef Waxxer het volgende:
(Goh, vroeger deed ik altijdals ik ging slapen, maar nu ik dat weer zo doe, voel ik me net Mike_Hunt)
Enfin, trusten!
inderdaad maar een paar uurquote:Op zaterdag 12 september 2009 01:33 schreef mike_hunt het volgende:
wat een ophef over Ang3l, tis toch avontuurlijk? En Parijs is echt nie ver van Nederland.
quote:
volgens mij minder hoor met het vliegtuig. Je krijgt niet eens dinner.quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
inderdaad maar een paar uur
in het weekend ben ik laat op jaquote:Op zaterdag 12 september 2009 01:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
jij nog zo laat op?
of ben je een nachbraker?
is ook maar 1 uur vliegen ofzoquote:Op zaterdag 12 september 2009 01:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
volgens mij minder hoor met het vliegtuig. Je krijgt niet eens dinner.terwijl ik altijd ga voor a light snack.
trusten jongenquote:Op zaterdag 12 september 2009 01:43 schreef Peter het volgende:
Spanje was al 2 uur vliegen.. Parijs onder het uur denk ik.
Truste
Slaapsequote:Op zaterdag 12 september 2009 01:43 schreef Peter het volgende:
Spanje was al 2 uur vliegen.. Parijs onder het uur denk ik.
Truste
drom! je bent zo weer terug. Kan je nog op je oude dag aan denken.quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
is ook maar 1 uur vliegen ofzo
denk dat jouw oude dag eerder komtquote:Op zaterdag 12 september 2009 01:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
drom! je bent zo weer terug. Kan je nog op je oude dag aan denken.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOITquote:Op zaterdag 12 september 2009 01:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
denk dat jouw oude dag eerder komt
he jongenquote:
soms zijn het ook een stelletje papkindjes die niet onder moeders rok wegdurvenquote:Op zaterdag 12 september 2009 01:33 schreef mike_hunt het volgende:
wat een ophef over Ang3l, tis toch avontuurlijk? En Parijs is echt nie ver van Nederland.
He jongenquote:Op zaterdag 12 september 2009 01:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
soms zijn het ook een stelletje papkindjes die niet onder moeders rok wegdurven
kwam de poetsploeg niet daar tijdens ang3ls afwezigheid ?quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:41 schreef mike_hunt het volgende:
Zo, bij met lezen.
Een Ang3l kloon? could it be? the bitch is back?![]()
ohnee die komt niet want die is er alquote:Op zaterdag 12 september 2009 01:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT![]()
fokken vanuit bedquote:Op zaterdag 12 september 2009 01:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
He jongen![]()
wat doe jij nog zo laat hier? was je de hort op?
o hij? kan ookquote:Op zaterdag 12 september 2009 01:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kwam de poetsploeg niet daar tijdens ang3ls afwezigheid ?
quote:
nee,ik heb nog zoveel jaartjes te gaan.quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ohnee die komt niet want die is er al
1 uur teruglezen?? doe je dat daadwerkelijk? zo ik eigenlijk ook moeten doen, zodat ik niet naar de bekende weg vraag.quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
fokken vanuit bedna 1 uur teruglezen
Niet eens. Ik wil mijn geld terug!quote:
denk jijquote:Op zaterdag 12 september 2009 02:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee,ik heb nog zoveel jaartjes te gaan.
is wel beter voor jouw imago jaquote:Op zaterdag 12 september 2009 02:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
1 uur teruglezen?? doe je dat daadwerkelijk? zo ik eigenlijk ook moeten doen, zodat ik niet naar de bekende weg vraag.
ik scroll meestal alles voorbij tenzij er iets boeiends bij staatquote:Op zaterdag 12 september 2009 02:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
1 uur teruglezen?? doe je dat daadwerkelijk? zo ik eigenlijk ook moeten doen, zodat ik niet naar de bekende weg vraag.
who cares wat ze denken. Ze hebben toch altijd wel een mening.quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is wel beter voor jouw imago ja
quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik scroll meestal alles voorbij tenzij er iets boeiends bij staat
er moet toch wat of iemand overblijven om je heerlijk aan te ergerenquote:Op zaterdag 12 september 2009 02:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
who cares wat ze denken. Ze hebben toch altijd wel een mening.Heb ik ook.
Lees meestal alleen post van bepaalde mensen terugquote:Op zaterdag 12 september 2009 02:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, meestal in lees ik alleen de recente topic, maar als dat al uit tig pagina's bestaat dan geloof ik het wel. ik ga ervan uit dat het SSDD is.
en zo 'juweeltjes' aan reakties mislopen ?quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, meestal in lees ik alleen de recente topic, maar als dat al uit tig pagina's bestaat dan geloof ik het wel. ik ga ervan uit dat het SSDD is.
je hebt groot gelijk nu die andere roomies er toch niet zijnquote:Op zaterdag 12 september 2009 02:33 schreef Xiance het volgende:
* Xiance kruipt dicht tegen Mike aan en zoekt zn warme omhelzing op
kom maar opquote:Op zaterdag 12 september 2009 02:43 schreef wonderer het volgende:
Iemand interesse in foto's van de Boston Pride van Juni? Ik heb eindelijk de foto's uitgezocht
Leuke impressie hoorquote:Op zaterdag 12 september 2009 03:04 schreef wonderer het volgende:
http://gallery.nietoverdrijven.com/thumbnails.php?album=71
die indruk kreeg ik heel sterk ja. Verbaasde me ook wel een beetje (on-Amerikaans)quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:47 schreef Vlarp het volgende:
De pride is in de VS nog veel meer een protest tegen bekrompenheid en dergelijke
Ik moet er toch eens een keer heen
Ik vind het een heerlijk positief signaal. Ik denk dat ik ook liever naar zo'n Pride ga kijken dan dat ik naar de Pride in Amsterdam ga. In Amsterdam is het vooral feest en een heel klein beetje statement maken, in de VS is het totaal andersom.quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:50 schreef Baltar het volgende:
[..]
die indruk kreeg ik heel sterk ja. Verbaasde me ook wel een beetje (on-Amerikaans)
O jawel, vast wel. Ik heb New York gezien, en California, en het lijkt er toch wel op dat de Amerikanen stap-voor-stap opener en toleranter worden. Al heb ik geen idee hoe het met de behoudendere staten zit natuurlijkquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:58 schreef Baltar het volgende:
Het is ook goed. Ook omdat veel staten nu in ieder geval de discussie hebben om het huwelijk open te stellen voor homo's.
Wie weet wordt het nog wat met Amerika
Bijna iets om naar toe te emigreren, voor het geval dat Wilders aan de macht komt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O jawel, vast wel. Ik heb New York gezien, en California, en het lijkt er toch wel op dat de Amerikanen stap-voor-stap opener en toleranter worden. Al heb ik geen idee hoe het met de behoudendere staten zit natuurlijk
zou niet mijn eerste keuze zijn. Denk toch dat dat australia zou zijnquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Bijna iets om naar toe te emigreren, voor het geval dat Wilders aan de macht komt..
En stel hij dan wordt veroordeeld - lijkt me typisch iets wat Wilders feilloos weet uit te buiten om zijn aanhangers verder op te hitsen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, Wilders moet binnenkort (ofzo? begin volgend jaar?) voorkomen om zijn uitspraken mbt tot de islam heb ik gelezen net.
Dat is een behoorlijk homo-onvriendelijk land, met een overheid die internetverkeer wil controleren enzo.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zou niet mijn eerste keuze zijn. Denk toch dat dat australia zou zijn
volkert met weekendverlof sturenquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En stel hij dan wordt veroordeeld - lijkt me typisch iets wat Wilders feilloos weet uit te buiten om zijn aanhangers verder op te hitsen.
Inderdaad. Dan is ie binnen no time premierquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En stel hij dan wordt veroordeeld - lijkt me typisch iets wat Wilders feilloos weet uit te buiten om zijn aanhangers verder op te hitsen.
die controle komt overal, en nee ben niet zo*n outback typequote:Op zaterdag 12 september 2009 11:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is een behoorlijk homo-onvriendelijk land, met een overheid die internetverkeer wil controleren enzo..
moet hij nog wel eerst leren wat compromissen sluiten isquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:54 schreef Baltar het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan is ie binnen no time premier
San Diego en San Fransisco zou ik best kunnen wonen denk ikquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Bijna iets om naar toe te emigreren, voor het geval dat Wilders aan de macht komt..
Je gaat ook maar naar Australië, wat kan mij het schelen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die controle komt overal, en nee ben niet zo*n outback type
quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
San Diego en San Fransisco zou ik best kunnen wonen denk ik
Maar hoe zit het dan met werk en een green card enzo?quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:04 schreef Vlarp het volgende:
New York ook wel
Maar liever nog Toronto dan in Canada
Het is een droom voorlopig, zodra het concrete plannen gaan worden ga ik me daar wel druk over makenquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[..]
Maar hoe zit het dan met werk en een green card enzo?
Ik ben voor!quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:09 schreef Great_Expectations het volgende:
Of we beginnen nu alvast dat hippe internetbedrijf wat we verkopen aan Google voor kei veel mijoenen Euro's. Dat maakt het daarna ook een stuk makkelijker om naar de VS te verhuizen..
Je kunt toch ook vanuit huis werken?quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben voor!
Dan doen we het natuurlijk wel in Rotterdam heh? Lekker centraal
Ik heb nog niksquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:20 schreef Great_Expectations het volgende:
Een nieuwe twitter/facebook/youtube bedenken. Zó moeilijk kan dat toch niet zijn..
Weet je wat!?quote:
gekregen of gevonden?quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:43 schreef Keukenkast het volgende:
Komt Keukenkast in de keuken (avec une katerette) en wat ziet hij daar?
Een reismand met twee hele kleine, zoete, beetje bangige kittens.
JA!
KITTENS
Gekocht door mijn ouders.quote:
En dan noem je het laatst.fm!quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Weet je wat!?
We maken iets waar mensen hun laatst gespeelde liedjes kunnen laten zien en ze matches kunnen maken met elkaar!En waar ze nieuwe artiesten en bands kunnen ontdekken!
Foto's!!!!quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:43 schreef Keukenkast het volgende:
Komt Keukenkast in de keuken (avec une katerette) en wat ziet hij daar?
Een reismand met twee hele kleine, zoete, beetje bangige kittens.
JA!
KITTENS
toch niet via redcat of wel toevallig?quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:48 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Gekocht door mijn ouders.
Ik moet eigenlijk niezen van poezen, maar ik ben toch weinig thuis
Nou en!quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En krijg je meteen een leuke claim aan je broek!
Ik zal er zo een proberen te maken. Het zijn broertjes en ze zijn bijna zeven wekenquote:
Lief!quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:19 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik zal er zo een proberen te maken. Het zijn broertjes en ze zijn bijna zeven weken
De hele familie dromt om de poezebeesten heen, dus ik kan geen mooie foto nemen nu.quote:
Basje is wel mijn lievelingspoezebeest van de tweequote:
Ahhw... dan is Basje lieverquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:37 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Basje is wel mijn lievelingspoezebeest van de twee
Robbie was aan het eten en Basje wilde ook, maar Robbie duwde hem weg met zijn pootje
En we noemen het "Laagjes"!quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:43 schreef Great_Expectations het volgende:
Een applicatie die gebruik maakt van de camera, gps en kompas-functie van je mobiel. (Zit in iphones en andere nieuwe smartphones). Op basis van de gps & kompasrichting weet je globaal wat het beeld kan zijn wat je camera waarneemt. Dit beeld kun je dus met beeldherkenning relatief makkelijk analyseren. In beeld verschijnt een overlay waarbij wordt aangegeven wie en wat je ziet. Dus ik richt mijn telefoon op het PSV-stadion en in beeld verschijnt een labeltje met "PSV-stadion". Dit combineer je met een een wiki-achtige community, waarbij mensen zelf labels kunnen toevoegen van dingen of personen. Dus Tibo richt zijn telefoon op Ang3l, en voeg hier aan toe dat dit Ang3l is. Zo leert de beeldherkenning steeds meer dingen en personen. Als TMM daarna zijn phone op Ang3l richt, verschijnt automatisch zijn naam in beeld.
Maar Ang3l is toch niet de hele tijd op dezelfde plaatsquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:43 schreef Great_Expectations het volgende:
Een applicatie die gebruik maakt van de camera, gps en kompas-functie van je mobiel. (Zit in iphones en andere nieuwe smartphones). Op basis van de gps & kompasrichting weet je globaal wat het beeld kan zijn wat je camera waarneemt. Dit beeld kun je dus met beeldherkenning relatief makkelijk analyseren. In beeld verschijnt een overlay waarbij wordt aangegeven wie en wat je ziet. Dus ik richt mijn telefoon op het PSV-stadion en in beeld verschijnt een labeltje met "PSV-stadion". Dit combineer je met een een wiki-achtige community, waarbij mensen zelf labels kunnen toevoegen van dingen of personen. Dus Tibo richt zijn telefoon op Ang3l, en voeg hier aan toe dat dit Ang3l is. Zo leert de beeldherkenning steeds meer dingen en personen. Als TMM daarna zijn phone op Ang3l richt, verschijnt automatisch zijn naam in beeld.
Het is nog makkelijk dan ik dacht, volgens mij. Want je hebt nu al veel foto's online staan waar mensen tags aan toe hebben gevoegd en soms zelfs GPS-locaties. Dus het is een kwestie van plaatje vergelijken met bestaande foto's met dezelfde coördinaten.quote:
Het hoeven natuurlijk niet precies dezelfde GPS-coördinaten te zijn, je kunt ook zoeken binnen een woonplaats.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:47 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Maar Ang3l is toch niet de hele tijd op dezelfde plaats
Hoe kan je GPS dan Ang3l herkennen?
en daarbij lijkt me dat best een inbreuk op je privacy
Niet als jij op je Hyves/Facebook profiel aangeeft dat je toestemming geeft voor deze dienst.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:47 schreef Keukenkast het volgende:
en daarbij lijkt me dat best een inbreuk op je privacy
Stel ik ben in regio Rotterdam, richt mijn camera op Vlarp, en die zoekt razendsnel binnen gay.nl (met beeldherkenning) naar alle foto's op Gay.nl in regio rotterdam. En floep "Profielnaam Vlarp" verschijnt in beeld. Weet je meteen of iemand single is enzo. Ook leuk als je wilt weten of iemand in de bus gay is of niet.quote:
Ach Basje lijkt sprekendquote:
Hyves heeft al zoiets ingebouwdquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:35 schreef Great_Expectations het volgende:
Een site waarbij je anoniem kunt achterhalen of iemand iets voor je voelt. Dus je stuurt hem via een sociale netwerksite (Hyves, Facebook, whatever) een anonieme uitnodiging om een kleine mini enquete in te vullen. Op basis daarvan krijg je dan een score of je crush kansrijk is of niet.
Ow dan klopt er iets nietquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:10 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Basje is de slapende.
Robbie die met de open ogen
Hyves is kut.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hyves heeft al zoiets ingebouwd
Nou, ja, eh, kom op!quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:30 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben 102 Minutes that changed America aan het kijken
Best erg heftige documentaire
Ik moet zeggen dat ik echt enorm stil word van deze docu. Allemaal amateur beelden waardoor je echt een beetje een idee krijgt van wat zich toen heeft afgespeeld...quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:38 schreef Xiance het volgende:
het is de hele week al feest!
ik heb vanacht tot 3.30 tv zitten kijken over 9/11
En mn moeder vanochtend om 8u maar vragen of ik niet lekker was
Géél en sappig.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:35 schreef Powerkiwi het volgende:
ZIjn er nog geile boys hier?
Jij mag wel bij mij langs komen hoorquote:
Ik begrijp dat ik gewild ben. Maar ik bedank. Er zijn vast genoeg snelwegen rondom Laag-Soeren waar je ergens eenparkeeplaats kunt vinden met zoekende meneren. Ik denk dat je dáár meer succes hebt dan hier.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:44 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Jij mag wel bij mij langs komen hoor
dat had ik gisteravond met een documentaire op SBS6, met de burgemeester enzo..quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik echt enorm stil word van deze docu. Allemaal amateur beelden waardoor je echt een beetje een idee krijgt van wat zich toen heeft afgespeeld...
Ik zit ook continu met een brok in m'n keel te kijken... dit soort dingen grijpt me zo enorm aan...quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:48 schreef Xiance het volgende:
[..]
dat had ik gisteravond met een documentaire op SBS6, met de burgemeester enzo..
als je dan ziet dat de torens instorten en dan die enorme rookwolk als een horror mist op je af komt..
en toen begon die vrouw te vertellen over haar man, dat die allemaal mensen aant helpen was..
en ze voelde dat hij voor hen had gekozen en niet voor haar..
Toen vertelde ze dat hij zo was, en dat ze het hem (begon te huilen) niet kwalijk kon nemen, want dat was waarom ze van m hield..
ik heb stiekum wel een traan over mn wang voelen rollen
Dit soort docu's / films zijn nooit goed voor mij.
Eigenlijk ben ik een hele zachtaardige eitje
was ik weerquote:
ik kijk dus expres nietquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zit ook continu met een brok in m'n keel te kijken... dit soort dingen grijpt me zo enorm aan...
ik ben er van overtuigd dat er wel een betere foto van gemaakt kan wordenquote:
Als ik 1 keer zoiets gezien heb dan hoeft het daarna liever niet meer iddquote:
thahahaquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ben er van overtuigd dat er wel een betere foto van gemaakt kan worden
[ afbeelding ]
ik ookquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:54 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Heb lekker geslapen ja
en jullie ?
Je hebt een allergie? en toch geven ze je poezen?quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:48 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Gekocht door mijn ouders.
Ik moet eigenlijk niezen van poezen, maar ik ben toch weinig thuis
nee die ouders denken, nu KK uit huis is kunnen wij eindelijk poezen nemenquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Je hebt een allergie? en toch geven ze je poezen?![]()
ze zien er wel lievvv uit.
oquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee die ouders denken, nu KK uit huis is kunnen wij eindelijk poezen nemen
dat is ook ssddquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
olas zeker te snel. Ben nog nie echt wakker.
wat is dat? een stoel?quote:
nee, want ik lees nooit terug.quote:
quote:
gewoon de kroeg of iets speciaalsquote:
De usual kroegenquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
gewoon de kroeg of iets speciaals
CA, met z'n prop 8?quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O jawel, vast wel. Ik heb New York gezien, en California, en het lijkt er toch wel op dat de Amerikanen stap-voor-stap opener en toleranter worden. Al heb ik geen idee hoe het met de behoudendere staten zit natuurlijk
wij vanavond ookquote:
Oh, is dat zo?quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
CA, met z'n prop 8?
En Mass. is natuurlijk wel de eerste staat waar het homohuwelijk van kracht werd.
het is zaterdag, dus die moet zeker werken, we zullen wel even langs bij hem gaan voor een shotje of 2quote:
Bah bah bah, maak hem dan tenminste goed schoon voordat je 'm op de foto zet.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ben er van overtuigd dat er wel een betere foto van gemaakt kan worden
[ afbeelding ]
Eh. SF misschien, dan houdt het ook wel op.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, is dat zo?
Mja, voor prop 8 hebben ze gewoon de halve staat gehersenspoeld. Verder is CA toch wel één van de meest progressieve staten.
lieverd, dit is een schoongemaakte dildo, tenminste, ik heb hem schoongemaakt nadat ik het ding vastgelijmd op mijn papiercontainer vond.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Bah bah bah, maak hem dan tenminste goed schoon voordat je 'm op de foto zet.
En dan bedoel ik niet de poes.
Guide to barhangen in je eetjequote:Op zaterdag 12 september 2009 18:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik wi ook uit, maar in mijn eentje barhangen is niet heel erg aanlokkelijk
om te beginnen denk ik bij een leuke avond vooral niet aan sex, zeker niet in mijn huidige toestandquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Guide to barhangen in je eetje
Kies een kroeg waas je het perosneel kent en weet waar bekenden komen
Ga aan de bar zitten, lekker centraal
Praat en lach met het personeel
Maak kleine leuke opmerkingen tegen de mensen die komen bestellen
Zeg hallo tegen alle bekenden die binnenkomen
na ongeveer 15 minutene heb je aanspraak en een leuke avond
En denk bij een leuke avond niet allleen aan sex
Veel plezier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daarbij komt zoveel ansluss heb ik nooit aan een bar, vaak zit ik dan aan de bar, alleen en blijft dat zoNiet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
Dan doe je toch iets niet goed, ik zit zelfs in een vreemde stad, vreemde bar, nooit langer dan een half uur alleenquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daarbij komt zoveel ansluss heb ik nooit aan een bar, vaak zit ik dan aan de bar, alleen en blijft dat zo
Oh das inderdaad leuk speelgoed!quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:37 schreef Great_Expectations het volgende:
Oooh... hebben hebben hebben!
Ikke ook! (als je de verzendkosten naar NL niet wil betalen, wil ik er wel eentje voor je meenemen).quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:37 schreef Great_Expectations het volgende:
bij mij raak ik dan al snel bolletjes kwijt denk ik gezien mijn onhandigheidquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:37 schreef Great_Expectations het volgende:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh das inderdaad leuk speelgoed!
Bedanktquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ikke ook! (als je de verzendkosten naar NL niet wil betalen, wil ik er wel eentje voor je meenemen).
Link?quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Bedanktmaar ik heb ze al besteld bij een webwinkeltje hier in NL.
maar jij bent dan ook een sexgodquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets niet goed, ik zit zelfs in een vreemde stad, vreemde bar, nooit langer dan een half uur alleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |