Die moet je uitleggen want die snap ik niet helemaalquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En jij maar roepen dat het Néderland is waar het zo druipt?
Ik zei ook dat het zo zou kúnnennnn zijn geweest. Maar nee, ik had het verkeerd.quote:
Antillianen hebben gewoon een nederlands paspoortquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:16 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Okay scratch antiliaan, dan vallen die onder Nederlands. Of de K van Koningrijk der..
een Nederlandse jongen uit Nederland heb ik nooit iets mee gedaan![]()
Die Mexicaan wel!quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:16 schreef Great_Expectations het volgende:
Je gaat toch geen taco's in Parijs eten..
Die heb ik nietquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:16 schreef Peter het volgende:
Wanneer komt het ABC-tje van de SOA's die men heeft/gehad? Of valt daar minder mee te pronken?
Dan kom ik niet bepaald ver.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:16 schreef Peter het volgende:
Wanneer komt het ABC-tje van de SOA's die men heeft/gehad? Of valt daar minder mee te pronken?
niet?quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is hier geen bordeel.
Dat durf ik niet, sorry.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:17 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Die moet je uitleggen want die snap ik niet helemaal
Er zal niets anders op zittenquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Antillianen hebben gewoon een nederlands paspoort, mara moet ik dan maar ff langskomen voor de 'echte' N
![]()
Probeer het eens alles magquote:
No condomo esta problemo.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:21 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Probeer het eens alles mag
hahahaquote:
wat ik begrepen heb vermaken ze zich primaquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:29 schreef Waxxer het volgende:
Of dat heel die Mexicaan niet is komen opdagen. Of is opgepakt om het één of ander. Of Ang3l drogeert. Of een rúgzak aan problemen met zich meebrengt. Of misbruik maakt van de situatie en hem financieel uitkleedt.
En toch, als mij zoiets zou moeten overkomen, dat in flarden gesneden worden enzo, dan liever in de Seine en Parijs, dan hier in de Dommelquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:31 schreef Great_Expectations het volgende:
Of Ang3l drijft nu als een in flarden gesneden lijk in de Seine, zonder hoofd en vingers om de identificatie te bemoeilijken..
Ja, ze gaan vanavond lekker op stap zei ie.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:31 schreef Xiance het volgende:
[..]
wat ik begrepen heb vermaken ze zich prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |